PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bugün servise gittim ve günaha girdim geldim



ademtahir
24/06/2010, 13:38
arkadaşlar sabah servise gittim diffüzör için yaşanan diyalogu sizinle paylaşmak istedim..

diffüzör kırılmış dedim servis sorumlusu geldi bu hiç olmayan bişey dedi nasıl olmuş sizinki böyle diye söylemde bulundu benimde tepkim doğal olarak internete bi bakarsanız genel puntoların standart arızalarından birisi öyle bişey olmaz gibi diye dıngırdadı eleman müdürünüzle görüşmek istiyorum dedim tamam müdüre gerek yok biz yardımcı olmaya çalışalım dediler bu aslında kırılan parça olduğu için garantiye girmezmiş benim gp nin garantiside bu ay sonu bitiyor bana garanti uzatmamı önerdiler 1 yıllık ücreti 399 tl (yuhh) garantiyi uzatırsam eğer sadık müşteri sınıfına alcaklarmış beni diffüzörü değiştireceklermiş bende işimin görülmesi için tamam dedim ama ödeme şimdi yapamam ay sonunda yapabilirim ancak dedim parçanın ellerinde olmadığını söylediler ve bir kaç gün içinde geleceğini ve beni arayacaklarını söylediler geldiğinizde hem parçayı değiştirelim hemde garantiyi uzatalım dediler...
yorum size ait şimdi günaha girmemek eldemi günaha girenin suçu varda girdirenin hiç mi yok?

brabus
24/06/2010, 14:29
Adem Bey
orada garantiyi istersem uzatırım, garantiyi uzatmam halinde yapacaksınız da uzatmamam da nasıl oluyor da yapmıyorsanız demediniz mi?
Bir şekilde kar etmek için böyle yollara başvuruyorlar garanti uzatmanın bir kısmı onlarda kalacağı için yapmadıkları yok. O anda yaptırıp bir de müşteri hizmetlerine söyleyip böyle forumlarda duyurmak lazım ki adam olsunlar

ademtahir
24/06/2010, 14:34
Adem Bey
orada garantiyi istersem uzatırım, garantiyi uzatmam halinde yapacaksınız da uzatmamam da nasıl oluyor da yapmıyorsanız demediniz mi?
Bir şekilde kar etmek için böyle yollara başvuruyorlar garanti uzatmanın bir kısmı onlarda kalacağı için yapmadıkları yok. O anda yaptırıp bir de müşteri hizmetlerine söyleyip böyle forumlarda duyurmak lazım ki adam olsunlar
bir kaç gün sonra arayacaklar gel parçayı değiştirelim diyecekler gittiğimde garantiyide uzatalım diyecekler bende olmaz dediğimde muhtemelen orda cıngar çıkacak bu iş müşteri hizmetlerinide gider tüketici hakları mahkemesine gider benim derdim bugün onların elinden tutanağı almaktı ve aldım onlar kendilerini akıllı zannetsinler bakalım sonunda neler olacak bu saatten sonra ellerinden bişey gelmez çünkü ben evrak aldım o iş bitti gerekirse gıcıklık olsun diye dava bile açarım arzuları bilir müşteri memnuniyeti diye vızırdırıyorlar benide memnun edecekler :)

Scottie
24/06/2010, 14:43
bir kaç gün sonra arayacaklar gel parçayı değiştirelim diyecekler gittiğimde garantiyide uzatalım diyecekler bende olmaz dediğimde muhtemelen orda cıngar çıkacak bu iş müşteri hizmetlerinide gider tüketici hakları mahkemesine gider benim derdim bugün onların elinden tutanağı almaktı ve aldım onlar kendilerini akıllı zannetsinler bakalım sonunda neler olacak bu saatten sonra ellerinden bişey gelmez çünkü ben evrak aldım o iş bitti gerekirse gıcıklık olsun diye dava bile açarım arzuları bilir müşteri memnuniyeti diye vızırdırıyorlar benide memnun edecekler :)

o parça bir kaç günde gelmez ben 1 ay dan beri bekliyorum...

ademtahir
24/06/2010, 14:47
bence stoklarında mevcut ilk önce dediki 1 saatimizi alır beklermisiniz dedi bende tabiki beklerim dedim sonrada arka tarafta bi yere gitti geldi bu aradada ebnim garanti mevzusu ortaya çıktı ben şimdi yaptıramam bir kaç gün sonra olabilir deyince o da parça kalmamış bir kaç gün içinde gelecek dedi :)

Scottie
24/06/2010, 14:55
bak şimdi ben servisi aradım...aynı sıkıntı bende de vardı. ellerinde stokta mevcut imiş ve cumartesi günü için randevu aldım. garantideden değiştirecekler... hiç sorun olmadı...

seninde bence garantin 1 gün kalsa bile değiştirmeleri gerekiyor. ne bu ya çocuk oyuncağımı.. her servis bir değil işte. ne yani bile bile kırdık garantinin sonunda hazır değişsin diye.. valla insanları çok saf görüyorlar... zınar abicim sonuna kadar şikayet et.... müşteri hizmetlerini ara...

ademtahir
24/06/2010, 15:04
şimdi hemen arıyorum müşteri hizmetlerini sonucunu bildireceğim...

ademtahir
24/06/2010, 15:16
aradım durumu anlattım tlf numaralarımı aldılar beni arayacaklarmış görecez bakalım ne zaman arayacaklar ne diyecekler
her zaman söylüyorum bu yetkili servisler kör tuttuğunu hesabı yapıyorlar bırak servise gitmeyi önünden bile geçmemek lazım.

Scottie
24/06/2010, 15:18
aradım durumu anlattım tlf numaralarımı aldılar beni arayacaklarmış görecez bakalım ne zaman arayacaklar ne diyecekler
her zaman söylüyorum bu yetkili servisler kör tuttuğunu hesabı yapıyorlar bırak servise gitmeyi önünden bile geçmemek lazım.

bakalım sonuç ne çıkacak. merakla bekliyorum.. gittiğin servisin adınıda verseydin... bak nasıl kuzuya dönecekler.. seni görünce...

ademtahir
24/06/2010, 15:21
bakalım sonuç ne çıkacak. merakla bekliyorum.. gittiğin servisin adınıda verseydin... bak nasıl kuzuya dönecekler.. seni görünce...
servis bilgileri görüştüğüm kişi adı soyadı kendi bilgilerim araç bilgilerim hepsini verdim.

ocean_1919
24/06/2010, 15:35
bir kaç gün sonra arayacaklar gel parçayı değiştirelim diyecekler gittiğimde garantiyide uzatalım diyecekler bende olmaz dediğimde muhtemelen orda cıngar çıkacak bu iş müşteri hizmetlerinide gider tüketici hakları mahkemesine gider benim derdim bugün onların elinden tutanağı almaktı ve aldım onlar kendilerini akıllı zannetsinler bakalım sonunda neler olacak bu saatten sonra ellerinden bişey gelmez çünkü ben evrak aldım o iş bitti gerekirse gıcıklık olsun diye dava bile açarım arzuları bilir müşteri memnuniyeti diye vızırdırıyorlar benide memnun edecekler :)
Şu anda garantim varken işimi halletmiyorsunuz... Garantiyi uzatmamın benim için anlamı olacağını düşünmüyorum falan diyebilirsiniz.

femoli
24/06/2010, 16:43
Sen garantiden işini yapmıyorsunki garantiyi uzatayım 3 ay sonra başka bir arızada bir daha uzatında öyle yapalım demesinler ..:)

ademtahir
24/06/2010, 16:49
Sen garantiden işini yapmıyorsunki garantiyi uzatayım 3 ay sonra başka bir arızada bir daha uzatında öyle yapalım demesinler ..:)
:)
süper cevap

demon
24/06/2010, 20:43
Bunlar Fiat servislerinin bildik, ukala ve burnundan kıl aldırmayan tavırlarından birisi.
Neden bu kadar şımarıklar biliyormusunuz? Çünkü siz onları müşteri hizmetlerinede şikayet etseniz bu müşteri hizmetleri sizi değil kendi servislerini kolluyor.
Bugüne kadar 4 arabası olupta Fiat' tan başka bir arabaya binmeyen ben Fiat müşteri hizmetleri ve Servislerin bana yaşatmış olduklarından dolayı arabamı sattım ve bir daha asla Fiat almayı düşünmüyorum.
Para benim param. Paşa paşa giderim kim bana hizmet veriyorsa onlardan alırım. Kimseye muhtaç değilsiniz arkadaşlar onlar size muhtaç. Sinire, strese hiçmi hiç gerek yok.
Zaten garantiniz bittiğinde dışarıda çok daha iyi ustalar var. Gidin onlara yaptırın bakımlarınızı derim. Siz bilirsiniz.
Mesela şimdi sıfır araba bakıyorum ve ilk baktığım firmanın servis kalitesi, müşterilene karşı davranışı. Asıl kaliteyi belirleyen faktörler bunlar.
Sıfır Astra beğeniyorum ama Opel servisleri hakkında söylenenler beni düşündürüyor.
Gel gelelim Eğerki Fiat doğru düzgün hizmet verseydi şu anda hiç düşünemden gider Bravo alırdım. Artık bedava verseler gözüm görmez. Sıfır bravo 20 liraya satacaklar gidip almam.

dallix
24/06/2010, 22:41
Bunlar Fiat servislerinin bildik, ukala ve burnundan kıl aldırmayan tavırlarından birisi.
Neden bu kadar şımarıklar biliyormusunuz? Çünkü siz onları müşteri hizmetlerinede şikayet etseniz bu müşteri hizmetleri sizi değil kendi servislerini kolluyor.
Bugüne kadar 4 arabası olupta Fiat' tan başka bir arabaya binmeyen ben Fiat müşteri hizmetleri ve Servislerin bana yaşatmış olduklarından dolayı arabamı sattım ve bir daha asla Fiat almayı düşünmüyorum.
Para benim param. Paşa paşa giderim kim bana hizmet veriyorsa onlardan alırım. Kimseye muhtaç değilsiniz arkadaşlar onlar size muhtaç. Sinire, strese hiçmi hiç gerek yok.
Zaten garantiniz bittiğinde dışarıda çok daha iyi ustalar var. Gidin onlara yaptırın bakımlarınızı derim. Siz bilirsiniz.
Mesela şimdi sıfır araba bakıyorum ve ilk baktığım firmanın servis kalitesi, müşterilene karşı davranışı. Asıl kaliteyi belirleyen faktörler bunlar.
Sıfır Astra beğeniyorum ama Opel servisleri hakkında söylenenler beni düşündürüyor.
Gel gelelim Eğerki Fiat doğru düzgün hizmet verseydi şu anda hiç düşünemden gider Bravo alırdım. Artık bedava verseler gözüm görmez. Sıfır bravo 20 liraya satacaklar gidip almam.

Maliyeti belki 5 lira bile olmayan bi plastik için müşteri kaybetmek,bu olsa gerek,Fırat kardeşim bende sanayiciyim özel servislik yapan çok yamyam tanıdım ama hiçbiri yetkili servisler kadar olamadı,demem o ki bu düşüncede olmayan yetkili servis bilmiyorum sende boşuna arama.

sanırım şans işi bu benim aracımda daha tık yok ama adam galeriden çıkarken 20 tane arızayla çıkıyor,asıl mevzu 40 milyarlık araçtan 20 milyar vergi alan bizim devletimizde maliyetleri çok çok düşürmek zorunda kalan otomotiv fabrikaları satışta kazanamadığı parayı yedek parçadan kazanmaya çalışıyor.ve parasıyla rezil olan bi kişi kalıyor bizler.

ocean_1919
25/06/2010, 01:06
Firmalar araç satışından ziyade, satış sonrasından para kazanmayı hedefliyorlar.

demon
25/06/2010, 02:04
Tamam kardeşim kazansınlarda hileyle hurdayla değil.
Zaten servis tak girişte yazmıyormu 90 lira hava parası.
İnsan gibi hizmet versinler. Doğru dürüst hizmet versinler.
Valla yeni arabamı almadan önce gidip servisini gezicem bakıcam.
Toyota servisine gidiyorsun yemek saati ise gidip yemeğini yiyorsun, çayını, kahveni, meşrubatını içiyorsun. Canın sıkıldı Play Station oynuyorsun. Arabanımı görmek istiyorsun Usta nezaretinde gidip arabana bakıyorsun. Usta sana tek tek neler yapıldığını anlatıyor. Garantiden parça değişecek adam hiç çamura yatmıyor. Fiat servisleri neden böyle değil.

phyevren
25/06/2010, 14:30
peki ne marka araç almalıyız servis konusunda? bende servislerden şikayetçiyim..

ademtahir
25/06/2010, 15:06
serivese gitmeyecek araç almalıyız bence garantisi bitmiş araç olacak sanayideki arkadaş eş dost yapacak.
transporter kullandım servis kazığından bıktım yakıtından bıktım sattım.
mercedes kullandım ona hiç yaklaşılmaz kapıdan girerken çok para harcayacapını hissetiriyorlar
pejo kullandım onun servisine bırak gitmek yolunun üzerinden bile geçmeyecen.
clio kullandım düzensiz bir servis tıpkı arabaları gibi
mazda kullandım servisi yok desem yalan olmaz heralde
konyadaki servisler hakkında bu düşüncelerim tabiki en mantıklısı heralde eski kel kör bir arabaya binmek bozulsada kırılsada ses gelsede önemsemeden kullanmak :)

acer
25/06/2010, 15:11
aynı parça için erzurum çimenler servise gittim. beş kuruş almadan hemen yaptılar

puntoloji
25/06/2010, 15:30
Kardeşim benım difüzör 3 kere değiştim bence hiç gerekmez uzatmaya hee tabi farklı arızalar için bişey diyemem mesela ben 32 bin turbo değiştim..Ama sakın o parca için uzatma garantini hemen müşteri hizmetlerini ara bak nasıl değişiyor o zaman.

ademtahir
25/06/2010, 15:32
Kardeşim benım difüzör 3 kere değiştim bence hiç gerekmez uzatmaya hee tabi farklı arızalar için bişey diyemem mesela ben 32 bin turbo değiştim..Ama sakın o parca için uzatma garantini hemen müşteri hizmetlerini ara bak nasıl değişiyor o zaman.
aradım gerekli bilgiyi verdim 2 gün içinde geri döneceklermiş bana bekliyorum.

tutkuaydin41
25/06/2010, 15:55
bu diffüzör nedir ne işe yarar?

ademtahir
25/06/2010, 16:02
göğüs üstündeki ön cama hava üfleyen çıkıntı şeklinde duran zımbırtı luzümsuz bir parça :)

hhhed
25/06/2010, 17:05
o parça o kadar eder mi ayıp ya!

ademtahir
25/06/2010, 18:00
arkadaşlar az önce fiat müşteri hizmetlerinden aradılar beni bu arızanın dış etkenlere bağlı olduğunu ve garantiden değişemeyeceğini söylediler tüm sizlerden aldığım bilgileride aktardım şimdiye kadar hiç bir punto için böyle bir işlem yapılmadığını bu işlemin garantiye girmediğini bana söyleyenlerin yanlış bilgi verdiğini söyleyip başka bir konu yoksa kapatmam gerekiyor dediler bende hukuki yollara başvuracağımı söyledim siz nasıl isterseniz efendim iyi günler dedi ve kapattı.
daha önce değiştiren arkadaşların ellerinde her hangi bir belge mevcut ise bana gönderirlermi paylaşırsanız sevinirim.
nasıl bir yol izlemeliyim bilgi verirmisiniz.

demon
25/06/2010, 18:05
Bunlar Fiat servislerinin bildik, ukala ve burnundan kıl aldırmayan tavırlarından birisi.
Neden bu kadar şımarıklar biliyormusunuz? Çünkü siz onları müşteri hizmetlerinede şikayet etseniz bu müşteri hizmetleri sizi değil kendi servislerini kolluyor.
Bugüne kadar 4 arabası olupta Fiat' tan başka bir arabaya binmeyen ben Fiat müşteri hizmetleri ve Servislerin bana yaşatmış olduklarından dolayı arabamı sattım ve bir daha asla Fiat almayı düşünmüyorum.


Evet bir önceki sayfada yazdığım umarım şimdi daha iyi anlaşılır. Ben bunları çok yaşadım. Hep aynı konuşmalar, hep aynı taktikler...

ademtahir
26/06/2010, 09:23
yardımcı olacak varmı aranızda arkadaşlar..

Scottie
26/06/2010, 19:20
bak şimdi ben servisi aradım...aynı sıkıntı bende de vardı. ellerinde stokta mevcut imiş ve cumartesi günü için randevu aldım. garantideden değiştirecekler... hiç sorun olmadı...

seninde bence garantin 1 gün kalsa bile değiştirmeleri gerekiyor. ne bu ya çocuk oyuncağımı.. her servis bir değil işte. ne yani bile bile kırdık garantinin sonunda hazır değişsin diye.. valla insanları çok saf görüyorlar... zınar abicim sonuna kadar şikayet et.... müşteri hizmetlerini ara...


bugün Bozüyük Otomotivde difüzörü ücretsiz garantiden değiştirdiler.. hiç bir sorun yaşamadım.. 1 saat içinde halloldu.. aracımıda güzelce içi dış yıkadılar..

Teşekkürler Bozüyük Otomotiv....

alperyonar
26/06/2010, 21:59
Sizi ayak üstü kandırmaya çalışmışlar. Başka servise gidin ve bir daha da o servisin önünden geçmeyin..

dallix
26/06/2010, 23:25
Tamam kardeşim kazansınlarda hileyle hurdayla değil.
Zaten servis tak girişte yazmıyormu 90 lira hava parası.
İnsan gibi hizmet versinler. Doğru dürüst hizmet versinler.
Valla yeni arabamı almadan önce gidip servisini gezicem bakıcam.
Toyota servisine gidiyorsun yemek saati ise gidip yemeğini yiyorsun, çayını, kahveni, meşrubatını içiyorsun. Canın sıkıldı Play Station oynuyorsun. Arabanımı görmek istiyorsun Usta nezaretinde gidip arabana bakıyorsun. Usta sana tek tek neler yapıldığını anlatıyor. Garantiden parça değişecek adam hiç çamura yatmıyor. Fiat servisleri neden böyle değil.


Arkadaşım toyota auris aldı dizel araç 25 30 derecelik bi rampada aracı durdurduğun anda araç tekrar yerinden kalkmıyor rampaya hızlı girip hızlı bitirmek gerekiyor ,toyota ile 2 senedir mahkemelikler mahkemeyi kazandılar toyota aracı almadı ve arızanın tüm aurislerde olduğunu böyle binmesi gerektiğini söylediler,bence serviste oyun oynamak yemek yemekten daha önemlisi sorunsuz veya az sorunlu bi araca binmek. bu tip emsaller çok sanayici olduğum için,servislerimiz iyi olsa fiat kötü bi araba değil,kul yapısı ticari kaygılarla yapılan bir yapı illaki arıza verecek bunu engellemek imkansız sadece daha iyi servislik anlayışına ihtiyacımız var sitede servis şikayetinden geçilmiyor ben yağ değişiminde 40 dk lık iş için 3 saat bekletildim polen filtresini değiştirdikleri kutular ve polen filtresi pislikleride aracın içine saçılmış şekilde teslim aldım şikayet etmedim ama yeter artık bundan sonra her yere şikayet yazıcam düzelecek bu serviler alternatifleri yok.

demon
27/06/2010, 23:31
Yazın valla. Ama balık baştan kokar. Fiat' ın en tepeden bu durumlara müdahale edip müşterilerimi memnun edeceksiniz diye çalışanlarına terbiye vermesi lazım.

Quik
28/06/2010, 01:16
Çok yakın bi abim Balıkesir de Isuzu servisinde çalışıyor, size şu kadar söyliyim belki muhakeme etme şansınız olur adamlar bir şeyin yalnış, hatalı montaj ya da bakım yapmaktan o kadar korkuyorlarki aman fabrikadan bir şikayet gelmesin diye... Yani ne firmalar var servislerine birkere söledi mi iş bitiyor ama Fiat bu konuda yetersiz sanki daha da servislere boşver dedirtten cinsten... Saygılar.

ademtahir
28/06/2010, 02:23
merhaba,
daha önce telefonla irtibat kurmuştum kayıtlarınızda vardır muhtemelen birde şikayitimi burdan dile getirmek istedim.
diffüzör arıza olarak servise gitmiştim benim aracımın garantisi 30/06/2010 tarihi itibariyle bittiği için garantiyi uzatalım dediler 1 yıllık 399 tl istediler bende şu an için müsait olmadığımı söyledim servisin bana söylediği eğer garantiyi uzattırırsam diffüzörüde garantiden değiştireceklerini söylediler ve servise bulunduğum sözlü beyanımda şöyledirki puntoların genelinde olan bir arıza ve bu arızadan dolayı en az 10 tane aracınkini garantiden değiştiğinide çok biliyorum ve sizlerinde bunu çok iyi bildiğinizi biliyorum. ama malesefki koyuncu servis konya en kötü servis olmasından dolayı benim işim görülmedi bu servisin bu kadar kayıtsız ilgisiz ve sadece para için herşeyi yaptığını gördüğüm için aracımıda satılığa çıkardım ve bir daha asla ve asla fiat bir marka araç almayacağım böyle bir anlayışa böyle bir düzensizliğe böyle bir karmaşanın içine bir daha girmeyeceğim bu arızalayla alaklı sizden gelen yanıtta çok küstahçaydı arayan bayanın ismini hatırlamıyorum şu an öyle terbiyesiz birisi nasıl olurda müşteri hizmetleri depertmanında çalışır onunda anlamış değilim.
bu maili önemsemeyeceğinizide biliyorum ama sorun değil ben içimden geçenleri size ilettim hiç bir şekilde ne koyuncu servis konya veya fiat veya puntonuzda umurumda değil....

ademtahir
28/06/2010, 02:35
arkadaşlar,
bu mail fiat müşt. hizmetlerine gönderdiğim maildir sizlerle paylaşmak istedim...

demon
28/06/2010, 03:59
Zaten o Fiat Genel merkezin müşteri hizmetlerinde çalışan o kadar küstah tipler varki. Telefonda insanı sinir ediyorlar. Hadi kış kış git ne halt yersen ye başının çaresine bak mesajını adama çok güzel veriyorlar. Bunların terbiyesiz davranışlarından dolayı bende sattım arabamı ve bir daha asla Fiat almayacağım.

ademtahir
13/07/2010, 09:46
arkadaşlar dün akşam üzeri koyuncu servisten aradılar çok kibar bir hanımefendi defalarca özür diledi bir hata olduğunu yanlış anlama olduğunu vurguladı diffüzörü değiştireceklerini ve aracımda her hangi bir arıza daha varsa onuda garantide halledeceklerini söylediler bugün öğlen sonu gidecem inş. değiştirecekler.
bir kaç şikayet etmek yeterli olmuş sanırsam arada şikayet etmek gerekiyor :)