PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.3 multijet motor performans



terazi12345
26/02/2010, 14:25
Arkadaslar hepinizin genel yorumlarini almak istedigim bir konu var.

Arabami 2 aydir kullaniyorum. Alirken tabikide imkanlar cercevesinde ve dizel bir sehir ici arabasi olarak aldigim aracimin performansindan biraz memnun degilim gibi...

Aracin rampadaki ya da duz yoldaki hizlanma performansi beni cok mutlu etmedi acikcasi...Daha onceki arabam 1.6 benzinli Polo idi. Belkide o yuzden beklentim biraz daha yuksek kaldi.

Rahatlik ve konfor olarak ve de ortalama yakit tuketimi konusunda aracimdan memnunum... Fakat itiraf etmek istiyorum motor performansi cok da iyi degil.

Kriminal
26/02/2010, 14:30
Eski aracından daha ıyı oldugunu sana garanti ederim..Multijet motora sahıp ve rampa yukarı ben hıc zorlandıgını hıssetmedım görmedımde..Bence aldıgın mazot ve bakımlarına dıkkat et

ancester
26/02/2010, 14:38
ben de 4 yıl 1.6 megane kullanıp puntoya geçiş yaptım. manisa izmir arası çok kullanıyorum ve o uzun yokuşlarda performans gayet iyi. bence alışmanla alakalı biraz. alıştıkça daha iyi gelecektir. ben de daha yeni yeni alışıyorum.
bu arada aynı motor astralarda da kullanılıyor. o kasalardaki performansı ve astra punto fiyat farkını düşününce performansın süper olduğuna kanaat getirirsin.

GP COSKUN
26/02/2010, 14:51
1,6 motora sahip benzinli bir araçtan inip 1,3 multijet 75 bg lik araca bindiğin için
sana öyle geliyor
ama emsallerine göre gayet sağlam ve seri bir motordur
biraz daha kullanıp alışırsan sorun etmezsin

SpyHunter33
26/02/2010, 14:54
Bende de 1.3 mültijet var sanırım bizim sorunumuz kullandığımız eski araçlar ile kıyaslıyoruz yada onlara çok alışınca aynını puntodan beklioyruz. Punto bana kalırsa güvenlik konfor tasarruf görsellik gibi öğeleri ön planda tutmuş bu yüzdende..

Çok hızlı gitmiyor :) rampa çekişleri süper. Ama hız felakettir o yüzdende çok hızlı gitmemekte fayda var.
Konforuna diyecek sözüm yok sessiz sakin rahat sürüş, sizi hiç yormuyor...

önceki çok noktadan enjeksionlu tigramda 25liralık LPG ile 120 km giderken 25 liralık mazotla 250 kmden fazla gidiyorum.

Görsellik olarakda bir çok kişinin size bakıp off beee dediğini duyar gibi olmanız lazım :)

Kriminal
26/02/2010, 15:03
Erkan sana katılıyorum
Hız desen felakettir ama ben 220 yı gordum hatta dahada gıderdı ıbre olsaydı...
300 tl lik mazotla 2700 km yol yaptım 1 haftada full 5 kısı bagaj dolu iken..

Emniyet desen akranlarına göre daha ıyı ve teknolojik

4 senedır bınıyorum sanayiye arıza için gitmedim

Kuzenımde opel vectra CDX var uçuyo remen araba ama ama...

50 tlik benzınle 150 km gidebiliyor falan filan..

koç gibi araba ön takımı istesende bozamıyosun...

Murat Gürakan
26/02/2010, 15:09
Bayır aşağı bas basabildiğin kadar abi:) Orda uno da çıkar 220 ye :P

SpyHunter33
26/02/2010, 15:09
Erkan sana katılıyorum
Hız desen felakettir ama ben 220 yı gordum hatta dahada gıderdı ıbre olsaydı...
300 tl lik mazotla 2700 km yol yaptım 1 haftada full 5 kısı bagaj dolu iken..

Emniyet desen akranlarına göre daha ıyı ve teknolojik

4 senedır bınıyorum sanayiye arıza için gitmedim

Kuzenımde opel vectra CDX var uçuyo remen araba ama ama...

50 tlik benzınle 150 km gidebiliyor falan filan..

koç gibi araba ön takımı istesende bozamıyosun...

220 miii :) deviri sona kadar vurduruyormusun
sanırım ben aracı yormaktan korktuğumdan ayağımı gaza küçük dokunuşlarla gidiyorum otobanda 3500 devirde 140 falan gördüm sonra kıyamadım bıraktım :D

ibrahim06
26/02/2010, 15:10
Punto alalı daha 1 ay bile olmadı. Eski arabam Brava 1.6 idi. İkisini kıyasladığımda Brava konfor,sürüş keyfi kalkışlarda puntomdan daha iyi.Ancak Punto özellikle 3.vitesten sonra adeta uçak gibi hızlanıyor. 4 ve 5i söylemiyorum bile. Çok iyi. Yakıt konusuna gelince multijeti uzun yolda kullandığınızda daha fazla yakıt karı edersiniz. Arabam şuan 620 km'de ve hala bir depom bitmedi. Yeni olmasına karşın muhtemelen 700 km yapacak bir depoyla.Bu haliyle genel anlamda memnunum.

Evo001
26/02/2010, 15:40
Hem performans versin hem ucuz olsun hem donanımlıi,konforlu olsun, az yaksın, görünüşü güzel olsun...Bunları herkes ister de hepsi bi arada olmuyo maalesef...1,6 vw polo performans olarak 1,3 mjetten tabi ki daha ii olacak diğer herhangi bi departmanda evodan üstün oldugunu sanmıyorum.

serdar2362
26/02/2010, 16:00
Eray kardeşim. 1300 motor ile 1600 motor dediğin gibi kıyaslanamaz ama bizim arabalarımız halen gurubunda ve Türkiye'de en az yakan arabalar. Dolayısı ile gerek dizel olması gerek turbo destekli olmasından ötürü kalkışlarda 1700-2200 d/dak. yakalamadan turbo devreye girmez. Biraz gaz yedirip yokuşlarda kalkmak gerekir. Araba devirlendikten sonra da gurubu dahilindeki hiçbir araba yakalayamaz. Zaman içinde arabana alışacak, huyunu öğrenecek, sağladığı avantajlara (yakıt, sağlamlık, konfor vs.) bizzat kendin şahit olacaksın.
Sonuçta şunu demek istiyorum. Acele etme ve üst sınıftaki arabalarla kıyaslama. Bak göreceksin sen ona, oda sana alışınca birbirinizden ayrılamayacaksınız.

k@pl@n
26/02/2010, 16:06
Bayır aşağı bas basabildiğin kadar abi:) Orda uno da çıkar 220 ye :P

:)

cemal arslan
26/02/2010, 16:21
chip tuning ile performansını artırabilirsin en azından bu da bir çözümdür 95hp civarında olur ve seni oldukça tatmin edecektir.

burhankutlu
26/02/2010, 16:43
bence tüplü 2.0 motorlara göre bile performansı süper ama bindiğimiz araba 1.3 :) yani hem tüketim hem cep hem performans diosak birinden birine ödün veriyoruz 1.3 motora göre bence çok çok iyi yokuş yukarı zaten kesilme hiç yok hem az yaksın hem hızlı gitsin hem ucuz olsun yok matematik bile karşı buna :)

operatormurat
26/02/2010, 17:35
eray kardeşim 1.6 benzinliden 1.3 dizel motorlu araca geçiş yapmışsın.benzinliye nazaran düşük devirli motora zamanla alışacak,gerektiği yerde gaz pedalına biraz daha basacaksın,senin gibi dizele geçen çoğu arkadaş bunları yaşadı,şuan 1.3 multijeti kullanan arkadaşlar yolda benzinli arabaları ekonomik olmasının verdiği avantajla,tabiri caizse tokatlıyor.canını sıkma zamanı gelince multijeti tercih etmekle doğru kararı verdiğini göreceksin.hayırlı olsun güle güle kullan....

ilkersezgin
26/02/2010, 17:52
merhabalar . performans isteyen arkadaşlarım E. G. R yi iptal etsinler daha doğrusu fişini çeksinler.( motor arza lambası yanıyor). o zaman görsünler performans nasılmış. e. g. r motoru boğuyor duman çok rahat çıkmıyor ben 1 aydır oldu iptal edeli 4 yıldır eşşeğe biniyor muşuzda haberimiz yokmuş. saygılar

Kriminal
26/02/2010, 18:02
220 miii :) deviri sona kadar vurduruyormusun
sanırım ben aracı yormaktan korktuğumdan ayağımı gaza küçük dokunuşlarla gidiyorum otobanda 3500 devirde 140 falan gördüm sonra kıyamadım bıraktım :D


İlk aldıgımda basmıstım 200 falan sonra bi arkadasın megane siyle kapıştım aydın otobanında walla dahada ıstıyodu aslında..ama yakıt ibresi baya bi oynadı:)
İboyuda acmıstım son ses


Bayır aşağı bas basabildiğin kadar abi:) Orda uno da çıkar 220 ye :P

Sen bayır aşşagı vuruyosun galiba :P

Muratcım denemesi bedava alırım mazıt parasını cekerım vıdeomu koyarım masaya begenen alır begenmeyen almaz:)

Murat Gürakan
26/02/2010, 18:09
Sen bayır aşşagı vuruyosun galiba :P

Muratcım denemesi bedava alırım mazıt parasını cekerım vıdeomu koyarım masaya begenen alır begenmeyen almaz:)
Abi sen video çek yoluda çek aynı anda yani düz olduğunu göster, araba düz yolda 220 yapsın söz sana bir depo benzinin benden. Kendime benzin alırken ağlayan ben, sana böyle bis söz veriyorum bunun kıymetini bil bence.
-----
Benim arabamın tamamen stokları( 150hp ) dümdüz yolda öldürsen 235'i geçemiyor sen 75 hp ile düz yolda 220 yap ben arabamı satacam :P

Kriminal
26/02/2010, 18:18
200 luk vıdeoyu maıl attım

Murat Gürakan
26/02/2010, 18:55
abi 220 bekliyorum ve yolun eğiminide istiyorum :P
Herneyse abi özeldende dediğim gibi ufak bir eğim yakalansa dahi çıkar sorun olmaz ancak düm düz yolda iddia ediyorumki imkansız :)

ABNEW
26/02/2010, 19:15
Eray,

Turbo dizellerin güç ve tork bandı benzinlilere göre daha dardır.Ancak turbo sayesinde kısa süre için bile olsa çok yüksek tork üretebilirler.Multijet turbodizel bir makine ve oldukça küçük bir hacime sahip (1250cc) Bu motordan performans (Tork ihtiyacı) alabilmek için deviri min. 2000 lerde tutmak gerekiyor.Güç için ise 4000d/d lara çıkılabilir.Bu devirden sonra motor ne güç ne de tork üretir.Dolayısıyla bu motoru 2000d/d-4000d/d arasında kullanmak gerekli.Düz yolda sabit süratte 1500d/d da bile gidilebilir,

Yokuşlarda da 2000d/d da kalkış yapılırsa sorunsuzca hareket eder.

1.6lt lik Polo 75bg ya da 100bg gücünde ve yaklaşık 135nm torka sahiptir muhtemelen.GP ya göre de daha hafif olduğu için hızlanma isteği daha iyi olacaktır.Bu çok doğal.Ancak ara hızlanmalarda GP mjtd Polo ile başedebilir rahatça...

LeoN48
26/02/2010, 19:55
Uzun yolda yakıt tüketimi olarak 3.7'leri gördüğümde aracıma yeni baştan aşık oluyorum. Bazen biraz daha performans hissi için chiptuning yaptırmak aklıma geliyor ama ben böyle de mutluyum :) Bence multijetin bize sunduğu rakipsiz dayanıklılık ve ekonomi değerlerini düşünmeli ve araçlarımızı ayarında kullanmalıyız. Böylesi en sağlıklısı.

KaGaN
26/02/2010, 20:49
1,6 lık benzliden inip 1,3 mjete binmen performansta oldukça fark yaratır zaten kafadan torkdan dolayı bi farklılık hissedeceksin..aradaki performansı şöyle test edebilirsin corsa 1,3 mjeti dene bi sonra arabana bin oldukça memnun kalıcaksın emin ol :)

magic
27/02/2010, 00:35
Bende de 1.3 mültijet var sanırım bizim sorunumuz kullandığımız eski araçlar ile kıyaslıyoruz yada onlara çok alışınca aynını puntodan beklioyruz. Punto bana kalırsa güvenlik konfor tasarruf görsellik gibi öğeleri ön planda tutmuş bu yüzdende..

Çok hızlı gitmiyor :) rampa çekişleri süper. Ama hız felakettir o yüzdende çok hızlı gitmemekte fayda var.
Konforuna diyecek sözüm yok sessiz sakin rahat sürüş, sizi hiç yormuyor...

önceki çok noktadan enjeksionlu tigramda 25liralık LPG ile 120 km giderken 25 liralık mazotla 250 kmden fazla gidiyorum.

Görsellik olarakda bir çok kişinin size bakıp off beee dediğini duyar gibi olmanız lazım :)

Erkan 25 TL mazotla nasıl 250 km den fazla yaptığını anlamadım, uzun yolda mı, şehir içinde mi?

rodopian16
27/02/2010, 12:09
ilk zamanlar bende öyle düşünüyorsdum alışmakla alakalı biraz da düşük devirde büyük vitesle hızlanmaya kalkarsan devir 2000 geçinceye kadar belki bir kağnı bileseni geçebilir:) ama uygun devirlerde bastığında 2000 yukarısı koltuğun tüm hatlarını sırtında hissedersin. rampa yukarı ise turbusu olmayan hiçbir benzinli sana sellektör yapamaz...

SpyHunter33
27/02/2010, 12:50
Erkan 25 TL mazotla nasıl 250 km den fazla yaptığını anlamadım, uzun yolda mı, şehir içinde mi?

Uzun yol abicim şehir içi değil. mersin pozantı arası otoban verisi 110 km ile gidiyorum mesafe 110 km gidip geliyorum biraz da şehir içi geziyorum bitiyor :)

magic
27/02/2010, 16:06
Uzun yol abicim şehir içi değil. mersin pozantı arası otoban verisi 110 km ile gidiyorum mesafe 110 km gidip geliyorum biraz da şehir içi geziyorum bitiyor :)

Ben de şaşırdım bir an. Ben 50 TL mazotla 280 km falan gidebiliyorum şehir içinde.

ozgurdincer
27/02/2010, 17:03
benim de önceki aracım 1.6 benzinliydi 2004 marea liberty 4 yıl kullandım bu süre zarfında 2 de kaza yaptım, itiraf edeyim biraz agresif kullanmayı seviyorum fakat hayatımda ilk defa 1.3 mjet aracımla rampa yukarı savruldum. fethiye denizli arası (karabel'e) marea ile 0'dan 1.400 rakıma 45 dakikada çıktığım yolu punto ile 35 dk da çıkıyorum

byfestival
01/03/2010, 17:17
Abi sen video çek yoluda çek aynı anda yani düz olduğunu göster, araba düz yolda 220 yapsın söz sana bir depo benzinin benden. Kendime benzin alırken ağlayan ben, sana böyle bis söz veriyorum bunun kıymetini bil bence.
-----
Benim arabamın tamamen stokları( 150hp ) dümdüz yolda öldürsen 235'i geçemiyor sen 75 hp ile düz yolda 220 yap ben arabamı satacam :P

Jant çapı büyüdükçe max. sürat artar bu detaya dikkat edelim..

demon
02/03/2010, 01:31
İlk aldıgımda basmıstım 200 falan sonra bi arkadasın megane siyle kapıştım aydın otobanında walla dahada ıstıyodu aslında..ama yakıt ibresi baya bi oynadı:)
İboyuda acmıstım son ses



Sen bayır aşşagı vuruyosun galiba :P

Muratcım denemesi bedava alırım mazıt parasını cekerım vıdeomu koyarım masaya begenen alır begenmeyen almaz:)

Aydın otobanından o kadar gittim geldim. O kadarda zorladım ama asla 200 e ulaşmadı. 1.3 75 beygir. Bayır aşşağı bile 220 zor o motorla. Linea 90 beygir onunla 200 rahat gördüm. Ama punto 75 beygir ile asla. Ben pek inanamadım. Motor çığlık atıyor resmen 180 diyince.

Erdem Bozdağ
02/03/2010, 01:36
chip+kn kutu içi filtre yapın arabanıza 1 kat daha fazla aşık olursunuz emin olun

ABNEW
02/03/2010, 19:24
Jant çapı büyüdükçe max. sürat artar bu detaya dikkat edelim..

Volkan teorik olarak son hız artar ama pratikte durum daha farklı olabilir.Büyüyen çap motora ekstra yük bindirirse bu durumda son hız düşecektir...

GP COSKUN
02/03/2010, 20:18
Volken teorik olarak son hız artar ama pratikte durum daha farklı olabilir.Büyüyen çap motora ekstra yük bindirirse bu durumda son hız düşecektir...



+1000
son hız düştüğü gibi çekiş düşecek ve tüketim artacaktır

Murat Gürakan
02/03/2010, 23:50
Jant çapı büyüdükçe max. sürat artar bu detaya dikkat edelim..

Jant çapı büyüdükçe artmaz lastik çapı büyüdükçe artar ama hiç kimsede arabanın orjinal çapı 60cm ike 65 cm takmaz zaten görüntüden bile hissedilirki nitekim olduğunu kabul etsek bile bunu kadranda göremessiniz kadran 180 gösterir belki siz 190-200 le gidersiniz anlamak için iyi bi gps e gerek olur.
----
Tüketimin artmasınada jant çapı etki etmez. Eğer lastik çapını aynı seçerseniz üstüne bide yeni jantınız eski jantınızdan hafifse o halde tam tersi bide ekonomi yaparsınız. :) Ama dediğim gibi eski jat lastik çapının muadili olan bi seçim yapılmaliki sorun teşkil etmesin.

GP COSKUN
02/03/2010, 23:54
Jant çapı büyüdükçe artmaz lastik çapı büyüdükçe artar ama hiç kimsede arabanın orjinal çapı 60cm ike 65 cm takmaz zaten görüntüden bile hissedilirki nitekim olduğunu kabul etsek bile bunu kadranda göremessiniz kadran 180 gösterir belki siz 190-200 le gidersiniz anlamak için iyi bi gps e gerek olur.
----
Tüketimin artmasınada jant çapı etki etmez. Eğer lastik çapını aynı seçerseniz üstüne bide yeni jantınız eski jantınızdan hafifse o halde tam tersi bide ekonomi yaparsınız. :) Ama dediğim gibi eski jat lastik çapının muadili olan bi seçim yapılmaliki sorun teşkil etmesin.


doğru söylemişsin murat
jant çapını büyütürken yanağı inceltip lastik çapını ayarlamak şart

ABNEW
03/03/2010, 09:10
Zaten Volkanın da kastettiği yuvarlanma uzunluğudur.En azından ben öyle algıladım,

Lastik ve jant seçiminde önemli olan yuvarlanma uzunluğunu sabit tutmak ve orijinal ölçülere uygun jant tercih etmektir.Tercih yapılırken ağırlığa da dikkat etmek gerekli tabi...

bvulgari
28/03/2010, 16:52
Benim bundan önceki arabam 2004 honda jazz idi..1.4cc 83hp..Valla 1.3 multijet in ivmelenmesi hissedilir derecede iyi.

real
28/03/2010, 23:20
nasıl 200 km yapıyorsunuz anlamıyorum gerçekten benımki 170 geçmiyor yahu :)

real
28/03/2010, 23:21
ya bide şu E.G.R iptal fişi nerede çekelim bakalım bir :) neler olucak

murat.y.
21/05/2010, 23:07
Herkese selamlar arkadaşlar..kısmetse yarın bir punto sahibi olmak için ilk adımı atıcam ancak kafamda çok fazla soru işareti belirdi..Araç 2007 model 1248cm 3 (1.3) multijet 75 HP. Ama çevremdekiler punto için şahinden farkı yok sesler geliyor, 120-130 dan fazla hız yapmaz, 5 kişi binerse araç kalmaz rampada sorunlu falan gbi laflarla soğuttular beni ne dersiniz gerçektende öylemi..???

DAL1984
21/05/2010, 23:26
arkadasım bende 1.3 90 beygir var.ama ben kesinlikle cogu benzinli aracın üstünden gecebilecegini biliyorum.bu arada özelliklede rampalarda cok iii.bence biraz gaz pedalına bassan inan arac altından kacacak

eskibur
21/05/2010, 23:51
Herkese selamlar arkadaşlar..kısmetse yarın bir punto sahibi olmak için ilk adımı atıcam ancak kafamda çok fazla soru işareti belirdi..Araç 2007 model 1248cm 3 (1.3) multijet 75 HP. Ama çevremdekiler punto için şahinden farkı yok sesler geliyor, 120-130 dan fazla hız yapmaz, 5 kişi binerse araç kalmaz rampada sorunlu falan gbi laflarla soğuttular beni ne dersiniz gerçektende öylemi..???

çevrenizdeki kişiler hangi araçlara biniyor önce bunu öğrenip ona göre yorumlamamız lazım :)

murat.y.
21/05/2010, 23:51
arkadasım bende 1.3 90 beygir var.ama ben kesinlikle cogu benzinli aracın üstünden gecebilecegini biliyorum.bu arada özelliklede rampalarda cok iii.bence biraz gaz pedalına bassan inan arac altından kacacak

ama benimki 75 beygir gücü seninki 90 mış bilmediğim için soruyorum bu çok farkedermi..

utku952
21/05/2010, 23:58
çevrenizdeki kişiler hangi araçlara biniyor önce bunu öğrenip ona göre yorumlamamız lazım :)

lafı tam da azımdan almışsın.. bende önceki arabanız neydi diye soracaktım ona göre bi cvp verecvektim :sp_ike00:

murat.y.
22/05/2010, 00:09
önceki arabam yok ilk olcak kısmetse

LeoN48
22/05/2010, 00:17
Rampada kaldığını söyleyen ya audi, mercedes, bmw kullanıyodur, ya da sizi çok fena kandırmış. Valla 5 kişi babalar gibi çıkıyo zorlanmadan her türlü rampayı istediğiniz hızda. Öyle bi durum kesinlikle yok.

ABNEW
22/05/2010, 00:23
GP, yaklaşık 200nm torkla, 1100kg ağırlıkla, 75bg-90bg lik gücüyle, b segmenti yalıtımıyla ne sonuç veriyorsa aynı özelliklere sahip BMW, Opel, Mercedes, VW, Renault,..... da aynı sonucu verecektir,

Rampadaki kalkış, yalıtım, sağlamlık gibi kavramları bilimsel olarak ve segmente göre ele almamız gerekir.Aksi halde doğru sonuca ulaşamayız...

murat.y.
22/05/2010, 00:27
GP, yaklaşık 200nm torkla, 1100kg ağırlıkla, 75bg-90bg lik gücüyle, b segmenti yalıtımıyla ne sonuç veriyorsa aynı özelliklere sahip BMW, Opel, Mercedes, VW, Renault,..... da aynı sonucu verecektir,

Rampadaki kalkış, yalıtım, sağlamlık gibi kavramları bilimsel olarak ve segmente göre ele almamız gerekir.Aksi halde doğru sonuca ulaşamayız...


hocam çpk teknik olmuş iyimi kötümü:)))))) sen onu söyle ehehehe

kubilai
22/05/2010, 00:36
Şöyle söyleyim bende aracım 1.3 90 Hp arkadaşımın aracı focus sedan 2007 tdci 109 hp rollde kalktığımızda 160-170 arasına kadar kovalayabiliyorum daha sonra arayı açmaya başlıyo hacimden dolayı ( 1248cc Vs 1560 cc ) bu işin kıyaslaması tabi :) bence günümüz şehir arabaları ve sahip olduğumuz yol, güvenlik durumlarına göre, tabi ekonomiyi de eklersek buna alınabilecek mantıklı bir tercih diyebilirim..

murat.y.
22/05/2010, 00:40
peki 120 -130 dan sonra basmıyor gitmiyor söylemleri doğru olamaz o halde kardeş..1.3 75 beygire göre..düşünürsek

LeoN48
22/05/2010, 00:50
düz yolda 180'i gördüm, 130 u görmüyoru kim çıkardıysa helal olsun.

utku952
22/05/2010, 00:53
hız önemliyse, düz yolda rahat 170 görürsün tek başınayken..kalkışta da kapiliyet meselesi alışırsın yani bence dene ilk önce içinde bir şey kalmasın. bu arada arkadaşlarının arabası varmı ne varmış ta böle konuşmuşlar :D

murat.y.
22/05/2010, 00:54
Çok sağolun beni yüreklendirdiniz yaw..alacağım araç 78 binde 1.3 multijet..75 hp 19.5 istiyor sanırım alacağım..fallow me falan varmış araçta özellikleride iyi tip desen gayet modern...

utku952
22/05/2010, 01:00
İlk kez araba alıyorsan bi yerlere göstermeden alma bence 78bin iyi km. bakım falan önemli dizelde bi araştırın derim. hayırlı olması dileyiyle :)

Du Hast
22/05/2010, 01:37
bugun ilk defa araba aşırı yüklü iken elmadağ rampasını çıktım. arabada arkada 4 kişi vardı. toplam 6 kişi ile üstelik rampayı kaptırmadan (yol çalışması nedeniyle kamyon arkasında kalıp 20 km den hızlanarak), o kadar uzun yokuşu 110 - 120 civarında bayılmadan zıpkın gibi çıktı puntiş :)


Çok sağolun beni yüreklendirdiniz yaw..alacağım araç 78 binde 1.3 multijet..75 hp 19.5 istiyor sanırım alacağım..fallow me falan varmış araçta özellikleride iyi tip desen gayet modern...
bende 72 binde aldım aracı 1 ay önce.
inanınki dizel için 70 - 80 bin km birşey değil :)

brabus
22/05/2010, 03:42
Erkan sana katılıyorum
Hız desen felakettir ama ben 220 yı gordum hatta dahada gıderdı ıbre olsaydı...
300 tl lik mazotla 2700 km yol yaptım 1 haftada full 5 kısı bagaj dolu iken..

Emniyet desen akranlarına göre daha ıyı ve teknolojik

4 senedır bınıyorum sanayiye arıza için gitmedim

Kuzenımde opel vectra CDX var uçuyo remen araba ama ama...

50 tlik benzınle 150 km gidebiliyor falan filan..

koç gibi araba ön takımı istesende bozamıyosun...

220 mi ?
multijet 75 bg ile 220 mi ?
bayağı yanlışınız var? yokuş aşağı gittiğiniz hızı burda daha da giderdi şeklinde mi yazıyorsunuz

Ziyaretçi049
22/05/2010, 08:33
EGR iptali yapınca yakıtta artış oluyormu acaba?

ABNEW
22/05/2010, 14:04
hocam çpk teknik olmuş iyimi kötümü:)))))) sen onu söyle ehehehe

İyi ya da kötü demek için beklentilere bakmak gerekli.Çekiş gücü yeterli, güvenli, donanımlı ve güzel tasarımlı bir araç GP mjtd, tabi bana göre... ;)

aeron
22/05/2010, 22:17
bu gün ankaradan kuşadasına seyahat ettim, yaklaşık 700 km, ne yorgunluk hissettim nede performans yönünden bir sıkıntı yaşadım, afyon uşak arasını 160-170 le gittim, bazı yerlerde 180 hatta 190 gördüm, gerçekten çok keyif aldım arabadan, araç 160 a çok hızlı ulaşıyor özellikle yokuşlarda tam bi bomba

PUNTO33
22/05/2010, 23:32
Şimdi düşününce çılgınca geliyor ama şeytana uydum Adana-Mersin arası otobanda,7 kişi(ikisi çocuk ve 3 ü şişman)...bagajda da 25kl yük...düz yol da 77hp fire 2009 puntomla 190 ı gördüm...5 dk sonra yoğun ısrarlarla yavaşladım...Gişelere yaklaşmıştım ve aracı durdurmak kolay olmadı...ilginç olan firenliyorsun ama sanki arabaya hükmedemiyorsun...Birdaha asla bukadar basmam...CANIM ARKADAŞLARIM,BU ANLATTIKLARIMIZDAN GAZA GELİP BENDE ŞU KADAR BİR BASAYIM DEMEYİN LÜTFEN.120-130 neyimize yetmiyor...Gözünüzü seveyim şeytana uymayın...özellikle daha genç arkadaşların gözlerinden öperim....

WiSTaRiA
23/05/2010, 03:41
Valla arkadaşlar puntişlerimizin 1.3 Multijetlerine laf yok.. Bende 1.4 95 Hplik puntiş var ve uzun yolda araba kullanmak okadar zevkliki helede 6nci vitesteyken. Ben 150 160 ile gitmeme rağmen sanki arabam hadi daha daha daha diye bana bağırıyo.. Tam bir zevk makinası ve hız arabası.. Bende puntişimden önce Opel astra 1.6 16 V 100 beygirlik bir araba vardı ve puntoya geçerken acaba beni tatmin edermi diye bayaa tereddütteydim ama şu anda astramı aramıyorum çünkü hem performans hemde konfor bakımından harika bir araç. Birde puntolarımız 1.6 falan olsaymış biz bunları hayatta tutamazmışız... Yani arkadaşım sana diyeceğim dizel kullanıcısı değilim ama kullandım sana öyle böyle söylüyenler abartmış al bir puntiş bak keyfine... Göreceksin hayatın değişecek araba kullanmayı daha çok seveceksin... Aşığım puntişime kırmızı sevgilime :):):)

egeturbo
23/05/2010, 09:17
hemen bi chip sonra devam bence :D