Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kayseri de tofaş rezaleti.



mavi-punto
23/09/2009, 12:35
Bu gün kendi kendine çatlayan vites topuzu ve direksiyon altından gelen plastik sesini gidermek ve garantiden degişimini istemek için ambardaki servise gittim.Ne göreyim serviste kimse yok .Reno servisinden eski yerlerine taşındıklarını ögrendim.Anatamirin karşısındaki tofaş servisine vardıgımda ise tofaş bayiliginden ayrıldıklarını ögrendim.Ordaki yetkililer normalde iki parçanın garentiden degişmesi gerektigini ançak garanti hariç bakım yaptıklarını garanti işlemleri için yakın bir ile gitmem gerektigini söylediler.4442255 telefon ettigimde de aynı şeyler tekrar edildi.Şimdi fiat tofaş yetkilileriyim diye ortada gezen zatlara şunu sormak isterim.
A)1 milyon nufuslu bır ilde araçlarınızı merak eden biri 100 km yol gidib tofaş bayimi arayaçak,arabaya bakmak için.Sonrada 100km dönecek ,sizin hizmet anlayışınız bumu.
B)Şu anda Kayseri de binlerce garanti kapsamında olan araç bakım ve onarım için yaklaşık toplamda 200 km yol yapacak.Bu araçların yakıtları milli servet degilmi.
C)Bu insanlar bu illere gittiginde yeme içme ihdiyacını nerden nasıl saglayaçaksınız.Yoksa insanları keriz yerine koyarak aracı sattık ne yaparsanız yapınmı diyeceksiniz.
D)Ben bu arçı terçih ederken Kayseride iki ayrı servisi var diye tercih ettim.Önce tanver sonrada özarlar kapandı.1.000.000 nufuslu kende bu servisler kapanaçaksa neden daha önce önlem almadınız.Kurum sorumlulugu oturdugunuz yerden maaş almaklamı oluyor.
E)Diyelimki en yakın ile gittim.Parca garentiden degişecek ve herzaman oldugu gibi 1 hafta içinde gelir dendi.1 hafta sonra yeniden yola düş git gel toplamda 400 km yol 2 gün iş yerinden izin al.en az yarımdepo yakıt işe gidememe nedeniyle üçret kesintisi.Bunları tofaş ödemeyi tahadüt ediyorsa biz çevre illerden servis alalım.
F)Kırız nedeniyle araç satamamaktan şikayet eden yetkililer bu anlayıştan dolayı kim sizden araç alır.Alanında aklından şüphe etmezlermi.Bana bir tane Kayseri yetkili satıcınızın telefonunu verin.(Tofaş şovrumu yok.) Veremazsiniz çünkü yok.:toot0000:
G)Garantiyi yenilerken bana neden bu konuda bilgi verilmedi.benim bilgilendirilmem en doğal hakkım degilmi.Parayı alırız sizde ne yaparsanız yapınmı denilmek isteniyor.:agiskavgasi:
Arkadaşlar bunları iletecegim,bir yetkili mail adresi istiyorum.yardımlarınızı bekliyorum.

femoli
23/09/2009, 12:39
Wayy çok enteresan nerede yaşıyoruz yetkili servisi olmayan bir şehir üstelik fiat gibi yılların araç üreticisi .. çok ayıplı bir durum valla ummarım en kısa zamnda bu durumu çözerler yoksa senin gibi sesini yükselten çok kişi olacak ..Ve olmalıdırda ..

Ogulcan.Öğüt
23/09/2009, 12:58
Şikayet var a yazabilirsin tofaşın saçmalıklarından bir tanesi daha işte :S

mavi-punto
23/09/2009, 14:12
Şikayet var a yazdım.Bir iki siteye daha yazdım.

h k
23/09/2009, 18:20
yeni bir bayi açılır mutlak.
o kadar büyük bir ilde sermaye sahiplerinden birinin aklına gelir.

ama tofaşın en azından birmotu oraya yönlendirmesi lazımdı , bayinin kapanacağı pat diye belli olmaz önceden mutlak belliymiştir.

Phaser
23/09/2009, 18:33
arkadaşlar şikayet sitelerini kaileye almıyorlar bana bizzat tofaş yetkilileri bunu söyledi. bende şiayetimi yazdım ve kendilerine gösterdim. bizi bağlamazki bunlar diyor.

Dostum bu arada garanti kitapçığının arkasında yazan maddeleri oku bu hususta bir bilgi var gerekirse hakkını mahkemede ara.

bu arada dostum istersen belki bir işe yarar Tofaş CEO'sunun mail adresi var istersen bana özelden mesaj at sana yazabilirim mail adresini.

canpolat21
23/09/2009, 18:49
rezalet arkadaşlar,bu şumu demek oluyor tanındık şehirlerden fiat araç alın yoksa almayın :D

bende arabamla erzincana gitmiştim,araba hararet yaptı fanı çıkmış,girdiği yermi çatlamış ne,parça yokmuş,yapamadılar,geçici olarak taktılar arabayıda bakım yerine alırken vitesi kırıyordu ayı :D istanbula geldiğimde garantiden değiştim...

birde bi havayla haber yapılmışki büyük 2 servis nasıl böyle hemen kapanıyor enteresan! anlamadım...

Fiat Kayseri Bayisi / Haber, Haberler, Haberi, Haberleri, Haber oku, Gazete, Gazetesi, Gazeteleri, Gazete oku (https://www.kariyerhaber.com/V1/Pg/NewsCityDetail/NewID/17108/CatID/31/CityCode/38/CityName/Kayseri/CountryID//ID/464/VillageID/)

artık ne diyim garantiyi sallayıp kendi tanıdık tamircilerinize yaptıracaksınız

AYIP FİAT AYIP

https://forum.grandepuntotr.com/servis/12272-kayseri-ozarlar-fiat-bayii-bitti-mi.html

bari kayseri için sattığı araçlarda garanti vermeyip fiyatından düşse :D:D:D

komik :D

Stalker
23/09/2009, 20:16
Rezillik tek kelime ile...

mavi-punto
25/09/2009, 10:39
Arkadaşlarımıza özelden attıkları mesajlar için teşekür ederim.grandepuntotr sitesinin farkını gördüm .İlginize yeniden teşekür ederim.

muusti
26/09/2009, 00:50
aradaşlar aslında bu site hepimizin,haksızlığa uğradığımız zamanlar birleşp güç birliği yapmamız için bir fırsat.bence birbirimiz sorunlarına kayıtsız kalmayıp gerekirse fiat genel merkezi telefon yağmuruna tutarak onların kayıtsızlığı ortadan kaldırabiiriz.birlikten güç doğar.bını yapmalı ve hakkımzı aramalıyız.

imdesign
27/09/2009, 00:19
Kadir abi yaklaşık 1 ay önce buraya yazmıştım özarlar battı diye.

Ama öğrendim ki batmaktan beter olmuşlar...

Ankara seyahatim öncesi 2 hafta felan önce

15.000 i geçen bakımım için uğradım yağ, yağ filtresi, polen filtresi vs.

değişimi için servis ''ARIYORDUM'' koca memlekette Fiat servisi ''YOK''

neyse Özarlara doğru çıktım. İn cin top oynuyor kocaa servis bom boş

o ön plazada meşhur hacizli sarı brava ve gri tipo duruyor...

Servis kısmına yanaştım baktım kapı açık ilerledim içerden biri geldi kapalıyız dedi

aşağı indim aynen bunları söyledim''

Hangi gün açıktınız ???
2007 yılından bu zamana servisinize geliriz ''gelmek zorundayız!''
Tanver oto kapalı başçavuşlar sadece yedek parça veriyor eeee ben
bu arabayı aldım güzel... garantisi? sürüyor... yedek parça sıkıntımız?
çok şükür yok... eee peki arkadaşım ben 2007 yılından bu yana NEDEN
Garantim sürdüğü halde servis hizmetimi alamıyorum???
Yedek parça zibil gibi... Ama yapacak usta nerde ???
FİAT bana bu garantiyi veriyormu? Veriyor... Peki o zaman NEDEN
ben yedek parça + işçiliğe (sanayiye) para vereyim???

Dedim ve Adam Beyfendi Servisimize giderek arkadaşlara sıkıntınızdan bahsedin...

Tamam aga orayada gidelim ordada veririz bir konferans...

neyse Kadir abi bilir o mesafeyi :) bu arada abi orası Ambar diye geçmiyor :D

Abi ambarı en az 20 dk. daha gidiyorsun o rası resmen boğazköprü yaa :D

nevşehire 15 dk. daha yakın :D

neyse Anatamirin karşısına ''eski yerine'' gittim Ergün müydü o resepsiyondaki abimiz.

o abimizi buldum Allah var çok iyi bir abimiz ancak oda bir emir kulu...

Baya bir veryansın ettim bu arada yeni yer mevzusunuda sordum Ağalar biraz .........

neyse parça 15.000 bakımı dedim yapalım ama polen fitresi yok ?? yağ filtresi yok ??

dedim yağ varmı var tamam kalsın almıyorum... neden abi yağ filtren yok

yağı değiştirsen neye yarar... Aynı filtreyi kullanınca zaten o yağda kararacak ....

:realmad: Şeytan diyor Al Atını ..................... Tımarınııııı.:ranting2:

StrawBeeRy
27/09/2009, 00:26
rezil rezil bunu yapanlar yetkili servislerin müdürleri onlardan şikayetçi olmak lazım ustaların bir suçu yok o müdür denilen kişi ne derse onu yapıyorlar.bizim kazada parçalar değişicekti parçaları çıkma takmışlar takılı olan parçalarla bilgisayarda kayıtlı olan parçalar uymuyor yani hurdacıdan almışlar.ön tamponu kırmızıdan siyaha zımparasız boyamışlar şimdi alttan kırmızı çıkıyor.bayramdan önce gittiğimde ustayla baya bir konuştum adam bana müdürler böyle emrediyorlar bizde böyle yapmak zorundayız böyle yapıyoruz müşteri şikayetçi oluyor sonra ustanın başı yanıyor.müdürleri sorgulayan yok sende kalkıp şimdi şikayet edersen benim başıma patlicak dedi :) o yüzden müdürler yapıyor böyle durumları.