Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Erkay Oto ...



emrequzel
30/01/2010, 18:25
Arkadaşlar Bugün iş çıkışı yaklaşık 1 bucuk aydır gelmesini beklediğim vitez topuzunu taktırmak , direksiyon mili kontrolü ve motor temizliği için erkay otoya gittim.
1.Gelen vitez topuzunun derisi ve rengi bir farklı.Orjinalinde olan siyah ve parlaklık dısında mat gri bir renkte geldi.Bunu taktık ama araştırılcagı söylendi.
2. Resimlerde göreciğiniz gibi servisden cıktım eve geldim nasıl temizlemişler diye motorun kaputunu açtım.Baktıktan sonra kapadım ve ne görim. Boya kalmıs ve 3 tane vuruk izi mevcut.Büyük ihtimal motor temizliği yapılırken olan bişi

Hepinizin olduğu gibi bende aracımın tutkunuyum.Fakat böyle şeyler olduğunda inanın çok kötü oluyorum.O kaputu gördüğümdeki halimi görmenizi istemem.Çıldırdım resmen.Böyle birşeyi nasıl yaparlar.Bu kadarmı dikkatsiz olunur.Ki bildiğim kadarıyla Erkay oto tr genelinde en cok satıs yapan ilk 3 bayi içinde.Böyle bir bayinin böyle bir dikkatsiz çalışanları barındırdığı için kınıyorum. Eve geldiğimde servisi aradım ve kimse yoktu.Bende muhattap oldupum Müşteri ilişkisi Deniz hanıma durumu ve resimleri mail olarak attım.Ve pazartesi geri dönüş yapılacaktır.İnanın bu olay uzun bir süre aklımı tırmalayacaktır.Çıldırmamak elde değil.

Erdem Bozdağ
30/01/2010, 18:29
hakkaten çok sinir bozucu olay
insan gozu gibi baktıgı araca başkasının boyle zarar vermesı ne acı
en kotusu yetkılı servıs bıle yaptıgını soylemeden yollamış
ya gormuyecegınızı ya da inkar etmeyı umut ettıler kanımca
nolursa olsun peşini bırakmayın bu işin
geçmiş olsun

emrequzel
30/01/2010, 18:33
EMin olunki bırakmıcam..Bizim gözümün gibi baktıgımız araçlarımızı emanet ettiğimiz servisler bile böyle yapıyorlar.

serdar2362
30/01/2010, 20:07
Oldukça üzücü. İnşallah hatalarını sahiplenirler (pek sanmıyorum ya).

06kaymak
30/01/2010, 20:13
vites topuzunun renginin mat oluşu normaldir...çünkü Bursa dan gönderilen tüm vites topuzu ve direksiyon deri rengi mattır...Eski deri rengini bulamazsınız...

emrequzel
30/01/2010, 20:19
Müslüm bey yaşadığım durumu görüyorsunuz? Sizce nasıl davranıcaklardır ?
Birde direksiyonum da soyuldu soyulacak.pütürleşmeye başladı.Direksiyonda değiştikten sonra airbag kapagı yani korna caldıgımız yer ile renk farkı cok olmayacakmı ?

06kaymak
30/01/2010, 20:24
sizi çok iyi anlıyorum...ama pazartesiyi beklemek daha iyi olacak bence ve mutlaka yardımcı olacaklardır...direksiyona gelince dediğim gibi ton farkı mutlaka olacak ama bunun için biz servislerin yapacak birseyi maalesef yok...ben de servisimde çok taktım garantiden..ama şunu söyleyebilirm ki parlak olan derilerde deformasyon daha çabuk olduğu için mat olanı tecih edilmiştir..

emrequzel
30/01/2010, 20:27
Peki Bu kaplama olaylarında dikiş rengini biz seçebiliyormuyuz mesela kırmızıyı seçebilirmiyiz.

Bu arada arkadaslar aramızda direksiyonu değiştiren warmı? Renk farkı nasıl ? Cok sırıtıyormu ?

GP COSKUN
30/01/2010, 22:35
emre geçmiş olsun
umarım yapılan hatayı kabul edip
onarımını yaparlar

emrequzel
31/01/2010, 00:27
Abicim onarımı yapılsa nolcak boyayalım dicekler.Eee noldu sonra aracın orjinal kaputu gidiyor.Onu nasıl telafi ediceklerkii.Aracımı satarken farkınımı vercekler..Bence biras daha dikkatli ve özverili olsalar,dikkatsiz ve işini önemsemeyenleri kadrolarında barındırmasalar boyle sorunlar olmaz ve bizlerde sorunlar yasamasak daha iyi olmazmı ? hala içim sızlıyor yaa..Böyle rezalet görmedim birde tamam oldu ama haber verin birşey yokmus gibi aracı nedn teslim ediyorsunuz.Aracı teslim aldıgım yerde kaput acıktı.Sebebide motorun temizliği göstermekti.Bende size güveniyorum ellerinize sağlık dedim.Ama orda işte görmedim acelemden dolayı eve gelip baktımda o yapılan dikkatsizliği gördüm.

KaGaN
31/01/2010, 01:31
Üzücü ve can sıkıcı bir durum umarım hatalarını telefi yoluna giderler..

geçmiş olsun.

Murat Gürakan
31/01/2010, 10:59
Bir fiat servislerinde başıma gelenlerden yola çıkarak diyebilirimki,
"Bu göçük ve bu çizikleri biz yapmadık beyfendi. Geldiğindede vardı. Bizim servisimizde kesinlikle o tarz şeyler olmaz. O sebeplede biz bunu yapamayız ancak normalde şu fiyata yaparken size indirim uygular şu fiyata indiririz."!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..
....
İnşallah hatalarını kabul edebilecek kadar olgun bir ticari anlayışa ve müşteri memnuniyeti ilkesine sahiptirler.
Benim baskı balatayı sıyırmışlardı geldiğimde bu ne dediğimdede geldiğinde var diyordu. Fakat 5 dk önce eskişehir yolunda ışıklarda bmw ile kalktığını adamı geçtiğini iddia ediyordu!!!!!!!!!!!!!!
----------
Bu arada derinin mat olmasında bir çözüm:) direksiyon, vites topuzu, el freni kolu bunların hepsini değiştirirseniz sırıtmıyor :D

narkoz30
31/01/2010, 11:51
Erkay otoya bir arkadaşımın tavsiyesi ile araçlarımı götürür bakıma soktururdum 4 ay önce bir araç satın aldım ve ilgilensinler diye kontrol ettirmek için servise götürdüm bırakın vaktimiz yok yada öylesine bir bakalı dediler. Araçta aks ağır hasarlıydı bunu göz ardı ettiler ve km si 47000 de araç servise hiç gelmedi diye komple aracı garanti kapsamında değerlendirdiler. Hiçbir opsiyon yapmadılar ve servis içn 560 lira para alıp 4 balata 4 buji klima filtresi ve yağ filtresi değiştirip kapının önüne koydular aracımı.
Daha sonraki gidişlerimde aksın agır arızalı oldugunu ve değişmesi gerektiğini söylediler (tamamen duygusal)
Aks arızasının ağır olduğunu ancak 1 hafta sonra anlayabildim ve FİAT BİRMOT Beylikdüzüne aracı götürdüm. Böyle bir durum var dedim ve açık seçik olayı anlattım aracın finansbanktan leasing olarak kullanıldıgını ve kesin satışını aldığımı söyledim garanti kapsamına geçmesi için gerekirse 2 yıllık garanti uzatma satın alacağımı söyledim. Bunu Erkay a da söylemiştim ancak kabul edlmemişti Beylikdüzü birmot kabul etti 15 günde aks italyadan geldi benden sadece yağ ve karbon clean parası aldılar ayrıca 550 lira 2 yıl garanti uzatma parası aldılar.yani toplamda 700 lira daha ek para verdim buna mukabil 3000 lirayı bulan mekanik arıza problemimi çözdüler. Arabasız kaldığım 15 günün 7 günü bana ısrar etmem sonucu bir araç kiraladılar.(çünkü parçanın stoklarında olmaması onların problemiydi)
Daha sayarım ama çok uzun oldu. Nerede BİRMOT nerede ERKAY bana kim sorarsa sorsun kişisel tercihim servis var serviscik var servisler adam gibi iş yapıyorlar prosedürlerle sizi uğraştırıp tuzak kurallar icat etmiyorlar bu araçların 130.000 km mekanik garantisi var olası mekanik problemin garantisini her şekilde vermeleri gerekirdi.
ERKAY oto ya bana çektirdii strees için teşekkür ederim eğer onlar olmasaydılar böyle kötü deneyimin tecrübesini yaşayamayacaktım.
Amacım ERKAY ı kötülemek değil başıma gelenleri yazmak eğer bunlar tesadüfi ise ERKAY şirketi koruyacam diye araç sahiplerini dövmekten beter edecek politikasını değiştirmeli. Parayı veren düdüğü çalar ama o düdük ne yazık ki para verseniz bile her zaman çalınmıyor. Verecekleri ufacık ücretsiz hizmetler insanları kendilerine bağlayacaktır. Erkay oto mahbutbeyde ve etrafında gelişmişlik olmaya bir alandadır eğer aç kaırsanız size yemek vermezler serviste saat 1 :30 dan sonra gelin kalırsa verelim derler. siz taksiye binip istoça bir lokantaya gidersiniz en yakın. Üstine üstlük hep benim başıma mı geldi bilmiyorum 4 tane balata ve 1 stop lambası ve yağ değişimi buna mukabil 4 buji ile carbon clean yapılması nerede ise 1 tam günü almış ve servis bni evinize veya işinize gidin demek yerine bekletmiştir. (bunu 2 kere yaptılar)
Beylikdüzü birmot aracınız kalsın bakımları yapılsın siz çıkıp yemek yiyin bizden diye güzel bir konukseverlik sunmuş ve yapılacak her işlemin ücretini yapılan indirimi ve servis sırasında araçtaki olumsuzlukları detaylı olarak açıklamış bu tüm işlemler için 30 dakkadan fazla zamanımı almamıştır. 7000 km sonra yine servise gideceğim tek yer Beylikdüzü Birmottur.
Ha unutmadan birmotta işim bitti aracı teslim edecekler yıkatıyoruz dediler neyse 5 dakka daha bekledikten snra aracı teslim aldım 3 km yapmadan yıkadıkları ve kurulama yaptıkları bezin yağlı bez oldugunu anladm kalöriferi açtığımda yağ gibi bir iğrençlik kaplaması camları bugulandırdı. Tabii sonra kendim sirkeli camsil ile temizledim. :) Yaşadığım tek olumsuzluk yağlı bez ile camların kurulanması idi kıl biri olmadığım için de bunu telefon açıp şikayet etmedim buradan yazıyorum sadece :)
Servis sorumlusu esra hanıma aracıma her bindiğimde teşekkür ederim. :)

emrequzel
31/01/2010, 14:13
Hakan abi bilgiler için tesekkur ederim.Erkay oto da satış temsilcisi olarak çalışan sayın Tamer bey saygı duyduğum ve tanıştıgım bir abimdir.O erkaya tranfer oldugundan bende erkay otoya götürmüştüm aracımı.DÜn bu olaydan sonra Tamer abiyi aradım ve bana Emre pazartesi günü elimizden ne geliyorsa yapalım dedi.PAzartesi gününü beklicem bakalım erkay oto müşteri temsilcisi Deniz hanım nasıl davranıcak.

Bir not daha söylim.Erkaya her ne kadar vites topuzu değişimi ve direksiyon mili için 1 hafta onceden randevu alsamda gittiğimde direksiyon mili kontrol edildi ve cok sıkı oldugunun ve değiştirilmesi gerektiğini söylediler ve siparişinin verilip 10 gün süreceğini belirtiler.Benim randevum olduğu için bende Abs sensörlerinin kontrolünü,akü değerlerinin kontrolü (aksamları cam acma butonunu bastıgımda farlarda kısılma oluyor) ön km ve demir göstergesi olan panel oynuyordu bunuda halledersin dediğim zamamn tamam sıkıştırırz dediler ve arıcımı aldıgımda eskisi gbi duyuyordu..! Yani bu sizce nedir.? Erkay gibi Tr de satış rekorları kıran bir bayiye yakısıyormu sizce ? Bence tam bir rezillik ve vurdumduymazlık,özensizlikdir..!!

erkaymis
01/02/2010, 15:34
emre bey merhaba

aracla bizzat ben ilgilendiğim için böyle bir olayın sizin başınıza gelmesi benim için üzücüdür.vites topuzu nun mat oluşunu kaplandığı için olduğunu söylemiştik ama bensizin için üretici firmayı bugün tekrar aradım ve mat olması normal ve bütün vites topuzları aynı şekilde oluyor bu erkay ın hatası değil hangi bayiye giderseniz gidin aynısı olacaktır.size randevu verirken vites topuzu ve kampanya için idi bu işlemlerinizde sizi hiç bekletmeden yaptık direksiyon milinizide sipariş verdim yaklaşık 10 gün dedim siz hafta sonu geldiğiniz için parçada elimizde olacaktır.Diğer şikayetlere daha sonra geldiğinizde bakılacağı şuan yapılmasının imkanı olmadığını iletmiştim hatta başka bayide ön paneliniz ile oynanmış sallanıyordu geldiğinizde bunuda sıkarız diye konuştuk.motor korumayı size söz verdiğim için ben yaptırdım aracın kaputunu açanda benimdir görmeniz açısından eğer kaput açılırken yada temizlenirken olsaydı sizin gibi dikkatli birinin kesinlikle dikkatini çekerdi hatta benim de çünkü aracınızın her yerini inceledim hatta kavrayamadıklarımı size sordum.şuan aracınızın kamera kayıtlarını inceledik size de izletebilmek için bilgisayarcıları bekliyoruz mail olarak çok büyük olduğu için atamadık(zoom lıyacağız göremediklerimiz olabilir ) .Biz bu zamana kadar yaptığımız hataları kabul ettik inkar etme yada yapmama gibi bir durum yoktur sonuçta hepimiz insanız ve hiçbirimiz 4 4 lük değiliz.kaza yı yapsak dahil bunu size söylememe yada size belli etmemek için kaputu açmak aklımın ucundan bile geçmezdi emin olabilirsiniz.Eğer ki bizlik bir durum varsa ERKAY olarak üzerimize düşen her vazifeyi eksiksiz sizi mağdur etmeden yapacağımızı bildiririz

femoli
01/02/2010, 18:36
emre bey merhaba

aracla bizzat ben ilgilendiğim için böyle bir olayın sizin başınıza gelmesi benim için üzücüdür.vites topuzu nun mat oluşunu kaplandığı için olduğunu söylemiştik ama bensizin için üretici firmayı bugün tekrar aradım ve mat olması normal ve bütün vites topuzları aynı şekilde oluyor bu erkay ın hatası değil hangi bayiye giderseniz gidin aynısı olacaktır.size randevu verirken vites topuzu ve kampanya için idi bu işlemlerinizde sizi hiç bekletmeden yaptık direksiyon milinizide sipariş verdim yaklaşık 10 gün dedim siz hafta sonu geldiğiniz için parçada elimizde olacaktır.Diğer şikayetlere daha sonra geldiğinizde bakılacağı şuan yapılmasının imkanı olmadığını iletmiştim hatta başka bayide ön paneliniz ile oynanmış sallanıyordu geldiğinizde bunuda sıkarız diye konuştuk.motor korumayı size söz verdiğim için ben yaptırdım aracın kaputunu açanda benimdir görmeniz açısından eğer kaput açılırken yada temizlenirken olsaydı sizin gibi dikkatli birinin kesinlikle dikkatini çekerdi hatta benim de çünkü aracınızın her yerini inceledim hatta kavrayamadıklarımı size sordum.şuan aracınızın kamera kayıtlarını inceledik size de izletebilmek için bilgisayarcıları bekliyoruz mail olarak çok büyük olduğu için atamadık(zoom lıyacağız göremediklerimiz olabilir ) .Biz bu zamana kadar yaptığımız hataları kabul ettik inkar etme yada yapmama gibi bir durum yoktur sonuçta hepimiz insanız ve hiçbirimiz 4 4 lük değiliz.kaza yı yapsak dahil bunu size söylememe yada size belli etmemek için kaputu açmak aklımın ucundan bile geçmezdi emin olabilirsiniz.Eğer ki bizlik bir durum varsa ERKAY olarak üzerimize düşen her vazifeyi eksiksiz sizi mağdur etmeden yapacağımızı bildiririz


Tek Kelime ; Budur işte...


Servis anlayışı olaya bakış tarzı yaklaşımı ve karşıdaki müşteriyi ikna edebilme kabiliyeti bu olsa gerek.. Kutluyorum sizi deniz hanım :)

Ogulcan.Öğüt
01/02/2010, 19:26
Servisin Yaklşasımı Cok güzel İnş Sorn Çözülür Geçmiş Olsun Emre ...

emrequzel
01/02/2010, 21:09
emre bey merhaba

aracla bizzat ben ilgilendiğim için böyle bir olayın sizin başınıza gelmesi benim için üzücüdür.vites topuzu nun mat oluşunu kaplandığı için olduğunu söylemiştik ama bensizin için üretici firmayı bugün tekrar aradım ve mat olması normal ve bütün vites topuzları aynı şekilde oluyor bu erkay ın hatası değil hangi bayiye giderseniz gidin aynısı olacaktır.size randevu verirken vites topuzu ve kampanya için idi bu işlemlerinizde sizi hiç bekletmeden yaptık direksiyon milinizide sipariş verdim yaklaşık 10 gün dedim siz hafta sonu geldiğiniz için parçada elimizde olacaktır.Diğer şikayetlere daha sonra geldiğinizde bakılacağı şuan yapılmasının imkanı olmadığını iletmiştim hatta başka bayide ön paneliniz ile oynanmış sallanıyordu geldiğinizde bunuda sıkarız diye konuştuk.motor korumayı size söz verdiğim için ben yaptırdım aracın kaputunu açanda benimdir görmeniz açısından eğer kaput açılırken yada temizlenirken olsaydı sizin gibi dikkatli birinin kesinlikle dikkatini çekerdi hatta benim de çünkü aracınızın her yerini inceledim hatta kavrayamadıklarımı size sordum.şuan aracınızın kamera kayıtlarını inceledik size de izletebilmek için bilgisayarcıları bekliyoruz mail olarak çok büyük olduğu için atamadık(zoom lıyacağız göremediklerimiz olabilir ) .Biz bu zamana kadar yaptığımız hataları kabul ettik inkar etme yada yapmama gibi bir durum yoktur sonuçta hepimiz insanız ve hiçbirimiz 4 4 lük değiliz.kaza yı yapsak dahil bunu size söylememe yada size belli etmemek için kaputu açmak aklımın ucundan bile geçmezdi emin olabilirsiniz.Eğer ki bizlik bir durum varsa ERKAY olarak üzerimize düşen her vazifeyi eksiksiz sizi mağdur etmeden yapacağımızı bildiririz
Deniz hanım ilginiz için tsekkrler.Benimde size dediğim gibi aracım kapalı alandan cıkıp oraya gelior ordan cıkıp da ewe geldiğimde bunu görüyorum..!! illaki orda bunu göremediğim gibi ewden cıkarkende görmemiş olabilirim fakat dediğim gibi kapalı alanda duruyor.Umarım sizin hatanız olmamıştır. Ayrıca İlk vites topuzunun siparişini geçtiğinizde bilerek orjinali gibi mi gelicek eğer birebir gelmicekse kırmızı dikişli yaptırabilirmiyiz dediğimde maselef orjinali gibi kaplanıyor orjinali nasılsa öyle geliyor dediğinizi sizde hatırlıyorsunuzdur sanırım.Bunu ozamanda belirtebilirdiniz illaki.ön panel ile ilgili olarak bir dahaki seferi yapılır cümlesinin bana söylenmediği gibi Ustanızın bizzat bakalım sıkıştırırız dediğini çok iyi hatırlıyorum.Bunu atlamış olabilirsiniz illaki..! Video kayıtlarını sizden bekliyorum.İlginiz ve takibiniz için teskkurler Deniz hanım..

GP COSKUN
01/02/2010, 22:39
emre bey merhaba

aracla bizzat ben ilgilendiğim için böyle bir olayın sizin başınıza gelmesi benim için üzücüdür.vites topuzu nun mat oluşunu kaplandığı için olduğunu söylemiştik ama bensizin için üretici firmayı bugün tekrar aradım ve mat olması normal ve bütün vites topuzları aynı şekilde oluyor bu erkay ın hatası değil hangi bayiye giderseniz gidin aynısı olacaktır.size randevu verirken vites topuzu ve kampanya için idi bu işlemlerinizde sizi hiç bekletmeden yaptık direksiyon milinizide sipariş verdim yaklaşık 10 gün dedim siz hafta sonu geldiğiniz için parçada elimizde olacaktır.Diğer şikayetlere daha sonra geldiğinizde bakılacağı şuan yapılmasının imkanı olmadığını iletmiştim hatta başka bayide ön paneliniz ile oynanmış sallanıyordu geldiğinizde bunuda sıkarız diye konuştuk.motor korumayı size söz verdiğim için ben yaptırdım aracın kaputunu açanda benimdir görmeniz açısından eğer kaput açılırken yada temizlenirken olsaydı sizin gibi dikkatli birinin kesinlikle dikkatini çekerdi hatta benim de çünkü aracınızın her yerini inceledim hatta kavrayamadıklarımı size sordum.şuan aracınızın kamera kayıtlarını inceledik size de izletebilmek için bilgisayarcıları bekliyoruz mail olarak çok büyük olduğu için atamadık(zoom lıyacağız göremediklerimiz olabilir ) .Biz bu zamana kadar yaptığımız hataları kabul ettik inkar etme yada yapmama gibi bir durum yoktur sonuçta hepimiz insanız ve hiçbirimiz 4 4 lük değiliz.kaza yı yapsak dahil bunu size söylememe yada size belli etmemek için kaputu açmak aklımın ucundan bile geçmezdi emin olabilirsiniz.Eğer ki bizlik bir durum varsa ERKAY olarak üzerimize düşen her vazifeyi eksiksiz sizi mağdur etmeden yapacağımızı bildiririz


bu açıklamanızdan dolayı şahsınıza ve erkay otoya teşekkür ederim
inşallah sorun çözülür ve her şey tatlıya bağlanır

emrequzel
02/02/2010, 18:31
Benim doğal olarak o an böyle anı cıkış yapmam bence normalki aklıma gelen ilk yerin Erkay oto olması normaldir kısmetse cumartesi günü videoları incelicez. Eğer orda olmamıssada nerde olduğu hakkında fikir yürütmeye dewam edicemki bir daha böyle sorun yaşamamak için.Sonuçta hepimiz araçlarımızı seviyoruz.Onlara birşey olmasını istemeyiz.İlgilerinden dolayı erkaya tekrar tskrler.

emrequzel
10/02/2010, 15:54
Arkadaşlar cumartesi günü servise camera kayıtlarını incelemeye gittim servis girişindeki kayıtda aracın sadece önü gözüktüğü için bişi belli olmuyordu sonra yıkamadaki kayıtları izleyebildik ve bu kayıtta o anda birşey gözükmüyor ama yinede anlamadığım o andan sonra aracı alıp eve direk gidiyorum ve aractan iner inmez görüyorum ve temden gidiyorum sol dan kaptıra kaptıra .orda gözükmeyen sey evin önün de nasıl meydana cıkıyor bunu çözebilmiş değilim.Hadi temde aractan bişi gelmiş olsa desem o hale ufak bir tas getirmez cunku bi karıslık mesafede iz ve hafifden 3 cukur war.Servis müdürü Tolga beyle görüştüğümüzde olayın bizde olmadığını dile getirdiği ve bize karsı güven kaybı olmaması için maliyetsiz birşey bize göre dedi ve Deniz hanım size bu konuda yardımcı olcaktır yinede dedi.Durum bundan ibarettir arkadaşlar hala da kafamda çözmüş değilim.

serdar2362
10/02/2010, 16:14
Anladığım kadarı ile bu talihsizlik kaşla göz arasında biryerde oluyor.Şahsen arabama her binişimde kısa süreli dahi olsa durduğumda tekrar binerken etrafını bir gezer, bakınır sonra binerim. Umarım sende öylesindir Emre'cim. Artık sağlık olsun diyelim.

femoli
10/02/2010, 16:33
Emrecim bu kadar üstüne düştüklerine göre firma gerçekten müşterisini önemsiyor benimsiyor yani sana kamera kayıtlarını bile gösterme zahmetine giriyorlarsa bu gerçekten onların suçsuz olduklarının göstergesidir ben hiç bir firmanın (fiat) bu şeklide bir müşteriye yaklaşacaklarını sanmıyorum ..Örnekleri dolu med**, üs**, vs vs o yüzden olan olmuş amma sende oldu amma onlarda oldu çok fazla velveleye vermek hoş kaçmayacaktır belli bir süre sonra (Çok fazla sık boğaz) bu olay can sıkıcı bir hal alabilir..

Tekrardan çok geçmiş olsun, Erkay oto çalışanları kim varsa buradan teşekkür ediyorum böyle ilgili bir servis oldukları için :)

emrequzel
10/02/2010, 16:57
Erkay oto ilgili bir servis o tartısılmaz gerek Satış temsilcisi Tamer bey gerekse de Deniz hanım.. Ama servisi çok yoğun oluyor yaa :) neyse bir şekilde halledicez boya işini ama şu söz aklıma geliyor hep.Sakınan göze çöp batarmış bu da böyle bir durum. Daha kötüleri olmaz inş.

erkaymis
10/02/2010, 17:11
biz Erkay otomotiv olarak her zaman elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışırız.Maalesef hEr insanın her servisin yaptığı gibi ufaK tefek hatalarımız olacaktır fakat biz bunu enaza indirerek en iyi hizmeti vermeyi müşterilerimizİn bizim için ÇOK değerli olduğunu her fırsatta bildiriyoruz bu konudada elimizden gelen bütün çabayı gösterdiğimize şirketim ve şahsım adına inanıyorum(kamera kayıtları resimler v.s.).
emre bey ile görüştüğümüzdede arac buhafta sonu gelecek ve işlmeleri yapılacak bu konudada emre beye yardımcı olacağımız iletttik

serdar2362
10/02/2010, 17:21
İstanbul'da Kavaklıdere Otomotiv yok diyordunuz. Erkay Otomotiv in bu boşluğu dolduracağı inancındayım. Yapılan herşey, söylenen her söz güzel beraberlikleri ya sağlamlaştırır yada çökertir. Umarım diğer servisler de böyle hassasiyet içerisine girer de memleket olarak ilerleme sağlarız.

06kaymak
10/02/2010, 18:21
Bugüne kadar servisler hakkında birşey yazmadım desem doğrudur...Biz servisler her ne olursa olsun hep müşterimiz memnun olsun diye çaba gösteririz.Çünkü biliyoruz ki bizleri büyüten yaşatan hep müşterilerimizdir.Ama bazen hiç istenmeyen yaşamak istemediğimiz durumlar da oluyor.Ama şunu tüm servisler için diyebilirim ki kimse bu gibi durumlar da müşterisini üzmek veya kaybetmek için çaba göstermez.Önemli olan hatanın nedeni,kabulü ve telafisidir.6 yıldır kendi işimi yapıyorum ne müşterilerle karşılaştım.Beni hırsız yerine koyan ,taciz eden bir zampara,üç kağıtçı diyen bile oldu.:)) İyi bir iletişimle her sorununuz halledilir diye düşünüyorum...Her insanın hata yapmasını doğal olarak karşıladğımızı düşünürsek her servis hata yapabiliri unutmamalıyız...Çünkü servislerde çalışanlar da birer insan...Bence servisinize tekrar şans verin...onlar sizi memnun etmek için ellerinden geleni yapacaktır...

GP COSKUN
10/02/2010, 23:25
biz Erkay otomotiv olarak her zaman elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışırız.Maalesef hEr insanın her servisin yaptığı gibi ufaK tefek hatalarımız olacaktır fakat biz bunu enaza indirerek en iyi hizmeti vermeyi müşterilerimizİn bizim için ÇOK değerli olduğunu her fırsatta bildiriyoruz bu konudada elimizden gelen bütün çabayı gösterdiğimize şirketim ve şahsım adına inanıyorum(kamera kayıtları resimler v.s.).
emre bey ile görüştüğümüzdede arac buhafta sonu gelecek ve işlmeleri yapılacak bu konudada emre beye yardımcı olacağımız iletttik



gösterdiğiniz iyi niyet ve çabalardan ötürü servisinizi tebrik ederim
inşallah hafta sonu bu üzücü olayın nedeni bulunur ve sorun çözülür

TOLGAYOZKAN
11/02/2010, 00:30
Emre eğer sorun erkeydan kaynaklaniyorsa ve orjinal parçan bu hale geldiyse experden fiyat al ve araçaki yipranma payini erkaydan tahsil et derim ben.. Hata yapmak insanlara mahsus ama bölede hata yapilmaz...
Eğer karşilamazlarsa direk savciliğa git ve suç duyurusunda bulun ve çöz olayi

erkaymis
11/02/2010, 10:19
Emre eğer sorun erkeydan kaynaklaniyorsa ve orjinal parçan bu hale geldiyse experden fiyat al ve araçaki yipranma payini erkaydan tahsil et derim ben.. Hata yapmak insanlara mahsus ama bölede hata yapilmaz...
Eğer karşilamazlarsa direk savciliğa git ve suç duyurusunda bulun ve çöz olayi

sanırım siz konuyu okumadınız emre bey servisimzie gelip kamera kayıtlarını incelemiştir eğer bizde olsaydı (ki bu çok normal olabilirdi de)biz müşterimizin mağdur etmeden hatamızı giderirdik..

emrequzel
11/02/2010, 10:36
Tolgay evet kamera kayıtlarını inceledik arabanın sadece yıkama esnasındaki videosunda aracın kaputuunu görebildim diğer kayıtlarda gözükmüyordu.O kayıttada iz yoktu baska bi alanda olmusmudur bilemem ama dediğim gibi erkay oto onlarda olmadıgına emin bende bende olmagına eminim.Sorun da orda yaa zaten bunun nasıl oldugu.. yıkama esnasının videosunda birebir net görüntü değil ama yinede iz yok gibi gözüküyor ve aracı yıkamadan sonra dediklerine göre 2-3 dk sonra servisten ayrılmısım ve orda iz yok ewe geliorum arbaadan iniyorum iz war.Cok ama cok entresan. Kafamı tırmalayan da bu zaten..Ayrıca arabaya yol esnasında bir şey gelp de onu ihtimali %000000000000,1 bile değil çünkü taş izi değil bi yerde soyulma war ve ona 5-6 cm yakınlarında da 2-3 tane hafif göçük war.

murti82
11/02/2010, 20:50
Emre geçmiş olsun. Bu olay erkayda olmuş demiyorum ama benzer olaylar maalesef "bazı servisler"de bazen yaşanabiliyor. Arabaların çarpışması, liftten düşürmeler (1,5m) vs. vs. Ama böyle durumlar olduğunda "bazı servisler" genelde çaktırmadan işi halleder, müşteri bişey anlamaz. Ne zamanki arabayı satmak için expertiz yaptırırsınız o zaman ortaya çıkar ve iş işten de geçmiştir. Okuduğum kadarıyla bu olayda Erkay Oto'nun tavrı ve ilgisi gerçekten çok hoş. Bu yüzden konu başlığının biraz yumuşatılması gerektiğini düşünüyorum.
Araçlarını servisten ve hatta satıştan alan arkadaşlara da önerim arabalarını ellerinden geldiğince kendilerinin de kontrol etmesidir. Ne kadar PDI(pre-dery investigation) yapılsa da bazı şeyler atlanabiliyor, mesela 0 araçların lastik basıncı çok yüksek çıkabiliyor.

devotee
18/02/2010, 03:37
Geçmiş olsun Emre. İçinde bulunduğun durumda hatanın kimden kaynaklandığını anlamak zor gibi gözüküyor. Aslında servis aracı teslim alırken, araç sahibiyle birlikte aracın teslim alınırkenki durumunun tespit edilip bunun yazılı hale dökülmesi gerekiyor. Belli ki sen teslim ederken yapılmamış. Yapmış olsalardı ve teslim ederken de senden aracı kontrol etmeni rica etselerdi böyle bir belirsizlik olmazdı. Umarım sorunun çözülür.

Bence Erkay Otonun servis kapasitesi talepleri karşılamada yetersiz kalıyor. Ben bir kere şirket aracımı bıraktım. Bir daha da bırakacağımı sanmıyorum. Çünkü basit kapı kolu, çakmak sorunlarını tespit etmeleri bile günler sürdü ve günlerce ben arayıp aracın durumu hakkında bilgi almak zorunda kaldım. Kendi aracımı başka bir servise götürüyorum ve sorunları çoğu zaman anında tespit ediyorlar, nadir olarak da anında olmasa bile 1-2 saat içinde bana geri dönüp bilgi veriyorlar. Ayrıca ben de aracımı teslim ederken hiçbir tespit yapılmadı. Teslim alırken de hiç bir ilgiliyle beraber teslim edilmedi. Aracı alabileceğim söylendi. Anahtar zaten üzerindeydi. Çıktım, aracıma bindim ve servisten ayrıldım. Çıkışta bana sen kimsin bu aracı nereye götürüyorsun diye soran olmadı.Bence sorunların nedeni servis kapasitelerinin üstünde müsteri kabul etmelerinden dolayı ya da koodinasyonlarının iyi olmamasından dolayı olabilir. Bunun haricinde kendileri ile ilgili şikayetlerim konusunda oldukça ilgililerdi aslında. İlgileri için teşekkür ederim ama serviste bazı konularda yetersiz olduklarını düşünüyorum. Umarım yazılanları dikkate alıp koordinasyonlarını ve çalışma sistemlerini gözden geçirirler.

emrequzel
18/02/2010, 08:55
Geçmiş olsun Emre. İçinde bulunduğun durumda hatanın kimden kaynaklandığını anlamak zor gibi gözüküyor. Aslında servis aracı teslim alırken, araç sahibiyle birlikte aracın teslim alınırkenki durumunun tespit edilip bunun yazılı hale dökülmesi gerekiyor. Belli ki sen teslim ederken yapılmamış. Yapmış olsalardı ve teslim ederken de senden aracı kontrol etmeni rica etselerdi böyle bir belirsizlik olmazdı. Umarım sorunun çözülür.

Bence Erkay Otonun servis kapasitesi talepleri karşılamada yetersiz kalıyor. Ben bir kere şirket aracımı bıraktım. Bir daha da bırakacağımı sanmıyorum. Çünkü basit kapı kolu, çakmak sorunlarını tespit etmeleri bile günler sürdü ve günlerce ben arayıp aracın durumu hakkında bilgi almak zorunda kaldım. Kendi aracımı başka bir servise götürüyorum ve sorunları çoğu zaman anında tespit ediyorlar, nadir olarak da anında olmasa bile 1-2 saat içinde bana geri dönüp bilgi veriyorlar. Ayrıca ben de aracımı teslim ederken hiçbir tespit yapılmadı. Teslim alırken de hiç bir ilgiliyle beraber teslim edilmedi. Aracı alabileceğim söylendi. Anahtar zaten üzerindeydi. Çıktım, aracıma bindim ve servisten ayrıldım. Çıkışta bana sen kimsin bu aracı nereye götürüyorsun diye soran olmadı.Bence sorunların nedeni servis kapasitelerinin üstünde müsteri kabul etmelerinden dolayı ya da koodinasyonlarının iyi olmamasından dolayı olabilir. Bunun haricinde kendileri ile ilgili şikayetlerim konusunda oldukça ilgililerdi aslında. İlgileri için teşekkür ederim ama serviste bazı konularda yetersiz olduklarını düşünüyorum. Umarım yazılanları dikkate alıp koordinasyonlarını ve çalışma sistemlerini gözden geçirirler.

Servislerin genelde yaptıkları ilk işlem kart açıp işlemleri başlatmak oluyor.Aracım Pazartesi akşamından beri Erkay otoda yatıyor.Yapılanlar kaput boyandı. klima,abs,direksiyon mili vb. gibi mekaniksel 4-5 işlem wardı.bugün 3 gün oldu ve alıcam inş aracımı.Yaklaşık 5-6 servis gezmişimdir we Erkay oto bunlardan en çok yoğun olanı ve bu yuzden en geç aracı teslim eden servis olmuştur benim açımdan.Müşterilerle ilgileri çok iyi fakat dediğim gibi servisi çok yoğun ve çok bekletiliyor araç sahipleri.

femoli
18/02/2010, 10:28
Yoğun olmaları servis kalitesini göstermezmi sizce :)

taipen71
18/02/2010, 10:39
Üstün otoda çok kalabalık ancak hiçbir kalitesini göremiyorum

BSK
18/02/2010, 10:41
Aksine nerde çokluk orda ...

femoli
18/02/2010, 10:52
Üstün otoda çok kalabalık ancak hiçbir kalitesini göremiyorum
nerde üstünde kalabalık var :D bitti o eski güzel günler,Yakın zmanlarda pek gitmediniz sanırsam :)

smartmavi
18/02/2010, 10:58
Peki Bu kaplama olaylarında dikiş rengini biz seçebiliyormuyuz mesela kırmızıyı seçebilirmiyiz.

Bu arada arkadaslar aramızda direksiyonu değiştiren warmı? Renk farkı nasıl ? Cok sırıtıyormu ?

benim değişti yerine Müslüm beyin dediği gibi mat kaplamalısı geldi. Hiç hoş durmuyor. Şeytan al ayakkabı parlatıcısı sür diyor ama uymayacağım...

Deri direksiyon ve vites topuzu olayı başlı başına bir kazık..

emrequzel
18/02/2010, 11:04
benim değişti yerine Müslüm beyin dediği gibi mat kaplamalısı geldi. Hiç hoş durmuyor. Şeytan al ayakkabı parlatıcısı sür diyor ama uymayacağım...

Deri direksiyon ve vites topuzu olayı başlı başına bir kazık..
Buna üzüldüm.direksiyonumun soyulmasına az kaldı gibi bişi pütürleşme war aama soyulmadı daha :( tam olarak neresi sırıtıyor direksiyon ile airbag kutusunun cok renk farkı warmı?

taipen71
18/02/2010, 20:43
nerde üstünde kalabalık var :D bitti o eski güzel günler,Yakın zmanlarda pek gitmediniz sanırsam :)
müslüm beyle tanıştıktan sonra doğru gitmedim:cool0000: