Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : 0 km araç hataları arızaları



Coool
27/10/2010, 00:07
Arkadaşlar bundan yaklaşık 2 ay önce aldığım Evo mu servisten bir türlü çıkaramıyorum... 2. kez aracımı servise bırakmak zorunda kaldım... Arızalar sırasıyla şöyle

1) Direksiyon altından gelen ses(Tamir edildi) Henüz 1500 Km deyken...

2) Kayış Kopması hararet ve direksiyon kilitlenmesi... Daha 3000 Km ye gelmedi bile...

Bu gün ailem ile birlikte ikamet ettiğim yerden yaklaşık 30 km uzaklıktaki bir alışveriş merkezine gitmek üzere yola çıktım... 1 yaşında olan oğlum arkada çocuk koltuğunda eşim ise onun yanında oturuyordu... Yaklaşık 130 140 km civarında bir süratle seyrettim ve avm ye ulaştık.. daha sonra işimiz bitip eve dönerken bankamatik e uğrayıp para çekmek için durdum... Daha sonra aracıma binip çalıştırdığımda acayip bir kayış sesi geldi 1 km sonrada direksiyon kilitlendi... Bu bahsettiğim olay işlek bir caddede seyir halindeyken oluyor... Sağa çekip yine durdum... Aracın hararet göstergesi sondaydı ve araç uyarı veriyordu... Motordan gelen yanık kokuları da cabası... Aracımı aldığım ARMA oto daki arkadaşımı aradım ve gelip müdahale etmeye çalıştılar... Gelen servis görevlisi araçta gergi parçalarından birinin koptuğunu ve kayışın sıyırdığını söyledi... Parçaların resmini çektim... ve şu an araç serviste... gerçekten severek ve isteyerek bu aracı aldığım için pişmanım...

Şimdi gelelim asıl konumuza... Bu kadar yeni bir aracı servisten çıkaramamak cabası; Eğer ki bu parça o yüksek hızlarla(130-140 Km) otobanda kopsaydı ve direksiyon kilitlenseydi ne olurdu???

Bu aracı iade etmek istiyorum Şimdi ben ne yapmalıyım??

pilotender
27/10/2010, 00:49
Asla iade edemeyeceğinizden emin olun. .. Geçmiş olsun diyorum size . Bence biran evvel elinizden çıkarın o arabayı. Arabayı geri almamak için 9 takla atıyor firmalar...Sonunda da zaten almıyorlar. Her zaman müşteri kazık yiyor kabahat kendilerinde bile olsa.

llcemll
27/10/2010, 00:51
geçmiş olsun benımde 250 km deyken debrıyaj pedalı bıanda yok olmustu seyır halındeyken 100 km hızla gıderken şok olmustum..

vek66
27/10/2010, 10:47
sen yien iyisin arkadaşım ben gp yu alalı tam 2 ay oldu benimde bugun yıne servıse bırakacagım 5. olacak gıdıp geldiğim ise 14. olacak dün mail attım fiat a agzıma geleni söyledim yazdıklarım word de 4 sayfa etti aradılar tekrar size döneceğiz dediler sıfır arac alıyorsun servisten cıkamıyorsun hangi marka böyle aceba baska nasıl pişmanım aldıgıma anlatamam elden cıkarsak desek zaten kredıyle aldık satsak dünyanın zarırı olacak.

yolcu27
27/10/2010, 10:56
aldıgımız bayiinin müdürü ile bu konuyu konusun tüketici olarak sahip oldugumuz hakları araştırın. gerekirse bir avukattan görüş alın sorunlarınızı belirterek. Sıfır bir araçta bukadar ciddi sorunların yaşanması normal değil. bağırın cağırın hiç yakıştıramadım deyin.. ,elinizden geleni yapın benim içim gitti bu anlattıklarınıza inanın.. büyük geçmiş olsun

Coool
27/10/2010, 11:04
Arkadaşlar geçmiş olsun dilekleriniz için sağolun... ben bu aracı nasıl iade ederim bilgisi olan varmı???

ademtahir
27/10/2010, 11:17
geçmiş olsun..
iade konusunda yapacağın hiç bir şey yok malesef

hsyn28
27/10/2010, 11:28
Bri yıl içinde aynı hatayı 3 kere tekrarlarsa o zaman iade daha dogrusu dava acma hakkınız var diye biliyorum.benim önden gelen ses 10 kere tekrarladı hala mırın kırın ediolar.

zafermutlu
27/10/2010, 11:32
geçmiş olsun.. bende de sesler var bazen yok kalorifer borularından gibi geliyor bugun servise xenon için gidince bir göstereyim..

zafer murat
27/10/2010, 11:48
çok geçmiş olsun bizim arkadaşta aracı başka bir ilden almıştı gelirken yakıt borusu çıkmış yolda yeni doblo

etna
27/10/2010, 12:21
çok geçmiş olsun... sinir bozucu bir durum... fiat müşteri hizmetleriyle cebelleşmek gerekiyor anladığım kadarıyla.

SUADOW
27/10/2010, 12:42
Arkadaşlar bundan yaklaşık 2 ay önce aldığım Evo mu servisten bir türlü çıkaramıyorum... 2. kez aracımı servise bırakmak zorunda kaldım... Arızalar sırasıyla şöyle

1) Direksiyon altından gelen ses(Tamir edildi) Henüz 1500 Km deyken...

2) Kayış Kopması hararet ve direksiyon kilitlenmesi... Daha 3000 Km ye gelmedi bile...

Bu gün ailem ile birlikte ikamet ettiğim yerden yaklaşık 30 km uzaklıktaki bir alışveriş merkezine gitmek üzere yola çıktım... 1 yaşında olan oğlum arkada çocuk koltuğunda eşim ise onun yanında oturuyordu... Yaklaşık 130 140 km civarında bir süratle seyrettim ve avm ye ulaştık.. daha sonra işimiz bitip eve dönerken bankamatik e uğrayıp para çekmek için durdum... Daha sonra aracıma binip çalıştırdığımda acayip bir kayış sesi geldi 1 km sonrada direksiyon kilitlendi... Bu bahsettiğim olay işlek bir caddede seyir halindeyken oluyor... Sağa çekip yine durdum... Aracın hararet göstergesi sondaydı ve araç uyarı veriyordu... Motordan gelen yanık kokuları da cabası... Aracımı aldığım ARMA oto daki arkadaşımı aradım ve gelip müdahale etmeye çalıştılar... Gelen servis görevlisi araçta gergi parçalarından birinin koptuğunu ve kayışın sıyırdığını söyledi... Parçaların resmini çektim... ve şu an araç serviste... gerçekten severek ve isteyerek bu aracı aldığım için pişmanım...

Şimdi gelelim asıl konumuza... Bu kadar yeni bir aracı servisten çıkaramamak cabası; Eğer ki bu parça o yüksek hızlarla(130-140 Km) otobanda kopsaydı ve direksiyon kilitlenseydi ne olurdu???

Bu aracı iade etmek istiyorum Şimdi ben ne yapmalıyım??


Öncelikle yaşamış olduğunuz sıkıntılar için üzüldüm. Paranın kolay kazanılmadığı bu devirde 25-30 BİN verip rezillik yaşamak hiç hoş değil. Hatta sinir bozucu.
Bende yaklaşık 3 ay önce 2011 GP aldım. Sizin kadar olmasamda fiat müşteri hizmetleriyle ve aracı satan firmayla çok uğraştım. Fakat Şunu öğrendim "FİAT'TA SATIŞ SONRASI DİYE BİR OLAY YOK"... Satarken 1001 takla atıyorlar, sattıktan sonra başından savıyorlar. İnanın Aracımı Krediyle aldığımdan biniyorum, yoksa bie gün bile binmem, satarım. Ama elimden birşey gelmiyor.
Aracı iade etmek istediğinizi yazmışsınız. Allah kolaylık versin, umarım başarırsınız. Ama işiniz zor, kimbilir ne bahaneleri vardır. Bence bir hukukçuyla görüşmeniz gerekiyor.
Umarım iade edersiniz.
Saygılar, Suat.

ERDEM1907
27/10/2010, 13:48
öncelikle geçmiş olsun. Bir avukat a danışıp hukuki bir imkanın varsa hukuki yollara başvurursun yeni alınan bir malında geri iade süresi sanırım 30 gündür. servis kesinlikle geri almaz(çanta değil araba sonuçta)

ali_yildiz
27/10/2010, 13:51
tamda araç alma arifesinde bunları okumak gerçekten acı :( fakat uzun zamandır araştırma yapan ve çalıştığı şirket nedeniyle farklı araçları kullanma lüksüne sahip olan biri olarak diyorum ki eğer gerçekten üst sınıf bir araç almıyorsanız her markada benzer sorunlar var bazı araçlar gerçekten sakat doğuyor burda da şans faktörü giriyor işin içine,

faithless1905
27/10/2010, 14:26
bu iş şans işi umarım sıkıntılarınız giderilir ama aracın değişimi için birşey diyemem 2000 yılında sıfır astra almıştım benimle birlikte bir ağabeyimiz daha almıştı ( cd ) araç 1 yıl içinde cam kenarlarından paslanmaya başladı daha sonra araç komple boyandı garantiden ama daha 6 ay geçmediki çamurluk kenarlarıda paslanmaya başladı ismi lazım değil servis aracı ayıplı kabul etmedi ve son olaydan sonra da ya bu arabayı değiştirirsiniz ya da burayı başınıza yıkarım dedi tabi servis kabul etmedi abimizde sözünde durdu servisin satış departmanına ertesi gün arabayla daldı yan yana durmuş 2 tane sıfır vectrayı astra kasası gibi yaptı dalmışım frenim tutmadı diyerekte tutanak tutturdu. Sonrasını bilmiyorum ne oldu ama duyduğuma göre şuan toyotaya biniyormuş.

pilotender
27/10/2010, 14:44
bu iş şans işi umarım sıkıntılarınız giderilir ama aracın değişimi için birşey diyemem 2000 yılında sıfır astra almıştım benimle birlikte bir ağabeyimiz daha almıştı ( cd ) araç 1 yıl içinde cam kenarlarından paslanmaya başladı daha sonra araç komple boyandı garantiden ama daha 6 ay geçmediki çamurluk kenarlarıda paslanmaya başladı ismi lazım değil servis aracı ayıplı kabul etmedi ve son olaydan sonra da ya bu arabayı değiştirirsiniz ya da burayı başınıza yıkarım dedi tabi servis kabul etmedi abimizde sözünde durdu servisin satış departmanına ertesi gün arabayla daldı yan yana durmuş 2 tane sıfır vectrayı astra kasası gibi yaptı dalmışım frenim tutmadı diyerekte tutanak tutturdu. Sonrasını bilmiyorum ne oldu ama duyduğuma göre şuan toyotaya biniyormuş.


Offf...süper yaaa...servise dalma olayıı... ben bunu gerçekten çok sevdim :) Aslında yapılması gereken gerçekten de bu. Ama bu, yapanı daha fazla zarara sokmaz mı acaba? İşin ceza, kasko veya diğer masraflar kısmını nasıl halletti keşke öğrenseniz...Ben de düşünebilirim Tokat Fiat Bayisine o şekilde girmeyi...

faithless1905
27/10/2010, 15:28
elbette kasko ve trafik sigortası karşılaşmıştır birde bu servisin eski yeri tam ışıklarda idi yani 4 yol ağzı sakat yer zaten bu olaydan sonra da plaza açtılar bizden kazandıkları paralarla ama kesinlikle dediğini yaptı o bile yeter en azından reklam oldu hatta sırf bu yüzden oradan kaldırmak zorunda kaldılar satışı :)

erosistanbul
27/10/2010, 22:24
bende aracımı aldığımın daha 1.ayında şanzıman robotum arızalandı. ilk götürdüğümde cd den versiyon yüklemesi yaptılar.1 hafta sonra yolda kaldım. zor bela 1.viteste 40 dakkada servise gittim.stres ve sinir harbiyle servise nasıl arabayı bıraktım hatırlamıyorum. sağolsunlar çok ılıman karşıladılar. şanzıman robotu komple değiştirdiler. satış temsilcim arabanın 3. arızasında arabayı geri alacaklarını söylediler.o vakte kadar öyle bir hakkımın olduğunu bilmiyordum.şu an 22.ayında daha tık demedi.yaklaşımlarından dolayı Küçükyalı Birmota teşekkürlerimi de sunmadan geçemeyeceğim.
Geçenlerde akü arızalandı, 7/24 ten Pendik Alper oto geldi.aküyü ve arabayı teste aldılar.araba da sorun çıkmadı, akü gidik çıktı. garantiden dolayı arabaya çivi bile çakamıyorken kullanıcı hatası dedider.Fiat kabul etmiyormuş.135 tl ile zor attım kendimi dışarı.
Yani bizim tek sıkıntımız Fiat, servisler değil.servisler bizimle fiat arasında ezilen bi kesim.Fiat yaptığı arabaların arkasında durmuyor.arabalar hep bizim arkamızda kalıyor. Tek düşüncem elimi biraz toparlayıp, en kısa zamanda fiattan kurtulmak.

opexturk
27/10/2010, 22:36
aynı sorun benim de başıma geldi iade için de uğraştım ama servis garantisi olduğu için iade edemiyorsunuz çünkü adamlar tamirini yapabiliyo ama şuna emin olabilirsiniz o direksiyon sadece bir kere kilitlenir bidaha da olmaz bırakın servis halletsin sorunu takamyın o kadar kafanıza hem her araçta oluyo böyle sorunlar inan ki yani audi a 3 de bile oldu bu kilitlenme olayı yani eğer halledilebilir sorunsa kafanıza takmayın hem artık fiat servislerine de güvenebilirsiniz

onn.off
27/10/2010, 23:21
size ibret verici bir şey anlatim ist. bakırköyden taksiye binip mecidiyeköye gidiyordum
taksi şöförü arac o kadar yavaş kullanıyordu ki usta biraz hızlanırmısın demek zorunda kaldım
fakat demez olaydım
adamın yarasına tuz bastım off layıp puff ladı noldu usta deyince
başladı anlatmaya ben çok varlıklı biriydim dedi 2004 senesinde eski bmw mi satıp 0 BMW araba aldım ve ailece eşimin memleketine gitmek için yola çıktık arabada ben eşim 1.5 yaşında kızım ve arkada kayın validem fakat 110km hızla giderken arabanın direksiyonu biranda boş dönmeye başladıgını ve o panik le hiç birşey yapamadan ucuruma yuvarlandık
eşim ve kayın validem o an hayatlarını kaybettiler fakat kızım 6 ay daha yaşadı fakat ne yazık ki 6ay sonra onuda kaybetti . ben ise sol ayağım ve sağ omuzum da platin var omurgamdan 3 kere ameliyat oldum 1.5 sene yatalak kaldım neyim var neyim yok hepsini harcadım diye anlattı ve tek sebep direksiyonu tutan bir vida yerinde çıkmış bunu ona söyleyen bmw servisi
adam son olarak keşke bende ölseydim dedi 3 kişi bir vida yüzünden katlettim diyordu ve yıl 2009 bak taksicilik yapıyorum geçinmek için ve geceleri kabus gorüyorum ağırılarımdan uyuyamıyorum diyordu adam öyle bir anlattı ki yol nasıl bitti anlayamadım bi an baktım m.köye gelmişim sabah sabah içimi kararttı

demek istediğim şu ki siz çok ucuz atlatmişsınız çok çok geçmiş olsun üzmeyin kendinizi inanın en çok arıza yapan punto bendeydi yılmadım hepsini tamir ettim keyfini çıkardım doya doya kullandım ve sonrada sattım

erosistanbul
27/10/2010, 23:44
Üzüldüm.Allah kimsenin başına vemesin.Sonuçta elektronik,kul yapımı makinanın üstündeyiz.

Sıkıntımız punto değil.Arabamı çok seviyorum.Sıkıntımız Fiatın sattığı arabaların arkasında durmaması.en basit golfün torpido kaplaması kadife iken benim torpito kapağım vurmadan kapanmıyor.göletlerde ayaklarım ıslanmadan geçemiyorum.

hadi 3.sınıf işçiliği zor bela anladık ama bari satış sonrası desteği tam yapsınlar.kronik arızaları kabul etmesi, 2 kuruşun hesabını yapmaması.daha dün arabayı yükseltmeyi bravo almayı düşünürken bi akü yüzünden bugün arabayı satmayı düşünüyorum. daha bi açıklama bile yapamıyorlar.aküyü ne sen, nede araban bozdu.kendi kendine bozulmuş.o yüzden garanti dışı diyorlar.Böyle saçma bi açıklama varmı yaa.tabiki bmv kadar para vermedik ama verdiğimiz paranın karşılığı bu olmamalı.

Coool
28/10/2010, 10:56
Değerli yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim... Arabamım servisten dün akşam aldım... ama bir türlü içime sinerek binemiyorum... ailemi nasıl bindireceğim onuda bilmiyorum... sanırım en mantıklısı en kısa zamanda bu araçtan kurtulmak... zarar edeceğiz ama canımızdan önemli değil... birazdan satılık ilanını veriyorum...

ademtahir
28/10/2010, 11:12
ahmet kardeş bence fevri davranma biraz daha sabret bakalım neler olacak dikkatli kullanıp aracın arıza yapıp yapmayacağına bak gavura kızıp oruç bozma kardeşim hiç yok yere 5000 tl civarında bir zarar etme derim para kolay kazanılmıyor...
belki bana söylemesi kolay ama sen yinede bir daha düşün derim..

Serbay
28/10/2010, 11:29
Her akünün belli bi süresi vardır akü bitti deyip fiat a kızacaksak araç bakımlarında vsaire yıkmamız lazım fiatı.Biraz gerçekci olalım lütfen.

Konu sahibi arkadaşıma geçmiş olsun umarım tekrarlanmaz.

Bende başımdan geçenleri anlatayım kısaca 1 ay önce evo dizel aldım aranıza katıldım aracın boyasında yeni aldığım halde 2 senelik arabaymış gibi tonla kılcal çizik var arabamı teslim aldım sağ ön davlumbazın vidaları yoktu kasiste teker üzerine düşüp eridi parasını benden istiyolar vermem alamazsınız benden bu yüzden para diyoum bakalım bu gün teslim almaya gideceğim hayırlısı olsun.

Coool
28/10/2010, 19:18
ahmet kardeş bence fevri davranma biraz daha sabret bakalım neler olacak dikkatli kullanıp aracın arıza yapıp yapmayacağına bak gavura kızıp oruç bozma kardeşim hiç yok yere 5000 tl civarında bir zarar etme derim para kolay kazanılmıyor...
belki bana söylemesi kolay ama sen yinede bir daha düşün derim..


Valla doğru söylüyorsun... Diğer arkadaşlarında yazdıklarını da dikkate alarak bekleyeceğim sanırım... Aksi birşey olursa dava açmayı düşünüyorum... Sabredeyim şimdilik...

alicanveliy
28/10/2010, 22:54
Olur böyle vakalar. Vardır bir hayır deyip sabretmek, hatta şükretmek lazım. Daha kötüsü de olabilirdi. Hatta böyle bir arabaya hiç sahip olamayabilirdiniz de. Site kurallarına aykırı olmasa birkaç şey daha yazardım ama dini konulardan bahsetmek yasak.

opexturk
29/10/2010, 10:49
valla ahmet geçen ay 1 haftalık puntom bana da arıza çıkarınca senin gibi düşündüm servisten çıkar çıkmaz satmayı düşündüm aslında ama arkadaşların dediği gibi sinirle fevri davranmamak gerek bi kaç gün sabret bak sorun çıkmayınca alışacaksın arabana ve keyfini çıkarmaya kaldığın yerden devam edeceksin emin ol

onn.off
29/10/2010, 11:37
arkadaşlar birazda diğer markaları araştırırsanız özellikle forumlar bakın inanın bizim arızalarmızdan beter şeyler okursunuz adam 0 fiesta alıyor 1 hafta sonra boya atmış
bir diğeri 0 arabanın jant ve lastığını değiştirmiş diye araç garanti dışı kalmış yani
biraz araştırın bakın neler bulursunuz toyota. ford. vw. renault. honda. nissan. audi. citroen.volvo..
ve bu araçlara 50bin 60bin tl ödüyor insanlar ama bizden daha vahim sorunlar yaşıyorlar
kısaca 20bin tl ile 80bin tl arası sorun çıkartmayan arabaya rastlayamadım
çııkan arıza hayatınıza malomasında gerisi hallledilir

faithless1905
29/10/2010, 12:42
Alın size Fordla ilgili 3 olay bunu bizzat servis müdürü arkadaşım anlattı müşterinin birisi focus Ghia almış sıcaklar başladığında müşteriden arabasının klimasının soğutmadığı şikayeti gelmiş servise çekmişler aracı klimayı açmışlar ama cidden soğutmuyor araba birde bakmışlar ki kompresör yok araba da...
2. olay yine müşterilerden bir tanesi 2010 model Ranger almış. 2 hafta geçmemiş araç diferansiyel kilitlemiş. Aracı çekiciyle getirmişler daha 35 km yol yapmış araba düşünün sonra diferansiyeli bir açmışlar içinde yağ yok.
3. olay bir gün servise gittim arkadaşın yanına bir baktım liftte 0 var motor da yerde geziyor hayırdır bu ne noldu buna diye sorduğum da fabrika yağ koymayı unutmuş bizde tırdan indirirken aracı çalıştırıp müşteriye teslim etmek için teşhire çektik aracı tam müşteriye teslim ederken ( plaka takılmış araca düşün ) müşteri aracı çalıştırıyor tam satıştan çıkarken küt araba motor kilitledi dedi. Sonra da baktık ki yağ koymayı unutmuşlar dedi. Eee sonuç dedim müşteriye geçici araç verdik şimdi fabrikadan sıfır motor bekliyoruz dedi yuh dedim yani bu kadar olmaz...

kısaca bakın insanların başına neler neler geliyor hoş bunları yapan da servisler aslında adam gibi aracı teslim etmeden kontrol etseler baştan sağma iş yapmasalar yaptıkları işin arkasında dursalar hiç bu sıkıntıları yaşamayız

narkoz30
29/10/2010, 13:24
Size 1 sene 1 ay önce başıma geleni anlatayım.
Garantisi 6 ay kalmış 2008 t-jet fiat bravo çıktı karşıma kazasız boyasız darbesiz liesing malı yani finansbank aracı kiralıyor ve satıyor.

Araç sonuçta garantili diye gittim satın aldım fiyatı uygun geldi nerede ise bir punto fiyatına ve 47000 km de idi araç.

Ancak sorunlar baş gösterdi önce alttan ses geliyordu egzos borusu delinmiş çataldan komple sıfırını taktırdım o çatalın.
Ses bir nebze kesildi sonra 1 hafta kullandım o aracı turbosu patlakmış gittim turbocuya 1250 lira bayıldım sıfır turbo taktırdım tabii bunlara aracınız hiç bakıma gelmemiş garanti kapsamındasınız diye başından savan Mahmutbeydeki FİAT servisi de neden oldu.
Bir de orada 575 lira verip fren balatası yag buji değişimi yapmıştım.

Arabanın altından gelen ses yine de gitmedi bu sefer beylikdüzü birmot a gittim durumu anlattım Esra hanım vardı temsilci. Bana bir dakka dedi fiat bölge müdürü ile görüşeyim dedi.

Ve yanıma geldiğinde tamam aracınızı garantiden yapacağız dedi. 3000 liralık aks arızası varmış fabrikasyon hata.
Ben de bunun üzerine 550 lira verip garanti uzattım. 1.5 yıl daha aracım garantili.
Aks arızası 15 günde yapıldı bunun 1 haftası arabasız 1 haftası ise ısrarlarım sonucu bana bir fiat araç kiralanarak geçti.
Sonuçta yedek parçasını temin edemeyen firma FİAT dı sorun onlarda oldugu için bana araç kiraladılar. Neyse parçam takıldı testleri yapıldı aracımı 1 seneden fazla üstelik lpg bağlatarak 21000 km dir kullanıyorum en ufak bir problem çıkarmadı.
Bu yazılanlardan sonra sıfır araba almaktan sogudum inanın. :) Ama altımdaki arabadan ötürü yine de kendimi şanslı hissediyorum. :) Aldığım 5 fiat marka araçtan da şimdiye kadar memnun oldum önceki modellerden hiç memnun olmadım belki de markadan yana şanslıydım ama imaj yapmak isteyen gider wv alır merco alır. İphone ile diğer telefonlar gibi oldu biraz :)

KISADAN HİSSE ARAÇ ALIRKEN BİZ DE ARIZALANMALARA KARŞI ÖZEL BİR SÖZLEŞME YAPABİLİYOR MUYUZ. HUKUKİ GEÇERLİLİĞİ OLAN. MALINA GÜVENMEYEN FİRMA ZATEN BÖYLE BİRŞEYİ KABUL ETMEZ.

Coool
02/11/2010, 15:46
Herkese tekrar merhaba... Aracın değişimi için inşallah bugün haber gelecek bi kaç saate kadar inşallah olur... Evo dan başka bir araç almak istemiyorum... Farkını verip Dynamic modelini alacağım... Umarım olur...

onn.off
02/11/2010, 16:44
hayırlı haber gelir inşallah evo dynamic yerinde bir tercih

Sinann24
02/11/2010, 18:43
YAHU SIZI OKUDUM ARABA ALMAKTAN vazgectım bu nasıl ıç karartıcı şeyler dogru hepınız yaşadıgınız şeyler ama allahıskına biriniz soylesın bende GP 1.4 ACTIVE 77 HP ALCAM ALMAYAYIM MI YANI COK NIYETLENDIM

BIRAZDA YAN GOZUM LINEADA KALDI YAHU BU ARABAYI ARAŞTIRMAK ICIN GELDIM HER GUN OKUMAKTAN SIMDI BU ARABADAN VAZGECEECEK HALE GELDIM

erosistanbul
03/11/2010, 02:30
YAHU SIZI OKUDUM ARABA ALMAKTAN vazgectım bu nasıl ıç karartıcı şeyler dogru hepınız yaşadıgınız şeyler ama allahıskına biriniz soylesın bende GP 1.4 ACTIVE 77 HP ALCAM ALMAYAYIM MI YANI COK NIYETLENDIM

BIRAZDA YAN GOZUM LINEADA KALDI YAHU BU ARABAYI ARAŞTIRMAK ICIN GELDIM HER GUN OKUMAKTAN SIMDI BU ARABADAN VAZGECEECEK HALE GELDIM


Dostum elbette her arabaların sorunları vardır.Burası punto forum.elbette puntoların sorunlarını yazıyoruz.e burda toyota veya wv den bahsedemeyiz değilmi.başka arabaların forumlarına da baksan onlarında sorunları vardır.

Burada amacımız puntişlerimizi kötümsemek değil.Biz arabalarımızı kesinlikle çok severiz ve herkese de tafsiye ederiz. Buradaki amacımız sorunlarımızı paylaşıp ortak çözümler üretmektir.VE SESİMİZİ FİATA DUYURMAKTIR.

İşletme ve üretme mantığını hepimiz biliriz. Firmalar var olmak için kullanıcıların ihtiyaç ve eksiklikler doğrultusunda hareket ederler.e bu formlar da bu aşamada önem taşır. Eksikliklerimizi ve ihtiyaçlarımızı fiat duysun ki kafasını merdivenin altından çıkartıp bize baksın. baksın ki bizde elimizi uzatıp onu bulunduğu yerden daha yukarlara taşıyalım.

Tabiki son karar senin.Kararın ne olursa olsun hakkında hayırlısı olsun. SAYGILAR.

Coool
04/11/2010, 18:51
Siyah Evo Dynamic 1.3 M.jet Yolda.... :)))

speedy_16
05/11/2010, 01:30
Siyah Evo Dynamic 1.3 M.jet Yolda.... :)))
değişim gerçekleşti sanırım hayrlı olsun dynmic mi ?

Coool
07/11/2010, 12:09
değişim gerçekleşti sanırım hayrlı olsun dynmic mi ?


Bi kaç güne kadar hallolacak inşallah... Byim bu konuda gerçekten iyi çalıştı... Fiat tan haber bekliyoruz ama durum şu an %70 benim lehime..

Coool
11/11/2010, 22:47
Takip eden arkadaşlar Tofaş tan habergeldi...onlara göre iade şartları oluşmamış..fakat müşteri memnuniyeti için yeni araç alımında 1500 tl destek verdiler... domuzdan kıl koparsak kardır dedim kabul ettim indirimi... şimdi assist kitli mt beyaz dynamic evo mu bekliyorum bayramdan sonra inşallah.. aracın üzerine 4000 tl verdim ama inşallah değer aldığıma... herkese saygılar... EVOyla kalın...

jeppesen
11/11/2010, 23:40
ahmet inşallah yeni araban daha sorunsuz, güzel günlerde içine sinerek kullanacağın bir araç olur.benim araç ilk 1000 km yi devirmek üzere.çok şükür beni üzmedi.

samprik
12/11/2010, 03:59
hayırlı olsun ahmet çok sevindm sorunu hallettiğine

HBaris
12/11/2010, 08:21
Takip eden arkadaşlar Tofaş tan habergeldi...onlara göre iade şartları oluşmamış..fakat müşteri memnuniyeti için yeni araç alımında 1500 tl destek verdiler... domuzdan kıl koparsak kardır dedim kabul ettim indirimi... şimdi assist kitli mt beyaz dynamic evo mu bekliyorum bayramdan sonra inşallah.. aracın üzerine 4000 tl verdim ama inşallah değer aldığıma... herkese saygılar... EVOyla kalın...
hayırlı olsun hatasız kazasız sürüşler... yeni bir evo kullanıcısı olarak söylüyorum dynamic aldıysanız değer :)

matushella
12/11/2010, 09:49
Bende 2011 model Gp aldım. Kalörifer sıcaklık göstergesinde ufak bir çatlak varmış. aracı teslim aldığımda gündüz gözüyle göremedim. Gece ışıkları açınca fark ettim. Aracı aldığım zincirlikuyu birmota gittim. Arkadaşlar hemen incelediler kalite kontrolün gözünden kaçmış dediler. Bütün paneli düğmeler dahil değiştirdiler. Hiç sorun yaşamadım. Çok ilgililerdi üstüne. 50 kere telefon açtılar sıkıntınız sorununuz varmı memnun kaldınızmı diye değişimden.

Umarım sizlerin yaşadığı sıkıntıları yaşamam.

Coool
13/11/2010, 18:37
allah kaza bela veremesin...

Coool
13/11/2010, 18:39
hayırlı olsun hatasız kazasız sürüşler... yeni bir evo kullanıcısı olarak söylüyorum dynamic aldıysanız değer :)


valla hala renge karar veremedim... granit gri ile beyaz arasında gidip geliyorum...:icon_smile_8ball:

zafer murat
17/03/2011, 21:49
konusu varken benimde başıma bir kaç gündür arabada özellikle bozuk yollarda kuş sesi gibi bir ses duyuyordum bugün servise gittim ve ön iki farların gevşek olduğunu söylediler sıktılar ses kesildi aracı alalı 15 gün oldu fabrikada iyi sıkmamışlar civataları. :)

yunus kahraman
17/03/2011, 22:10
bazı arkadaşlar burada yanlış düşünüyorlar. Olay burada FIAT değil. Olay burada Servisler.. Tanıdığınız var ise değiştirirler. Ben 25.000 km de garantiden debriyaj balatası değiştirmiş insanım. Afilli bir tanıdğınızın olması yeterli.
Bu arada, geçenlerde serviste bir GP gördüm. Dizel dualogic. Şanzuman motoru değişecekmiş. Garantisi olmadığı için cepten ödemek zorunda kaldı. Robotu ve ünitesi 5.500 tl. Aklım gitti..

edelsang
17/03/2011, 22:12
çok kötü birşey ya
çok çok geçmiş olsun eğer benim başıma öyle birşey gelse arabayı yakarım kaskodan yenisini isterim :S

egeevo
18/03/2011, 11:45
dostum durumuna cok uzuldum inan ve cidden sanirim sana denk gelmis,bnde okudukca sasiyorum cunku bende aracimi alali 3. Ay oldu,nerdeyse su an 3800km de ancak minicik bile bir sikinti yok. Bnce avukattan veya tuketici haklari hakem heyetinden bir bilgi al,ona gore neler yapabilirsin bir bak...gecmis olsun...

akbiyik
18/03/2011, 11:50
Fiat satış sonrası hizmetleri boktan sahtekar hemen dava acın ben olsam dava acardım olurmu öyle şey ya 2.el araba alsam bu kadar sorun çıkarmaz FİAT'a lanet olsun

HarbiAslan
18/03/2011, 13:17
ya tam sipariş verdiğim şu günlerde hortlayan konuya bak, gel de kafan bulanmasın hadi

yakaryos
21/03/2011, 12:39
tüketici hakları yoluyla dava açacaksın,
bir avukat tuatacaksın.
araba için bilirkişi rapaorları tutulacak(biraz masraflı )
sonra mahkeme itüde bulunan 3 profösörün beyanatları ile oluşturulan rapora göre karar verecek.tüm türkiyede bu işlere bildiğime göre bu 3 kişi bilirkişilik yapıyor.
bu söylediğim süreç en az 2 sene.

ama başarılı olurmusun bilmem.

PNT 34
21/03/2011, 16:17
her zaman diyorum..
teneke parçasına insanoğlu niye bu kadar değer verir anlamam..
çünkü herkes alırken süper sorunsuz olacak diye alıyor..
o eksik olmasın bu eksik olmasın diye uğraşıyor..
bir cihazda ne kadar çok elektronik aksam artıyorsa sorun da o kadar artıyordur..
4 senedir fire active kullanıyorum son 2 senedir LPG li olarak kullanıyorum..
bir kere sileceklerini değiştirdim bir kerede 4 lastiğini..4 kerede bakım parası verdim..
fazla lükse kaçmaya gerek yok..
işimizi görsün yeter şu teneke parçaları...

evoantalya
26/03/2011, 15:41
seri üretim olunca böyle oluyor heralde... fiat yurt dışında çok saygın bir araba. yurt dışı merkeze meail atarak bu sorunları daha zor çözersiniz bizim türkler uğraşmak istemıyor. uluslar arası anlaşmaları var bildiğim kadarıyla araçların hayati tehlike yol acıcaz kronık arızalar durumunda araçları geri çağırmak zorunda ve açılan mal ve can kaybını gidermek zorunda...