PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Stock T-jet ile chipli 90 hp lik GP drag&roollde ne olur sizce?



StrawBeeRy
09/08/2010, 00:05
arkadaşlar başlıkta yazılan gibi sizce stock t-jet ile chipli 90 hp lik gp drag ve rollde ne olur sizce ?

farukileri
09/08/2010, 00:21
Rolling de her türlü t-jet ama drag'da ya dizel ya da t-jet,kalkışa bakar.Ben bir sefer benim 75 likle(stock) otomatik megane a karşı kalktım(benzinli 1.6,stock) milim farkla ben öndeydim pendik sahil yolunda virajı dönmeden önce,sonrasında bıraktık zaten

speedy_16
09/08/2010, 00:27
bndede t-jet wardı önceden kalkışta çok patinaja kalıo asr açıksada ii fırlamıo tutuyo arabayı 2 3 saniyeliğine kafayı çıkarır en fazla chipte 0-100 nü 4 - 5 sanye aşşağı çekemsesse geçemez bu arada punto deil ama doblo 1.9 multijet 105 hp modeli ile denemiştim videosuda war 300 400 metre de 150 200 metreye yakın fark olmuştu stok t-jetle

StrawBeeRy
09/08/2010, 00:31
bndede t-jet wardı önceden kalkışta çok patinaja kalıo asr açıksada ii fırlamıo tutuyo arabayı 2 3 saniyeliğine kafayı çıkarır en fazla chipte 0-100 nü 4 - 5 sanye aşşağı çekemsesse geçemez bu arada punto deil ama doblo 1.9 multijet 105 hp modeli ile denemiştim videosuda war 300 400 metre de 150 200 metreye yakın fark olmuştu stok t-jetle
ikisidemi stocktu ve 400 metrede 200 metre farkmı vardı?

Ziyaretci046
09/08/2010, 01:40
abi palio sportingle yapsak ne olur:thumbup1:taktım kafayı sporting alcm

speedy_16
10/08/2010, 01:27
ikisidemi stocktu ve 400 metrede 200 metre farkmı vardı?
ewt 2si de stok aradaki fark dahada açılrdı 0 dan 140 ka kadar çıktm sonra fren yaptm bi an basmadığını düşündüm :)
roll da yaptk hiç yanmda geliomuş gibi değildi o basmıomuş gibi fark açılıo

Romeo_er2
10/08/2010, 01:43
yahu kitleyin şu konuyu hayal aleminde yaşıyonuz :D t-jet her şekilde geçer ;)

StrawBeeRy
10/08/2010, 01:52
yok akşam belki görmüşsündür cem abiyle denedikte kısa bir drag&roll yaptık chipli 75 lik geçemedi 90lığı yarım boy öndeydik biraz fazla kaçtı sanki t-jet felan :D :D

Du Hast
10/08/2010, 02:04
chip olayına göre değişir :)
vereceğim konuyu biraz okuyun:
TR de TEK..! 1.9 TDI 200 Hp 9n3 Coupe POLO (https://forum.donanimhaber.com/m_36574902/tm.htm)

t-jet i de o kadar abartmaya gerek yok hani :)

Romeo_er2
10/08/2010, 02:11
mehmet abinin araba..büyük turbolu 1.9 tdi..+ çok hafif polo cup aracı..bende turboyu büyütsem 220+++++ :)

Du Hast
10/08/2010, 02:16
turbo büyütmeden aldığı dyn verileride ortada :D

https://img34.imageshack.us/img34/594/img0387ew.jpg

mazüt povır :D püfür püfür

yav o değilde
tek hayalim amerikadan cummins 6.0 L motorlu dodge ram getirmek
turbo ve chip atıp asfalttı kazımak :D

şu videoya bir bakın :D
https://www.youtube.com/watch?v=CCNZfUO0cLY (https://www.youtube.com/watch?v=r8gMb03IwP8&feature=related)

bildiğin güç yaa
safkan güç :D

ato
10/08/2010, 10:01
çok duman atıyor

Punto_Can
10/08/2010, 12:34
sonunda da güm lüyor zaten :D

Ogulcan.Öğüt
11/08/2010, 12:34
Mert Git kitle şu konuyu ya :D T-jet onu her türlü parçalar .. :D bi starjeti geçde sonra t-jeti geçersin :P

StrawBeeRy
11/08/2010, 21:02
Mert Git kitle şu konuyu ya :D T-jet onu her türlü parçalar .. :D bi starjeti geçde sonra t-jeti geçersin :P
yok artık starjet deme bare sende iyice mjeti yalan ettin be

Alp
11/08/2010, 21:13
Tolgayla beraber her ikisini denedik, onun araci tjet filtre ve egzost var tahmini 130 hp civari bende ise multijet 110 hp;
Dragta 0-400m kalktik max. 2 boy gecebildi
Rollde ise 1 boy acabildi
Neticede tjet multijeti rahatlikla geciyor...

StrawBeeRy
11/08/2010, 21:14
Tolgayla beraber her ikisini denedik, onun araci tjet filtre ve egzost var tahmini 130 hp civari bende ise multijet 110 hp;
Dragta 0-400m kalktik max. 2 boy gecebildi
Rollde ise 1 boy acabildi
Neticede tjet multijeti rahatlikla geciyor...
abi sen bu işten anlayan adamsın teşekkür edeyorum bazı arkadaşlar mjeti yabana atıyor da cevabını sen ver istersen :)

Ogulcan.Öğüt
12/08/2010, 11:05
Neyi varmış Starjetin :P fire 75lik multijeti tokatlarsa :D starjette 90 lık Multijeti Tokatlar Kanımca :P:P

Edit : Fiat Grande Punto 1.4 STARJET 95 HP 0-100 : 11.4 sn Top Speed : 178 kmh

Fiat Grande Punto 1.3 Multijet 90 Hp 0-100 : 11.9 Sn Top Speed : 175 kmh

StrawBeeRy
12/08/2010, 18:33
Neyi varmış Starjetin :P fire 75lik multijeti tokatlarsa :D starjette 90 lık Multijeti Tokatlar Kanımca :P:P

Edit : Fiat Grande Punto 1.4 STARJET 95 HP 0-100 : 11.4 sn Top Speed : 178 kmh

Fiat Grande Punto 1.3 Multijet 90 Hp 0-100 : 11.9 Sn Top Speed : 175 kmh
ya çok kaşınıyosun sen eskişehire gel len sana stock 90lık göstereyim :)

Ogulcan.Öğüt
13/08/2010, 10:34
Seni Fire la tokatlarım oturur aglarsın len:D

smartmavi
13/08/2010, 10:46
Bende 90 bg dualigic dizel var, gecen kalkista tûplü sahin beni yedi arkadaslar. Turbo devreye girene kadar sahinin tamponu gorduk anlicaniz. Tabii 6. Vitese gectigimde sahin dikiz aynamda zor gorunuyodu o baska.

StrawBeeRy
13/08/2010, 11:08
Seni Fire la tokatlarım oturur aglarsın len:D
bas git len fire la tokatlicakmış sen önce kendini tokatla onunla :D

brabus
13/08/2010, 12:21
Bende 90 bg dualigic dizel var, gecen kalkista tûplü sahin beni yedi arkadaslar. Turbo devreye girene kadar sahinin tamponu gorduk anlicaniz. Tabii 6. Vitese gectigimde sahin dikiz aynamda zor gorunuyodu o baska.

dualogic'li multijet'lerde hızlanma bayağı kötüymüş ben de bu yazıyı okuyunca baktım : FIAT Grande Punto 1.3 Multijet 90 HP Dynamic Dualogic - Araba Resimleri, arabalar , araba , modifiyeli arabalar , araba fiyatlar , araba zellikleri , modifiye , modifiyeli (https://www.buask.net/arabalar/fiat-grande-punto-13-multijet-90-hp-dynamic-dualogic.html)
Turbo sonuçta 2 sn içinde devreye girecek kaç devirdeyse artıkta bu şekilde 14 snde çıkıyorsa 100 km hıza kadar Şahin, Lada samara ile aynı kalkar.

Bir de 6. vitese geçtiğimde demişsin. Dualogic hiç kullanmadım ama ben 6. vitesi böyle hızlı kalktığım zamanlarda hiç kullanmıyorum. Yani 5. viteste nerdeyse son hıza kadar arabayı götürdüğü için 180 km/h diyelim 6 ya gerek kalmıyor. Hatta 5. vitese bile gerek kalmıyor 4. vites ile zaten çıkılabilecek hızda akla kara belli olur :)
Tabi hemen yüksek viteslere çıkıyorsan veya dualogic ile yüksek devirleri görmeden vites değiştiriyorsa kalkış için mantıklı değil

Ogulcan.Öğüt
13/08/2010, 13:04
hee sen bi şahini geçte mert .D sonra starjete laf atıyo ya olum starjet parçalar seni he :D sendede hiç utanma yok gitmiş t-jet falan yazmış bide :D

StrawBeeRy
13/08/2010, 13:11
hee sen bi şahini geçte mert .D sonra starjete laf atıyo ya olum starjet parçalar seni he :D sendede hiç utanma yok gitmiş t-jet falan yazmış bide :D
şahinmi pehhh naptın sen :D

Ogulcan.Öğüt
13/08/2010, 13:16
Konuyu değiştirme olum :D Traktörle benzinliye rakip olamazsın bi kere :P:P

StrawBeeRy
13/08/2010, 13:17
Konuyu değiştirme olum :D Traktörle benzinliye rakip olamazsın bi kere :P:P
traktörmü traktör ne arar la multijette :D:D ne dizeller gördük benzinliyi ikiye bölüp beşle çarpıyor :D

Ogulcan.Öğüt
13/08/2010, 13:21
kırık yılın başı 3-5 tane dizel cıkıo öle işte :P:P

StrawBeeRy
13/08/2010, 13:23
kırık yılın başı 3-5 tane dizel cıkıo öle işte :P:P
işte bu dizel o dizelden ayıktın :P :P :D:D

Ogulcan.Öğüt
13/08/2010, 13:28
hehe evet 17'' çelik jant 10 hp Racing Koltuk 7 hp Grande Punto Tr Sticker 3 Hp 120 Hp Multijet dimi :D naptıki sanki şu motora :D

eser1959
13/08/2010, 22:44
bende bravo t-jet var,120 hp
3.vites 135
4.vites 180
5.vites 210
6.vites keyif vitesi

StrawBeeRy
13/08/2010, 22:48
hehe evet 17'' çelik jant 10 hp Racing Koltuk 7 hp Grande Punto Tr Sticker 3 Hp 120 Hp Multijet dimi :D naptıki sanki şu motora :D
olum senin dediğin ertuğun hesabı abarth stoplar 2 hp abarth amblemi 3 hp xenon 5 hp abarth far 5 hp şimdi meguıars yaptırdı 15 hp daha artmıştır :D:D:D benim sonuç ortada ruhsatta ne yazıyorsa o :D

KaMiKaZe
13/08/2010, 23:05
oğulcan daha küçüksün, cebinden kendi paran çıkmaya başlayınca traktörün önemini mantığını kavrarsın.

AGUS
15/08/2010, 01:24
oğulcan daha küçüksün, cebinden kendi paran çıkmaya başlayınca traktörün önemini mantığını kavrarsın.

formülü hemen anlatayım... ::::

atiker lpg + fire 77 hp = tospaa.... :D:D:D:D

yanlış anlaşılmasın maksat geyik çok insan yaa ne yapayım performansı diyip lpg kullanıyor.... söz meclisten dışarı..

JASMINE
15/08/2010, 02:01
oğulcan daha küçüksün, cebinden kendi paran çıkmaya başlayınca traktörün önemini mantığını kavrarsın.

+10000

Oğulcan, ayrıca o traktör bugün bir çok benzinlinin çıkamadığı dik yokuşları kasmadan 3. viteste çıkıyor. Fire motorlarla çıkın bir görelim :D

Romeo_er2
15/08/2010, 02:45
neyse konuyu dağıtmayalım komple egzozlu-kutu içi filtreli-yazılımlı vs bi 90lık getirin stock t-jet bulup deneyelim..atahanın araba stock onunkiyle deneriz..zorla laf anlatmaya gerek yok illa gözümüzle görelim diyosanız onuda yaparız :D:D

not:90lık punto sportif sürüş ve hız amaçlı üretilse en basiti 3kapı sport modeli üretilirdi =)

StrawBeeRy
15/08/2010, 10:40
neyse konuyu dağıtmayalım komple egzozlu-kutu içi filtreli-yazılımlı vs bi 90lık getirin stock t-jet bulup deneyelim..atahanın araba stock onunkiyle deneriz..zorla laf anlatmaya gerek yok illa gözümüzle görelim diyosanız onuda yaparız :D:D

not:90lık punto sportif sürüş ve hız amaçlı üretilse en basiti 3kapı sport modeli üretilirdi =)
niye sportif amaçlı olanlarmı 3 kapımı üretiliyor 75 lik 3 kapılı olanlar var onlardamı sportif ve hız içinmi :D

Ogulcan.Öğüt
15/08/2010, 10:43
tamam üstüme gelmeyin ya :P:P Forever Multijet :cool::cool:

ABNEW
15/08/2010, 14:35
neyse konuyu dağıtmayalım komple egzozlu-kutu içi filtreli-yazılımlı vs bi 90lık getirin stock t-jet bulup deneyelim..atahanın araba stock onunkiyle deneriz..zorla laf anlatmaya gerek yok illa gözümüzle görelim diyosanız onuda yaparız :D:D

not:90lık punto sportif sürüş ve hız amaçlı üretilse en basiti 3kapı sport modeli üretilirdi =)

Ertuğ, mjtd lerin de 3k sport paketlileri mevcut ama Tofaş getirmiyor bunları.Hatta Türkiyeye daha t-jet sportlar gelmeden 3k mjtd sportları yurtdışında görmek mümkündü,

Netice olarak t-jete yetişmeleri çok zor tabi :)

Romeo_er2
15/08/2010, 15:57
Dogru mjette var ama sadece 1.9 130 luk modellerinde gormustum arda abi :) oda keske olsa turkiyede bugun tjeti satar onu alirim.

StrawBeeRy
15/08/2010, 21:23
Dogru mjette var ama sadece 1.9 130 luk modellerinde gormustum arda abi :) oda keske olsa turkiyede bugun tjeti satar onu alirim.
bırak şimdi ne oldu 2 dk sattın tjeti :D

Romeo_er2
15/08/2010, 21:29
1.9 luk iyidir ;)

StrawBeeRy
15/08/2010, 21:31
1.9 luk iyidir ;)
bülent abinin ralli de kullandığı araç 1.9 ne başarı yakalıyor valla kim bilir asfaltta nasıl gider

KaMiKaZe
16/08/2010, 00:27
neyse konuyu dağıtmayalım komple egzozlu-kutu içi filtreli-yazılımlı vs bi 90lık getirin stock t-jet bulup deneyelim..atahanın araba stock onunkiyle deneriz..zorla laf anlatmaya gerek yok illa gözümüzle görelim diyosanız onuda yaparız :D:D

not:90lık punto sportif sürüş ve hız amaçlı üretilse en basiti 3kapı sport modeli üretilirdi =)

merak ediyorum sportif sürüşlü, süper t-jetin kendinden başka geçebildiği bir araç varmı acaba ? sportif şöför ertuğ de bakalım ne geçiyorsun atahanın arabadan başka :D ?

Romeo_er2
16/08/2010, 02:45
valla sizinki gibi fiber yığını diye tabir ettiğimiz body kitten oluşan modifiyeli benzeri araçlarla denemiyorum bile...motoru olanlar gelsin öncelikle =) merak etme çok haddim olmayanlarla deneyipde geçtim demiyorum zaten arabanın ne gittiği belli herkeste biliyo orhan efendi :D

Romeo_er2
16/08/2010, 02:51
şu arabayı bi satimde rahatlayın sizde..aletin başına bi iş gelse zil takıp oynayacaksınız sanki he..

KaMiKaZe
16/08/2010, 09:42
valla sizinki gibi fiber yığını diye tabir ettiğimiz body kitten oluşan modifiyeli benzeri araçlarla denemiyorum bile...motoru olanlar gelsin öncelikle =) merak etme çok haddim olmayanlarla deneyipde geçtim demiyorum zaten arabanın ne gittiği belli herkeste biliyo orhan efendi :D

ne oldu sıkışınca hemen çamura başladın nerde bizim araçta fiber?? hayır mesele senin araban da değil aynı soruları araç alırken kendimede sordum aynı paraya hatta daha uygun fiyata t-jet vardı. T-jet için öyle gidiyor öyle kaçıyor diyorsunuz bende rakip bakıyorum t-jete hangisine baksam rakip olmuyor t-jete, tek rakibi var o klasmanda oda kendisi.


şu arabayı bi satimde rahatlayın sizde..aletin başına bi iş gelse zil takıp oynayacaksınız sanki he..

öylemi diyorlar sana

Alp
16/08/2010, 09:42
Ertuğ bakıyorum bu konuda bayağı hislenmişssin :) Yanlız merak etme ben defalarca kez tjet le kalktım. Hem DRAGTA hemde ROLLde de tjet önde bitirdi. Zaten aksi bir durum sözkonusu olsa idi herhalde tjeti orada yakmak lazımdı :D
Bence senin dengin yüklü bir multijetten çok 1.6 yada 1.8 atmosferik benzinliler olması lazım. Asıl onlara diş geçirebiliyorsan tjetin namın-ı heryerde yürütebilirsin :)

Bu arada hafta sonu 1.3 90 hp (Yüklü 110 HP 240 nm tork) Opel ASTRA otomatik ile kalktım. Çok şükürki GP yine bizi mahcup etmedi. DRAG ve ROLL de yarım boy farkla geçtim
Sözün özü Multijeti küçümsemeyelim, O motoru küçük, fakat ciğeri büyük bir makina :)

StrawBeeRy
16/08/2010, 10:16
şu arabayı bi satimde rahatlayın sizde..aletin başına bi iş gelse zil takıp oynayacaksınız sanki he..
saçmaladın iyice ne yazmışsan ona cevap veriyoruz aksine bir durum yok ortada...

Romeo_er2
16/08/2010, 13:30
Hirs degil alp abi ya artik konusma tavri rahatsiz etti o yuzden yazdim..gelsinlerde alayina bi saplayim rollde demiyorum ben..orhanim siz bilmeyenleri bilgilendirirsiniz ben yazmiycam bu topic e artik :)

Ryu06
16/08/2010, 14:01
ne oldu sıkışınca hemen çamura başladın nerde bizim araçta fiber?? hayır mesele senin araban da değil aynı soruları araç alırken kendimede sordum aynı paraya hatta daha uygun fiyata t-jet vardı. T-jet için öyle gidiyor öyle kaçıyor diyorsunuz bende rakip bakıyorum t-jete hangisine baksam rakip olmuyor t-jete, tek rakibi var o klasmanda oda kendisi.



öylemi diyorlar sana

vallahi tek rakibi kendısı dedıgın arac 120 hp 1.4 turbo bı arac . ben sana gectıgım arabaları sayıyım
cls 350 yenı kasa 0-100 kalkıs
stock 106 gti
uzunda spor şanzıman filtre kit vs ufakdan dolu 106 gti 200 den sonra ayırmaya basladım .
207 rc le mans trafikde gectım trafik aman aman yoktu daha sonra ısıkda durduk oglan arabadan ındı kardes araban kac hp dıe sordu .
330 ci büyük bir ıhtımal motoru cok ıı durumda deıldı ama 3 bin motor araba trafikde benım dıbıme yaklasamadı
spor sanzıman saxso
2 vıtes roll typer fn2 200 e kadar arkamdan geldı 2.0 olmasından sorna 210 dan sonra cok saglam gectı .
daha hatırlamadıgım kadar arac gectım 106 lar saksolar fn2 typera 210 a kadar kafa tutan bı aracdan bahsedıoruz .
2001 2002 model c200 0-100 drag
c200 2 vites roll
320 i 0-100
corsa gsi saymıorum bıle :)

ben boyle seylerı hayatta yazmam ınternet sayflarını vıdeolarını falan hep saklıdır ama asagılayıcı konusmları duyunca yazmak ıstıyıorum


lutfen bıraz konusurken dıkkat edelım 1150 kılo 120 hp 1.4 turbo bı aracdan bahsedıorz .

2.5 wrx sti ve s2k ile aylarca gezmıs bır ınsan olarak aracımdan gayet memnunum

bu baslıgı acan arkadasınıda kınıyorum :) 120 hp ve 90lık dızel . sadece dızelın avantajı dragda kalkarken lastıklerı sarma yapmıcagından dolayı kendını bırazcık one atabılır bu :D baska bısı yok olmaz olamaz

ABNEW
16/08/2010, 14:41
Dogru mjette var ama sadece 1.9 130 luk modellerinde gormustum arda abi :) oda keske olsa turkiyede bugun tjeti satar onu alirim.

Haklısın Ertuğ, mjtd 1.9da da mevcuttu.Zaten Fiat Sport ibaresini sadece donanım amaçlı (dynamic, emotion gibi) kullanmakta Puntoda.Gerçek bir sport için Abarthı seçmemiz lazım :)

Alp
16/08/2010, 16:09
vallahi tek rakibi kendısı dedıgın arac 120 hp 1.4 turbo bı arac . ben sana gectıgım arabaları sayıyım
cls 350 yenı kasa 0-100 kalkıs
stock 106 gti
uzunda spor şanzıman filtre kit vs ufakdan dolu 106 gti 200 den sonra ayırmaya basladım .
207 rc le mans trafikde gectım trafik aman aman yoktu daha sonra ısıkda durduk oglan arabadan ındı kardes araban kac hp dıe sordu .
330 ci büyük bir ıhtımal motoru cok ıı durumda deıldı ama 3 bin motor araba trafikde benım dıbıme yaklasamadı
spor sanzıman saxso
2 vıtes roll typer fn2 200 e kadar arkamdan geldı 2.0 olmasından sorna 210 dan sonra cok saglam gectı .
daha hatırlamadıgım kadar arac gectım 106 lar saksolar fn2 typera 210 a kadar kafa tutan bı aracdan bahsedıoruz .
2001 2002 model c200 0-100 drag
c200 2 vites roll
320 i 0-100
corsa gsi saymıorum bıle :)

ben boyle seylerı hayatta yazmam ınternet sayflarını vıdeolarını falan hep saklıdır ama asagılayıcı konusmları duyunca yazmak ıstıyıorum


lutfen bıraz konusurken dıkkat edelım 1150 kılo 120 hp 1.4 turbo bı aracdan bahsedıorz .

2.5 wrx sti ve s2k ile aylarca gezmıs bır ınsan olarak aracımdan gayet memnunum

bu baslıgı acan arkadasınıda kınıyorum :) 120 hp ve 90lık dızel . sadece dızelın avantajı dragda kalkarken lastıklerı sarma yapmıcagından dolayı kendını bırazcık one atabılır bu :D baska bısı yok olmaz olamaz


Topik gitgide ilginç bir hal almaya başladı, hayırlısı diyelim :)
Yanlız eğer mevcut ise 330 ci ve type-R video larını görmek isterim. İddam yok fakat bahsi geçen araçlara tjet rakip olamaz düşüncesindeyim.

KaMiKaZe
16/08/2010, 16:42
Hirs degil alp abi ya artik konusma tavri rahatsiz etti o yuzden yazdim..gelsinlerde alayina bi saplayim rollde demiyorum ben..orhanim siz bilmeyenleri bilgilendirirsiniz ben yazmiycam bu topic e artik :)

ertuğ ilk önce asker arkadaşı muhabbetini düzeltelim daha sonrada varsa gerçekten kanıtın küsmeden aç videosunu koy izleyelim :D Daha öncede rc alıyım falan diyordun gene söyledim sana bunu bu sınıftaki italyanın rakibi fransız fransızın rakibi italyan geçtim diyeceğin arabalar ya italyandır ya fransızdır.


vallahi tek rakibi kendısı dedıgın arac 120 hp 1.4 turbo bı arac . ben sana gectıgım arabaları sayıyım
cls 350 yenı kasa 0-100 kalkıs
stock 106 gti
uzunda spor şanzıman filtre kit vs ufakdan dolu 106 gti 200 den sonra ayırmaya basladım .
207 rc le mans trafikde gectım trafik aman aman yoktu daha sonra ısıkda durduk oglan arabadan ındı kardes araban kac hp dıe sordu .
330 ci büyük bir ıhtımal motoru cok ıı durumda deıldı ama 3 bin motor araba trafikde benım dıbıme yaklasamadı
spor sanzıman saxso
2 vıtes roll typer fn2 200 e kadar arkamdan geldı 2.0 olmasından sorna 210 dan sonra cok saglam gectı .
daha hatırlamadıgım kadar arac gectım 106 lar saksolar fn2 typera 210 a kadar kafa tutan bı aracdan bahsedıoruz .
2001 2002 model c200 0-100 drag
c200 2 vites roll
320 i 0-100
corsa gsi saymıorum bıle :)

ben boyle seylerı hayatta yazmam ınternet sayflarını vıdeolarını falan hep saklıdır ama asagılayıcı konusmları duyunca yazmak ıstıyıorum


lutfen bıraz konusurken dıkkat edelım 1150 kılo 120 hp 1.4 turbo bı aracdan bahsedıorz .

2.5 wrx sti ve s2k ile aylarca gezmıs bır ınsan olarak aracımdan gayet memnunum

bu baslıgı acan arkadasınıda kınıyorum :) 120 hp ve 90lık dızel . sadece dızelın avantajı dragda kalkarken lastıklerı sarma yapmıcagından dolayı kendını bırazcık one atabılır bu :D baska bısı yok olmaz olamaz

atahan aynı motordan 180 bg de alınabildiğine göre 120hp arabayı küçümsememiz yanlış olmaz heralde.

İşin özeti evet t-jet sürüşü zevkli bir araba ama yakıt/performans derseniz ne yakıt tasarrufu olarak çok iddalı nede performans olarak.

Romeo_er2
16/08/2010, 19:19
asker arkadaşı muhabbetini düzeltelim??

tamam ben yazmıycam zaten daha fazla bişey..nasıl isterseniz öyle olsun herşey.

ABNEW
16/08/2010, 20:41
......İşin özeti evet t-jet sürüşü zevkli bir araba ama yakıt/performans derseniz ne yakıt tasarrufu olarak çok iddalı nede performans olarak.

Orhan, hadi performans biraz göreceli de tüketim konusunda bence iyi bir motor t-jet ürettiği güce göre.Sakin kullanımla çok rahat 7lt/100km ile gitmek mümkün.Hatta benim tüm depo ortalamalarım 7 lt nin bile altında olmakta:)

Performans olarak Abarth ya da Esseesseye yönelmek daha doğru olur tabi...

StrawBeeRy
16/08/2010, 21:44
vallahi tek rakibi kendısı dedıgın arac 120 hp 1.4 turbo bı arac . ben sana gectıgım arabaları sayıyım
cls 350 yenı kasa 0-100 kalkıs
stock 106 gti
uzunda spor şanzıman filtre kit vs ufakdan dolu 106 gti 200 den sonra ayırmaya basladım .
207 rc le mans trafikde gectım trafik aman aman yoktu daha sonra ısıkda durduk oglan arabadan ındı kardes araban kac hp dıe sordu .
330 ci büyük bir ıhtımal motoru cok ıı durumda deıldı ama 3 bin motor araba trafikde benım dıbıme yaklasamadı
spor sanzıman saxso
2 vıtes roll typer fn2 200 e kadar arkamdan geldı 2.0 olmasından sorna 210 dan sonra cok saglam gectı .
daha hatırlamadıgım kadar arac gectım 106 lar saksolar fn2 typera 210 a kadar kafa tutan bı aracdan bahsedıoruz .
2001 2002 model c200 0-100 drag
c200 2 vites roll
320 i 0-100
corsa gsi saymıorum bıle :)

ben boyle seylerı hayatta yazmam ınternet sayflarını vıdeolarını falan hep saklıdır ama asagılayıcı konusmları duyunca yazmak ıstıyıorum


lutfen bıraz konusurken dıkkat edelım 1150 kılo 120 hp 1.4 turbo bı aracdan bahsedıorz .

2.5 wrx sti ve s2k ile aylarca gezmıs bır ınsan olarak aracımdan gayet memnunum

bu baslıgı acan arkadasınıda kınıyorum :) 120 hp ve 90lık dızel . sadece dızelın avantajı dragda kalkarken lastıklerı sarma yapmıcagından dolayı kendını bırazcık one atabılır bu :D baska bısı yok olmaz olamaz
stock 90lık diyip geçiyorsun trafikte 1.6 125hp tsı leon,cooperS,2005 honda civic,1.4 corsa,1.5 era (avcılar dürümcüde patladı ;) ) ve daha aklıma gelmeyenler var hiçbiride geçemedi önemli olan makina değil şoförlük eğer merk ediyorsan ertuğa sor anlatsın maşukiye buluşmasında cooperSleri zorlayan araba kimin arrabaysaymış bilen biliyor konuşmaya gerek yok zamanında 250 hp lik vtı vardı ve az çok neyin ne olduğunu biliyoruz ;) ...

KaMiKaZe
16/08/2010, 22:12
asker arkadaşı muhabbetini düzeltelim??

tamam ben yazmıycam zaten daha fazla bişey..nasıl isterseniz öyle olsun herşey.

ertuğ alem adamsın niye küsüyorsun ki hemen :D


Orhan, hadi performans biraz göreceli de tüketim konusunda bence iyi bir motor t-jet ürettiği güce göre.Sakin kullanımla çok rahat 7lt/100km ile gitmek mümkün.Hatta benim tüm depo ortalamalarım 7 lt nin bile altında olmakta:)

Performans olarak Abarth ya da Esseesseye yönelmek daha doğru olur tabi...

arda abi yazıyı yazarken aklıma sen geldin ama alacağım cevabı bilsemde gene yazdım ne yalan söyleyim 7.0 lık ortalamayı gören senden başka bir t-jete daha şahit olmadım, tüm kalbimle inanıyorum ama multijette 6.5 ortalama ile gezen birisi için 7.0 lık bir t-jet bana çok hayal geliyor.



bu arada küsen arkadaşlar kümese girsin :D

StrawBeeRy
16/08/2010, 22:31
kimse küsmesin :)

Du Hast
16/08/2010, 22:56
arkadaşlar yapmayın etmeyin
tjet in torku 206 nm max
90 lık mtj in torku 200 nm max

aracı ivmelendiren tork değeridir. chiplenen mtj nin beygiri yükseldiği zaman otomatikman 0-100 değeride baya bir düşer.
son hız ya da roll de tjet ilalhaki alır ancak öyle düz bir şekilde dragta tjet uçar gider demek yanlış olur.. dragta ivmelenme yani, tork önemlidir.
işin teknik detaylarına bakarak yorum yaparsak daha iyi olur kanatindeyim.
yapına chip in kaliteside gerekli. sokaktaki geçişmeler çoğu zaman basit şöförlüklerle oluyor. herşeyi bir ilmi mevcut :) bende altımdaki dandik 75 lk ile tsi golf ü geçtim. adam muhtemelen devri tuturamadı ondan oldu.. mtj tsi dan hızlımı oldu yani.. :)

StrawBeeRy
16/08/2010, 22:59
arkadaşlar yapmayın etmeyin
tjet in torku 206 nm max
90 lık mtj in torku 200 nm max

aracı ivmelendiren tork değeridir. chiplenen mtj nin beygiri yükseldiği zaman otomatikman 0-100 değeride baya bir düşer.
son hız ya da roll de tjet ilalhaki alır ancak öyle düz bir şekilde dragta tjet uçar gider demek yanlış olur..
anlatmak istediğim buydu..

ayhan1
16/08/2010, 23:09
arkadaşlar yapmayın etmeyin
tjet in torku 206 nm max
90 lık mtj in torku 200 nm max

aracı ivmelendiren tork değeridir. chiplenen mtj nin beygiri yükseldiği zaman otomatikman 0-100 değeride baya bir düşer.
son hız ya da roll de tjet ilalhaki alır ancak öyle düz bir şekilde dragta tjet uçar gider demek yanlış olur.. dragta ivmelenme yani, tork önemlidir.
işin teknik detaylarına bakarak yorum yaparsak daha iyi olur kanatindeyim.
yapına chip in kaliteside gerekli. sokaktaki geçişmeler çoğu zaman basit şöförlüklerle oluyor. herşeyi bir ilmi mevcut :) bende altımdaki dandik 75 lk ile tsi golf ü geçtim. adam muhtemelen devri tuturamadı ondan oldu.. mtj tsi dan hızlımı oldu yani.. :)


çok güzel bir açıklama olmuş hocam teşekkürler

Romeo_er2
16/08/2010, 23:24
arkadaşlar zaten sorular cevaplandığına göre uzatmaya gerek yok..

orhanım küstürme sende o zaman =)

ABNEW
17/08/2010, 00:19
ertuğ alem adamsın niye küsüyorsun ki hemen :D



arda abi yazıyı yazarken aklıma sen geldin ama alacağım cevabı bilsemde gene yazdım ne yalan söyleyim 7.0 lık ortalamayı gören senden başka bir t-jete daha şahit olmadım, tüm kalbimle inanıyorum ama multijette 6.5 ortalama ile gezen birisi için 7.0 lık bir t-jet bana çok hayal geliyor.



bu arada küsen arkadaşlar kümese girsin :D

:)

Orhan bende mjtd 90bg varken ortalamam 5-5.5lt/100km olarak gerçekleşmekteydi.Bununla parelel düşünürsek bence 7lt/100km lik değer normal :)

Romeo_er2
17/08/2010, 00:45
benimde son 2-3 aydır hep 8-9 litre arası..ama bastığın zaman yakıyo ciddi şekilde ona diyecek lafım yok valla..istanbuldan basarak 1 depoya geldim araba full doluydu..

Ryu06
17/08/2010, 03:52
ben burda 120 hp bı aracın ne kadar guzel bır performans vermek ıstedıgını anlatıorum . yoksa zaten yazmam huyuum degıldır . valal benım altımda 120 hp lık bı arac var punto eger benım aracım kotu dıen ınsan varsa bu forumda o da punto kullanıcısıdır kendı arabasını cope atsın 90 lık 75 lık hezımet at'a esege bınılsın derim o zaman laf oyle soylenırse bende bole soylerım . aracın tuketımınden bahsetmıceksınız cok yakıomus azyakıomus araba gıdıo arkadasım yakıoda . aracın turbosuna yuklersenız lıtrelerce benzın ceker spor ve hızlı bı araba aldım yaksın sorun deıl . ben hızlı bı araba aldım hızlanmasına bakarım cektıgı benzıne deıl az yaksın ısteseydım gıder dızel alırdım

Ryu06
17/08/2010, 03:56
arkadaşlar yapmayın etmeyin
tjet in torku 206 nm max
90 lık mtj in torku 200 nm max

aracı ivmelendiren tork değeridir. chiplenen mtj nin beygiri yükseldiği zaman otomatikman 0-100 değeride baya bir düşer.
son hız ya da roll de tjet ilalhaki alır ancak öyle düz bir şekilde dragta tjet uçar gider demek yanlış olur.. dragta ivmelenme yani, tork önemlidir.
işin teknik detaylarına bakarak yorum yaparsak daha iyi olur kanatindeyim.
yapına chip in kaliteside gerekli. sokaktaki geçişmeler çoğu zaman basit şöförlüklerle oluyor. herşeyi bir ilmi mevcut :) bende altımdaki dandik 75 lk ile tsi golf ü geçtim. adam muhtemelen devri tuturamadı ondan oldu.. mtj tsi dan hızlımı oldu yani.. :)


teknık detaylarına bakarak yorum yapmak ıstersen aracın fabrıka verılerınden 0-100 hızlanma testlerıne bakıp yorum yapabılırsın aracın torkuyla falan ugrasmaya gerek kalmaz :)

Ryu06
17/08/2010, 04:05
Topik gitgide ilginç bir hal almaya başladı, hayırlısı diyelim :)
Yanlız eğer mevcut ise 330 ci ve type-R video larını görmek isterim. İddam yok fakat bahsi geçen araçlara tjet rakip olamaz düşüncesindeyim.

3.30 cok agır kalan bı araba rollıng de turbodan dolayı kendını br adım one atıo t-jet sonra zaten o kasayla yakalaması zorlasıo bıraz da trafık olunca

type-r muhtesem bı arac 210 dan sonra benı bır gecısı vardı 60-dan 90 cıkar gıbıydı :D bıldıgım gordugum vtec motorunun :D muhtesem bır urunu saygıyla egılırım o arabanın karsısında .

Du Hast
17/08/2010, 09:00
teknık detaylarına bakarak yorum yapmak ıstersen aracın fabrıka verılerınden 0-100 hızlanma testlerıne bakıp yorum yapabılırsın aracın torkuyla falan ugrasmaya gerek kalmaz :)
yazdığımı okumadın hocam herelde..

Ryu06
17/08/2010, 14:05
yazdığımı okumadın hocam herelde..

bence sen bı daha oku. 0-100 degerı dusermı bı aracın beygırı artınca sacmalamayın ya . gercı 75 den 90a cıkınca olabılır :dribble0:

Du Hast
17/08/2010, 14:27
bence sen bı daha oku. 0-100 degerı dusermı bı aracın beygırı artınca sacmalamayın ya . gercı 75 den 90a cıkınca olabılır :dribble0:
hocam yapmayın etmeyin neden düşmesin chip yapınca 0-100 değeri?
arabayı götüren motor değil midir? biz motoru chipliyoruz, torkunu, beygirini artırıyoruz.

Cevap: MODİFİYE CHIP TUNING VE POWER BOX (https://forum.donanimhaber.com/m_8921015/mpage_4/tm.htm)

bakın altlara doğru chiptuning üzerinde uzman arkadaş ne demiş:

110 Hp 250 Nm değerleri gayet sağlıklı ve problemsiz..

Chiptunig ile.. şimdi 250 torka sahip bir araç ile 200 torka sahip aracın 0-100 değerleri aynı mı olacak?
250 tork tjeti aynasında okumaya yeter ;)
bilmediğimiz konularda saçmalayarak yorum yapmayalım ;)

tamam sizin tjet iniz olabilir biz kötü demiyoruzda, 90 lık dizele chip yaparak onun ivmelenmesine yetişebileceğinden bahsediyoruz. bunu namus meselesi yapmaya gerek yok :D

Ryu06
17/08/2010, 15:13
hocam yapmayın etmeyin neden düşmesin chip yapınca 0-100 değeri?
arabayı götüren motor değil midir? biz motoru chipliyoruz, torkunu, beygirini artırıyoruz.

Cevap: MODİFİYE CHIP TUNING VE POWER BOX (https://forum.donanimhaber.com/m_8921015/mpage_4/tm.htm)

bakın altlara doğru chiptuning üzerinde uzman arkadaş ne demiş:
şimdi 250 torka sahip bir araç ile 200 torka sahip aracın 0-100 değerleri aynı mı olacak?
250 tork tjeti aynasında okumaya yeter ;)
bilmediğimiz konularda saçmalayarak yorum yapmayalım ;)

tamam sizin tjet iniz olabilir biz kötü demiyoruzda, 90 lık dizele chip yaparak onun ivmelenmesine yetişebileceğinden bahsediyoruz. bunu namus meselesi yapmaya gerek yok :D


ivmenelenme ne arkadasım hızlanmadan mı bahsedıorsun ıvmelenmeyı hangı manada kullanıosun sen . neyi idda etigini anlamadım ben daha dogrusu.
chiplenen arabanın 0-100 daha fazla artar . chip atılan arabanın beygiri artarken dogru oratıda torku da yukselır. 90 lık dizele chip atarak 120 hp benzinli turbo bır aracı gecerım mı dıosun kalkısta mı gecer dıosun bıraz daha acıklarmısın . aynı hpler de fakat torku bır dıgerınden daha fazla olan arac dıgerını geecer mı dıosun

Alp
17/08/2010, 15:23
3.30 cok agır kalan bı araba rollıng de turbodan dolayı kendını br adım one atıo t-jet sonra zaten o kasayla yakalaması zorlasıo bıraz da trafık olunca

type-r muhtesem bı arac 210 dan sonra benı bır gecısı vardı 60-dan 90 cıkar gıbıydı :D bıldıgım gordugum vtec motorunun :D muhtesem bır urunu saygıyla egılırım o arabanın karsısında .

video yok yani oylemi ???

Ryu06
17/08/2010, 16:18
video yok yani oylemi ???


3.30 trafıkdeydı ama fn2 nın vıdeosu olması gerekıor arkadas da bulursam paylasırım

Du Hast
17/08/2010, 16:21
ivmenelenme ne arkadasım hızlanmadan mı bahsedıorsun ıvmelenmeyı hangı manada kullanıosun sen . neyi idda etigini anlamadım ben daha dogrusu.
chiplenen arabanın 0-100 daha fazla artar . chip atılan arabanın beygiri artarken dogru oratıda torku da yukselır. 90 lık dizele chip atarak 120 hp benzinli turbo bır aracı gecerım mı dıosun kalkısta mı gecer dıosun bıraz daha acıklarmısın . aynı hpler de fakat torku bır dıgerınden daha fazla olan arac dıgerını geecer mı dıosun
sorularının hepsi bir arka sayfada yazıyor hocam :)
ivmelenmenin anlamınada googleden araştır derim ...

Ryu06
17/08/2010, 16:45
sorularının hepsi bir arka sayfada yazıyor hocam :)
ivmelenmenin anlamınada googleden araştır derim ...


tmm ben arastırıyım onu olmassa . senin araba ıyı ıvmelenıyor mu 75 tane at az kalmasın :) ne dedıgını bılıomusun sen acaba :D sen bana hangı manada kullandıgını soyle ıvmelenmenın ben sana teknık acıdan yorumunu yapayım anksiklopedıye koyarsın .

Du Hast
17/08/2010, 18:38
tmm ben arastırıyım onu olmassa . senin araba ıyı ıvmelenıyor mu 75 tane at az kalmasın :) ne dedıgını bılıomusun sen acaba :D sen bana hangı manada kullandıgını soyle ıvmelenmenın ben sana teknık acıdan yorumunu yapayım anksiklopedıye koyarsın .
atları iyi kırbaçlarım ;)

Ryu06
17/08/2010, 18:57
atları iyi kırbaçlarım ;)


:D ii bakalım tmm hadı saglıcakla

Ogulcan.Öğüt
17/08/2010, 19:10
ya abi benim aklım almıo yani 1.3 multijet 90 hp fabrika verisi 13.8 sn nerdeyse 14 saniye 1.4 T-jet ise 8.9 Sn arada 5 Saniye gibi bi rakam var vede kalkarken yani arkasında olur en azından falanıda geçtim geçer falan deniliyo bana sadece komik geldi yanlşm olabilir ..

brabus
17/08/2010, 21:02
ya abi benim aklım almıo yani 1.3 multijet 90 hp fabrika verisi 13.8 sn nerdeyse 14 saniye 1.4 T-jet ise 8.9 Sn arada 5 Saniye gibi bi rakam var vede kalkarken yani arkasında olur en azından falanıda geçtim geçer falan deniliyo bana sadece komik geldi yanlşm olabilir ..

Oğulcan haklısın :)
13.8 sn değil ama fabrika verisi 11.9 normal halde. Herhalde sen dualogic'e baktın.
Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Sport 3K ~ Teknik Özellikler ~ Arabalar.com ~ Araba İnceleme Sitesi (https://www.arabalar.com/model/fiat/grande-punto/teknik-ozellikler/397/2018)

bu arada chip vs ile kalkışın 11 in altına çekmek çok zor. Ekonomi için üretilmiş araba multijet. Performans için üretilmiş olan tJet o yüzden kıyaslanması çok doğru değil.




ben sana gectıgım arabaları sayıyım
uzunda spor şanzıman filtre kit vs ufakdan dolu 106 gti 200 den sonra ayırmaya basladım .
207 rc le mans trafikde gectım trafik aman aman yoktu daha sonra ısıkda durduk oglan arabadan ındı kardes araban kac hp dıe sordu .
330 ci büyük bir ıhtımal motoru cok ıı durumda deıldı ama 3 bin motor araba trafikde benım dıbıme yaklasamadı
spor sanzıman saxso
2 vıtes roll typer fn2 200 e kadar arkamdan geldı 2.0 olmasından sorna 210 dan sonra cok saglam gectı .

2.5 wrx sti ve s2k ile aylarca gezmıs bır ınsan olarak aracımdan gayet memnunum


Atahan yazmıcaktım ama hazır bu konuya yazmışken senin mesaja da yazmadan edemedim Çünkü bunları ya abarttığını ya da doğru ölçeklendiremediğini düşünüyorum.

Aracının max hızı 195 km/s nasıl oluyor da 200 den sonra ayırmaya başlıyorsun 210 dan sonra seni başkası geçiyor. İbre yanlış göstermesiyle 210 falan görürsün ibrede sanırım senin tJet 250 yi rahat görüyor gerçek hız olarak
yukarda benim bıraktığım araçların hepsi seninkinden hızlı her durumda da geçerler. Eğer sürücüleri kötü değilse çoğunda da arkadan el sallarsın veya adam basmıyordur yanında biri vardır ya da zemine uygun lastik yoktur yerler ıslaktır basmaz.

Bilen birine turboJet ile 200'e kadar typeR fn2 senin arkandan gelecek sonra 210'dan sonra arayı açtığını söylersen güler sana. Çünkü teknik verileri bilmiyorum ama typeR 200 km hıza çıktığında turboJet bence 10 sn fark yer Kaç boy fark olacağını sen düşün.
Bir de 200 e kadar önde gidip sonra 210 da birden senden ayrılması gibi durumlar gerçek hayatta olmuyor

biz de çok uğraştık bu işlerle ama hiç örnek vermiyorum

Mjet
17/08/2010, 21:32
ya arkadaslar her arabanın gidişi torku farklıdır. biri diğerinden illakki yüksektir olabilir. ama mevzu arabada degil onu kullananda biter. her yigidin yogurt yemesi farklıdır adam o arabayı iyi kullanamıyo olabilir ama bu puntonun hondayı opeli miniyi geçmedigi anlamına mı gelir. atahan yasadıklarını yaptıklarını anlatmış. yolda beygirler biyere kadar konuşur geri kalanı direksiyonda biter.

StrawBeeRy
17/08/2010, 21:44
ya arkadaslar her arabanın gidişi torku farklıdır. biri diğerinden illakki yüksektir olabilir. ama mevzu arabada degil onu kullananda biter. her yigidin yogurt yemesi farklıdır adam o arabayı iyi kullanamıyo olabilir ama bu puntonun hondayı opeli miniyi geçmedigi anlamına mı gelir. atahan yasadıklarını yaptıklarını anlatmış. yolda beygirler biyere kadar konuşur geri kalanı direksiyonda biter.
bilen biliyor işte anlat abi sen işin arabayla bitmediğini çok iyi biliyorsun ;)

Ogulcan.Öğüt
17/08/2010, 22:59
Abi Şofr de bi yere kadar etki eder yani sofrü iyi die şimdi tutup da fire la t-jet geçebilcekmisn chipli değil , chip komple egsoz hava filtreli 90 lık yine t-jeti geçemez hiç bi türlü ... bide max hızı 195 demişşin ya abi fabrika verilerindeki son hızlara innmıyorum bide yol şartları ben fire la görüorum otobanda o hızı ...

StrawBeeRy
17/08/2010, 23:06
Abi Şofr de bi yere kadar etki eder yani sofrü iyi die şimdi tutup da fire la t-jet geçebilcekmisn chipli değil , chip komple egsoz hava filtreli 90 lık yine t-jeti geçemez hiç bi türlü ... bide max hızı 195 demişşin ya abi fabrika verilerindeki son hızlara innmıyorum bide yol şartları ben fire la görüorum otobanda o hızı ...
ya bas git tamam geçemez ama chipli 90lık arkasında gider öyle boy boy fark atamaz yani önde gitmesinin sebebide benzinli-dizel farkından dolayı sen stock 90lığın max hızı nı en son kaç km hız gördüğünüz diye bir konu vardı orda görmüşsündür stockla 190 200 lerden bahsediyor ama aradaki fark biri hafif yokuşta çıkıyor diğeri düzde ilerlebiliyor ;)

brabus
18/08/2010, 00:14
Abi Şofr de bi yere kadar etki eder yani sofrü iyi die şimdi tutup da fire la t-jet geçebilcekmisn chipli değil , chip komple egsoz hava filtreli 90 lık yine t-jeti geçemez hiç bi türlü ... bide max hızı 195 demişşin ya abi fabrika verilerindeki son hızlara innmıyorum bide yol şartları ben fire la görüorum otobanda o hızı ...

gps'le ölç
aynı yoldan geri dön
ikisini topla 2 ye böl
bakalım kaç km ediyor

Grande Punto'da %8 gibi km de fazla gösteriyor ( yalaşık her arabada bu var)

Ogulcan.Öğüt
18/08/2010, 01:06
ya abi sen beni yanlış anladın fabrika verilerine göre t-jet ibresi 195 görüyor bizimki 170 ama ben İbrede 195 görüyorsam arabamla t-jetin sona dayanaması hiçte hayal değil ki youtube da stock 120 hp videolarınıda izlemiştim

StrawBeeRy
18/08/2010, 01:09
ya abi sen beni yanlış anladın fabrika verilerine göre t-jet ibresi 195 görüyor bizimki 170 ama ben İbrede 195 görüyorsam arabamla t-jetin sona dayanaması hiçte hayal değil ki youtube da stock 120 hp videolarınıda izlemiştim
kaç kere yapabildin 195 :D tekrar dene ve videoya çek bakalım

Ogulcan.Öğüt
18/08/2010, 01:13
Fire Olum bu boru değil :P:P:P Senin Kamyon 200 ü geçiosa :D ohoo

StrawBeeRy
18/08/2010, 01:14
Fire Olum bu boru değil :P:P:P Senin Kamyon 200 ü geçiosa :D ohoo
benimki mjet oğlum senin içinden bile geçer :D

Ogulcan.Öğüt
18/08/2010, 01:17
haha :D kafamı bozma gelirim 2003 s320 yle yeminle tependen geçerim

StrawBeeRy
18/08/2010, 01:19
haha :D kafamı bozma gelirim 2003 s320 yle yeminle tependen geçerim
de get lan bas git s320ymiş A5 var koçum rahat ol s320ni yesinler senin :D

Ogulcan.Öğüt
18/08/2010, 01:21
Tamam Abi Pardon :/ Fireımın İman Gücü Yeter :P Neyse Yeter Ulen Konuyu Dagıttık ..

StrawBeeRy
18/08/2010, 01:24
Tamam Abi Pardon :/ Fireımın İman Gücü Yeter :P Neyse Yeter Ulen Konuyu Dagıttık ..
senin yüzünden :D

brabus
18/08/2010, 01:26
ya abi sen beni yanlış anladın fabrika verilerine göre t-jet ibresi 195 görüyor bizimki 170 ama ben İbrede 195 görüyorsam arabamla t-jetin sona dayanaması hiçte hayal değil ki youtube da stock 120 hp videolarınıda izlemiştim

ben seni yanlış anlamadım
sen benim yazdıklarımı anlamamışsın

fabrika verilerine göre tJet ibresi 195 değil. Fabrika verilerine göre tJet in max hızı : 195

Ryu06
18/08/2010, 02:36
Oğulcan haklısın :)
13.8 sn değil ama fabrika verisi 11.9 normal halde. Herhalde sen dualogic'e baktın.
Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Sport 3K ~ Teknik Özellikler ~ Arabalar.com ~ Araba İnceleme Sitesi (https://www.arabalar.com/model/fiat/grande-punto/teknik-ozellikler/397/2018)

bu arada chip vs ile kalkışın 11 in altına çekmek çok zor. Ekonomi için üretilmiş araba multijet. Performans için üretilmiş olan tJet o yüzden kıyaslanması çok doğru değil.





Atahan yazmıcaktım ama hazır bu konuya yazmışken senin mesaja da yazmadan edemedim Çünkü bunları ya abarttığını ya da doğru ölçeklendiremediğini düşünüyorum.

Aracının max hızı 195 km/s nasıl oluyor da 200 den sonra ayırmaya başlıyorsun 210 dan sonra seni başkası geçiyor. İbre yanlış göstermesiyle 210 falan görürsün ibrede sanırım senin tJet 250 yi rahat görüyor gerçek hız olarak
yukarda benim bıraktığım araçların hepsi seninkinden hızlı her durumda da geçerler. Eğer sürücüleri kötü değilse çoğunda da arkadan el sallarsın veya adam basmıyordur yanında biri vardır ya da zemine uygun lastik yoktur yerler ıslaktır basmaz.

Bilen birine turboJet ile 200'e kadar typeR fn2 senin arkandan gelecek sonra 210'dan sonra arayı açtığını söylersen güler sana. Çünkü teknik verileri bilmiyorum ama typeR 200 km hıza çıktığında turboJet bence 10 sn fark yer Kaç boy fark olacağını sen düşün.
Bir de 200 e kadar önde gidip sonra 210 da birden senden ayrılması gibi durumlar gerçek hayatta olmuyor

biz de çok uğraştık bu işlerle ama hiç örnek vermiyorum

sen sımdı t-jetın max hıznın 195 olduguna mı ınanıosun ben sana bır foto atayım bı bak ıstersen bı devır saatıne bak bırde hıza bak ok ondan sonra dvm edelım muhabbetımıze

Romeo_er2
18/08/2010, 02:41
valla ben t-jette klima açık 200 le rampa çıkıyosam o işte bi ilginçlik varmı 195 mi oda ne :D ben gayette net 230 civarı bi hıza çıktım..neden 230 civarı çünkü kadran 220 de bitiyo ben aşşasına indim..herkes professör olmuş ya =) tamam diyceksiniz senin aracın stock deil ok ona bişey demem..bu işleri bu kadar kitabına uydurmaya çalışmayalım..kitap herşeyi yazsaydı araba yazılımla 150 hp oluyo hemen yapın derdi fiat..

Romeo_er2
18/08/2010, 02:44
buda ispatı olsun(araç benimki değil atahanın stock t-jet i)
not:devir saatine dikkat edersek kesiciye daha 1000 devir var..

https://img28.imageshack.us/img28/3982/91804074.png

Ryu06
18/08/2010, 02:45
valla ben t-jette klima açık 200 le rampa çıkıyosam o işte bi ilginçlik varmı 195 mi oda ne :D ben gayette net 230 civarı bi hıza çıktım..neden 230 civarı çünkü kadran 220 de bitiyo ben aşşasına indim..herkes professör olmuş ya =) tamam diyceksiniz senin aracın stock deil ok ona bişey demem..bu işleri bu kadar kitabına uydurmaya çalışmayalım..kitap herşeyi yazsaydı araba yazılımla 150 hp oluyo hemen yapın derdi fiat..

ertugcum su benm resmı bı ekle devir ıle kadrana bı baksınlar arkadaslar ondan sonrada cvp vermıcem zaten cunku gerek yok .

Du Hast
18/08/2010, 02:52
eğim in 0 olduğunu nasıl anladınız yolda :D :D
gözle anlaşılacak değil. fabrika değeri 0 eğim olan alanda gerçekleştirilir.
200 e değiyor benimki ama elmadağ yokuşundan inerken
şimdi benim araba 200 mü yaptı :D

Romeo_er2
18/08/2010, 02:53
kardeşim sen ankaradasın merak ediyosan yarın gece gel gözünle gör daha ne diyek..bi yalancı olmadığımız kaldı..

Romeo_er2
18/08/2010, 03:01
bence konunun kilit vakti geldi gibi görünüyor ;)

Ogulcan.Öğüt
18/08/2010, 03:21
Atahan abi tamam boşver , adamların yalan sölicek hali yok herhalde gördüm diyosa görmüştür konuyuda kitlesek iyi olucak.

Romeo_er2
18/08/2010, 03:23
sayın mod. lar konuya bi kilit olsa fena olmaz..

StrawBeeRy
18/08/2010, 10:34
ne kadar boş tartışma olmuş sorumun cevabını aldım t-jeti bilen biliyor daha uzatmaya ve bir şeyleri ispatlamaya gerek yok ve zorunda değilsiniz birbirinizi kırmayada gerek yok konu daha fazla uzamasın....

bu son mesajdır kimse bir şey yazmasın...

KONU KİLİT....

brabus
18/08/2010, 12:29
sen sımdı t-jetın max hıznın 195 olduguna mı ınanıosun ben sana bır foto atayım bı bak ıstersen bı devır saatıne bak bırde hıza bak ok ondan sonra dvm edelım muhabbetımıze


valla ben t-jette klima açık 200 le rampa çıkıyosam o işte bi ilginçlik varmı 195 mi oda ne :D ben gayette net 230 civarı bi hıza çıktım..neden 230 civarı çünkü kadran 220 de bitiyo ben aşşasına indim..herkes professör olmuş ya =) tamam diyceksiniz senin aracın stock deil ok ona bişey demem..bu işleri bu kadar kitabına uydurmaya çalışmayalım..kitap herşeyi yazsaydı araba yazılımla 150 hp oluyo hemen yapın derdi fiat..

Ertuğ, Atahan
mesajlarımı iyi okuyunuz.

Fabrikanın belirttiği Max hız : 195 km/s
ben de budur diyorum standart bir aracın max hızı. Bu da kadarana bakarak bir yolda max ölçülmez yoksa 10 sene önce ben de Lada Samara ile 180'e vurduruyordum sizin o geçtiğiniz yollardan malesef geçtik. Max hızı da araştırırsanız gerçek hızı ölçmek için GPS kullanabilirsiniz. Örnek Tem'e çıkarsın GPS le bir noktada max hıza bakarsın 200 km/s , sonra geri dönersin aynı yolda yine bakarsın 194 diyelim ortalama 197 km olur.
Max hız böyle ölçülür
yoksa senin gözünle farkedemeyeceğin kadar küçük eğimde 5-10 km oynar
Km göstergesi fazla gösterdiğinden max hızda 10-15 km fazla gösterir punto için diyorum
Bir de insanların abartma huyu var. Malesef bende yok!
Bir de rüzgar faktörü var en ufak rüzgar da çok farkettirir

Daha detay vereyim max hıza aracın lastiklere ilettiği gücün rüzgar direnci ve diğer dirençlere eşitlendiği durumda ulaşırsın.
Yokuş aşağı yolda yer çekim kuvveti senden yana olur hatta sürtünme biraz azalır. Bu yüzden araç daha hızlı gider
Yokuş yukarı yolda yer çekim kuvvetti sana köstek olur hatta sürtünme biraz artar. Bu yüzden araç daha yavaş gider

Devir kesiciye 1000 devir 2000 devir kala da kalabilir. Araçların çoğu son viteste zaten en yüksek deviri göremezler. Hatta 6 vitesli arabaların çoğunda 5. vites max hızı ile 6. vites max hızı eşittir.

Lütfen biraz bilelim destekli detaylı yazalım. Fabrika verisi oysa odur. 210 a çıkan arabayı gidip de 195 yazmazlar.

JASMINE
18/08/2010, 12:37
Tartışma ve gerginliğe yol açtığı için konu kilitlenmiştir.