Orijinalini görmek için tıklayınız : Gürses Oto rezaleti dikkat!
Arkadaşlar 4 eylülde esenlerdeki gürses otoya orta konsoldaki havalandırma çerçevesi yerinden oynuyor diye gittim.aracı içeriye aldılar ve 2 saat beklettiler.aracı teslim aldım çıktım yola,yapılan yere baktım daha fazla oynamaya başlamış.herneyse klimayı açıyım dedim bi baktım klima konsolunda hemde ekranında kocaman bir çizik.servise bir hışımla geri gittim gösterdim kabullenmediler.Fiat çağrı merkezini aradım şikayet ettim bana geri döndüler bana dedikleri "araç 8 aylık o çizikleri siz farkına varmadan yapmışsınızdır" bende evet yalan attım ücretsiz servise yaptırmak için değince telefon suratıma kapatıldı.Merak eden arkadaşlar için resimleri koyuyorum.Siz siz olun Gürses oto dan uzak durun!!!
imdesign
10/09/2009, 17:58
Çok geçmiş olsun resimlere göre o bölgeyle uğraşırken resmen çizmişler
bariz belli. Servislerdeki bu lakâyitlik nedir anlamış değilim;
Benimde başıma gelmişti bir yeri yaparken bir yeri bozmakta üstlerine yoktur herhalde.
Berk, geçmiş olsun.Bunların önceden olması ve senin farketmemen imkansız.Orta konsoldaki bölmeleri söküp takarken çizildiği bariz, bence merkezi tekrar aramalısın.Sonuçta bir problem olmaz ama oralara her bakışta gözüne batacaktır o çizikler, sinir bozucu bir durum...
imdesign
10/09/2009, 18:20
Arda abiye katılıyorum göze çok batar benim araçta torpidonun
hemen üzerinde çıkmayan ufak bir leke var hep gözüm takılıyor.
Sinirlerim bozuluyor.:ranting2:
Zaten her klimayı açtığımda gözüme batıyor.İnsan kendi yapsa içi acımaz.Sen arabanı dünyanın parasını vererek sevise bırakıyosun sonra bu hale geliyor.Bu olaylardan sonra soğudum zaten arabadan.İyi fiyat veren birini bulabilirsem satmayı düşünüyorum.
geçmiş olsun kötü bişi. bende koltuklarımı batırmalarına kıl oluyorum serviscilerin .
Aracın sökülüp takıldığında ya tornavida yada kesici bir alet kaçırmış olmalılar.. Eğer kendinden eminsen şikayetini gerekli yerlere bıkmadan usanmadan yapmalısın gerekirse bilir kişi getirip çok zman geçmeden zabıt tutturmalısın ..
hakkını ara adam gıbı iş yapsınlar
Sikayet Var (https://www.sikayetvar.com) a yazmanızı tavsiye ederim.
yapılan işlem için servis kağıdı açılmadı o yüzden bir sonuç alacağımı düşünmüyorum.
Geçmiş olsun. Arkadaşların dediği gibi tekrardan arayıp şikayetini dile getirmelisin.
StrawBeeRy
10/09/2009, 23:43
kesici aletle bızıklarlarsa öyle olur.bırakma derim abi hakkını ara çünkü hergün gördüğünde sinirlerin tepene gelicek
arkadaşlar resimdeki klima ünitesinin çerçevesi tek satılıyor mudur?yoksa klima ünitesi ile birliktemi geliyodur?ne çözüm önerirsiniz?
Hurdacılardan temi edebilirsin ama tek verirlermi bilmem ..
ocean_1919
11/09/2009, 16:53
Daha sinir bozucu olan Fiat Çağrı Merkezi'nin tutumu. "araç 8 aylık o çizikleri siz farkına varmadan yapmışsınızdır" demişler ya....
Fiat Çağrı Merkezinde ki şahsı bu tutumundan dolayı ayrıca şikayet etmek lazım.
arkadasım belkı bıraz abartıyorum fakat cıddı cıddı tehdıt et derım mahkemeye verırım falan fılan .yasal olarak huku forumlarına uye ol ıllakı bır avukat cevap verecektır .
www.hukuki.net (https://www.hukuki.net)
www.hukuk.gen.tr/ (https://www.hukuk.gen.tr/)
www.hukukrehberi.net (https://www.hukukrehberi.net)
sıtelerden hukukı.net ten kesın bır cevap alırsın ona gore hareket edersın
forumumuzda tanıdık bir avukat varsa yol gösterirse sevinirim arkadaşlar.
Sikayet Var (https://www.sikayetvar.com) a yazmanızı tavsiye ederim.
dostum maalesef bu sitenin pek bir faydası olmuyor bilmem daha önce yazılarımı okudunuzmu benim aracımda şanzıman sorunu vardı halledemediler bu siteye hürriyet tüketici köşesine şikayetler yazdım çözüm olmadı müşteri hizmetlerini aramaktan gelen telefon faturaları da cabası. en sonunda neden uğraşıyorumki dedim bütün herşeyim belgeli gittim istanbul levent adliyesine açtım davamı kasım ayında mahkemem var bu ülkede hukuk var kanun var bence internet yada gazete değil direk hukuki yollardan aramalı haklarımızı. adliyedeki avukatlar bana keşke herkes sizin gibi uğraşmayı göze alsa talep çok olsa hiç bir firma böle tüketiciyi uğraştıramaz diyor. buradan herkese sesleniyorum ufacık bir işlem için bile servise girseniz mutlaka servis danışmanının isim soyisim ve imzasıda olan servis formunuzu almanızı şiddetle öneririm.
Kesinlikle haklısınız hakkımızı aramıyı bilmiyoruz mahkemeler hep korkutucu geldiği için basit yöntemleri seçiyoruz olmayıncada sinemize çekip oturuyoruz ..
batuhann80
14/09/2009, 12:21
malesef oda sistemin agırlıgı ve gitgeli gözümüzü korkutuyor,,,en azından benimkini...
trezequet
14/09/2009, 18:27
Geçmiş olsun.Bu ve benzeri zararlarda Sulh Hukuk Mahkemesinden tespit talep edilir ve oradan yola çıkılır.Bunun için de yaklaşık 500 TL (harç,bilirkişi vs) masraf etmeniz gerekir.Çizik bizim gibi arabasına aşık insanlar için büyük ama bu denli bir tespit için küçüğe benziyor.Ayrıca servise giriş çıkışınızı,kimin ilgilendiğini de sanırım belgeleyemiyorsunuz.Yapılan kötü hizmet yaklaşım gibi durumlar için Tüketici Mah.başvurabilirsiniz.Harç alınmaz başvuru ücretsizdir.Ayrıca konuyu tüketici şikayetini konu alan paylaşım yerlerinde dile getirerek en azından orayı tercih edecek kişilere yardımcı olabilirsiniz.Benim tavsiye edebileceğim bunlardan ibaret.Tabiki sadece tavsiye kesin olan bişey yok:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.