Orijinalini görmek için tıklayınız : 240 km hız yapan Punto gördünüzmü
240 km Hız Yapan Punto Gördünüzmü buyurun link burda
link (https://fliiby.com/file/660464/z2auiblig1.html)
Romeo_er2
20/09/2010, 03:39
bu esseesse için normal bi hız =) 180hp stock güç..bende 230-235 görüyorum..
bayır aşağı 200 ü gösterdim bizim arkadaşa :D
yapılır yapılmaz değil :D
düz yolda 200 yapabildim ama esseesse bambaşka yahu... :D
zafermutlu
20/09/2010, 09:43
bu videoda 240 tam vuramıyor vede çok zorlanıyor araç 200den sonra canı çıktı arabanın ..
Ben 1.3 multijet 75 Bg.ile 200 km.gördükten sonra o araç için zor olmasa gerek :)
helal olsun.... araba yaparda ben yaparmıyım bilmiyorum...
WiSTaRiA
20/09/2010, 12:26
bu videoda 240 tam vuramıyor vede çok zorlanıyor araç 200den sonra canı çıktı arabanın ..
Aynen abi resmen arabanın canı çıktı...
Ben 95 beygirlik arabayla 210 u hafif meyilli yolda görüyorum benim 2 katı güçlü bu arabanın yapması normal yani...
yapilir yapilir yapilmicak bişi değil :D
Murat Gürakan
20/09/2010, 13:13
şu kadranda yazılan rakamlar ne kadarda abartılıyor sanki çok zor işmiş gibi..
İstanbuldan ankaraya gelirken cankurtarandan sonra alayına yokuş aşşağı. Boşa bile atsanız araç 150 ye çıkıp sabitlenip dakikalarca gidiyor. Orda 77lik punto bi kadranı devirir.
Sıkıyorsa düz yolda yapılsın... BAyır aşşağı her araba yüksek hızlara çıkar.....
ben benim araçla 210 gördüm hatta tartışma konusuda olmuştu bu daha önceden ama chip tuninkle
Kriminal
20/09/2010, 14:58
200 ün üzerine cok cıktım ben walla ...
kadranım son 230 ama düz yolda 240 hatta biraz fazlasını yapmışımdır. tabiki 100 oktan benzin vardı depomda :) . yokuş aşağı da değil dikkatinizi çekerim :)
selamlar,
esseesse nedir acaba? chip tuning markası mı?
Beyler, burda fazla büyütülecek bir durum yok ki, alın takın siz de femoliden esseesse stickerlarını, alayına basarsınız 240-260 sıkıntı olmaz :D :D
Not: İbrenin 220'den sonra 40'ı göstermesi 260 yapıyorsunuz demektir, unutmayın :D :D
stikırla olsa bu işler ben neler yapıcamda ama malesef olmuyor işte
zafermutlu
20/09/2010, 16:55
Beyler, burda fazla büyütülecek bir durum yok ki, alın takın siz de femoliden esseesse stickerlarını, alayına basarsınız 240-260 sıkıntı olmaz :D :D
Not: İbrenin 220'den sonra 40'ı göstermesi 260 yapıyorsunuz demektir, unutmayın :D :D
benim arabayada böyle bir psikolojik destek vermeyi düşünüyorum:)
paratutmaz
20/09/2010, 17:06
1.4 105 hp ile düz yolda 150-170 arasını zorlayabiliyorum.. Yol biraz meyillendimi 130 un üzerine çıkmak mümkün olmuyor malesef... maks 190 ı gördüm...
Eski arabam 94 civic SI dı. arabayı tanıyan vardır.. 130 hp... performansını nasıl özlüyorum anlatamam :)
Kriminal
20/09/2010, 17:07
Hız Felakettir......
bence de normaldir, bizimkinin 2 katı hp si var, olsun o kadar :)
bizimkiler coşmuşsunuz valla 200 üzeri gitmişsiniz.
zafermutlu
20/09/2010, 17:18
1.4 105 hp ile düz yolda 150-170 arasını zorlayabiliyorum.. Yol biraz meyillendimi 130 un üzerine çıkmak mümkün olmuyor malesef... maks 190 ı gördüm...
Eski arabam 94 civic SI dı. arabayı tanıyan vardır.. 130 hp... performansını nasıl özlüyorum anlatamam :)
150 gördüm dün çok yeni yüklenmedim ama sanki daha gideri vardı.. motor yeni yüklenmek istemiyorum...
paratutmaz
20/09/2010, 17:19
Hız Felakettir......
kesinlikle katılıyorum... ama an geliyor insan adrenalin istiyor:)
130 derken???
130 derken .. şu an ki aracımla çok hafif meyilli yolda bile 130 km nin üzerine çıkmak mümkün olmuyor demek istemiştim..
honda için yazmış olduğum 130 u sorduysanız 130 HP demek istemiştim.
Honda Civic SI 1.6 130 HP (hatchback)
Syg..
abi şimdiki aracın için diyorum 130 km nasıl göremiyorsun bende buna şaşıyorum 130 ben 3 viteste görüyorum çok rahatlıkla yokuş yukarı yada düz yol farketmiyor
benim arabayada böyle bir psikolojik destek vermeyi düşünüyorum:)
Hehe, o psikolojik desteğin Allah'ını verdim ben 4 taraftan, işe yaramıyor abi, kandırıkçı femolinin işleri bunlar hep :D
abi şimdiki aracın için diyorum 130 km nasıl göremiyorsun bende buna şaşıyorum 130 ben 3 viteste görüyorum çok rahatlıkla yokuş yukarı yada düz yol farketmiyor
130 nası görmüyor arkadaş, ben de anlamadım bu işi
130 nası görmüyor arkadaş, ben de anlamadım bu işi
aynen abi ben hiiç zorlanmadan 160-170 görüyorum 130 görmemk bana çok saçma geldi
paratutmaz
20/09/2010, 17:50
3. viteste görüyosunda devir saatide 6 binleri görüyo sanırım:) Gayet net söyleyebirim ki 150-160 km hız ile giderken 6. viteste yol biraz meyil yaptığında gaz pedalına daha fazla basmama rağmen araç 120-130 km lere geriliyor.eğer vites kuçültürsem varolan hızı en azından korumak adına dediğiniz gibi 3. vites değil belki ama 4. vitese kadar inmem gerekiyor..
Bu arada 6. vitesi normal vites olarak kullanmak gerekiyor mu? yoksa sadece motoru rahatlatmak adına mı kullanmak lazım???
zafermutlu
20/09/2010, 17:50
psikolojik arabaya destek lazım o yüzden 130 u göremiyor:D
paratutmaz
20/09/2010, 17:52
bu arada bu söylediklerim hep araç dolu iken yani şöför + 4 yolcu ile:)
uzun yola tek başıma çıkmak henüz kısmet olmadı da.. :)
zafermutlu
20/09/2010, 18:00
3. viteste görüyosunda devir saatide 6 binleri görüyo sanırım:) Gayet net söyleyebirim ki 150-160 km hız ile giderken 6. viteste yol biraz meyil yaptığında gaz pedalına daha fazla basmama rağmen araç 120-130 km lere geriliyor.eğer vites kuçültürsem varolan hızı en azından korumak adına dediğiniz gibi 3. vites değil belki ama 4. vitese kadar inmem gerekiyor..
Bu arada 6. vitesi normal vites olarak kullanmak gerekiyor mu? yoksa sadece motoru rahatlatmak adına mı kullanmak lazım???
hemen cevap vereyim .. 6.vites dedigin gibi sadece motoru rahatlatmak için konulmuş.. çok yorum okudum vede izledim bizim forumun dışında aynen senin dedigin gibi 6.viteste araba rampa yukarı hız kaybediyor diye.. yani araba 5.vitesten sonra 6 da son süratı öyle bir viteslik artmıyor.. peki 6 vites ne işe yarıyor motorun daha rahat çalışmasını saglıyor.. 5 vites dib gaz ile 6 vites dip gazda son hız artışı bir viteslik olmuyor.. bunları denedim mi denemdim sadece okuduklarım:) daha 6.vitesede atmadım:D
araç dolu yada boş fark etmiyor 5 kişiyle 160 gördüğümü hatırlıyorum normal yolda
6 vites ne için pek bilmiyorum aracım 5 vites
edelsang
20/09/2010, 19:14
bende bugün balçova otobanında 170 gördüm bi ara fena bişi oldu yavaşladı araba meğer 4.vitesde 5000 devire gelmişim :)5.vitese atsaö 200 görürdüm sanırsam
StrawBeeRy
20/09/2010, 20:24
abarth abi bu yapmasında kim yapsın düz yolda 180 yaptım dahada çıkmıyor yokuş aşağı 220 yapıyorum :)
EvoKoray
20/09/2010, 20:27
düzde 180 i geçmedim daha :)
Murat Gürakan
20/09/2010, 20:48
arkadaşlar 130 üstünü görememek nasl bu kadar anlaşılmaz olduki... Yokuş yukarı basıyorsunuz meyilde epey var o zaman göremessiniz araba kitlenir kalır...
kadranım son 230 ama düz yolda 240 hatta biraz fazlasını yapmışımdır. tabiki 100 oktan benzin vardı depomda :) . yokuş aşağı da değil dikkatinizi çekerim :)
sizin araba ile bi denesek yaaa dizel bravomla... Siz ankaraya gelirseniz bi haber verseniz yada ben istanbula gelince bi mesaj atıp bir saat ufak buluşma ve rolling tarzı bir deneme yapsak çok makbule geçecek benim adıma:scooter0:
StrawBeeRy
20/09/2010, 20:52
sizin araba ile bi denesek yaaa dizel bravomla... Siz ankaraya gelirseniz bi haber verseniz yada ben istanbula gelince bi mesaj atıp bir saat ufak buluşma ve rolling tarzı bir deneme yapsak çok makbule geçecek benim adıma:scooter0:
ben biliyom kaputun altında ne var :D
240 çıkana kadar arabanında canı çıkıyor sanırım hacim faktörüde burda ortaya çıkıyor 1,8 160 hp passatlar 250 yi deviriyor mesela.
Murat Gürakan
20/09/2010, 21:03
:offtopic:
ben biliyom kaputun altında ne var :D :offtopic:
:laugh000:
-----
----
---
Ben söyleyim ne olduğunu...
105hp kesinlikle gitmeyen herkesin dibe vurduğu 290nm torku olan ama 290ı kesinlikle hissettirmeyen ( yorumlar genelde bu yönde )
0-100 12sn olan 200 sonrasında gitmeyen bir motor varrrr D::D:D
StrawBeeRy
20/09/2010, 21:15
:offtopic: :offtopic:
:laugh000:
-----
----
---
Ben söyleyim ne olduğunu...
105hp kesinlikle gitmeyen herkesin dibe vurduğu 290nm torku olan ama 290ı kesinlikle hissettirmeyen ( yorumlar genelde bu yönde )
0-100 12sn olan 200 sonrasında gitmeyen bir motor varrrr D::D:D
:lock: :)
stotinka
20/09/2010, 22:43
eski 95 lik star jetimle hafif yukarı doğru meilli yolda 5. viteste 170 i gördüm düzlüğe çıktığımda ise 205 km nasıl gitmiyor arkadaşlar 105 hp yi ilk etapta zorlamak istemiyorum biraz km yapayım bence daha iyi gidecek buna eminim
Romeo_er2
21/09/2010, 00:42
arkadaşlar 130 üstünü görememek nasl bu kadar anlaşılmaz olduki... Yokuş yukarı basıyorsunuz meyilde epey var o zaman göremessiniz araba kitlenir kalır...
sizin araba ile bi denesek yaaa dizel bravomla... Siz ankaraya gelirseniz bi haber verseniz yada ben istanbula gelince bi mesaj atıp bir saat ufak buluşma ve rolling tarzı bir deneme yapsak çok makbule geçecek benim adıma:scooter0:
bende bi denemek istiyorum elmedinle merak ediyorum aracını =)
ozel_egt
21/09/2010, 02:07
izmır otobanında 75 bg ile 200 gordum ama bu arabalarımızla tehlıkelı 200lü hızlarda arabalarımız güven vermıyor gıbıme geldı...
arkadaşlar düz yolda 190_200 arası hafif rampa aşağı oluncada 210_220 arası görüyorum ve orjinal şekilde t_jet bile olsa bu hızların üstüne çıkabileceğini pek sanmıyorum
Romeo_er2
21/09/2010, 23:43
valla muratın t-jet sport bravo 255 görüyodu..şahidiz =) not:6 ileri..
not :esseesse bilmenyeneler için anlatıyorum
grande punto 1.4 t-jet abarth motorunun(IHI VL36 model turbo kullanır-6ileri vitestir motor ve şanzuman olarak bravo t-jet sportla aynıdır-tjetten sporttan tek farkı bunlardır)
esseesse ise abarth ın süspansiyonları-yayları-baskı balatası-egzoz sistemi-turbosu(garrett gt1446)-enjektörleri-jant ve lastikleri-diskleri balataları-farklı olan ve sonradan paket olarak abarth shoplardan alınıp sonradan motajı yapılan kittir...180hp 272 nm..brembo diskler...1185kg max hız 214km/h 0-100 hızlanma 7.7 sn..
Murat Gürakan
22/09/2010, 01:23
arabalarının 180 i 210 falan geçemediğini iddia edenlerle bir gün buluşalım. GErekli rampa oldumu nasılda o ibre sonuna kadar dönüyor gösterelim...
ben 255 gördüm ancak dahada giderdi yol devam etse o halde... şanzımanın el verdiğince hızlanır sadece şartlar el verecek hepsi bu..
devir sayacı neden sıfırı gösteriyor videoda
Murat Gürakan
22/09/2010, 12:06
videoyu yeni izledim ve aracın chipli olduğu kesin.
gt1446 turbo var araçta. ve ne kadar uğraşırsa uğrassın 6500 7000 devirlerde o kadar fazla basınç alamaz. en az 4 diş azalması gerekirdi göstergede. 180 + chip en az 210 hp lerdeki bir araçda çıkamayacaksa satsın o arabayı zaten. Bide yolu görebilseydik düzmü değilmi oda ayrı bir mevzu ya neyse.
ertuğ kardeş oraya yazmamışım şimdi farkettim ama sadece grandepunto için konuşmuştum bravoya hiç binmedim kullanmadım ve bilmiyorum ama grandepuntonun starjet , t_jet , 77 fire , 90lık multijet hepsini kullandığım için bu yorumu yaptım ayrıca altını çiziyorum orjinal şekilde diye.
murat kardeş benim aracımın tam gaz değerlerini yazdım bundan fazlasını bu araba orjinal halde yapmaz yaptırırım diyosan buyur gel yap bakalm nasıl yapıcaksın izmirde oturan varsa limontepeden balçovaya inen otobanı bilir zaten izmirde başka hız yapabilecek rampa yok orda bile kaç kere zorladım ama jantlardan sonra 220ye tam dayanmıyor...
Murat Gürakan
22/09/2010, 12:26
istanbuldan ankaraya geldinizse eğer cankurtaran diye bir yer var en yüksek nokta ordan sonra artık inmeye başlıyorsunuz. orda ben boşa attığımda araç 150 ile gidiyor dakikalarca. Şimdi siz burda 77 lik punto ile bassanız 220 ye dayarsnız çünkü aracın üstünde muhteşem bir potansiyel enerji var eğim fazla çok rahat hızlanabiliyor araç.
Ben 255 i ankarda havaalanına giden çevreyolunda yaptım evet gene rampa vardı ama uzun değildi yeterli uzunluk olsa söylediğim yol gibi şanzımanın izin verdiği oranda hızlanırsınız. Bunda tuhaf yada olmayacak bir durum yok.
istanbuldan ankaraya geldinizse eğer cankurtaran diye bir yer var en yüksek nokta ordan sonra artık inmeye başlıyorsunuz. orda ben boşa attığımda araç 150 ile gidiyor dakikalarca. Şimdi siz burda 77 lik punto ile bassanız 220 ye dayarsnız çünkü aracın üstünde muhteşem bir potansiyel enerji var eğim fazla çok rahat hızlanabiliyor araç.
Ben 255 i ankarda havaalanına giden çevreyolunda yaptım evet gene rampa vardı ama uzun değildi yeterli uzunluk olsa söylediğim yol gibi şanzımanın izin verdiği oranda hızlanırsınız. Bunda tuhaf yada olmayacak bir durum yok.
ankaradaki dediğin yerde rahatça 200 e çıkıyor benimki :) fazlasını zorlamaya, motoru redline ye yakşatırmaya gerek yok
yeterki rampayı yakalayım affetmem :D
istanbuldan ankaraya geldinizse eğer cankurtaran diye bir yer var en yüksek nokta ordan sonra artık inmeye başlıyorsunuz. orda ben boşa attığımda araç 150 ile gidiyor dakikalarca. Şimdi siz burda 77 lik punto ile bassanız 220 ye dayarsnız çünkü aracın üstünde muhteşem bir potansiyel enerji var eğim fazla çok rahat hızlanabiliyor araç.
Ben 255 i ankarda havaalanına giden çevreyolunda yaptım evet gene rampa vardı ama uzun değildi yeterli uzunluk olsa söylediğim yol gibi şanzımanın izin verdiği oranda hızlanırsınız. Bunda tuhaf yada olmayacak bir durum yok.
+1
fire motorun zorlanmadığı tek yol, araç çok iyi hızlanıyor:D
murat ben izmirdeyim o yolları bilmem hiç gitmedim senin aracın tadilatlı görebilir ben stock grandepuntolardan bahsediyorum o kadar.
Murat Gürakan
22/09/2010, 20:45
Ben ne diyorum sana işte orası öyle bir rampaki 77lik 1.4 punto bile 220 görür...
İmkansız diye bişey yok. o rampaları görsen ne kadar uzun ve eğimli olduğunu anlardın ne demek istediğimi. Aracımın boşa attığımda dakikalarca 150 km ile gitmesi bile anlatıyor aslında.
Arkadaşlar yorumları okudum ve ne deyim çok şaşırdım, ben 1.2 65 Bg aracımla düzde 170 hafif rampa aşağı (1. Köprü giriş avr yönüne doğru) 190 gördüm. 105 bg bir araç nasıl oluyorda gitmiyor? Üstelik ben 130 eşim 110 kg yani araç full dolu denebilir. 4. viteste 150 ye çıkıyor zaten.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.