Orijinalini görmek için tıklayınız : Medos Otomotiv Hakkında
GP COSKUN
27/01/2010, 22:09
MEDOS Otomotiv Hakkında
arkadaşlar sizde farketmişsinizdir ki 2 gündür forumumuzun ana sayfası ve diğer sayfalarında medos otomotivin reklamını görmektesiniz
kendileri bizleri yakından takip ederek forumumuzu beğenmiş bu platformdaki üyelerimize de hizmet vermek için forumumuza reklam vermişlerdir kendilerine teşekkür ederiz
FDN Grubu çatısı altında yer alan ve İstanbul Kartal E-5 üzerinde istanbul yönüne doğru gidişte sağda gebze yönüne doğru yolun solunda eğitim araştırma hastanesinin karşısında yanyol üzerinde yaklaşık bir ay önce açılan Medos Otomotiv, sektöre iddalı bir giriş yaptı.
FDN Grubu, otomotiv sektöründeki liderlik deneyimlerinin sonuçlarını, yakın zamanda Medos adı altında da göstereceğe benziyor.
Medos Otomotiv, Fiat Yetkili Satıcısı ve aynı zamanda Fiat Yetkili Servisidir. Medos’ta Fiat’ın tüm orjinal yedek parça ve aksesuarlarını da bulabilirsiniz.
üstelik grandepuntotr üyelerine özel yedek parçada %5 işçilikte %10 indirim avantajından yararlanarak aracınızın bakımını yaptırabilir aracınızla ilgili sorunlarınızı danışabilir bilgi alabilirsiniz
bu kolaylıklar ve indirimden yararlanmak için medos ototmotive gittiğinizde grandepuntotr nin üyesi olduğunuzu belirtmeniz yeterli olacaktır
Bununla birlikte, aksesuar bölümünde müşterilerine dünyanın önde gelen markalarından olan, KW ve Weitec’in gelişmiş süspansiyon sistemleri, LSD Doors adı altında kapı kaldırma sistemleri, sportif body kitler ve müzik sistemleri gibi önemli hizmetler de sunmaktadır.
Eğer siz de FIAT’taki gelişmelerden haberdar olmak isterseniz, ülkemizdeki binlerce FIAT hayranı gibi, Medos’un Facebook Sayfası’nın hayranlarından biri olmanızı öneririz.
www.medosotomotiv.com.tr/facebook (https://www.medosotomotiv.com.tr/facebook)
tel = 0216 427 42 42
servise müracatınızda servis danışmanı ve kalite kontrol elemanı
kadir oran beyle görüşebilirsiniz
puntoloji
27/01/2010, 22:38
Şu asf reno servisinin yanındaki demi coşkuncuğummmm
GP COSKUN
27/01/2010, 22:41
Şu asf reno servisinin yanındaki demi coşkuncuğummmm
yusuf çek ayağını tam üstüne bastın :cool0000:
ExTReMe_
27/01/2010, 23:29
Medos servisine Grandepuntotr forum ailesi olarak çok teşekkür ederiz.Ben avrupa yakasındayım bu kadar iddalı olduklarına göre herşeyde kusursuz hizmet veriyorlar bende buna çok önem veririm bu sayede servis zamanım geldiğinde tercihim MEDOS Otomotiv olacaktır. Saygılar .. Keyifli forumlar..
Kaliteli hizmetlerinden ve forumumuza gösterdikleri ilgiden ötürü Medos Otomotiv'e teşekkür eder, başarılarının devamını dilerim.
Yeni açılmış bir servis olarak işe dört elle sarılmaları gerekirken daha başında böyle saçma sapan ve baştan sağma iş yapmaları servisin kalitesinin bir göstergesi olsa gerek. Çoşkunun yaşadığı ölümcül sonuçları olabilecek fren arızası ve bugunde Tolgayın yasadığı sıkıntılar... Dün bir bugun iki,
Bence toparlan biraz MEDOS ! yoksa gidişat iyi değil...
PESCATORE
28/01/2010, 11:20
Ya bende medosa gittim tolgay in kine benzer bi sorunla, araç sola çekiyordu yüksek hizdada dengesiz gidiyordu. Sag amortisör yamulmuş dediler. Yarin araci birakicam ön 2 amortisör ve lastiklerin değişmesi için ama şimdi korku geldi içime bu kadar masraf yapmama rağmen sorun çözülmezse daha ne yapicam.
Aslında bu tip konular medos için çok önemli Teşşekür sunulduğu kadar eleştiri ve şikayette sunulmalıdır , sunulmalıdırki onlarda bu hataları anlayıp hata yapanlara cezalarını versin yada hatalarını gidersin ,
Medos yeni bir firma mutlaka aralarında iyi usta kötü usta olacaktır umarım kısa zmanda bu eksikliklerini giderip istanbulda bol teşekkürün olduğu bir servis kıvamına gelir .. BUna inanıyorum ..
Medostan bir yetkilininde içimizde bulunması gerektiğine inanıyorum , istek ve şikayetleri yanıtlayabilecek sorunlarımızı ve teşekkürlerimizi kabul edecek bir yetkili :)
Medos için hayırlı olur işallah :)
GP COSKUN
28/01/2010, 14:54
arkadaşlar medos ototmotiv ile ilgili olarak açılan bu konu medos otomotivin tanıtımı amacı ile açılmıştır
medos otomotivden dolayı şikayet ve memnuniyetlerinizi başka bir konu açıp oradan paylaşımlarda bulunabilirsiniz
lütfen mesaj yazarken konunun içeriğine dikkat edelim
kadiroran
28/01/2010, 16:38
herkese merhaba arkadaşlar. ben medos otomotivden kadir oran. sizlerle birlikte bu forumu paylaşmak hem kendi adıma hemde şirketimin adına bir onurdur.
forumda özellikle coşkun abiye çok teşekkür ederim katkılarından dolayı.
daha sonra da olumlu ya da olumsuz eleştiride bulunan diğer tüm forum üyelerine de teşekkürlerimi sunmak isterim.
bana özel mesaj ile ya da burada açacağınız konular ile istediğiniz her türlü soruyu sorabilirsiniz. size yardımcı olabilmek benim için bir şereftir.
herşeyden önce ön yargılı olmamanızı önerir ve hepinizi servisimize bir çay içmeye dahi olsa bekliyoruz.
iyi çalışmalar ...
Hoşgeldiniz kadir bey sizi aramızda görmek sevindirici ,Umarım sorunlar sorular biran önce giderilir .
kadiroran
28/01/2010, 17:56
Bizim de hedefimiz o zaten Mehmet Bey. Bütün sorunlara çözüm olabilmek ve bu sayede sizlerin memnuniyetini kazanmak...
Hoşgeldiniz kadir bey umarım hem sizin için hem forum için faydalı şeyler paylaşırız..Aktif forumlar..
kadiroran
28/01/2010, 17:58
teşekkürler kağan bey. inşallah aktif bir şekilde üyeliğimi devam ettireceğim...
tekrardan teşekkürler
Sitemize katkı ve kolaylık sağlayan Medos Otomotive ve bu konudaki uğraşısı için Coşkuna teşekkürler...
htozturk
16/03/2010, 09:47
Dün itibariyle ben de Medos ile tanıştım. İlgi ve nezaketlerinden dolayı Serdar Bey ve Kadir Bey arkadaşıma teşekkür ederim. Ben kendilerinden memnun kaldım ve tavsiye ederim.
serdar2362
16/03/2010, 10:00
Adı geçen Serdar ben değilim:D
Eee ben de değilim :w00t2000: :rudolph0: :siritma:
kandırmayın sizlersiniz :D:D
GP COSKUN
16/03/2010, 12:01
Dün itibariyle ben de Medos ile tanıştım. İlgi ve nezaketlerinden dolayı Serdar Bey ve Kadir Bey arkadaşıma teşekkür ederim. Ben kendilerinden memnun kaldım ve tavsiye ederim.
MEDOS OTOMOTİVLE ile ilgili memnuniyet mesajlarının çoğalması dileğiyle
kadiroran
17/03/2010, 14:54
Dün itibariyle ben de Medos ile tanıştım. İlgi ve nezaketlerinden dolayı Serdar Bey ve Kadir Bey arkadaşıma teşekkür ederim. Ben kendilerinden memnun kaldım ve tavsiye ederim.
bende servisimiz ve kendi adıma size teşekür ederim.
htozturk
12/04/2010, 21:16
Haftasonu aracımdaki önemli bir problemle ilgili medostaydım. Yine harikalar yaratıp müşteriden yana tavırlarıyla problemimi çözdüler. Başta servis müdürü Ömer Bey ve Kadir Bey olmak üzere tüm ekibe tekrar teşekkür ederim. Oldukça proaktif ve nezaketlisiniz.
Maşallah işte böyle , elbetteki bazen tatsızlıklar yaşanır ama önmeli olan telafi etmektir ...
Medosa teşekkürler.. ;)
Bende yakında bir punto evo kullanıcısı olacağım.Yeni alacagım aracımı Medos otomotiv den sipariş verdim,Evo çok yeni bir araç oldugundan bazı konularda detay bilgi almak güç olsada satış sürecinde genel atmosferden çok memnun kaldım.İnşallah satış gerçekleşene kadar ve servis işlemlerinde de bu memnuniyet vazgeçilmezlige dönüşür.Medos otomotiv e başarılardilerim,ayrıca birçok konu hakkında bilgi edinebildigim forum yönetici ve üyelerine teşekkür ederim.
Saygılar,
Hoşgeldiniz kadir bey umarım hem sizin için hem forum için faydalı şeyler paylaşırız..Aktif forumlar..
kadır bey sıze bır sorum olacak aracım 59600 kmbakımı geldı arastımalarım sonucu kafam karıstı sızlerı aradıgımda 60000bakımında sanzuman yagının degısmesıne gerek yok dedınız kontrol edeılır dendı.avcılar fıat servısıyle gorustum sanzuman yagı 60000de degısır dedıler her ıkı servıste yetkılı hangısının dedıgını yapıcaz kararsız kaldım yardımcı olup aydınlatırsanız sevınırım
kadır bey sıze bır sorum olacak aracım 59600 kmbakımı geldı arastımalarım sonucu kafam karıstı sızlerı aradıgımda 60000bakımında sanzuman yagının degısmesıne gerek yok dedınız kontrol edeılır dendı.avcılar fıat servısıyle gorustum sanzuman yagı 60000de degısır dedıler her ıkı servıste yetkılı hangısının dedıgını yapıcaz kararsız kaldım yardımcı olup aydınlatırsanız sevınırım
aslında hiç bir servis yada tamirci sanzıman yağını değiştirme taraftarı değildirler , çünkü fabrika çıkışı koyulan yağlar özelliğini çok uzun bir süre koruyabilen yağlardır , sonradan koyacağıznız yağ pek iyi olmaz .. siz yinede değiştirmeyin derim..
GP COSKUN
17/05/2010, 11:56
mehmete katılıyorum
şanzuman yağının değişimi diye bir şey yok bu tamamen servislerin uydurduğu bir şey
şanzuman yağı değiştirilmez
yağın kontrolü yapılır eksikse tamamlanır
ben 16 yıldır hiç bir arabamda şanzuman yağı değiştirmedim
hemde öle 50 bin felan yaparak değil
milyon km ler yaparak tecrübeyle sabittir
kadır bey sıze bır sorum olacak aracım 59600 kmbakımı geldı arastımalarım sonucu kafam karıstı sızlerı aradıgımda 60000bakımında sanzuman yagının degısmesıne gerek yok dedınız kontrol edeılır dendı.avcılar fıat servısıyle gorustum sanzuman yagı 60000de degısır dedıler her ıkı servıste yetkılı hangısının dedıgını yapıcaz kararsız kaldım yardımcı olup aydınlatırsanız sevınırım
Murat Kadır bey bence senı yolunacak kaz olarak gormeyerek ve samımıyetle bakalım demıs ona gore eklerız demek ıstemis Coskun abıde dıyorkı degısmez ozaman bu yagı degıstırecem dıyen servısten suphelenırım ben cınku amacı herhalukarda o yagı degıstırp para kazanmak olmus olmuyormu Medosun bakarız demesı oldukca guven verıcı bazı arkadaslar 10 bın 20 bın bakımına gıttıklerınde gereksız yere bıseyler degıstıgınden ve faturanın yukseklıgınden sıkayet etmıyorlarmı
askadaslar yorum ve dusunceleriniz beni dogru yone goturuyor su an daha mantıklı dusunuyorum bugun kadır beylede tlf da gorustum sag olsun aydınlattı benı yardımlarınız ıcın hepınıze tesekkur edıyorum.26 mayısta medosun yolunu tutuyorum.
Ben de aracımı 1-2 gün önce Medos dan teslim almaya gittim,Kadir bey le tanışmış olduk.Araç teslimat sırasında meraklı sorularıma hassasiyetle cevap verdigi ve gösterdigi alaka için kendisine birkez de buradan teşekkür ediyorum.
Selamlar,
Arabamın 40bin bakımı geldiğinde Tuzla'ya yakın yetkili servisleri aramaya başladım...3.aradığım Medos'tu ve operatör çağrıyı şöyle cevaplıyordu:"son derece memnun kalacağınız medos otomotive hoşgeldiniz"...bu nasıl bir özgüven ve cesarettir kardeşim dedim...önce mail yoluyla sonra telefonla sorularımla bunalttım onları ama yinede sabır ve ilgi ile karşıladılar özellikle kemal bey.Periyodik bakım yanında detaylı temizlikte yaptırdım.Periyodik bakımda klimada arıza çıktı benim çıngar çıkarmama fırsat vermeden doğrudan garantiden değiştireceğiz dediler...detaylı temizlikte çıkmayan tavan lekeleri için garantiden değişim istedim,ertesi gün işlemleri tamamladılar...ha hiç mi eksikleri yok?var ama o kadar kusur kadı kızında da olur.Yoğun olduklarında serviste yavaşlıyorlar ama normal (on-line randevu sistemini geliştirirlerse sorun azalır)...bazende personel sayısı az kalıyor ama iş yükünden (insan kaynakları bunu çözer herhalde)....servis giriş-çıkışı trafik açısından biraz tehlikeli ama cadde üstü dikkat etmekden başka çare yok (tabi yol boyu araç parkı engellenir ve minibüslerin dur-kalkı yeri 10m ötelenebilirse sorun kalmaz!)...Kısaca duyduğum ve gördüğüm bir çok servisten iyiler...hele bulundukları yeri düşünürsek(kartalda yeni yapılan dünyanın en büyük adliye sarayının orada) bir kaç yıl içinde yerlerine dar gelecekler...İstanbul anadolu yakasındaki arkadaşlara kesinlikle tavsiye ederim...
Kemal bey altın gibi adam :) bir kes daha teşekkür ediyoruz medos otomotive ..
Arkadaslar medos tan Kadir Bey var galiba ilgili kişi olarak sizlere ve kendisine bir sorum olacak.Benim Evo 9800 km de su an 3-4 gün sonra 10.000 km bakımına gitcem.acaba ücret olarak ne kadar tutar aşşa yukarı maliyet nedir acaba.
PESCATORE
09/07/2010, 11:47
arkadaslar medos tan kadir bey var galiba ilgili kişi olarak sizlere ve kendisine bir sorum olacak.benim evo 9800 km de su an 3-4 gün sonra 10.000 km bakımına gitcem.acaba ücret olarak ne kadar tutar aşşa yukarı maliyet nedir acaba.
10.000 bakımının yuksek bısey olacagını sanmıyorum sadece fıltreler degısıyor bıldıgım kadarıyla. Fakat şunu kesın soyleyebılırım kı benım bıldıgım servıslerın ıcınde en tok gözlü ve uygun fıyatları iş bitiren servis kesinlikle medos. Bence bıara konus mutlaka yardımcı olurlar.
10.000 bakımının yuksek bısey olacagını sanmıyorum sadece fıltreler degısıyor bıldıgım kadarıyla. Fakat şunu kesın soyleyebılırım kı benım bıldıgım servıslerın ıcınde en tok gözlü ve uygun fıyatları iş bitiren servis kesinlikle medos. Bence bıara konus mutlaka yardımcı olurlar.
Medosa gitcem zaten kesinlikle ama burdan bi fiyat ögreneyim istedim ona göre bütce ayarı yapcam.
taş çatlasın 170-180 lira tutar...
kadiroran
10/07/2010, 11:08
Arkadaslar medos tan Kadir Bey var galiba ilgili kişi olarak sizlere ve kendisine bir sorum olacak.Benim Evo 9800 km de su an 3-4 gün sonra 10.000 km bakımına gitcem.acaba ücret olarak ne kadar tutar aşşa yukarı maliyet nedir acaba.
merhaba,
aracınız da herhangi extra birşeyler çıkmaz ise 140-150 TL civarı birşey çıkar. size özel indirimimiz de var zaten. sizi hem fiyatta hem de hizmette memnun edeceğimize inanıyorum.
yalnız, gelmeden önce arayıp bir randevu alırsanız işlemlerinizi daha hızlı yapabiliriz.
Teşekkürler
merhaba,
aracınız da herhangi extra birşeyler çıkmaz ise 140-150 TL civarı birşey çıkar. size özel indirimimiz de var zaten. sizi hem fiyatta hem de hizmette memnun edeceğimize inanıyorum.
yalnız, gelmeden önce arayıp bir randevu alırsanız işlemlerinizi daha hızlı yapabiliriz.
Teşekkürler
Kadir Bey ilginize teşekkür ederim tamam randevu alırım hatta sizinle tanısırız birde benim aracın depoda bir problem var galiba depoyu fulledigim zaman 3 çizgi bitene kadar frene bastıgım zaman depodan mazot sallantı sesi geliyor aşırı derecede hissediliyor biri vurdu sanıyorum bazen. 3 çizgi kadar azalınca ses kesiliyor.böyle bir sorunla gelen oldu mu hiç acaba servise.
kadiroran
12/07/2010, 09:39
Kadir Bey ilginize teşekkür ederim tamam randevu alırım hatta sizinle tanısırız birde benim aracın depoda bir problem var galiba depoyu fulledigim zaman 3 çizgi bitene kadar frene bastıgım zaman depodan mazot sallantı sesi geliyor aşırı derecede hissediliyor biri vurdu sanıyorum bazen. 3 çizgi kadar azalınca ses kesiliyor.böyle bir sorunla gelen oldu mu hiç acaba servise.
tekrardan merhaba,
ben şimdilik karşılaşmadım böyle bir sorunla ama siz gelen servis teknik uzmanımızla bakarız tekrardan duruma.
en kısa zamanda bekliyoruz sizi.
iyi günler
tekrardan merhaba,
ben şimdilik karşılaşmadım böyle bir sorunla ama siz gelen servis teknik uzmanımızla bakarız tekrardan duruma.
en kısa zamanda bekliyoruz sizi.
iyi günler
tamam Kadir bey görüsmek üzere hoscakalın.
Dün saat 14.30 itibari ile MEDOS OTOMOTİV e gittim aracın 10.000 bakımını yaptırmak için ilk olarak Kemal Bey karsıladı beni ve daha sonra Kadir Bey le tanıstık.Bu güne kadar farklı modellerde bir çok arabayı servise götürdüm bu kadar hosgörülü insanlara rastlamadım.herseyle cok güzel ilgilendiler kendilerine cok tesekkür ederim.ayrıca Doğan Usta da cok ilgiliydi aracı teste cıktık dedigim herseye baktı halletti saolsun.İstanbul ve hatta yakın şehirlerdeki arkadaşlara tavsiye ederim yapılan işten memnun kalma garantisi var.Medos Otomotiv teşekkürler.
Unuttuğum bir şey var eklemek istedim işçilik ve yedek parçada özel %10 indirimimiz var arkadaslar.
Bu arada Coşkun abi senin zorunla gittim bu servise:D sanada önerilerin için teşekkür ederim çok saol abi bu arada bu mesajı bilerek ayrı yazdım Doğan ustayla kulaklarını çınlattık biraz sana bol bol selamı var Coşkun a söyle şifre çözülmedi daha diyo haberin olsun:D
GP COSKUN
15/07/2010, 12:33
bizim ön ayak olduğumuz ve forumda reklamını yaptığımız bir servisin bu derece beğenilip memnuniyet mesajları yazılması en çok bizi sevindiriyor
medos otomotive üyelerimize gösterdiği ilgi ve alakadan dolayı sonsuz teşekkürler
Can_SOLEY
15/07/2010, 12:49
Depodan gelen sese nasıl bir yorum getirdiler , sanırım bizim araçların yakıt depolarında dalga kıran yok bu sesde bu sebepten oluyor bir çözümde olduğunu sanmıyorum ama merak ettim size verilen cevabı
Depodan gelen sese nasıl bir yorum getirdiler , sanırım bizim araçların yakıt depolarında dalga kıran yok bu sesde bu sebepten oluyor bir çözümde olduğunu sanmıyorum ama merak ettim size verilen cevabı
Depodan gelen ses hakkında ustayla görüstüm ilk kez böyle biseye şahit oluyoruz dedi ki haklı ben fiat genel merkezi aradıgımda görüstügüm kişide ilk kez duyuyorum demişti.Usta merkezle görüscem gereken neyse yapcaz dedi depo ve şamandıra değişebilir dedi önce bi inceleyecekler detaylı bir şekilde yakın bir zamanda cevap gelir o zaman sonucu bildiririm burda.
nekadra tuttu bakım
153 TL tuttu.yag degişimi yapıldı. hava mazot filtreleri degisti.klima motoru temizlendi bagaj kapagı ayarı yapıldı.
Arabayı Arma'dan aldık ama Muhtemelen bende Medos'a gideceğim bakımlara, bunca tavsiyeden sonra. Zaten Kartal Uğurmumcu mahallesinde oturuyorum banada çok yakın. Ayrıca Arma'nın servisini pek beğenmedim kimse ilgilenmiyor, bir işim düştü indim servise ortalıkta boş boş dolanıp durdum, kimseyi bulamadım karşımda, kimsede gelip bana sormadı ne işim vardı diye.
GP COSKUN
18/09/2010, 02:09
Arabayı Arma'dan aldık ama Muhtemelen bende Medos'a gideceğim bakımlara, bunca tavsiyeden sonra. Zaten Kartal Uğurmumcu mahallesinde oturuyorum banada çok yakın. Ayrıca Arma'nın servisini pek beğenmedim kimse ilgilenmiyor, bir işim düştü indim servise ortalıkta boş boş dolanıp durdum, kimseyi bulamadım karşımda, kimsede gelip bana sormadı ne işim vardı diye.
kadir beyi gör ve forumdan geldiğini mutlaka belirt
bir de senin araca bir stıcker vereyim
bende pendikteyim yakınız yani
kadir beyi gör ve forumdan geldiğini mutlaka belirt
bir de senin araca bir stıcker vereyim
bende pendikteyim yakınız yani
Sticker için başvurdum ama henüz yollanmadı, şu arabayı bir alalımda servisten hayırlısıyla bir yerlerde buluşuruz en kısa zamanda.
Bu aralar Medos'tan çıkmaz oldum :) Yay tak, Meguiars yap vs. vs. derken. Baya yakınlaştık oradaki arkadaşlarla. Çok ilgileniyorlar gittiğiniz zaman. Kadir beye, Engin beylere ( iki Engin var orada birisi Kadir beyin kardeşi) çok çok teşekkür ediyorum.
Durun ben de birşeyler yazayım. İzin için Ankara'ya ailemin yanına gittiğimde kaza geçirmiştim. Dönüşte acentam medos'u tavisye etmişti. Burada görmemiştim o zamana kadar medos'u. Akşam baktım araştırırken direkt foruma link verdi :P Neyse gittim arabayı teslim etti. Hasar kısmından Seda Hanım o kadar güler yüzlü bir arkadaş ki sağolsun herşeyimle ilgilendi. Forumdan bahsettim ve indirimimiz var dediler fakat jant kısmında dışarda 550 olan jantı 700'e satmaya çalıştılar :D Yüzde 5 indirim :D:D:D
MErhaba arkadaşlar... Kötü servis görmek isterseniz yine E-5 üzeri olan arma ya bi bakın... İlgisizler... Baştan savma işler yapıyorlar... Üzerine sizi arayan müşteri temsilcisi sizden puan istiyor...
Durun ben de birşeyler yazayım. İzin için Ankara'ya ailemin yanına gittiğimde kaza geçirmiştim. Dönüşte acentam medos'u tavisye etmişti. Burada görmemiştim o zamana kadar medos'u. Akşam baktım araştırırken direkt foruma link verdi :P Neyse gittim arabayı teslim etti. Hasar kısmından Seda Hanım o kadar güler yüzlü bir arkadaş ki sağolsun herşeyimle ilgilendi. Forumdan bahsettim ve indirimimiz var dediler fakat jant kısmında dışarda 550 olan jantı 700'e satmaya çalıştılar :D Yüzde 5 indirim :D:D:D
Forumdan bahsettim ve indirimimiz var dediler fakat jant kısmında dışarda 550 olan jantı 700'e satmaya çalıştılar '' arkadasım genelde butun servıslerde dedıgın olay var ben aracı alır ıken jant sordum 800 demıslerdı dısarda 500 -600 tl fıyatı vardı Medosa ozgu degıl Fıat bır fıyat verıyor servıslerde o fıyatt satıyor galıba
Kimse Bravo'sunu götürmedi mi Medos'a acaba? Bravo konusunda nasıllar? Öğrenmek isterdim.
GP COSKUN
06/11/2010, 17:09
Kimse Bravo'sunu götürmedi mi Medos'a acaba? Bravo konusunda nasıllar? Öğrenmek isterdim.
puntoda nasıllar ise
bravodada aynılar
sonuçta yetkili servis
bence hiç çekinmeden gidebilirsin
ERDEM1907
06/11/2010, 17:28
oto-2 istanbula bekliyoruz:)
Bende aracı Arma dan aldım Kırmak a götürmeyi planlıyordum ancak buradaki yorumlardan sonra yarın MEDOS a gidip hem tanışayım hem de aracımda kafa takılan şeyleri sorup baktırayım. Daha yeni araba olmasına rağmen kontak arada takılıyor ve birkaç kez olsa da canımı sıktı marş almadı. Aracın motoru ısınsa bile bazen titreşimli çalışıyor bu tip sıkıntılarla karşılaşan oldu mu?
Araç dah 1000 km bile görmedi :(
Bugün sabahtan gittim güzelce ilgilendiler saolsunlar. İçimi rahatlattı usta. Durduğumda motorun titreşimli çalışması normalmiş bu araçların çalışma şeklinden dedi neyse onada alışacağız artık.
Ve kantarcı yetkili serviste LPG dönüşümü yapılıyormuş garantiyi bozmadan ancak henüz EVO lar için yokmuş bu işlem fabrika dan izin verilmiyormuş. İnşallah bir an önce başlarlar da güzel aracıma daha ekonomik binerim :)
Erdem Bozdağ
13/12/2010, 12:09
bi önce sizi tanısaydık daha iyi olurdu
2 mesaj atmışsınız 2 si de bir servisle ilgili
önce tanışma kısmına kendinizi tanıtırsanız daha iyi olur bence
ayrıca medos servis konu başlıgı altına medosa gitmemenize rağmen başka bir servisle fikir yazmanızda ilginç gerçekten
Alper_Kanar
13/12/2010, 12:15
MErhaba arkadaşlar... Kötü servis görmek isterseniz yine E-5 üzeri olan arma ya bi bakın... İlgisizler... Baştan savma işler yapıyorlar... Üzerine sizi arayan müşteri temsilcisi sizden puan istiyor...
Yorumunuzu görünce çok şaşırdım gerçekten. Aracımı Arma Oto'dan aldım ve 2 aydan beri neredeyse her hafta sonu gidiyorum Arma Oto'ya... Arabayla ilgili bir sorunum olmasa bile sırf çaylarını içmek için, bir merhaba demek için mutlaka uğruyorum ve her gittiğimde aracımla -ben talep etmesem bile- ilgilenip en ufak, benim gözümden kaçan sorunları bile ben farkına varmadan hallediyorlar. Karşılaştığım ilgi ve alakadan dolayı Arma Oto'yu seçtiğim için bir an bile pişman olmadım. Servis Müdürü Gökhan Bey, Satış Müdürü İzzet Bey, Müşteri İlişkileri Melek Hanım... hepside çok dürüst ve işlerini severek yapan insanlar. Beni "0" aracıma sorunsuzca kavuşturdukları için gerçekten minnettarım hepsine... Sizin durumunuzda mutlaka bir yanlış anlaşılma veya ekstra bir durum olmuştur diye düşünüyorum. Diğer forumlarda arma ile ilgili en ufak bir memnuniyetsizlik dile getirene rastlamadım...
Diğer servisler hakkında bir bilgim yok, sadece Medos'unda iyi bir servis olduğunu duydum. Arma Oto'dan memnun olduğum için başka servis araştırmasına girmedim... Ama mutlaka diğer servislerdeki çalışanlarda özveri ile işlerini yapıyorlardır. Her firma veya servis yoğunluktan dolayı zaman zaman müşterilerini üzebilir... Hepimiz insanız sonuçta, anlayışla karşılamak gerekir...
Bu arada beni yanlış anlamayın, buraya şikayetinizi yazmanız en doğal hakkınız ama hemen kızmak yerine memnuniyetsizliğinizi kendilerine dile getirirseniz telafi edeceklerinden eminim.
uercan1907
13/12/2010, 12:42
Selam, evet kendimi tanıtmadan ditrekt konuya girdiğimin farkına mesajınız sayesinde vardım, öncelikle özür diliyorum, İsimim Ünal Ercan, aracımı geçen yıl Arma bayiinden aldım, servisle ilgili yazmama gelince öylesine foruma bakıyordum, Arma ile ilgili olumsuz eleştiri görünce açıkçası dayanamadım, servis taraftarları gibi bir görüntü oluştu sanırım, şaka bir yana hem memnuniyetimizi hem de memnuniyetsizliklerimizi paylaşabileceğimiz forumların olması gerçekten güzel,başka hiçbir servisi denemediğim için diğerleri ile ilgili yorum yapamıycam sadece Medos ta iyidir ancak Arma'yı bildiğim için daha iyi olduğunu savunuyıorum hepsi bu:) bundan sonra sık sık görüşmek dileğiyle işime dönmeliyim iyi günler arkadaşlar.
Bende aracı Arma dan aldım Kırmak a götürmeyi planlıyordum ancak buradaki yorumlardan sonra yarın MEDOS a gidip hem tanışayım hem de aracımda kafa takılan şeyleri sorup baktırayım. Daha yeni araba olmasına rağmen kontak arada takılıyor ve birkaç kez olsa da canımı sıktı marş almadı. Aracın motoru ısınsa bile bazen titreşimli çalışıyor bu tip sıkıntılarla karşılaşan oldu mu?
Araç dah 1000 km bile görmedi :(
Kontak takılması dusundugum gıbıyse normal arkadasım kontagı takıyorsunuz fakat saga sola oynamıyor ıse normal bu bır cok kısının basına geldı kontak anahtarını cıkarttıktan sonra dıreksıyonu cok azda oynatsanız dıreksıyon kendını kıtlıyor kontagı yerıne taktıgınızda ıse donmuyordur bunun olmamması ıcın dıreksıyona mudahale etmeyınız bu bır guvenlık olayı
uselesstar
07/01/2011, 15:06
Dün Medos'tan Evo'mu teslim aldım. Satış temsilcim Mert'e ve servisteki arkadaşlara teşekkürler.
Yorumunuzu görünce çok şaşırdım gerçekten. Aracımı Arma Oto'dan aldım ve 2 aydan beri neredeyse her hafta sonu gidiyorum Arma Oto'ya... Arabayla ilgili bir sorunum olmasa bile sırf çaylarını içmek için, bir merhaba demek için mutlaka uğruyorum ve her gittiğimde aracımla -ben talep etmesem bile- ilgilenip en ufak, benim gözümden kaçan sorunları bile ben farkına varmadan hallediyorlar. Karşılaştığım ilgi ve alakadan dolayı Arma Oto'yu seçtiğim için bir an bile pişman olmadım. Servis Müdürü Gökhan Bey, Satış Müdürü İzzet Bey, Müşteri İlişkileri Melek Hanım... hepside çok dürüst ve işlerini severek yapan insanlar. Beni "0" aracıma sorunsuzca kavuşturdukları için gerçekten minnettarım hepsine... Sizin durumunuzda mutlaka bir yanlış anlaşılma veya ekstra bir durum olmuştur diye düşünüyorum. Diğer forumlarda arma ile ilgili en ufak bir memnuniyetsizlik dile getirene rastlamadım...
Diğer servisler hakkında bir bilgim yok, sadece Medos'unda iyi bir servis olduğunu duydum. Arma Oto'dan memnun olduğum için başka servis araştırmasına girmedim... Ama mutlaka diğer servislerdeki çalışanlarda özveri ile işlerini yapıyorlardır. Her firma veya servis yoğunluktan dolayı zaman zaman müşterilerini üzebilir... Hepimiz insanız sonuçta, anlayışla karşılamak gerekir...
Bu arada beni yanlış anlamayın, buraya şikayetinizi yazmanız en doğal hakkınız ama hemen kızmak yerine memnuniyetsizliğinizi kendilerine dile getirirseniz telafi edeceklerinden eminim.
Bahsettiğiniz şahısları bende çok yakından tanıyorum ve samimi olan insanlar benim problemim firma ile... Servise gittiğinizde ufak bir sorun yaşayın ve gidin hasan bey e şikayet edin... deneme amaçlı. bakın bakalım bir daha işiniz yürüyormu...
Medos Otomotiv Ve Sevgili Doğan Ustaya hizmetleri ve ilgisinden dolayı tekrar teşekkür ederim...
drumania
09/02/2011, 11:24
Ben de önümüzdeki Cumartesi günü aracımı bakıma götürücem, yorumlarımı yazarım arkadaşlar
Aracı Medos dan aldım . Melek Hanım ilgisinde dolayı tşkler. Engin Bey de servisden yardımcı olmuştur. aracım şu anda 400 km de . ve sıkıntılar var . airbag arızası uyarısı veriyor. direksiyondan sesler geliyor ve alarm montajında takılamayan parça gibi... durumlar. en kısa zamanda servisi ziyaret edeceğim.
arkadaşlar Medos otomotivin grande punto forum üyelerine avantajları varmı?sayfalara baktım görmedim bu konu hakkında bilgisi olan varmı acaba?
yunus kahraman
31/03/2011, 01:35
Bir kaç sefer uğradım. Gerçektende gerekli ilgiyi güler yüz eşliğinde gösteriyorlar.
kadiroran
11/04/2011, 19:03
merhaba forum üyelerimize özel medos otomotivde %10 yedekparça ve %10 işçilikte iskontolarımız uygulanmaktadır.
Saygılarımla
yunus kahraman
11/04/2011, 23:00
merhaba forum üyelerimize özel medos otomotivde %10 yedekparça ve %10 işçilikte iskontolarımız uygulanmaktadır.
Saygılarımla
Evo fire dualogic 20.000 km bakım ücreti nekadar acaba??
Ben aracımı medostan sipariş verdim. Yakında gidip ordan alıcağım inş :) gp üyesi olduğumu da inşallah unutmam sölemeyi :))
punto evo için alt karter muhafaza fiyatı 81 tl bilginize orada engin bey var 2119 dahilisi daha henüz gitmedim anadolu yakası SERVİSLERİ ufak ufak yokluyorum ilk dikkat ettiğim karşılamaları nasıl ,servis danışmanı diye karşıma kim çıkıyor sonraçevremdeki arkadaşlara soruyorum,taksiçi arkadaşlara,birde bizde alışkanlık olmuş servisin içine girmek,ne yapılıyor görmek size bu yaklaşımları aktarırım....
kadiroran
29/04/2011, 15:28
Evo fire dualogic 20.000 km bakım ücreti nekadar acaba??
fiyatlar için 0216 427 42 42 numaralı telefondan bilgi alabilirsiniz...
İYi günler
Merhaba,
Medos otomotive 50.000km bakımı için gittim. Gayet memnun ayrıldım. Bütün işlemler hızlı bir şekilde yapılıp aracım teslim edildi. Şuana kadar ki en sorunsuz bakımım oldu. Mail ile randevumu alan ve daha önceki debriyaj arızamda da elinden gelen desteği gösteren Kadir beye ve Servis danışmanım Kemal beye teşekkürler.
Bu arada küçük bir sorun: normalde şuana kadar hep selenia wr motor yağı kullaıldı, fakat bukez mobil1 koyuldu. Genel olarak mobil1 daha kaliteli olsada bildiğim kadarıyla fiatın kullandığı resmi yağ selenia. Ayrıca motor yağlarında marka ve range değişimi fazla tavsiye edilmez. Ek olarak servis kartında değişen yağ markası selenia olarak belirtilmiş. Bir çelişki var.
Bir de paro kartta 60 küsür tl lik bir fiat fayda puan birikti. Ancak biri ankarada olmak üzere 3 servisin hiç birinde bu puanları kullanamadım. Paro ile görüştüğümde adı üstünde fiat fayda puan fiat servislerinde kullananbilirsinz diyorlar. Ama geçerli olan bir servis bulamadım henüz. Birikiyor ancak faydasız...
Tekrar teşekkürler, iyi çalışmalar
Saygılar...
Kurtköyde oturuyorum. Araç 4500KM ye geldi benimde bugün boştu 5.000km kontrolünü yaptırayım dedim.
Akşam forumları biraz araştırdım. Bana yakın olan iki yetkili servis vardı.
Kırmak kartal ile ilgili internetteki şikayetleri okuyunca direk eledim.
Pendik Alper otonunda sitesine girip iletişim bilgilerine bakacakken sitelerinde virüs çıktı giremedim.
Sitesiyle ilgilenmeyen adamlar benim arabayla hiç ilgilenmez diyerek medos otomotive yöneldim.
Aslında geçen hafta medos otoya sıfır araç almak için gitmiştim ama ilgilenmedikleri ve yapmaları gereken koç ailem indirimini yapmadıkları için sinirlenip çıkmıştım.
Ama satış başka servis başka diyerek, hemde sosyal medyada aktif olduklarına bakarak gitmeye karar verdim.
Gitmeden önce Medos'u arayıp randevu almama gerek varmı diye sordum, 5 bin kontrolün kısa süreceğini istediğim zaman gidebileceğimi söylediler.
Servise gidince Kadir Bey karşıladı. Araçla ilgili şikayet ve isteklerimi sorup aracı servise aldı.
15-20 dk sonra gelip yıkama isteyip istemediğimi sordu bende yıkanırsa iyi olur dedim. (ücret ödeyeceğini sanıyordum)
Bir süre sonra aracı yıkama yapan arkadaştan aldım. Ama bana ne yapıldığını anlatacak birini bulamadım. Sanıyorum Kadir bey başka bir müşterinin aracıile ilgileniyordu. Baya bir ortalıkta dolandıktan sonra sonunda telefonla Kadir beye ulaşıp bilgi alabildim.
Bütün bu işlemlere ücret almadılar, aracı da ücretsiz yıkadılar teşekkür ederim https://www.fiatlineatr.com/forum/images/smilies/icon_e_smile.gif
Servis konusunda memnun kaldım diyebilirim ama yedek parça konusunda bence hem ilgisiz, hem bilgisiz hem de pahalılar.
Şoför koltuğunun sol üst kısmındaki tutamakın oraya güneş gözlüğü aksesuarı sordum. Forumlarda 40TL denen parçaya 75TL fiyat verildi.
Kadir bey fiyatı telefonla birinden aldı. Çok pahalı dedim ve almadım.
Karter korumayı sordum. Bir arkadaş linealarda sadece metal karter koruma var dedi, fiyat sordum bilmiyorum dedi. Bilen adamı bulamadı.
Daha sonra başka birine sordum. Plastik takılıyor bunlara dedi. Fiyat sordum, fiyatı bilmem kim bey bilir onu bulun dedi. O beyin olduğu aksesuar bölümü kilitli dedim, tamam dedi https://www.fiatlineatr.com/forum/images/smilies/icon_e_smile.gif
Gene fiyat alamadım. Halbuki fiyat verseler yaptırmaya gitmiştim.
10 bin bakım için buraya gider miyim bilmiyorum.
Bende bir çok yetkili servisle görüştüm çeşitli konularla ilgili ufak bir kazamda kozyatağı arma servisinde yaptırdım ancak bir tamponu 10 günde getirip takabildiler.
Medos un internet sitesindeki iletişim formuna 2 hafta önce sunroof arızasıyla ilgili bişeyler yazdım cevap vermediler.
Alper oto dedikleri gibi web sitesi sorunlu ancak orada motor ustalarından birisi tanıdık o servise hiç gitmedim ancak sürekli görüştüğüm bir ustadır kendisi.
En son olarak kantarcı oto da bulundum ve ustalarla görüştüm sanırım en memnun olduğum servis kantarcılardı.
Paylaşmak istedim.
Bu arada sorum kadir beye aracımın triger setini dışarıda değiştirdim aracım 2006 gp 1.4 fire dynamique Sanırım fiat srevislerinde sente ayarları için özel bir alet kullanılıyormuş.Ben sente ayarlarımın doğru olup olmadığını nasıl anlayabilirim.Kantarcılarda trigerin komple değişip yeniden ayarlanması gerektiği söylendi mevcut kayış değişmeden bu kontrol ve ayar yapılıyormu.Maliyeti ne kadardır.
Teşekkürler.
Kantarı da karşı tarafta DEHA oto da çok iyi servisler arkadaşlar tavsiye ederim ilgililer ve ne yapıldığını ne olup bittiğini anlatırlar.
Medostan aldım aracımı. İlk verdikleri faiz oranı ile aracım geldiğindeki faiz oranları farklıydı. Oysa bana kaporayı aldıkları için faiz oranını da sabit tutacaklarını belirtmişti. Hatta şimdiden başvuruyoruz sizin için ki faiz oranı sabit kalsın diye demişlerdi. Neyseki sonradan düzelttiler.
1.5 ay bekledim aracımı 1 kere aramadılar aracınız şu tarihte geliyor diye. Ben 4-5 kere aradım.
Medos'a bir daha gitmem açıkçası.
Infortion
28/05/2011, 00:42
Yeni açıldıkları zaman iyi oluyorlar ama sonradan bozuluyorlar. Diğerleri gibi.
GP COSKUN
28/05/2011, 15:36
kadir bey bunları okuyup üyelerimize verilen hizmet konusunda kendilerini geliştirecektir
barslan112
08/06/2011, 01:40
kadir bey bunları okuyup üyelerimize verilen hizmet konusunda kendilerini geliştirecektir
medos ta bügün evom için orjinal koçak taktırdım . engin bey gayet ilgili ve çok beklemeden işimi halletti.189 tl vererek orjinal kolçak taktırdım.teşekkürler medos
aslanerh
19/06/2011, 22:58
Kendilerine hayvan dediğinizde hayvanlara hakaret etmiş olacağınız bir takım şahsiyetler tahminimce aracın arka bagaj kapağına resmen yumruk ya da tekme atmışlar!!!
https://www.upload.gen.tr/uploads4/3r1pqsmj/thumb_G__r__nt034.jpg (https://www.upload.gen.tr/resim.php/www/3r1pqsmj/G__r__nt034.jpg.html)
https://www.upload.gen.tr/resim.php/www/3r1pqsmj/G__r__nt034.jpg
Ancak Medos servis ekibi sağ olsunlar, vakum işlemiyle %95 düzelttiler durumu! Artık kolay fark edilmiyor. Buradan, yardımlarından ve ilgilerinden dolayı Medos Servisine, özellikle Çağlar Bey'e ve Kadir Bey'e teşekkürlerimi sunmak istiyorum.
Ancak Murphy kanunları işlemeye devam ediyor, 2 gün önce üstteki hasarı yaptırıp derin bir oh çekmişken, şimdi de araçta herhangi bir uyarı vermemesine rağmen aracın altından bir sıvı akıyor, klimadan dolayı yoğunlaşan su olabilir diye tahmin ediyorum ama aklıma soğutma suyu, karter delinmesi ile yağ sızıntısı veya fren hidroliği geliyor yine yarın sabah aracı Medos'a götürmeden rahat uyuyamayacağım bu akşam. Gerçi yağa benzemiyor, kokusu da yok gibi ama ne olur ne olmaz!
Medos !!!!
Ben 3 hafta önce eşime aracını oradan aldım ve hiç bir dostumada oradan araç al demem 2012 1.3 mutlijet Dinamic paket skydome + start&stop olucaktı araç ,daha önce Armadan fiyat almıştım aracı 40.000 tl ye hemde Evo beyazı olarak fiyatlandırdılar ve kredi onaylandı !!
Sonra bir arkadaşım tanıdık var ben Evoyu oradan aldım git dedi Medosa. Aynı özellikleri istedim ve rengide opak beyaz istedim '(normalde renk opak olduğu için fiyatın 300 tl daha düşmesi lazım') neyse tanıdık indirimiyle 39.850 fiyat verdiler toplamda 150 tl indirim yaptılar ve aracı Medostan aldım Armadan çıkan kredi iptal edildi ve yeni işlemler başlatıldı.
Aracı teslim almaya gittim araçta start&stop yok tüm belgeler bitmiş ruhsat çıkmış ve aracı tam 3 saat bekledim yıkamadan çıksın hazırlansın alıym diye, aracı bana tanıtmaya başladılar hemen start&stopu sordum !! sebebine gelince trafikte kapayarak bilmediğim bir araçta sorun yaşamiym kullanmayı detaylı öğrenince araç üzerinde tecrübem artınca kullanırım diye, ama araçta o özellik yok !!! Satış temsilcisi arkadaş tanışık olduğumuz için abi nasılsa kullanmıycaksın vs deyip konuyu kapadılar ve bende zaten akşam saat 18.00 olduğundan ve yaşadığım sinir harbinden dolayı aracı alıp çıktım gittim .
Daha sonra kafama takıldı ve başka fiat bayilerine gidip araştırdımki start&stop yaklaşık 1000 tl lik bir farkmış bana teslim edilen araç arasında ve hemen firmanın satış müdürüne gittim konuyu anlattım ,satış yapan arkadaşı çağırıp sordu satan arkadaş siparişte star&stop yok dedi ve bu paraya zaten bu özelliklisi verilmez dedi sanki ben 25.000 tlye aracı almışım gibi edayla bana kendi sipariş formunu gösterdi evet onda start&stop özelliği yoktu ama benim için bu aracın alınırken olmazsa olmazları vardı bu aracın rengi kesinlikle beyaz, içi bordo, tavanı skydome ve start&stop ve dizel araç kesinlikle bu olmalıydı !!!bende satıcı arkadaşa satışta imzalatılan ıslak imzalı banka formlarını satış formlarını istedim tüm kağıtlarda araç satışı start&stop özellikli yazılıydı ve bunları satış müdürüde gördü, bana bankanın teknik detaylara bakmadığını direk krediyi çıkartığını söylediler ve bana satış yapılırken bu özelliğin kanuşulmadığı söylendi bende açıkçası güldüm kim 40.000 tl lik alışverişte konuştuğunu ve siparişini hatırlamaz çok merak ediyorum, insanlar şekersiz kahve söylediği zaman bile kahveleri şekerli geldimi geri gönderiyolar ben 36 yaşında bir insanım ne satın almak istediğimi ne konuştuğumu inanın bilmiycek değilim!!! Konuşmaların sonunda direk konu buraya bağlandı ve ben satışa konuşulanları yanlış anlamışım star&stop zaten hiç konuşulmamış olarak konu kapatıldı. Görüşmenin sonunda en son satış müdürü bana maduriyeti gidermek için 10.000 ve 20.000 bakımlarında indirim uygulanacağını söyledi ve ayrıca ben aracı 39.850 aldım ama kesilen araç faturası 39.080 olmalı yanlış hatırlamıyorsam bu fiyat üzerinden kesilmişti!! Kısacası verdiğim parayla faturaya bakılırsa zaten gitti aradaki start&stop farkı !!!
Ve işin garibi bana satış sonrası açılan müşteri memnuniyeti telefonumda bu durumu bildirmiştim baktım kimse cevap vermiyor citti bir girişim yok onun üzerine Medosa gittim konuştum ve çağrı merkezindeki konuşmamın üzerine hala kimse geri dönmedi!!!!
Bakalım serviste neler yapıcaklar görücez çünkü araç tesliminde bile araç sadece ruhsat ve garanti kitapçığınla bana verildi ben konuşmaya gittiğim gün siz 0 araçları böylemi veriyosunuz 2. el araç gibi sadece ruhsat ve garanti kitapçığı şeklindemi dediğimde bana araç tesliminde verilmedimi dediler, bende hayır ne aracın fatura dosyası nede kitapçıkları verildi dedim !!! o arada başka bir aracın kitapçığı arandı oda bulunamadı , otururken aracın faturası getirildi ve kitapçığı istersem kargoyla gönderebileceklerini söylediler bende gerek yok dedim ve 2 gün sonrada ben gidip aracın kitapçıklarını aldım.
Bir daha bir dostuma Medos tavsiyesimi asla!!!!!!
1ocak2011
29/12/2011, 10:41
Geçmiş olsun, Üzücü bir durum olmuş, Yaptıkları tamamen müşteri kandırma başka birşey değil... Bu arada muhtemelen aracınızın motoru Euro 4
Mugen_punto
29/12/2011, 12:11
geçmiş olsun bence elinizdeki belgeleri alıp tüketici hakem heyetine şikayetinizi bildiriniz.. 35-40 bin liralar kolay kazanılmıyor maalesef. benimde faturada satış fiyatı farklı çıkmıştı 370 tl gibi bir fark önemsememiştim..
çok geçmiş olsun bu işte bir işgüzarlık var anlattıklarınıza göre yerden göğe haklısınız..
Ateş, öncelikle geçmiş olsun,
Tanıdık bile olsa ileride yaşanabilecek olası problemlerin önüne geçmek için fiyat ve donanımı gösteren bir yazı almanın bizler için önemi çok büyük.Belki bayi-satış temsilcisi bu şekilde anlamış olabilir ya da unutmuş olabilir yani kötü niyet olmayabilir de.Bu durumda elimizde belge olması sorunun hemen çözümünü sağlar,
Umarım sorun sizin lehinize sonuçlanır ve eksik donanımın bedeli iade edilir,sonucu bekliyoruz, tekrar geçmiş olsun...
geçmiş olsun, sabrınızdan dolayı sizi tebrik etmek istiyorum. açıkcası ben bu konuda sizin kadar sabırlı davranamazdım.
yok artık !!Bayi son sözünü söylemiş.Olayı fiatın facebook sayfasında paylaşın,anında dönüş yapıcaklardır.
geçmiş olsun, sabrınızdan dolayı sizi tebrik etmek istiyorum. açıkcası ben bu konuda sizin kadar sabırlı davranamazdım.
Sabirla bir alakasi yok bunun ticaret ahlakiyla alakasi var.Ben olaya tamamen böyle bakiyorum konunun genelinde bakarsaniz sadece servis vs konulari konusulan ve yetkililerin onlara verdikleri cevaplar.Benden 1000 lira birsey goturmez ama benim gibi 10 kisi memnuniyetsizligi onlara 100 musteriye mal olur kimse kimseden birsey rica etmiyor ücretini verip karsiligini istiyorlar konunu özü bu yoksa alici icin Medos ,Arma vs birsey ifade etmez mühim olan müsteri memnuniyeti ve bizleri ellerinde tutabilmek onlarin elinde kisacasi kendileri bilirler..
Sabirla bir alakasi yok bunun ticaret ahlakiyla alakasi var.Ben olaya tamamen böyle bakiyorum konunun genelinde bakarsaniz sadece servis vs konulari konusulan ve yetkililerin onlara verdikleri cevaplar.Benden 1000 lira birsey goturmez ama benim gibi 10 kisi memnuniyetsizligi onlara 100 musteriye mal olur kimse kimseden birsey rica etmiyor ücretini verip karsiligini istiyorlar konunu özü bu yoksa alici icin Medos ,Arma vs birsey ifade etmez mühim olan müsteri memnuniyeti ve bizleri ellerinde tutabilmek onlarin elinde kisacasi kendileri bilirler..
Yasal olarak hakkını ara derım arkadasım.
En azından tuketıcı haklarına gır senın odedıgın rakam ıle kesılen faturada fark var yasal olarak vergı kacırmadır bu malıyeye sıkayet et
GP COSKUN
30/12/2011, 18:02
bir kere kesinlikle haklısın
satış danışmanlarının işgüzarlıkları çok bu şekilde elinde mevcut olanı vererek
satışı yapıyorlar
ama senin yerinde ben olsam ben ogün o aracı oradan teslim almazdım
bu araç banka kredili olduğu için ve senin olduğu kadar bankanında aracı ayrıca kaskolu olduğu için kaskonunda aracı eğer bu araç bankada ve kaskoda start stoplu gözüküyorsa bu aracı sana veremezler
ama olayda tahminimce bir yanlış anlaşılma mevcut
size satışı yapan kişinin ve sizin eksikliğiniz veya unutkanlığınızdan dolayı kaynaklanan bir durumdur diye düşünüyorum
medos otomotivi az çok tanıyor biliyoruz samimi ilişkilerimiz var böyle küçük hesaplar peşinde koşmayacakları gibi kesinlikle müşteri memnuniyetine önem veren bir anlayışları mevcut
bende konuyla ilgilenip aksaklığı öğrenmeye çalışıcam
ayrıca medos tan da konuyla ilgili açıklama yapılacaktır olay kısa zamanda açığa çıkıp tatlıya bağlanacaktır
Ziyaretçi034
30/12/2011, 18:12
öncelikle geçmiş olsun, inşallah mağduriyetiniz giderilir.
yazdıklarınızı okuyunca ary ile yaşadığım sorunlar gözümün önüne geldi. sitenin sponsoru olması ve olumlu yorumlar nedeniyle yarına medos'tan randevu almıştım. bir sorun yaşamam umarım.
Bugün Medostaydım;
Evet ortada bir hata var ama derin incelemeler sonunda bunun kırtasiye ve açıkçası satış elemanı hatası üzeri kapalı olsada ima edildi.
Satış müdürünün sadece kendi yetkilerindeki üst düzey çalışanların görebildiği,tüm satılan araçlardaki zarardan karına kadar herşeyin kayıtlı olduğu bir kayıt dosyaları sistemleri var, araç sahibinin adını girince aracı kendilerinin kaça aldıklarından tutunda , aracın satışında kaç para kar veya zarar ettiklerine kadar tüm detayları gösteriyor bu dosyalar.Kısacası bugün Medosta aracım hakkındaki tüm kayıtlı detayları tek tek gördüm.
Satış müdürü benim aracın dosyasını açtı ve beraber inceledik.Ellerindeki satış kayıtlarında benim aracı 421 tl zararına bana verdikleri kayıtlıydı yani start&stop araçta fiyat verilirkende yokmuş !!!! Bu hataya satış temsilcisinin dalgınlığı veya karşılıklı anlaşılamama denebilir , bunda benim hiç bir hatam yok kısacası mağdur olan ve 0 bir araç alırken istediği aracı alamayan benim.Bu konuşulanların üzerine satış müdürünün söylediği kelimeleri aynen yazıyorum ( evet ortada bir hata var ama bu ne sizin aracın fiyatı nede sizin aracınızı bizden pahalıya almanız değil ,başka bayiden aldığınız fiyatlarda değişiklikler olabilir bayiler aylık stok eritmek zorundadırlar ve ogün satış sayısını tutturması gereken aracı vermesi gerekiyorsa araç almak için gelen ilk müşteriye bayi 10.000 tl indirimle bile araç fiyatı verebilir ve ellerinde olmayan araçlarada uygun fiyat verebilirler dedi çünkü nakit almak isteseniz bile o aracı size veremezler dedi o yüzdende fiyatı çekebilirler dedi ve akabinde ekledi,burada satışta sizinle satış elemanı arasında bir yanlış anlaşılma var.Ben sizin aracınıza şu an bir start&stop ekleyip taktıramam ama ,aracınızn servis giderlerinde firma olarak elimizden geleni yapıp maduriyetinizi gidericez sizin sıkıkntınızı çözücez sizi mağdur etmiycez bundan emin olabilirsiniz ) dedi ve ekledi araç faturalarında trafik sigortası ve birkaç vergi daha faturaya yansıtılmazmış o yüzden araç faturaları aldığımız fiyattan daha düşük olurmuş.
Kısaca görüşme bu şekilde sonuçlandı ve şu an aracım 1000 kmye geldi ve ilk bakımı 5000 km geldikten sonraki ve belirli km lerdeki bakımlarında bana vaad ettikleri hizmetin samimiyetini görüp sizlere paylaşıcam benden size bir tavsiye siz siz olun araç alırken herşeyi 2 kere kontrol edip imza atın ve karşınızdaki satış elemanına herşeyi teyit ettirip belgelerinize imza attırın sonradan canınız sıkılıp kefniz kaçmasın .......
since1453
11/01/2012, 16:50
Medos !!!!
Ben 3 hafta önce eşime aracını oradan aldım ve hiç bir dostumada oradan araç al demem 2012 1.3 mutlijet Dinamic paket skydome + start&stop olucaktı araç ,daha önce Armadan fiyat almıştım aracı 40.000 tl ye hemde Evo beyazı olarak fiyatlandırdılar ve kredi onaylandı !!
Sonra bir arkadaşım tanıdık var ben Evoyu oradan aldım git dedi Medosa. Aynı özellikleri istedim ve rengide opak beyaz istedim '(normalde renk opak olduğu için fiyatın 300 tl daha düşmesi lazım') neyse tanıdık indirimiyle 39.850 fiyat verdiler toplamda 150 tl indirim yaptılar ve aracı Medostan aldım Armadan çıkan kredi iptal edildi ve yeni işlemler başlatıldı.
Aracı teslim almaya gittim araçta start&stop yok tüm belgeler bitmiş ruhsat çıkmış ve aracı tam 3 saat bekledim yıkamadan çıksın hazırlansın alıym diye, aracı bana tanıtmaya başladılar hemen start&stopu sordum !! sebebine gelince trafikte kapayarak bilmediğim bir araçta sorun yaşamiym kullanmayı detaylı öğrenince araç üzerinde tecrübem artınca kullanırım diye, ama araçta o özellik yok !!! Satış temsilcisi arkadaş tanışık olduğumuz için abi nasılsa kullanmıycaksın vs deyip konuyu kapadılar ve bende zaten akşam saat 18.00 olduğundan ve yaşadığım sinir harbinden dolayı aracı alıp çıktım gittim .
Daha sonra kafama takıldı ve başka fiat bayilerine gidip araştırdımki start&stop yaklaşık 1000 tl lik bir farkmış bana teslim edilen araç arasında ve hemen firmanın satış müdürüne gittim konuyu anlattım ,satış yapan arkadaşı çağırıp sordu satan arkadaş siparişte star&stop yok dedi ve bu paraya zaten bu özelliklisi verilmez dedi sanki ben 25.000 tlye aracı almışım gibi edayla bana kendi sipariş formunu gösterdi evet onda start&stop özelliği yoktu ama benim için bu aracın alınırken olmazsa olmazları vardı bu aracın rengi kesinlikle beyaz, içi bordo, tavanı skydome ve start&stop ve dizel araç kesinlikle bu olmalıydı !!!bende satıcı arkadaşa satışta imzalatılan ıslak imzalı banka formlarını satış formlarını istedim tüm kağıtlarda araç satışı start&stop özellikli yazılıydı ve bunları satış müdürüde gördü, bana bankanın teknik detaylara bakmadığını direk krediyi çıkartığını söylediler ve bana satış yapılırken bu özelliğin kanuşulmadığı söylendi bende açıkçası güldüm kim 40.000 tl lik alışverişte konuştuğunu ve siparişini hatırlamaz çok merak ediyorum, insanlar şekersiz kahve söylediği zaman bile kahveleri şekerli geldimi geri gönderiyolar ben 36 yaşında bir insanım ne satın almak istediğimi ne konuştuğumu inanın bilmiycek değilim!!! Konuşmaların sonunda direk konu buraya bağlandı ve ben satışa konuşulanları yanlış anlamışım star&stop zaten hiç konuşulmamış olarak konu kapatıldı. Görüşmenin sonunda en son satış müdürü bana maduriyeti gidermek için 10.000 ve 20.000 bakımlarında indirim uygulanacağını söyledi ve ayrıca ben aracı 39.850 aldım ama kesilen araç faturası 39.080 olmalı yanlış hatırlamıyorsam bu fiyat üzerinden kesilmişti!! Kısacası verdiğim parayla faturaya bakılırsa zaten gitti aradaki start&stop farkı !!!
Ve işin garibi bana satış sonrası açılan müşteri memnuniyeti telefonumda bu durumu bildirmiştim baktım kimse cevap vermiyor citti bir girişim yok onun üzerine Medosa gittim konuştum ve çağrı merkezindeki konuşmamın üzerine hala kimse geri dönmedi!!!!
Bakalım serviste neler yapıcaklar görücez çünkü araç tesliminde bile araç sadece ruhsat ve garanti kitapçığınla bana verildi ben konuşmaya gittiğim gün siz 0 araçları böylemi veriyosunuz 2. el araç gibi sadece ruhsat ve garanti kitapçığı şeklindemi dediğimde bana araç tesliminde verilmedimi dediler, bende hayır ne aracın fatura dosyası nede kitapçıkları verildi dedim !!! o arada başka bir aracın kitapçığı arandı oda bulunamadı , otururken aracın faturası getirildi ve kitapçığı istersem kargoyla gönderebileceklerini söylediler bende gerek yok dedim ve 2 gün sonrada ben gidip aracın kitapçıklarını aldım.
Bir daha bir dostuma Medos tavsiyesimi asla!!!!!!
Ateş bey geçmiş olsun bende aracımı Medostan aldım.satış danışmanım İBRAHİM bey di.2000 tl kaporamı yatırır yatırmaz aracımın bütün özelliklerinin açikça belirtildiği(5k1.4fire evo mylife dualogic) bir form imzalayıp verdi.Bu formda;
1)aracın bütün özellikleri detaylıca anlatılıyordu
2)aracın motor şasi numarasına kadar işlenmişti.
3)arcı satın aldiğim bedel tam olarak yazılıydı
4)16000 tl 24 ay 0 faiz kullandım kredinin bütün detayları açikça yazılı ,imzalı ve kaşaeliydi...
size hiç bir form vermemeleri ve sizin evrak alamdan ödeme yapmanıza şaşirdim.sonuçta para koolay kazanılmıyor.
Aracımın geri kalan bedelini 25.12.2011 tarihinde EFT ile yolladim.Satış temsilcim İBRAHİM bey aracı aracımı 08.01.2012 tarihinde teslim edicekti.Fakat süpriz yaparak 06.01.2012 tarihinde aracımı teslim etti.Park sensörü hediye ediceğine söz vermişti.Park sensörüm söz verildiği gibi takılıydı.Engin beye de temiz işçilikten dolayı teşşekkür ediyorum.aracın piano black kısımları piano renge beyaz kısmlarıda gövde ile aynı tonda beyaz renge boyanmıştı.
Aracı teslim aldiğim akşam park sensörü geri vitese aldiğimda susmadan ötmeye başladı ve sabah aracı medosa geri götürdüm 10 dk. içinde erdoğan bey ilgilenerek arzalı olan sensörü değişti.....
Dün müşteri memnuniyeti anketi için MEDOS tan aradılar ve 10 üzrinden 10 verdim.Fiattan da arıycaklarmiş onlarada MEDOS içi 10 üzerinden 10 vericem.
Kısacası fiyat konusunda çok cazip indirim yapan ve verdiği sözleri tutan İBRAHİM beye ve servisteki titizliğinden dolayı ERDOĞAN beye teşekkür ediyorum.gözünüz kaaplı MEDOS ta işlemlerinizi yapabilirsiniz.Teşekkürler MEDOS
aslanerh
07/07/2012, 12:41
Şu anda bu mesajı Medos Otomotiv'in içindeki bekleme odasından yazıyorum. Daha önce Medos'a 2 kere aracımı getirmiştim, ama eski durumuna göre biraz kötüye gidiş var gibi.. Sabah 8:30'da aracımla ilgili şikayetler için getirdim, ama telefon ile rezervasyon yapmama rağmen rezervasyonunuz yok dediler. 3 saattir bekliyorum, eminim yoğunlar ama bana eskisine göre biraz serviste zayıflık var gibi geliyor. Aracımı aldığımda detayları paylaşmış olacağım.
Seref154
28/08/2012, 21:27
Arkadaşlar merhaba
Bende bu persembeye randevu aldim medus oto dan grande punto active freve 1.4 2008 model 65 binde racim var arcim tirptonik vites aracim trafikte bazen istop ediyo ve araci bostan 1.vitese geciremiyorum ekranda vitesi 1 e almama ragmen hala bosta gozukuyo ve arac zorluyo ses geliyo biraz ugrastiktan sonra duzeliyo persembe sabahi randevuyu aldim gidecegim insaallah cozerler bu rada forma yeni uye oldum bi kusurum varsa affedin onerilerini bekliyorum tsk
Bu seneki bakımımı burdaki yorumlar sonrası bugün medosta yaptırdım. Servisler ortalama 400 TL tutar dedi. foruma özel indirimlerle 310 TL ye yaptırdım. Polen ve yağ filtresi, yağ değişimi buji değişimi ve mekanik/elektrik sistemleri gibi genel kontroller yapıldı.Yanlız eve geldiğimde dikkat ettim"Mobil1 ESP Form 5W/30 3.2 lt" diye bir kalem var faturada sanırım bu yağ değişimi. Servisler selena kullanmıyormuydu? Bu mobil yağ iyimidir?
Bu akşam Medos'tan bi arkadaşın gri Palio arabasına takviye yaptım.O dışarda ben içerde sesten ismini tam alamadım. Toptan parça yada yedek parça bölümünde Hilmi gibi bir isim söyledi ama,mutlaka uğramamı istedi.Şimdi adamın ismini bilmeden gitmekte istemiyorum. Bu arkadaşı tanıyan bilen varmı acaba :)
therasmus
20/03/2013, 18:05
Medos'dan 100.000 km bakımı ve debimetrenin değişmesi lazım bu işlemlerin maliyetini öğrenmek istiyorum.
Ziyaretçi034
20/03/2013, 18:14
Medos'dan 100.000 km bakımı ve debimetrenin değişmesi lazım bu işlemlerin maliyetini öğrenmek istiyorum.
Fiat - Medos Otomotiv - Bize Ulaşın (https://medosotomotiv.com.tr/bize-ulasin/#servis)
bu sayfadaki formu doldurursanız daha hızlı dönüş yapıyorlar (genelde yarım gün) buradan isteğinize ulaşmanız biraz zaman alabilir
erdiyilmaz
20/03/2013, 18:17
Medos yetkilisi Kadir Oran ile gorusebilirsiniz; https://forum.grandepuntotr.com/members/kadiroran.html
therasmus
26/03/2013, 19:00
Bir aksilik olmazsa yarın öğlen saat 13.30 da soğanlık medos'da randevum var.City arızası,debimetre ve 100.000 bakımı için gideceğim.Bakalım sonuç ne olacak.Buraya yazarım :)
Merak ettiğim konu ise medos'da city değişimi yaptıran var mı?
Kısmetse bende yarın 08.30 gibi medos otomotivin kapısını çalacağım 40 bin bakım için :)
muratyasar
08/12/2013, 00:49
bnimde aracım punto esay otomatik benzinli. km 8500 ama yıl olduğu için bakım yaptıram. fiyat nasıl çıkar ve neleri değiştiyiryorlar. ayrıca memnunmusunuz
Az önce aradım ilk 10 bin bakımına girecek aracım direk operatöre bağlandım açan bayan dinlemeden cevap verdi. punto aracım ilk 10 bin bakımına giricek dedim daha lafımı bitirmedim devam edecektim ne sorucamı daha dinlemeden şuan yemekteyiz 1 buçuktan sonra arayın dedi lafımı bölüp şöle bi kaldım telefonda hadi afiyet olsun sana ozaman deyip kapattım yüzüne. eğer daha telefondaki çalışan böyleyse ben ustalarını düşünemiyorum.
Az önce aradım ilk 10 bin bakımına girecek aracım direk operatöre bağlandım açan bayan dinlemeden cevap verdi. punto aracım ilk 10 bin bakımına giricek dedim daha lafımı bitirmedim devam edecektim ne sorucamı daha dinlemeden şuan yemekteyiz 1 buçuktan sonra arayın dedi lafımı bölüp şöle bi kaldım telefonda hadi afiyet olsun sana ozaman deyip kapattım yüzüne. eğer daha telefondaki çalışan böyleyse ben ustalarını düşünemiyorum.
Maalesef Türkiye'de personellerde genel bir tutum var bu yönde şikayet edince süt liman olup ağalar paşalar gibi ağırlarlar ama diğer zamanlarda hiçbi serviste müşteriye iyi davranmıyorlar......
Medos otomotivi kullanan varmidir?
MEDOS a giden yada memnun olan yok sanırım
MEDOS a giden yada memnun olan yok sanırım
gitmeden önce şikayet etmek gerektiği anlaşılıyor ki kapıda ksrşılasınlar :)
Kirmaktan farki yok demek ozaman gidilmez:)
ondermurat
13/06/2017, 09:59
Medos otomotivi kullanan varmidir?
Servis müdürü kadir oran vardı çok ilgiliydi, sonradan müdür değişmiş sanırım ama son zamanlarda gitmedim genel itibariyle memnun kalmıştım
Serhatti
09/07/2017, 10:40
Arkadaşlar Aracınız yarı-otomatik ise asla tavsiye etmiyorum. Geçen sene çok sıkıntı çektim bu firmadan sadece bilgisayara bağlayıp arıza tespiti için 150 tl + kdv li bir rakam istediler verdim. Başı balata volant değiştiği halde tekrar değişmesi gerektiğini artı çalışan abs pompası bozuk diye elime bi liste çıkardılar 5000 bin tl masraf. Allah'tan forumda tanıştığım Murat Kavruk ağabeyimiz yönlendirmesiyle Gürsoy oto mecidiyekoye gittim. Aracıma otomatik vites için bilgisayardan adaptasyon yaptılar test sürüşü yaptılar ve 45 dakika aracımla 5 kuruş ücret teklif etmeden uğraştılar. Servis danışmanı ve hasar danışmanları çok ilgililer ve işçilikleri cidden taktire şayan. Şuan aracım kia rio hb. Fiat araç olacak olsam yarı otomatikse birde eksper ve tüm bakımlarımı çözüm kapalı bu firmaya yaptırırım. Son olarak Medos bayiyi Fiat Türk otomobilleri fabrikasına şikayet etmediğimede pişman oldum...
Arkadaşlar Aracınız yarı-otomatik ise asla tavsiye etmiyorum. Geçen sene çok sıkıntı çektim bu firmadan sadece bilgisayara bağlayıp arıza tespiti için 150 tl + kdv li bir rakam istediler verdim. Başı balata volant değiştiği halde tekrar değişmesi gerektiğini artı çalışan abs pompası bozuk diye elime bi liste çıkardılar 5000 bin tl masraf. Allah'tan forumda tanıştığım Murat Kavruk ağabeyimiz yönlendirmesiyle Gürsoy oto mecidiyekoye gittim. Aracıma otomatik vites için bilgisayardan adaptasyon yaptılar test sürüşü yaptılar ve 45 dakika aracımla 5 kuruş ücret teklif etmeden uğraştılar. Servis danışmanı ve hasar danışmanları çok ilgililer ve işçilikleri cidden taktire şayan. Şuan aracım kia rio hb. Fiat araç olacak olsam yarı otomatikse birde eksper ve tüm bakımlarımı çözüm kapalı bu firmaya yaptırırım. Son olarak Medos bayiyi Fiat Türk otomobilleri fabrikasına şikayet etmediğimede pişman oldum...
Serhat Hocam nasılsın? Kia Rio ile ilgili hiç görüş deneyim yazmıyorsun?? Fotoğraf, iç mekan kullanımı, yol tutuşu, tüketimi ile ilgili yorum ve fotoğraf bekleriz:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.