Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Sıkıntı problem sıkıntı



bvulgari
16/05/2010, 10:31
Merhaba arkadaşlar aracı mart ayında aldım 6.cı kere birmot servise götürücem..Filitre başlarının gevşek oluşunda garip gelen motor sesini en son hallettik demişlerdi şimdi aynı şey yine başladı..Canım sıkılıyo benim bunlara..Kızıyorum artık..Ne biçim sevis anlamadım..İnsan yeni aracın bi sıkıntısı oldugu zaman mahçup olur herşekilde kontrol eder kesin çözümler üretmeye çalışır ki müşteri memnun olsun sıkıntı yaşamasın diye..böle aynı şeyden 2-3 kere gidilmemesi lazım..Hiç memnun degilim açıkçası..Artık aracın sıkıntısını servis te çözümlenmesini degilde yeni araç talep etmeyi düşünüyorum..Madem halledemiyolar yapıcak bişey yok sanırım..Servise gitmekten sıkıldım..işimi gücümü bırakıyorum sevise götürüyorum arabayı..Siz ne düşünüyosunuz.?

gizemlisan
16/05/2010, 11:19
Ben alıştım artık emre problemi çözemiyorlar yada çözmekmi istemiyorlar anlamadım.geçenlerde genel merkezden aradılar servislerde yapılan uygulamalardan memnunmusunuz diye sorular yöneltiyorlar ve karşılığında puan vermemizi istiyolar .bende hepsine düşük puan verdim .artık fıat servislerinin düzelmesi Lazım bir çok kişi mağdur.

bvulgari
16/05/2010, 11:48
Ben alıştım artık emre problemi çözemiyorlar yada çözmekmi istemiyorlar anlamadım.geçenlerde genel merkezden aradılar servislerde yapılan uygulamalardan memnunmusunuz diye sorular yöneltiyorlar ve karşılığında puan vermemizi istiyolar .bende hepsine düşük puan verdim .artık fıat servislerinin düzelmesi Lazım bir çok kişi mağdur.
yaa problem uzamasın istiyor iki tarafta hoş sohbetle tabi diyosun kul yapısı neticede diyosun..Önemli olan büyük bi sıkıntı olmasın diyosun ama gerisi yok yani..Yine olmuyo yine olmuyo..Akıl var mantık var yeni bi araba için hadi bi sıkıntı oldu diyelim gidersin yaparlar yine ufak bişey cıktı kısa sürede hallolur ama beinim 6.cı ya gidicem diyorum..Bu kadarda olmaması lazım..Problem ufaktır veya büyüktür..6 kere servise gitmek 2 ay içinde ki bi cogu aynı problem beceriksizlik, ilgisizlik, önemsememekten kaynaklı diye düsünüyorum..Yada bilmiyolar nasıl yapıcaklarını..

GP COSKUN
16/05/2010, 15:38
hiç gittiğin servisi değiştirmeyi düşündünmü emre ?

ZAK1980
16/05/2010, 15:49
Emre Coskun abının dedıgı gıbı servısı degıstır bencede sende bır Medos yap bakalım ne olacak olmadımı sende mahkemeye ver fıatı yenı arac ıste belkıde cıdden fabrıka hatasıdır servıs yapıyordur ama ayar tutmuyordur

ABNEW
16/05/2010, 18:06
Emre, geçmiş olsun,

Bence kanuni yollardan hakkını aramalısın.Umarım servis belgeleri elindedir.Aynı arıza için 6 kere gidilmesi normal değil.Yeni araç talep etme hakkın da var tabi.Bence avukata bir danış...

bvulgari
16/05/2010, 20:19
Hava filtresini tutan yer mi ne gevşekti en son gittigimde..Yaptık dediler simdi yine basladı aynı sey..sabit sekilde dusuk devirde giderken sesi degisik geliyo arabanın..aynı dert için 6 kere gitmedim..ilk 3 ü kalorifer boruları gıcırtısı içindi..ama heriflerin sıfır arabada bi sıkıntı oldugu zaman canla basla kontrol etmeleri lazım..ben sorumsuzluga kızıyorum..Kul yapısıdır sonucta deyip işin içinden cıkmaları canımı sıkıyo..Bu kadar basit te degil yani kusura bakmasınlar..Zincirlikuyu birmot gittigim yer..fiat ada haber verdim..İşleme alındı diye cevap içinde aradılar..Bikere daha gidiim artık bidaha gelmek istemiyorum dicem..Adam gibi bakın suna sıkıldım artık dicem..

jakabo_ank
17/05/2010, 00:07
isterse fabrika hatası olmasın servis kayıtlarınızı mutlaka alın. aynı sorundan belli bir sayıda gidip çözüm alamazsanız kusurlu maldan dolayı yeni araç talebiniz olabiliyor. açın davanızı alın yeni aracınızı