Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Merkez servis maceram



wallace
06/08/2010, 16:05
gecen hafta arabamın 20000km bakımı için merkeze gittim.sabah09:00 aracı teslim ettim aracın fıskiyeleri cama değilde arka araca dogru atıyordu:)onları yapmalarını söyledim.saat 14:00 alabilecegimi söylediler.saat 18:00 de hala servisteydim ve aracın yıkamaya gittiğini söylediler.18:30 da nihayet arabamı teslim ettiler,bakımın yapıldıgını ücretde bu arada 295 tl fıskiye ayarınında yapılmıs denilde bende denemeye gerek görmedim yeni yıkanmıs araba oldugu için.birkaç gün sonra denediğimde hala arkadaki arabaları yıkadığımı farkettim:)) tekrar götürmeyi düşünürken bugün merkez servisten özlem hanım aradı arabamda bir sorun olup olmadıgını servisten memnun olup olmadıgını sordular bende yasadıklarımı anlattım.cok özür dileyerek sorunu cözeceklerini ve arabamı gelip alabileceklerini ve boya korumayıda bedava yapacaklarını söylediler.önümüzdeki hafta götüreceğim.bakalım ne olcak.benim punto 2008 model ben ikinci sahibiyim ilk sahibi sıfır aldıgı için herhalde yaptırmıstır boya koruma, tekrar yaptırmak gereklimidir ve bu ücret ne kadar bilgisi olan varmı arkadaslar???

suvari_84
06/08/2010, 16:18
valla kardeş aynı sorun benimde başıma geldi aynı şekilde boya koruma verdiler(bendede motor suyu bittiği halde yenilenmemişti araba nerdeyse hararet yapıcaktı) bende alın başınıza çalın boya korumanızı dedimmm ogün bugündür büyük servislere gitmiyorum inan bana arabana istediğin özeni göstermiyorlar baştan savma yapıyorlar her işlerini... boşuna gidip paranla rezil olma kardeşim.

aeron
06/08/2010, 17:27
Merkez servis iyi deniyordu hani??izmirde iyi bir yetkili servis yokmu arkadaslar yav ??

JASMINE
06/08/2010, 17:38
İzmir'de gidebileceğiniz en düzgün yetkili servis Merkez ve Poyraz.

femoli
06/08/2010, 18:17
Arkadaslar su fiskiyesini ayarlqmadilar yada unuttular diye servisi yoktan yere kotulemeyin onlarda insan unutmus olabilirler hata yapmis olabilirler en ufak hatada asip kesmemeyi deneseniz bu gidisle turkiyede gidebilecegimiz srvis kalmayacak .

Hic bir yer mukemmel degildir en ovdugumuz yerler bile mutlaka her yerin hatalari vardir kimininki on plana cikar kimininkinni icimize atariz .



Bence verilen boya korumayi yaptir zaten boya koruma diye sadece cila cekilecek faydasi olur zarari olmaz ;)

siyahinci83
06/08/2010, 20:11
Merkez servis iyi deniyordu hani??izmirde iyi bir yetkili servis yokmu arkadaslar yav ??

abi izmirde en güzel yer birmot servis danışmanı Murat Bey var o çok yardımcı oluyor müşterilere tavsiye ederim

Not:Aracınızın garantisi devam ediyor diye düşünerek yetkili servis dedim yoksa direk sanayii ye Oto'nun yanına

aeron
06/08/2010, 20:32
abi izmirde en güzel yer birmot servis danışmanı Murat Bey var o çok yardımcı oluyor müşterilere tavsiye ederim

Not:Aracınızın garantisi devam ediyor diye düşünerek yetkili servis dedim yoksa direk sanayii ye Çağdaş Oto'nun yanına
Garantisi yok ama bazı spesifik konulardada yetkili servis gerekiyor, kaloriferle ilgili bişeye baktiracagim ama çağdaşın alanina girmiyor.

demon
06/08/2010, 23:31
Onlar yaptıkları işin bilincine varsınlar önce. Hepsi aynı al birini vur ötekine.
Merkez servis yüzünden GP aracımı sattım bir dahada Fiat marka arabayı kapıma koymam.

LeoN48
07/08/2010, 00:56
Onlar yaptıkları işin bilincine varsınlar önce. Hepsi aynı al birini vur ötekine.
Merkez servis yüzünden GP aracımı sattım bir dahada Fiat marka arabayı kapıma koymam.

Vay baba sattın demek ha, hayırlısı olsun..

krakercocuk
07/08/2010, 01:23
Onlar yaptıkları işin bilincine varsınlar önce. Hepsi aynı al birini vur ötekine.
Merkez servis yüzünden GP aracımı sattım bir dahada Fiat marka arabayı kapıma koymam.

abicim arabanı sattın diye bu kadar rahat konusuyosun bence..merkez servısın olayı yuzunden fiatın ne alakası var...baska marka servısde yaşasaydın bu durumu o zamanda aynı kelımelerımı solerdın..sanki hermarkanın durumu harikulade...ona bakarsan senın yaşadığın durumun aynısını ben yasadım poyrazda..noldu gıttım yıne Gp aldım..hemen markaya b..k atmayalım bence

tanreall
07/08/2010, 03:02
siyahinci83 kardeşime katılıyorum birmotta servis danışmanı murat bey var o gayet ilgili.ben 20.000 bakımına gittim ben tahmını bıtıs suresını soledı ve cep telefonumu aldı bitince ben sızı arayacam dedı ve 30 dakıka sapma ıle arabamı bana teslım ettı.aracımdakı her sıkayetımle ılgılenmıs ve sonuca baglamıslardı tavsıye ederım.tabi benim yasadıgım memnunıyetın sonucudur yorumlarım bir denemenızde fayda olacagını dusunuyorum
not:GARANTİ KAPSAMI İÇİNDEKİ ARACLAR GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURULARAK YORUMLANMIŞTIR

demon
07/08/2010, 17:34
abicim arabanı sattın diye bu kadar rahat konusuyosun bence..merkez servısın olayı yuzunden fiatın ne alakası var...baska marka servısde yaşasaydın bu durumu o zamanda aynı kelımelerımı solerdın..sanki hermarkanın durumu harikulade...ona bakarsan senın yaşadığın durumun aynısını ben yasadım poyrazda..noldu gıttım yıne Gp aldım..hemen markaya b..k atmayalım bence

Ben arabamı satmadan öncede böyle konuşuyordum kardeşim.
Doğru neyse ben söylerim. Fiat' ın Türkiye' deki genel merkezide bana sorun çıkarıyorsa ve çözüm sunamıyorsa markadan duyduğum şikayeti burada dile getirebilirim. Bunda sizi rahatsız eden nedir ? Sen gidip ikinci kere aldığından bahsetmişsin ama ben tam 4 tane Fiat araba aldım bugüne kadar. Kapıma bir daha Fiat koymam diyorsam var bir bildiğim. Markaya b..k atmak değil yaptığım. Bir firma verdiği hizmetin tümü ile iyi marka olur. Hepsi bir bütün yani. Belki çok büyük konuştum. Yine birgün Fiat marka bir araç alırım böyle büyük konuştuğum için ama asla ve asla gideceğim yer Yetkili bir Fiat servisi olmayacak.

demon
07/08/2010, 17:36
Vay baba sattın demek ha, hayırlısı olsun..

Baya oldu kaptan ben satalı. İyide fiyata verdim.