Orijinalini görmek için tıklayınız : Müşteri memnuniyeti :)
Bugün servisimden aradılar (Elazığ Metinler Otomotiv). 80 bin bakımınızı yaptırmışsınız, aracınızda eksik gördüğünüz, beğenmediğiniz, kafanıza takılan bir konu var mı diye sordular. Müşteri memnuniyeti anketiymiş sanırım. Güzel bir uygulama hoş olmuş bence!
pilotender
30/01/2010, 02:10
Çok güzel söylüyorsunuz. Aslında sizin yaptığınız gibi memnuniyetlerimizi de dile getirmemiz lazım. Her zaman şikayetler dile gelmemeli. Memnun olunan noktalar da dile gelirse onların devamlılığı sağlanabilir belki. ;)
benimde basit bir sorum vardı bu depoda su var ışığı bi yanar gibi oldu söndü diye.
gece 9da aradım acil yol yardımındaki gençler bizim teknik bilgimiz yok dediler biz size bi usta bulalım dediler.
plakamı ismimi numaramı aldılar.
5dk sonra kendi memleketimden servisteki ustaya bağladılar beni bende muhabbet ettim biraz.
5dkda bana geri arama yapıp o saatte ustayla görüştürmeleride beni memnun etti konu altına ilave olsun buda :)
Genelde servis sonrası yapılan bir uygulama bu. Benide servise gittikten bir süre sonra aramışlardı. Bayinin kendine ait bir uygulama sanırım. Tüm servisler bu şekilde bir uygulama içerisine girseler hatalarını ve iyi yönlerini görme imkanı bulurlar.
Sürekli yapılan bir uygulama buna göre servislerin hal hareketini belirliyorlar :) ben Arıyan bayan arakdaşa söyledim direk kavaklıdere oto sayıyoda sayıyo..Hiç yorulmayın vaktinizi almıyayım dedim :) bütün soruların cevabı oldukça memnunum işaretleriyn geçin dedim :) ama fayda etmedi sorduda sordu :D
erosistanbul
31/01/2010, 01:50
Benide servis sonrası aramışlardı. Bende servis,yaklaşım ve herşey harika fakat fiatın aksesuar fiatlarıyla ilgili bikaç şey söylemiştim.İşte pahalılık, alt yapı eksikliği falan.
SONUÇ :
Artık aramıyorlar :D
serdar2362
31/01/2010, 01:56
Benide servis sonrası aramışlardı. Bende servis,yaklaşım ve herşey harika fakat fiatın aksesuar fiatlarıyla ilgili bikaç şey söylemiştim.İşte pahalılık, alt yapı eksikliği falan.
SONUÇ :
Artık aramıyorlar :D
:clapping::D
ExTReMe_
31/01/2010, 03:33
Benide servis sonrası aramışlardı. Bende servis,yaklaşım ve herşey harika fakat fiatın aksesuar fiatlarıyla ilgili bikaç şey söylemiştim.İşte pahalılık, alt yapı eksikliği falan.
SONUÇ :
Artık aramıyorlar :D
hahaha abi bayıldım dediğine kulağımıza küpe olsun aradıklarında direk başlıyoruz :D :D
muratokay
31/01/2010, 12:42
kartaş'ta işlemler bitip aracı teslim etmeden önce sizinle ilgilenen servis çalışanı size bir memnuniyet anketi veriyor. her ne kadar ben doldururken başka bir yere gittiyse de sonra alırken tüm notlarımı gördü :) olsun, yine de çok güzel bir uygulama bence. eksikliklerini, artılarını anında görmüş oluyorlar, anketteki cevaplara dikkat ettiklerini düşünüyorum.
şikayetçi olanı kesinlikle aramıyorlar
benide aradılar , şimdi bişi sormayın 60bin bakımına gelip yaptırayım ondan sonra açın cevaplayım dedim...
benide armışlardı,servisten aradıklarında kısa sürüyo,ama sonra fiat dan aradılar,istisnasız en az 20 dk sürüyor,üstelik cevaplarım hep "evet" olmasına rağmen,bir tek "alınan ücret sizce uygun muydu?" sorusuna , "bu soruya -evet- diyen de oluyor mu? " demiştim.bana göre uygunu bedava dır :)
alperyonar
16/02/2010, 00:59
benide armışlardı,servisten aradıklarında kısa sürüyo,ama sonra fiat dan aradılar,istisnasız en az 20 dk sürüyor,üstelik cevaplarım hep "evet" olmasına rağmen,bir tek "alınan ücret sizce uygun muydu?" sorusuna , "bu soruya -evet- diyen de oluyor mu? " demiştim.bana göre uygunu bedava dır :)
Kesinlikle böyle olmalı. Araç alındıktan sonra ki tüm periyodik bakımlar ücretsiz olacak. Ta ki garanti bitene kadar ya da 100000 km sınırı koyacaklar:)
şikayetçi olanı kesinlikle aramıyorlar
Aslında yapılan uygulama şikayetçi olanları geri aranarak problemlerin giderilmesi için servise davet edilerek müşterinin memnuniyet derecesini arttırmak şeklinde..Ama sizinde demiş olduğunuz gibi bazen bu aygulama yapılmayabiliyor malesef.Saygılarımla..
kartaş'ta işlemler bitip aracı teslim etmeden önce sizinle ilgilenen servis çalışanı size bir memnuniyet anketi veriyor. her ne kadar ben doldururken başka bir yere gittiyse de sonra alırken tüm notlarımı gördü :) olsun, yine de çok güzel bir uygulama bence. eksikliklerini, artılarını anında görmüş oluyorlar, anketteki cevaplara dikkat ettiklerini düşünüyorum.
Sizin doldurmuş olduğunuz anket kesinlikle dikkate alınıyor.Zira anketler önce bana geliyor ben inceliyorum problem varsa müşterinin geri aranmasını sağlayıp sorunu çözmeye çalışıyorum.Anketler daha sonra aynı gün servis müdürü tarafından inceleniyor.Haftalık olarakda genelmüdür tarafından kontrol ediliyor.Saygılarımla..
erosistanbul
24/02/2010, 23:32
Sizin doldurmuş olduğunuz anket kesinlikle dikkate alınıyor.Zira anketler önce bana geliyor ben inceliyorum problem varsa müşterinin geri aranmasını sağlayıp sorunu çözmeye çalışıyorum.Anketler daha sonra aynı gün servis müdürü tarafından inceleniyor.Haftalık olarakda genelmüdür tarafından kontrol ediliyor.Saygılarımla..
Ne kadar güzel ve kulağa hoş geliyor.İşlerini büyük bir titizlikle ve özveriyle yapan tüm arkadaşarı saygıyla selamlar ve başarılar dilerim.
G.Punto 10
27/02/2010, 17:43
Benide sürekli yani her servis sonrasında sıkıntılı dahi olsam ararlar:) Her anlamda bana yardımcı olmaya çalışan eğitimli ,kültürlü benimle empati yapabilecek çok iyi insanlardan oluşturulmuş bir kadro eşliğinde mesala Kartaş'ın geri aramaları genel anlamda çok başarılı benimle dost edasında sohbet eşliğinde konuşarak sıkıntıyı analiz ediyorlar ve gereken tüm işlemler yapılıyor.
Kriminal
27/02/2010, 19:27
Benda arabamı kartaştan aldım satış muduru arkadasım..Ama servisleri nasıl bılmıyorum:)
G.Punto 10
01/03/2010, 11:58
Benda arabamı kartaştan aldım satış muduru arkadasım..Ama servisleri nasıl bılmıyorum:)
Servis 'de satış gibi genel anlamda son derece başarılı kesinlikle tercih edilmeli Ankara 'da ki en iyi servis diyebilirim zaten Türkiye genelinde gerek konum itibari gerek araç giriş sayısı ile en büyüklerden bitanesi servis müdürü göktürk özdemir'e buradan öğrenerek geldiğinizi ifade eder iseniz size her anlamda yardımcı olacaktır.
Manisa şendil fiat servisindeki elamanlar ve ilgilenmeleri harika şu ana kadar olumsuz bir durum görmedim .Bu yüzden teşekkürler.
ahmetkarakaş
01/03/2010, 15:15
kesinlikle böyle olmalı. Araç alındıktan sonra ki tüm periyodik bakımlar ücretsiz olacak. Ta ki garanti bitene kadar ya da 100000 km sınırı koyacaklar:)
böyle birşey olacak arkadaşlar satişta aracin bakimlari bizden diyecekler fakat fiyat farki olacak tabi aracin anahtar teslim fiyatida yükselecek ayrica daha uygun olacağini düşünüyorum
Kartaş mı? 1 kere gittim büyük konuşmayım ama bidahada gitmem heralde
Kartaş mı? 1 kere gittim büyük konuşmayım ama bidahada gitmem heralde
Servisimizde yaşamış olduğunuz memnuniyetsizliğinizi dile getirirseniz gereken düzenlemeleri yaparak aksayan noktalara müdehale edebiliriz.Bu da başka müşterilerimize vereceğimiz hizmet kalitesini arttıracaktır.Saygılarımla..
Grande punto aracımın ilk bakımını Kartaş'ta yaptırdım. Memnun kalmadığım noktalar şunlar; birincisi arabamda bazı sorunlu olduğunu düşündüğüm bölgeler vardı, mesela torpido kapağının sanki kapalı durmuyomuş gibi fazla aşağı sarkması. Bu sıkıntımı servis elemanlarından ilgilenen arkadaşa söledim ama hiç ilgilenilmemiş ve bunun hakkında arabayı geri alırken bilgide vermediler, bir diğeri fiyatları, ilk bakımdan motor koruması yapılmamasına rağmen 440 TL civarı bir ücret alındı, daha öncede bu forumda diğer arkadaşlara sormuştum ve ilk bakım için çok fazla olduğu kanaatine vardım. Bir diğer sıkıntım aracın yıkanmaması, açıkçası ilk defa böyle bişeyle karşılaştım. Bir diğeri telefonla aradığımda ilk bakımın 3-4 saat civarı biteceği idi ama aracım sabah 10 dan 17 ye kadar serviste kaldı ki bence bu uzun bir süre...
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.