Orijinalini görmek için tıklayınız : Servis Şikayet (Erkay Mahmutbey Şubesi)
Aracımı geçtiğimiz cuma günü 20000 bakımı için erkay mahmutbey şubesine gönderdim (kendim çalıştığım için babam ile göndermek zorunda kaldım) Ancak ben aracı pazar günü kullanma fırsatı bulabildim babamın söylediğide seviste söylenen süreden iki saat daha fazla sürdüğü gibi bir şikayet vardı
Asıl şikayete gelince aracı pazar günü bir çıkardım o da ne araçtan takır takır sesler geliyor sonra kenara çekip bir baktım kartel muhafazasını iyi takamamışlar boşlukta duruyor ve ses yapıyor ve aracımın bir paspasını kaybetmişler hemen fiat çağrı merkezini arayıp şikayetimi bildirdim bana acil yol yardımını yollayabileceklerini söylediler ben kabul etmedim bayi hakkındaki şikayetimi ilettim ve orası hakkında işlem yapılmasını istedim. Pazartesi günü hemer erkay servisten bir bayan beni arayıp özür diledi ve beni tekrar servise çağırda eksiklerin giderilmesi konusunda aracı yine babam ile göndermek zorunda kaldım (şansları varmış ki ben gitmedim çünkü çok sinirliydim) orada kartel muhafazasını halledip paspas içinde fabrikaya sipariş verdiklerini söylemişler birde ekstradan motor koruma yapmışlar zannederim sus payı olarak.
Başımdan böyle bir olay geçti bunu siz değerli arkadaşlarımla paylaşmak istedim
Birde bu paspas konusu bana pek inandırıcı gelmedi ama sizce ne olur?
Paspas olayı biraz aldatmca gibi.Paspas ellerinde olmuyor genelde ama isteseler buluyolar hemen.Geçenlerde orjinal halı paspas aradım.Hiç bir bayinin aksesuar bölümünde yok.Ama orda çalışan depo gibi biyerden el altından sattı.:siritma:İçeride fatura filan kesilmeden çıktım, parayı cebe attı muhtemelen ama işim görüldü sonuçta
Servislerde oluyor bazen böyle şeyler. İlla üzerine düşmek lazım. Ama sonuçta sorunu düzeltiyorlar.
desmicare
16/04/2009, 01:06
bir de ordu tunalar servisi var ki akıllara zarar arkadaşlar... önden gelen ses yüzünden servise gittim yapıldı dendi ama ayı ses yine geliyor tekrar gittim yapıldı dendi tekrar aynı problem bu servis mi yoksa servisçilik mi?
Geçmiş olsun...
Yalnız 1-2 konuda daha kartel olarak geçiyor, bunun adı karter yazmazsam çatlayacağım artık... :)
Motor'a Motür demek gibi :)
erkay servis bölümünde kapasitesinin üstünde iş kabul aldığı için yapılan işlemler yarımyamalak yapılıyor.eğer o civarlarda oturuyosan esenlerdeki Gürses servisini tavsiye ederim.
Geçmiş olsun üstüne düşün yoksa paspasınız güme gider...
gecmiş olsun bende o servisi kullanıyordum ama hic birsey yasamadım .
siyah rüzgar
16/04/2009, 13:07
geçmiş olsun sorunlarının düzeltilmesine sevimdim. ama paspasını sakın boşlama kemalde demiş güme gider sonra.
her zaman her servis iyi olacak diye bir kural yok. dün forumda bir konu gördüm ayın servis elemanı diye bence ayın servisi gibi bir şey yapılmalı servis elemanından ziyade servis önemli, ii olan servisin elemanlarının tümü zaten ayın elemanı olacaktır.
ben iki senedir erkaya gidiyorum çokta memnunum evet servis baya yoğun o yüzden sizin iş aceleye gelmiş ama sonuçta hallolmuş
badboy1980
17/04/2009, 01:31
Geçmiş olsun en azından hatalarını kabul etmişler. Hataları bazı servisler kabul bile etmiyorlar.
Ogulcan.Öğüt
17/04/2009, 17:11
Geçmiş Olsun Arada Olabiliyo Böyle Seyler
erkaymis
28/04/2009, 15:51
Ferhat bey
servisimizde böyle bir olayın ilk defa başımıza geldiğinde sizinle görüştüğümde de belirtmiştim paspasların ilk geldiğinde olup olmadığını bilmiyoruz fakat siz değerli müşterilerimizin sözüne güvendiğimiz için 1 takım paspas hediye etmeyi ön gördük elimizde olmadığı için genel merekezimizden kauçuk paspasınızın siparişi verilmiş bayimize ulaşır ulaşmaz yeni paspasınız size temin edilecektir.
Ferhat bey
servisimizde böyle bir olayın ilk defa başımıza geldiğinde sizinle görüştüğümde de belirtmiştim paspasların ilk geldiğinde olup olmadığını bilmiyoruz fakat siz değerli müşterilerimizin sözüne güvendiğimiz için 1 takım paspas hediye etmeyi ön gördük elimizde olmadığı için genel merekezimizden kauçuk paspasınızın siparişi verilmiş bayimize ulaşır ulaşmaz yeni paspasınız size temin edilecektir.
Bu örnek davranışınızdan dolayı size ve nezdinizde tüm servis çalışanlarına teşekkür ederiz...
ferhat bey gecmiş olsun servis yetkilisi gerekli acıklamayı yapmış umarım birdaha hata ile karşılaşmazsınız
yiğit bey keşke paspasın faturasını alsaydınız bu gibi olaylar ilgili servisin adını kötüye cıkarıyor calışanların hatası yüzünden bazı olayların faturası servislere kesiliyor
Ferhat bey
servisimizde böyle bir olayın ilk defa başımıza geldiğinde sizinle görüştüğümde de belirtmiştim paspasların ilk geldiğinde olup olmadığını bilmiyoruz fakat siz değerli müşterilerimizin sözüne güvendiğimiz için 1 takım paspas hediye etmeyi ön gördük elimizde olmadığı için genel merekezimizden kauçuk paspasınızın siparişi verilmiş bayimize ulaşır ulaşmaz yeni paspasınız size temin edilecektir.
Deniz hanım ilginiz için teşekkür ederim. Açıkçasını söylemek gerekirse sizden böyle bir davranış beklemiyordum.
dtunacik
29/04/2009, 23:18
O servis bence güzel 2006 yılında istanbulda iken gitmiştim.Elinizdeki servislerin değerini bilin.Van servisi görseniz ağlarsınız.
zaten ben bu servisi 2 yıldır kullanıyorum hiç bir şikayetim yoktu çok da memnunum hatta bu seferde yine memnunum ancak bu sefer ilk mesajd ada söylediğim gibi aracımı kendim götürme fırsatımı bulamadığım için bu sorunla karşılaştım. Ancak küçük bir sorunda olsa bence önemli bir sorun sorun. Tamam belki çalışanların suçu ama o çalışanlar da servisin bir parçası değilmidir.
Bu kaybolan bir paspas değilde başka bir şey de olabilirdi birde bu açıdan düşünüp bana hak vereceğinizi umarım.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.