Orijinalini görmek için tıklayınız : 1 hafta dan uzun serviste kalan araçlar (Birmot)
narkoz30
12/11/2009, 15:03
Sevgili Arkadaşlar
Bilindiği üzere fiat bravo araç almış bulunmaktayım.
Aks mili arızası nedeni ile bakım yaptırdıgımda servise başvurdum ve aracın garantisinden dolayı parçanın değişeceğini yazılı kagıt vermezseniz aracınızı size veremeyiz diyerek beni servisten gönderdiler ben de araç garantiden değişeceği için önemsemedim ama yedek araç talep ettim.
Bugün temsilci bayan aradı ve hafta içinde aracın parçasının geleceğini ve aynı gün teslim edebileceklerini söyledi bu nedenle yedek araç da veremeyeceklerini belirtti ben de ısrarcı davrandım ve tekrar konusayım dedi. Fiat 1 haftayı geçen servis ve yedek parça tedariki sıkıntısı nedeniyle müşterisine yedek araç verdiği doğru peki bu 1 haftadan sonra ne olacak yani diyelim araç 2 hafta veya 10 gün serviste yedek parça bekledi bana yedek araç vermeyecekler mi başına gelen bir arkadaş var ise bilgilendirirse memnun olurum ben fiat çağrımerkezini arayıp bir daha danışacğım bu konuyu.Buradan yazarım.
Saygılar.
serdar2362
12/11/2009, 17:11
Önce aracın hayırlı olsun. Malum bu sıkıntıyı bende yaşadım aracım bir hafta tamirde kaldı. İşte burada KAVAKLIDERE FIAT SERVİSİ farkı ortaya çıktı. Aracım eskisinden daha iyi olduğu gibi beni de mağdur etmediler. Kendilerine bir kez daha teşekkür ederim. İyiki varsın Müslüm kardeşim.
narkoz30
12/11/2009, 17:27
peki yedek araç verdiler mi?
Erdem Bozdağ
12/11/2009, 17:29
Benim de aracım 10 gün kadar kavalıkdere servisinde yattı
Bana yedek araç sağladılar sağolsunlar
Tahminimce Serdar abiye de sağlamışlardır yazdıklarından anladıgım kadarıyla
Servisten servise fark böyle birşey işte
narkoz30
12/11/2009, 18:13
Ben birmot beylikdüzüne biraktım aracı 1 hfta olacak yarın ama müşteri temsilcisi bayan araç vermeyecek galiba yan çizilme hissine kapıldım yarın araç vermezlerse her yeri arayacağım hatta fiat çağrı merkezini arayıp talebimi tekrarladım.
serdar2362
12/11/2009, 18:24
Evet verdiler 2008 Linea. Ev ile iş arası oldukça uzak mağdur olmadan işim görüldü.
Ben öncelikle şunu söyleyeyim bende aracımı bıraktığımda saolsun servis sahibi kardeşim müslüm hemen altıma o anda ne varsa bir araç veriyor .. Yanlız benimki bir hafta bir ay değil sadece bir gün hadi bilemedin 2 gün bunun sebebide tamamiyle müslüm kardeşimizin inceliğidir yani fiat a bağlı kalmadan kendi insifiyati doğrultusunda yapıyor .. Hatta bir keresinde bakımda 2 gün kalacağında bana araç olmadığı için kendi aracını teklif etti :) tabiki kabul etmedim ama bir kaç saat sonra işyerime aracı gönderdi belki bu hizmet herkese yapılmaz ama böyle bir servise böyle bir kardeşe sahip olduğum için çok şanslıyım iyiki varsın diyorum :)
mustafaf
12/11/2009, 18:52
benım araca 2008 temmuz ayında sanırım 20 gun servıste(Mersın Bılen Oto) kaldı.ısrarla ıstememe ragmen yedek arac vermedıler.boyle bır hızmetlerının olmadıgını soyledıler.arada tanıdıgım, bırebır gorustugum ınsanlar oldugu ıcın servısı hıcbıryere sıkayet etmedım.Ankara'dakıler cok sanslı bu konuda.bazen kıskanmıyor degılım :) servısınızın degerını bılın :D
narkoz30
13/11/2009, 12:20
Dostlarım demin aradım bugün aracım 8. günü servis bana cumaya kadar araç tahsis edecekti ancak şimdi de pazartesi diye kıvırıyorlar. Açtım telefonu fiat a durumu ilettim yeri gelirse fenerbahçe kulübüne ctesileri giderim görürsem lokalde ali koç ile görüşeceğim kendisini kulüpten tanıyorum zaten o da mustafa koç a söyler böylelikle işim hızlı görülür. Fenerbahçeli olmanın avantajları işte :) Ancak hemen değil elbette son çare olarak en üst merciye gitmek gerek bize askerde de böyle öğrettiler ben 2 kere fiat çağrı merkezini ve 10larca kere de fiat beylik düzünü aradım şanssızlığım 2. el araç almış olmam babanızın oğluna bile 2. el araç d güvenmeyin burada 1 km yakınımda oturan iş makinaları satan bir şirketin sahibinin oğlundan aldım aracı iyi arkadaş ancak bunların başıma gelmesine o da şaşırdı ne kadar iyi niyetli olduğu konusuna gelince 200 lira çıkarıp taksi paramı verdi ancak istanbulda 200 lira ile 8 gün boyunca taksiye binemezsiniz. işin kötü tarafı da 3 saate kadar japonya dan müşterilerimi alacağım hava alanında hala arabam yok acil kaliteli bir araç kiralamam gerek off burnumdan soluyorum inanın ki iyişallah beylikdüzü birmottan bir haber gelir 3 saate kadar.
not: Böyle memnuniyetsizlik olaylarnda bizzat servis müdürlerini mustafa koçun telefonla aradığını biliyor muydunuz?
narkoz30
13/11/2009, 13:31
Tüm sıkıştırmalarım etkili sonuç verdi bir gp yi havaalanından tahsis ettiler avis vasıtası ile şimdi almaya gidiyorum.
Bu demektir ki ağlamayan bebeğe emzik verilmez. :)
serdar2362
13/11/2009, 14:29
Malesef öyle. Ağlamazsan hiçbirşey yok. Neyse ki sorun çözülmüş. Hayırlısı ile araban da teslim olur da kimseye muhtaç olmazsın.
sen bence siteyi servislerin takip etmesine dua et.kötü reklam herşeyden öldürücüdür. Mustafa Koç iyi insandır evet ama bu işlerle uğraşmaz. site servisler tarafından takip ediliyor bunu iyi bilin.
narkoz30
14/11/2009, 00:55
sen bence siteyi servislerin takip etmesine dua et.kötü reklam herşeyden öldürücüdür. Mustafa Koç iyi insandır evet ama bu işlerle uğraşmaz. site servisler tarafından takip ediliyor bunu iyi bilin.
Siteyi servisler takip etmiyorlar çünkü birmot un site takip edecek kadar vakti yok bizzat 1-2 günümü fiat servislerinde geçirdim 7-8 saat beklemem gerekti kimsenin 5 dakka boş vakti yok ki internette site takip edecek kadar. Bir şikayet olduğunda bizi bizzat mustafa koç arayıp izahat istiyor diyen birmot müşteri temsilcisi çünkü şikayet mailleri pek kimse bilmese de önce mustafa koç a gidiyormuş bunu da burada açıklayarak ilk defa pot kırmıyorumdur umarım bu bilgiyi sadece sizinle paylaşıyorum diyen arkadaşa da ayıp olacak ama ben onun yalancısıyım ve bu tek bir kişiden duyduğum birşey değil.
Atmasyondan birşey yazmıyorum kendimi bir an kötü hissettim saolsunlar gümüş bir multijet active 2008 punto verdiler vites geçmede zorluk çekmem dışında tam bakımlı bir arabadan beklenecek kadar aktif bir araç 48000 km de ve 2008 model. Kötü düşüncelerim birden kayboldu fiat ın istikrarlı müşteri hizmetleri başka bir serviste yok sanırım.
Bu arada hava alanından aldığımız japonlar da arabayı tanıdıla valla bi muhabbet daha önce italyaya gittiklerinde temsilciler onları da GP ile almışlar. ee bi honda falan olsaydı o zaman daha bi memnun olurlardı herhalde çok milliyetçi adamlar.
Neyse uzun yazdım ama işim görüldü tavsiye veren herkese teşekkür ederim.
GP COSKUN
14/11/2009, 00:57
öncelikle sorunun giderildiğine sevindim
inşallah işlerini hayırlısıyla halledersin
yalnız mustafa koç bölümüne ne yazıkki bende katılmıyorum
adamın başında sadece fiat yokki
145 tane fabrika var işi gücü bırakıp hangi servis yamuk yapıyor onumu takip edicek
yoksa bilmemne servisinin müdürünü arayıp koskoca ali bey fırçamı atacak
bence bu kadar kendini ucuza satmaz hatta haberi bile olmaz
sinsile yolu ile yürür bu işler diye düşünüyorum
saygılar
narkoz30
14/11/2009, 01:02
ben yukarı yorum yazarken sen mesaj atmışsın çoskun ama öyle mustafa koçla tanışma fırsatı buldum ail koç ile de son derece mütevazi insanlar ve ilgilenecek konuyu kendileri rastgele de seçebilirler silsle yolu değil de tebdili uygulama diyebiliriz elbette ki yogun insanlar ben zaten kendi sıkıntımı şikayet edecek kadar da yüzsüz değilim sadece burnumdan soludum bir an kendimi kaybettim o kızgınlıkla gördüğüm anda gidip sıkıntımı dile getirebilirdim elbette ki ilgilenirlerdi çünkü bir apple macbook pc almıştım amerikadan ancak klavyenin kenarları döküldü bir de ipodum vardı kapandı hddli modellerden di açılmadı bunları bilkom değiştirdi saolsun bizim arkadaş ali koç ile görüşüp durumu anlattıklarında çok hızlı bir şekilde değişim oldu ben de buna şahitim bizzat arayarak servisle görüştü alibey.
GP COSKUN
14/11/2009, 01:06
ben yukarı yorum yazarken sen mesaj atmışsın çoskun ama öyle mustafa koçla tanışma fırsatı buldum ail koç ile de son derece mütevazi insanlar ve ilgilenecek konuyu kendileri rastgele de seçebilirler silsle yolu değil de tebdili uygulama diyebiliriz elbette ki yogun insanlar ben zaten kendi sıkıntımı şikayet edecek kadar da yüzsüz değilim sadece burnumdan soludum bir an kendimi kaybettim o kızgınlıkla gördüğüm anda gidip sıkıntımı dile getirebilirdim elbette ki ilgilenirlerdi çünkü bir apple macbook pc almıştım amerikadan ancak klavyenin kenarları döküldü bir de ipodum vardı kapandı hddli modellerden di açılmadı bunları bilkom değiştirdi saolsun bizim arkadaş ali koç ile görüşüp durumu anlattıklarında çok hızlı bir şekilde değişim oldu ben de buna şahitim bizzat arayarak servisle görüştü alibey.
ya tabiki sen arkadaşı olduğu için ilgilenecektir
ben dışarıdan herhangi birisi için ilgilenecek takip edecek vakti yoktur
anlamında yazdım
öle narkoz kardeşimide yüzsüzlükle falan asla itham etmem
saygılar
Ya yazmayayım diyorum ama yinede tutamadım hakan bey yanlış anlamayın ama ilk zamanlar daha bir olgun yazılar yazıyordunuz,bunun gibi eğer işimi görmezlerse mustafa koça çıkarım şunu yaparım bunu yaparım bunlar biraz çocukca lütfen yanlış anlamayın .
Sayın mustafa koç hiç işi gücü yok servislerimi denetleyecek yada şikayet maillerine mi bakacak peki ozman fiat bünyesindeki müfettişler itiraz şikayet bölümü başkanları çalışanları ne iş yapacak :)
Bu siteyi birmotlardan tutunda bütün fiat servisleri haberdar ve yazdığınız her kelimeyi okuyorlar tüm birmotların haber al merkezleri var tüm yazılı görsel basını takip ediyorlar bu kesin bir bilgidir..
Birde lütfen eğer bir sorun olduysa bunu sonuna kadar destekleyin yani işiniz olmayınca vay şöyle vay böyle işiniz görüldükten sonra en büyük *** başka büyük yok gibi ifadeler kullanmayın ,sizin yazılarınızı örnek alacak çok insan var çok iyi niyetli birisiniz ama yazılarınız ara sıra değişime uğruyor :) Bir dost olarak görüp yanlış anlamazsanız sevinirim ..
narkoz30
14/11/2009, 10:53
1. si hala yanılış anlaşılıyor benim böyle şikayet gibi bir kaygım yok sayın mustafa koç veya ilgili kim ise bizzat servisleri kendileri kontrol ediyorlar yalan söyleyecek değilim.
2. si yazdıklarınızda beni şımarık bir çocuk gibi gösterme gayreti içine girdiğiniz izlenimi edindim.
Sizin bildiğiniz kadarı ile ben de biliyorum yazılı ve görsel basını birmot değil fiat merkezi takip ediyor servislerin bu tarz işlere ayıracak vakitleri yok burada yazılanlar ufacık bir kum tanesi değerinde olabilir ama emin olun bunları en tepedeki yöneticiler de hemen olmasa bile görüp okuyorlar.
Benim burada belirtmek istediğim ana konu koç şirketlerinin denetiminin çok skı olduğu ve sahipleri ve ortaklarının denetleme işlerini bizzat kendiler yaptığına dair yıllardır aldıgım duyumlardır. Yoksa benim burada yazdıklarımdan yola çıkıp o insanlar yakınlık kurduğum ve ya amcamın oğludur kahvede çok pişpirik attık muhabbetimiz boldur izlenimi verdiysem özellikle mustafa koçtan ve diğer ismi geçen herkesten özür dilerim.
Şunu da anlıyorum ki herşeyi forumda paylaşmayacaksın bazı şeler bizzat kişinin kendisine kalmalı.
Sevgili femoli yorumunuz beni oldukça kırdı. Aklı başında yorumlardn kastınızı anladım artık susmanın vakti geldi biraz canımı sıktınız haddimi bildirdiniz yazdığınız 2 kelime ile her insanın ait olması gereken yerler var ben de böylelikle yerimi ve mekanımı gayet iyi anladım. Saygılar sevgiler.
erkaymis
14/11/2009, 11:04
fiat bayiisnde müşteri ilşkileri sorumlusuyum o kadar sık rastladığımız konular ki bunlar alışkınız. burda servisin de suçu yok değil hangimiz hata yapmıyoruz ki?benim kanaatimce, yedek arac vermezlerse en üst mercilere çıkılıyor şikayetler ediliyor yazıyı okuyanların ve o servise gidenlrin aklında soru işareti kalıyor bir daha gitmesek mi deniyor ?arac verilince teşkkürler ediliyor en iyi en süperi burası deniyor.daha sonra başka bir sorunçıkana kadar orası en süper yer olarak kalıyor başka bir sorunda siz zaten böyleydiniz oluyor.
kimseyi suçladığım yada eleştirdiğim yok sadece genel bir sorun olduğu için yorum yazma ihtiyacı duydum
narkoz30
14/11/2009, 11:14
Dostum haklısn bazı arkadaşlarımıza daha aynı gün araç verilmiş hatta sorulmadan araç teklif etmişler ben kendi çabalarımla işimden gücümden olarak 8 gün sabrettim de araç aldım elbette araç verirseniz her müşterinin gözünde 1 numara olursunuz bunun farkında olsun diğer kullanıcılarımız diye yazdım eğer bir sorunu çözemiyorsanız kademeli olarak en üst mercilere çıkmakta sersiniz o merciye çıkana kadar olan girşimler sonuçsuz kalıyorsa bunda müşterinin değil servislein ve bu işle ilgili yneticilerin sorumluluğu vardır. Ha bir şey daha madem servistesiniz mutafa koç un sizi aradığına şahit olup olmadığınızı rica edeceğim bilgi açısından.
Ben fiatı seviyorum bana araç verdikleri için de son derece yalaka bir yorumla karşı karşıyasnız ama o yalaka yorumların arkasındaki müşteri memnuniyetini göz ardı edemezsiniz bugün son derece keyifliyim. İş yerimde japon konuklarımızı ağırladığım için terfi aldım ve bayramda italya tatili kazandım (işyerim tarafından) iyi bir mükafaat benim için Bir de şunu düşünün arabayı fiat kiralamasaydı ben de gidip cebimden lüks bir araç kiralayacaktım çünkü şirketimde tüm araçlar meşgul gümdemin ben merkez odaklı bir konusu oldu ama bu kadar tartışılmasına ve yorum yapılmasına sevinçliyim çünkü bu konuların hiçbiri diğer forumlarda yok. Bu bizi eşsiz ve kaynağı bol yapar.
İyi forumlar.
Hakan bey bence yalaka deyiminiz yanlış dğer dediklerinizi de ben onaylayabilirim gerçekten çalıştığım şirkette linea dolu en ufak bir sorunlarında fiat çok büyük destek sağlıyor sanırım bu bizim firmamıza özgü de olabilir.
Eğer hakkınızı arıyorsanız ve hakkınızı verdiklerinde teşekkürlerinizi sunuyorsanız bu yalaka bir durum oluştursada dediğiniz gibi müşteri memnuniyeti açısından çok önemli birşey bu forumda sizin başınıza gelen kimin başına gelse bence sizin gibi düşünürdü.
Bir arkadaşımın da başına geldi benzer bir durum parça yurtdışından geleceği için 2. günde araba tahsis ettiler 10 günde de kendi arabasını teslim ettiler ben şahidim. :)
Lütfen hakan bey tanıdığım en ilginç insanlardansınız kendinize yalaka demeyin öyle olmadığınızı biliyorum en azından 12 sene öncesinden :)
Bu arada terfinizi kutlarım.
erkaymis
14/11/2009, 12:04
Hakan bey herkezin aracı çok kıymetli ve önemli eğer bri sorun varsa ve giderilemiyorsa bu fazlasıyla cansıkıcı bir durum aracınıza el konulup yedek aracverilmemeside cabası anlatmak istediğim kısa süre içersinde siz yorulmuşsunuz.
buarada ben CEO muzu bile gazetede gördüm telefon ile konuşmak nasip bile olmadı olmazda kaldı ki Mustafa Koç un bizi arayacağı (mümkün değil )3 yıldır fiat tayım eğer böyle bir olay olsaydı haberimiz olurdu
narkoz30
14/11/2009, 14:45
Ewet sizinle aynı fikirdeyim birmot müşteri temsilcimin bizzat şahit olduğu birşeyi yazdım evet denk gelirsiniz birgün ceo nuz sizi de arayabilir bu demek değil ki hiç aramayacak sorunun çözümü için gerekli olduğu kişiyi bizat arayacaktır aman sorun olmasın da. :) Sanırım siz birmot da değil mahmutpaşa daki FİAT ERKAY da hizmet görüyorsunuz. Birmotlar biraz daha farklı. Ben bu arada her hafta etilerde tenis oynarken görüyorum mustafa koç u :) yada fenerbahçe klüp lokalind ali koç a denk geliyorum gazetelerden de okuyorum Allah böyle iyi kaliteli insanları ulusumuzun başından eksik etmesin. Defalarca Rahmi koç u eşiyle beraber boğazda yürürken gördüm bu demek değil ki hiç ortada olmayan çok yogun insanlar özel alanlarında hizmet edenler hergün görüyorlardır sizler de öyle bir anlatmışsınız ki hiç ulaşılamayacak insanlar gibi hayır hiç de öyle değil. :)
Yeşim hanım terfim için güzel dileklerinize teşekkür ederim hayır karakterim ve yapımdan en ufak bir değişiklik geçirmedim emin olabilirsiniz. :)
erkaymis
14/11/2009, 15:33
Hakan bey herkesi her yerde görebilirsiniz anlatmak istediğim eğer bir yerde bir sorun varsa bunlarla onlar değil konunun muhattabı ilgilenir.Onlar bu şekilde sorunla ilgilenmez şahit de olmadım
bu arada mahmutpaşa değil mahmutbey/ bağcılar/istoçun yanı yardımcı olabileceğimiz bir şey olursa her zaman bekleriz.
06kaymak
14/11/2009, 15:42
Mustafa Koç, Birmodu kendi şirketi olduğu için ziyaret etmiştir...
hakan bey duygusal olmayın lütfen. Servis çalışanlarından gelen mesajlar beni doğruluyor bakın. Bu site tüm fiat servis ve bayileri tarafından biliniyor ve takip ediliyor. Koç Holding bünyesinde çalışmış birisi olarak bunu söylüyorum.Evet Mustafa ve Ali beyler dahası hemşehrim Rahmi beyler kalite insanlardır ancak çalışanlar arasında çeşit çeşit insanlar var takdir edersiniz. (Ben en acaibiyle çalıştım ordan bilirim.) Sonuçta şikayetinizi çözümleme noktasında onları baz alalım derim ben.Patronlar golf oynasınlar haklarıdır.
GP COSKUN
15/11/2009, 00:25
hakan bey bakın bu biraz şeye benziyor
büyük bir fabrikada işçi olarak çalışıyorsunuz
o gün hastasınız şefinizden izin istiyorsunuz size izin veremiyor
sizde sorununuzu çözmek için
şefinizi es geçip ,kısım şefini es geçip ,bölüm şefini es geçip ,personel müdürünü es geçip ,genel müdürü es geçip taaaa patrona izin almaya çıkıyorsunuz
nasıl size mantıklı geldimi bu durum
ben patron olsam sırayla saydığım bütün kişileri derhal kovarım
bu bir örnekti sadece yani sizin sandığınız gibi ne mustafa koç ne ali koç müşteri sorunlarıyla yada müferit sorunlarla ilgilenemezler ilgilenecek vakitte bulamazlar
aziz ali yi mahveder feneri boşlarsa =))
narkoz30
15/11/2009, 09:31
E peki ozaman sizlerin dediği olsun. Ben her duyduğumu ve yaşadığımı işkembeden atmışım o zaman. :)
Her duyulan da doğru değildir. Herkesi her yerde görebilirsiniz bu bir ayrıcalık ta değildir. Her gördüğünüz size yardımcı olur diye birşey de yoktur.
adamın adını andınız 2 bacagı kırıldı. baska bise olsa ne olacktı.
narkoz30
14/01/2010, 22:39
hortlamış yine konu :) güler geçerim bildiğimi de kendime saklarım dostlar :)
Konuyu kapatalım kalpten gidecek adam yoksa :)
Hakan bey bir BRAVO sahibi olarak bizim yerimize kendisine geçmiş olsun diler. Hergün birlikteler nasılsa.
forum eski forum değil .)
narkoz30
16/01/2010, 12:41
Hakan bey bir BRAVO sahibi olarak bizim yerimize kendisine geçmiş olsun diler. Hergün birlikteler nasılsa.
tEŞEKKÜR EDERİM DOSTUM GEL SENİ DE TANIŞTIRAYIM. sEN DE HERGÜN BERABER OL ;) HATTA FORUM ADINA SAYGI SEVGİ VE GEÇMİŞ OLSUN DİLEKLERİNİ İLET.
Bu kadar abartıya da pes 2010 doğrusu :):):)
Ben zaten 4 yıl kendilerinin çok önem verdiği bir kurumda tek örnek olarak çalıştım. İyi tanırım kendilerini ayrıca severim de. Ama isimlerini her yerde yakınımmış gibi zikretmem gereksiz görürüm. Ben Koç grubundan gördüğüm yalakalıkları kaldıramadığım için istifa ettim. Bir şey iletmeme gerek yok çevresindekiler yeter Mustafa beye.:cool:
Selamlar.hayirli olsun aracin hakan kardeşim.fiat beylikdüzü birmot demeyin lütfen berbat bir işletme ve yönetime sahip bir yer.sevisteki ustalat çok umarsiz ve yaptiklari işten hiç mutlu görünmüyorlar ve özellikle bunu hissettiriyorlar.oraya gidince muhatapo bulmakta zor oluyor.bir daha gitmek mi?benim için asla.ucuz kurtarmişsin yine.bu arada kötü bayiler için bir başlikta açilabilir.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.