Orijinalini görmek için tıklayınız : Fiat Birmot terbiyesizliği
ugurozer
22/02/2010, 14:59
Yaklaşık bir ay once anahtarımızı kaybettik kasko dan anahtar karşılandı ve bir aydır birmottan anahtarı alamıyoruz, her gittigimizde aman fatura kesmemiş arkadaşlar yarın gelin, hadi yarına yetiştiremezler biliyoruz onlar yarın dedikten bir hafta sonra gidiyoruz aman onay yazısı gelmemiş carşamba gelin resmen affınıza sığınarak insanlarla t.şak geçer gibi bir muamele, her bakım için gittiğimizde zaten arabayı kime nasıl bırakacağımızla ugrasıyoruz gittigimizde araba nerde nasıl alacağız onla ugrasıyoruz hadi onları araba sayısı fazla dedik personel az dedik bir şekilde sineye çektik hiç ama hiç çekmememiz gerekirken ama bu son anahtar olayında inanılmaz mulaim olan babamı dahi çıldırtmayı başardıysalar burda bir art niyet bir çalışma ahlaksızlığı terbiyesizlik vardır. Şiddetle kınıyorum. Ha bu arada anahtarı halen alamadık.
Murat Gürakan
22/02/2010, 15:01
Yaklaşık bir ay once anahtarımızı kaybettik kasko dan anahtar karşılandı ve bir aydır birmottan anahtarı alamıyoruz, her gittigimizde aman fatura kesmemiş arkadaşlar yarın gelin, hadi yarına yetiştiremezler biliyoruz onlar yarın dedikten bir hafta sonra gidiyoruz aman onay yazısı gelmemiş carşamba gelin resmen affınıza sığınarak insanlarla t.şak geçer gibi bir muamele, her bakım için gittiğimizde zaten arabayı kime nasıl bırakacağımızla ugrasıyoruz gittigimizde araba nerde nasıl alacağız onla ugrasıyoruz hadi onları araba sayısı fazla dedik personel az dedik bir şekilde sineye çektik hiç ama hiç çekmememiz gerekirken ama bu son anahtar olayında inanılmaz mulaim olan babamı dahi çıldırtmayı başardıysalar burda bir art niyet bir çalışma ahlaksızlığı terbiyesizlik vardır. Şiddetle kınıyorum. Ha bu arada anahtarı halen alamadık.
Fiatı arayıp olanları bitenleri aynen anlatın. Bakın bakalım nasıl sizi arayacaklar ve işleriniz bir anda hallolcak.
ugurozer
22/02/2010, 15:05
aynen oyle yaptık zaten murat ama her seferinde olayın bu noktaya gelmesi ve sorunların bu sekilde cozulmesi insanın butun moralini yok ediyor.
Murat Gürakan
22/02/2010, 15:09
Haklısınız valla geçmiş olsun. Her fiat kullanıcısının var bi çektiği bu servislerden. İşini gerçekten kaliteli yapan hakkını vererek yapan kaç fiat servisi varki şu türkiyede. Bu tarz şeyleri duymak artık şaşırtmıyor beni malesef.
Böyle haberler duymak gerçekten üzücü :( Umarım telafisine giderler..Ama birde bir kere gidip memnun kalmadığınız servise birdaha niye gittiniz onu anlıyamadım istanbulda birçok fiat servisi var...
ugurozer
22/02/2010, 16:29
telafisine gittiler tabiki hemen arayıp herzamanki gibi çok özür dilemeler çok mahcubuz demeler vs ama bunların artık hiç onemi kalmadı cunki biliyorumki bir sonraki sefer yine bu gibi problemler yaşayacağım, yine gittim cunki yaşadığım problemleri gelip gecici sanmıştım orda benden ozur dileyenlerin gercekten mahcup oldugunu sanmıştım ancak durum hiç oyle değilmiş. bahçeşehir gurpınar arası işe gidip geliyorum başka bir servise getirecek hiç vaktimizde yok.
BuRaK-BG
22/02/2010, 18:09
geçmiş olsın önceki aracımda birmod ank den ayrıldım bidahada girmem
Bir Birmot klasiği daha. Her yerde maalesef aynılar. Tüm illeri kapsayacak şekilde Birmot ile ilgili bir anket açılsa maksimum %10'luk bir memnuniyet alırlar görüşündeyim. Kiminle görüşsem ve konuşsam herkes yaka silkiyor :( :(
Kriminal
22/02/2010, 18:21
Walla gecmıs olsun yerınde olsam napardım dusunemıuyorum...
Bilerekmı yapıyorlar kasıt arıyorum ben bu işte...İtalyadan paydonla gelıyor sanırım:)
Arkadasım kasko sırketın ıle gorus durum neymıs ogren (fatura genderılmısmı,odeme yapılmısmı Bırmota) daha sonra İsatnbulda Sanayi ve Ticaret bakanlğının tüketiciyi koruma birimine şikayet dilecesi ver sanai bakanliği firmayı haklarında şikayet olduğunu bildiriyor ve durumun su tarıhe kadar duzeltılmemesi durumunda bakanliğin tüketici adına dava acacağini belirtiyor onsdan sonra şikayetçi olunan firmanın eteği tutuşuyor ve probleminizi gideriyor.
Gazetenin bana vermeyi taahhut ettiği cihazın teslımını uzatması üzerine Ankara'daki bakanliğa şikayet etmiştim iki gün sonra kargo ıle bızzat bana teslimatı yaptılar.
Guya kurumsal sırket birmot kucuk bır sorunu dahı cozemedıkten sonra ne ıse yarar
Geçmiş olsun Uğur, bu anahtar mevzularında çok sıkıntı yaşanıyor diye duydum.Gerçekten sinir bozucu bir durum, umarım kısa sürede hallolur...
Ugur öncelikle geçmiş olsun Kotu bir olay yaşamışsın,Olayın sonralara ertelenmesi bizler gibi Müşterilerin Hoş görü ile davranmış olmalarıdır..Biz Bakırköydeki Haliç otoya Gıdıyoruz Bal ile tereyağ gibiyiz desek yeridir..Umarım bundan sonra Kımse bu sekılde uzucu olaylarla mağruz kalmaz..Allah korusun İnsan nefsine yenik düştüğünde ne yaptıgını bilemez..Olan servisde çalışana olur :)
ANKARA da sorun yaşamıyoruz. İstanbul yaklaşımı olmuş sizin olay.
Bankaci34
22/02/2010, 23:19
ben zincirlikuyu Birmotta bu tarz olayları hiç yasamadım..Selçuk bey e tekrar teseku ediyorum....aracımda ki sorun çözüldü ve Sinirli bir yapım olmasına ragmen alttan alarak gercekten beni utandırdı....Ayrıca Medos konusununda kitlenmesini anlamiş değilim..servislerdeki sorunlarımız yazılmayacak ise konu neden acılıyor ve kitleniyor...
Ufuk kardesım medos artık farklı bı olay halıne geldı sorunu cozumlemek yerıne ıyıce beter oldu kılıtleme olayını benım gıbı bırcok forumdakı arkadas Coskun abıye onerdı dıye dusunuyorum Coskun abıde her ıkı tarafında rızasını almıstır sonucta bu forumda bıseylerı cozmek ,bırbırımıze yardımcı olmak ıcın toplandık dıye dusunuyorum sundanda emınım Medos cok daha dıkkatlı olacaktır bır sonrakı nokta kılıtlenmez ıse bu konu karsılıklı atısmaların her ıkı tarafada cıddı zarar verecegıdır
Bu gidişle her sehıre bır Muslum abı ve KAVAKLIDERE FIAT SUBESI gozukuyor.Muslum Kaymak senın sayende Ankara'da kafamız rahat sagolasın
ben zincirlikuyu Birmotta bu tarz olayları hiç yasamadım..Selçuk bey e tekrar teseku ediyorum....aracımda ki sorun çözüldü ve Sinirli bir yapım olmasına ragmen alttan alarak gercekten beni utandırdı....Ayrıca Medos konusununda kitlenmesini anlamiş değilim..servislerdeki sorunlarımız yazılmayacak ise konu neden acılıyor ve kitleniyor...
Bahsi geçen konuya ait yorumlar yapılmış 2 tarafla konuşulmuş ve gerekli bilgi son mesajlarda verilmiştir..Konunun kapanmaması tartışmayı büyütücek ve içinden çıkılmaz bir durum haline getirecekti...
Saygılarımızla...
GP COSKUN
23/02/2010, 00:21
ben zincirlikuyu Birmotta bu tarz olayları hiç yasamadım..Selçuk bey e tekrar teseku ediyorum....aracımda ki sorun çözüldü ve Sinirli bir yapım olmasına ragmen alttan alarak gercekten beni utandırdı....Ayrıca Medos konusununda kitlenmesini anlamiş değilim..servislerdeki sorunlarımız yazılmayacak ise konu neden acılıyor ve kitleniyor...
sevgili ufuk
basettiğin konuyla ilgili 28 ocaktan bu yana 77 mesaj yazılarak enine boyuna konuşulmuş tolgayın ve servisin bilgisi dahilinde konu kilitlenmiştir
lütfen bu konu hakkında mesajlar yazmayalım
narkoz30
23/02/2010, 09:52
Birmot beylikdüzü ve zincirlikuyu ya giderim biri işime biri evime yakın her ikisinden de senelerdir memnunum şimdiye kadar nokta terbiyesizlik görmedim. Hatta GP min kapılarındaki sorunu zincirli kuyu birmot otomatikman halletti. Bana fatura çıkarmadı.
Beylikdüzü birmot ise garanti kapsamı dışında kalmış (yağ konmamasından dolayı) Bravo aracımı garanti kapsamına aldı 2 yıllık ek garanti satın aldım 5 gün önce de aracım röle arızasından dolayı otoparktan çıkaramadım çağrı merkezini aradım 1.5 saat içinde geldiler 30 dakkada hallettiler arızayı. İşini doğru yapmayan 1 kişi tüm sektörün özverisini baltalayabilir bu durum tüm şirketlerde olabilir. Bence birmotlara değil talihsizliğinize üzülün çağrı merkezi durumu düzeltecektir geçmiş olsun.
ugurozer
23/02/2010, 13:28
Herkese çok teşekkür ederim. fiat merkezi aradık ve birkaç saat içinde haloldu anahtarınız hazır istediğiniz zaman alabilirsiniz diye bir telefon geldi. Hakan kardeşim hiçbir konuda genelleme yapmayı sevmeyen ve birkaç kişinin hatasını bulunduğu ortama asla atamayack yapıda insanlarız bizler. Onlarca kez bu ve benzeri bir durum yaşamamış olsaydım inanki burda paylaşmazdım. Çözüm sonuçta muhakkak oluyor tabiki ancak burda benim anlatmak istediğim bu şekilde olmaması! Saygılarımla.
serdar2362
23/02/2010, 13:46
Konuyu sonuca bağladığınız için teşekkürler. Yeni anahtarın hayırlı olsun.
bozkurt0632
23/02/2010, 14:12
geçmiş olsun. yeni anahtarınız hayılı olsun. sanırım bir daha kaybetmezsin. bu konuyu okuduktan sonra çoğumuz daha biz özen gösteririz anahtarımıza:)
genelleme yapmak değil mesele ama , fiat servislerinin çoğunda bir bo vermişlik , işine sahip çıkmama gibi bir durum var gibi.
asıl servislerin hizmet anlayışları nasıl çözülür bunu tartışmak lazım. tabii iyi olanları ayrı tutarak
Konun tatlıya bağlanması sevindirici..Aksi bir durum olması söz konusu bile değildi zaten :) tekrardan geçmiş olsun...
erosistanbul
23/02/2010, 20:37
Uğurcum geçmiş olsun.sorununun hallolmasına sevindim. bende küçük bi kaza geçirmiştim, kaskodan hallolmuştu.fakat kaskodan teslim yazısının geç gelmesinden dolayı 3 gün geç almıştım aracı.malesefki kasko şirketlerininde yavaş çalışması sonucunda birmot gibi kurumsal servisler bile sorun yaşayabiliyor.
HasanAliz
23/02/2010, 22:08
Müşteriyi kendilerinden soğutmak için ellerinden geleni yapıyorlar. 400 Tl takıp takıştıralım bir yerden zaten sonra gelir mi gelmez mi belli değil diye yapmadıkları şey yok. aşağıdaki linkte çok beğenerek gittiğim BİRMOTun 7,5 TL var diye yaptıkları terbiyesizliği okuyabilirsiniz. işin en ilginç kısmı ise tarafıma hiçbir dönüş yapmamış olmaları (ukala telefon görüşmeleri hariç). milleti enayi sanıyorlar ama haksızda değiller. başka birşey için olsa bizim millet 3-5 krş.un hesabını yapar ama araba servislerine gelince herkes susuyor. her müşteriye uyduruk yere takıştırdıkları 10 Tlden yılda kaç milyon dolar kâr ediyorlar allah bilir. herkes bu konuda tepkisini ortaya koymalı.
https://forum.grandepuntotr.com/servis/3894-birmot-beylikduzu-3.html#post280941
geçmiş olsun ve de hayırlı olsun diyelim.bilinçli tüketici ne kadar çoğalırsa ülkede o kadar kaliteli mal ve hizmet alırız.kaskoya ne kadara fatura ettiklerini merak ettim(sanırım kumandalıdır)bana kart+kumandalı anahtara 400 fiyat vermişlerdi
erosistanbul
24/02/2010, 20:06
Hasan bey size kısmen de olsa hak vermek istiyorum ama üslübunuz biraz kaba geldi bana.
milleti enayi sanıyorlar ama haksızda değiller. başka birşey için olsa bizim millet 3-5 krş.un hesabını yapar ama araba servislerine gelince herkes susuyor.
Diyorsunuz ama en azından ben kendimi enayi hissetmiyorum. çünkü 20bin bakımına gittiğimde veya diğer servisle olan işlerimde tek tek neler yapılacağını belirliyorum. servisten tek tek kalem kalem fiyat alıyorum. serviste arabam yapılırken ne yapıldığını her aşamada takip ediyorum. aracımın yanında ustadan her aşamada bilgi alıyorum.Onlarda atacakları her adımı bana sorup onayımla hareket ediyorlar.İşlem bittiğinde fatura kalemlerini tek tek araç üzerinde ustayla beraber kontrol ettikten sonra ödeme yapıyorum.
40 bin km bakımı için haftasonu beylikdüzü birmota gideceğim. fiyat vs sormadım.
tahmini ne kadar fiyat çıkar sizece? ( balatalar değişmeyecek )
birde ne kadar sürer 40 bin bakımı? zaman olarak biraz sıkışık bir güne denk geliyor. gerekirse aracımı servise bırakmayı düşünüyorum. ama 2 saatte hallederlerse bekleyebilirim tabi.
Siz ve sizin gibi arkadaşlar bu düşünceyle bilinçsiz, fiyat sormadan, işlemleri belirlemeden karambole hareket ettikleri sürece kötü zihniyetli birçok servisler yaşamaya devam edecektir.Çünkü onları besleyen sizsiniz.
Benim için sorumsuz, müşteriyi kazıklayan servis yoktur; onları yaşatan müşteriler vardır.
SAYGILAR.
ankara da sorun yaşamıyoruz. Istanbul yaklaşımı olmuş sizin olay.
ankara daha berbat arkadaş....
ankara daha berbat arkadaş....
Ankarada hiçbir sıkıntımız yok :) çok şükür türkiyenin en iyi servisi ankarada :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.