Orijinalini görmek için tıklayınız : İzmir Fiat Bayii & Servisleri Müşteri Memnuniyeti Anketi
Buda İzmir için olsun :)
Forumda şimdiye kadar genellikle Grande Punto'larimiz uzerine anketler acildi. Bir de Fiat servislerini değerlendirelim istedim. Öncelikle Ankara'daki Fiat bayii ve servisleri degerlendirelim istedim. Daha sonra diger illere sirasiyla gecis yapabiliriz.
Ekleme; Birden çok şıkkı seçebilirsiniz.
Buraya yazmayı uygun gördüm :)
Birmottan aradılar biraz önce, en son 2007de gelmişsiniz bi şikayetiniz varmı tekrar bekleriz gibisinden bi konuşma yaptık.
Servisin düzeni ve kadrosu yenilenmiş artık çok daha iyi hizmet verdiğimizi düşünüyoruz filan dediler. geçen hafta logo almak için gitmiştim gerçekten daha iyi olmuş gibi. bi şans daha vermek lazım sanırım :)
Ozan bugun Merkez otoda UMit Abi ile karsilastik. Birmot onuda aramis. Yaptiklari hatanin farkina 2 sene sonra varmislar demekki. Ayni sey yakin bir zamanda Enriko taraa da olucak
ümit yanardağ
08/04/2009, 22:20
selam yasemin :) evet merkez bu konuda çok iyi bize zamanında değer vermeyen ve üzen servislere paydos kötü yanımda da merkez vardı şimdi de :) doğruyu bulmuşken değiştirmeye niyetim yok.akın bey ve kurtuluşa çok teşekkürler
canım arkadaşlarım ciddi bir rahatsızlık yaşadım ama şimdi iyiyim uzun süredir yazamadım kardeşlerimi öper selamlar...
Ümit abi çok geçmiş olsun duymamıştım.
Evet Yasemin abla o konuda katılıyorum ancak 2 senede anlamışlar :D geçen hafta gidip logo almıştım onun için aradılar sandım başta sonra en son 2007de gelmişsiniz filan dedi :D:D
Yeni öğrendiğim bir konu ise fiatın anket için geri aramasında memnun kalmadını söyleyen müşteri olursa primler iptal oluyomuş. isim vermeye gerek yok 8 senedir burdayım daha hiç prim almadım dedi. rica ettiler aradıklarında memnun kaldım dememi bende tabii dedim zaten sadece parça aldım :)
birde yazılım sorunu vardı araçta izmire gelince ilk iş olarak merkez servise gittim sabah 9 gibi yazılım yüklendi ve çok güzel bi biçimde yıkandı(fırçasız yıkıyolar enrikoda yıkatmıyorum fırça ile yıkadıkları için) ve 11:30 gibi çıktım servisten ki bu süre çok daha kısa olabilirdi usta sordu işin varmı vs diye bende yok dedim buna rağmen öğlen olmadan yıkama dahil çıkmış oldum. enriko veya birmotta kesinlikle öğleden sonraya kalırdı...
daha sonra logoları almaya birmota gidince lafı açıldı söyledim sabah merkez servise gittim bunları bunları yaptırdım diye neden merkeze gittin dedi, buraya gelseydim ne arabanın yanında durabilcektim nede bu saatte çıkabilcektim dedim haklısın dedi. ama dediğim gibi eskiye oranla ilerleme kaydetmişler :)
Hayırlısı bakalım. Bende geçen hafta ilk kez Merkez servise gittim 40.000 km bakımı için. Kurtuluş bey epey ilgilendi. Umarım Merkez serviste ilerleyen zaman içerisinde diğerleri gibi servis kalitesini yitirip bizleri üzmez.
Tabii yokki bizim burada da bir Kavaklıdere Oto şubesi bizde Ankara'lı arkadaşlar gibi servisimizden bahsederken yüzümüzde gülücükler oluşsun. :)
Arkadaşlar yakın zamanda 3000 km ye ulaşıcam. Aracımı Birmot'tan almıştım. Oradaki bayan 3000 km de kontrol için çağırmıştı ama birmot'tan acayip bir şekilde soğudum anlattıklarınızdan sonra. Bu durumda merkez servisin yolu daha açık olacak benim için. Ne dersiniz?
Merkez servisi tavsiye ederim 3000 bakımı diye bişey olmadığından zaten sadece genel sıvı kontrolleri filan yapılır eksik varsa tamamlanır. Kurtuluş bey yardımcı olucaktır.
Bende herkese Merkez Servisi tavsiye ediyorum. Enriko hala şikayetim için dönüş yapacak :D
Benim yarın servise uğramam lazım. Merkez Servisi tavsiye ediyorsunuz yani.
Benim yarın servise uğramam lazım. Merkez Servisi tavsiye ediyorsunuz yani.
Kesinlikle ;)
Bende Gp'mi 40 bin bakımı için İzmir'e getireceğim, İzmir'e getirecceğim diyorum çünkü eşim İzmir'li ben Balıkesir-Bandırma'lıyım, şuanda Şırnak'ta bulunuyoruz şunuda belirteyim Şırnak'ta tek GP. Yasemin Hanım ve Ozan Bey'in yorumlarından bakım için merkez servise gitmem gerektiğini anladım, internet üzerinden yerini öğrenip bende orada bakıma gireceğim, teşekkürler.
GAZİEMİR POYRAZ OTOMOTİV SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
Merkez servis burasımı?
06kaymak
10/07/2009, 11:03
servisin ismi MERKEZ SERVIS...poyraz basa bir servis...
GAZİEMİR POYRAZ OTOMOTİV SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
Merkez servis burasımı?
Merkez Servis Bornovada (bornovada 3 servis var) yaşar üniversitesinin yanında reno maisin arkasında. telefonu 3429000
Ben az önce diğer GP'deki kırık panjuru değiştirmek için oradaydım. Kurtuluş bey yoktu fakat Akın bey sağolsun ilgilendi. Panjurumuz hemen değişti. Tekrardan teşekkür ederim kendisine.
Ben kendi adıma enrikodan memnunum. 20000 bakımını merkezde yaptırdım şuan çalıştığım şirkette arabalarını merkez servise götürüyor (şirketin servis aracı dahil). 20000 de debriyaja bastığımda bir zırıltı geliyordu. Debriyaja su gelmiş dendi ve garantiden karşılanamayacağı sölendi. Ben 20000 km debriyaja basmadan dahi vites değiştirsem böle bir sorun olmaz. Arabayı ben kullanıyorum kendim yıpratmış olsam şuan 50000 i geçmiş olan arabamda yine aynı sorun olurdu. Su almış denildiğinde izmire 365 günde 5 gün yağmur yağmamıştır. Parçayı verdiler fakat inceletmek istemedim açıkcası prosedürle uğraşmamak için. Kurtuluş beyi tanıyorum şirket arabaları için cok yardımcı oluyor ama dediğim gibi kötü bi anı benim için o yüzden arabamı götürmüyorum. Ben enrikoda isteklerimi yazdırdıktan sonra ustalara yüzyüze sorunumu anlatabiliyor gösterebiliyorum. Ufak bir tıkırtı sorununda dahi test için Şerafettin Bey ile babam 45 dk gezinmişler bulabilmek için, sonunda bulup halletmişler. Daha önce park sensörlerini boyatmıştım sonradan taktırdığım için. Fakat boyada atmalar oldu aradıklarında hizmetten memnun olmadığımı söledim tekrar randevu aldım. Oraya varıp sorunumu anlattığımda beni arayan bayan aşağı inmeden arabamı alıp sorunumu halledip geri getirdiler, şuan yapılan boya da sorunsuz. Ayrıca servise gittiğimde aksesuar görmekte fiyat sormak ta son derece zevk veriyor bana. Belki merkez serviste bu imkanım da olmadığı için biraz daha önde tutuyorum Enrikoyu. Eleştirdiğim nokta ise kredi kartına taksit yapmamaları. Garanti uzatma işlemini bu yüzden Birmottan yaptım. Orda da bu işlem için uzun süre bekletilmiştim. Servis olarak neden onları tercih etmediğimi de sordular. Onlara bu kadar beklemek istemediğim için cevabını verdim. Deneyimlerimi paylaşmaya çalıştım umarım servis tercih etcek olanlara yardımcı olabilmişimdir. Enrikonun mavişehirdeki servisine giden varmı varsa görüş yazarsa cok memnun olurum.
Bugün arızalanan sol cam kaldırma modülünü, sorgusuz sualsiz garantiden değiştiren Merkez Servis'e teşekkürler...
ilkeroktem
16/11/2009, 08:53
Selamlar,
Ben GP'mi Enriko'nun Mavişehir servisindeki bir dostun tavsiyesiyle aldım. İlk periyodik bakımını da orada yaptırdım. Bir defa isterseniz aracın başında bekleyebiliyorsunuz. Aracım 2. el ve bazı sesler vardı, Ertan Bey'le gayet başarılı bir test sürüşü sonrası sorunlar tespit edildi. Eğer randevulu gidiyorsanız ve yaptıracağınız bakımları önceden belirlemişseniz zamanlama mükemmel. Verilen zamandan yarım saat evvel aracımı teslim aldım. Servis danışmanı Görkem Hanım'a ilgisinden ötürü teşekkürler...
Kriminal
23/01/2010, 13:19
Bornova falan bize uzak kaliyor hem birmot olayi bayagi ticariye dökmüs durumda(şimarilmiş bir görüntüsü var)..garantimi uzatmadim suan yagimi filtrelerimi kendim oto saygilidan aliyorum ve gözumun onunde sanayii de degistirtip el emegi 10-20 veriyorum..servisin bir ayricaligi varsa oda araciniz garantili iken...
Ben dün aracımı ekspertiz yaptırmak için Merkez Servise gittim. Sağolsun arkadaşlar baya ilgilendiler. Ayrıca bir güzel tarafıda bekleme salonuna çıkıp çayınızı, kahvenizi içerken aracınızı izleyebiliyorsunuz. Birmot' tan soğudum. Oraya servise gitmem. Enriko Aliberti' den bir zamanlar amartisör takozu almak istemiştim. Burda taktırırsanız satarız demişlerdi. Bende müdürle tartışıp parçaları almıştım. O yüzden orayada gitmek istemiyorum. Birmot ve Enriko işyerime 100 mt olmasına rağmen içimden onlara gitmek gelmiyor.
Birmot servis sonrayı arabayı rezil bir şekilde yıkıyor. Pis bir suyla ve fırça ile.
Çok bekletiyorlar. Debriyajdan yokuşta kalkarken ses geliyor dedim. Adam servisin içinde düz zeminde ve debriyaja hafif basarak sorunu tespit etmeye çalıştı ve ses yok dedi. Dedim arkadaş zaten yokuşta iken geliyor. Bundan fazla debrijayını zorlamam doğru olmaz deyip ses yok diyip salladı geçti beni. Bagaj açma tertibatımı garantiden değiştireceklerdi sözde 1 ay kaç kere gittiysem o parça yok gelmedi dediler. Oda kaldı.
Eski aracımda kelebek camı taktıracaktım yarın gel dediler. Ertesi gün gittim bugün takamayız dediler. Bende dedim verin parçayı ben sanayide taktırırım. onlar işçiliğe 45 TL + KDV istemişlerdi ben sanayide 15 liraya taktırdım. Zaten camıda yine 3. sanayiden bir yere taktırıyorlar. Kendileri yapmıyor.
Sağolmasın aynı arkadaşlar 1 ay sonra arabamı satacağımda aynı ekspertiz raporunda aracımı bu sefer boyalı çıkardılar. Kesinlikle bu lakayıt işletmeye bir daha servise gitmem.
https://forum.grandepuntotr.com/servis/16903-izmir-merkez-servis-rezaleti-aracimda-boya-cikti.html
Aracimin 30.000 km bakimi icin Izmir Merkez Oto ya gittim. servis yetkilisinin yaklasimi oldukca iyiydi. ayrica randevusuz gitmeme ragmen 3 saat icinde aracimi teslim ettiler. ozellikle Mustafa Bey'e tesekkur ederim.....
edelsang
16/02/2011, 09:25
10.000 bakımı için poyraza gidicem bugün bakalım nekadar vericekler neler yapıcaklar
Geçen sefer gittiğimde kornamı bozmuşlardı birde kapı kollarını değiştirdiler fakat boyamışlardı ama renkler tutmadı bugün onuda söylücem kornayı ertesi gün yaptırmıştım :)
İnş. memnun kalırım poyrazdan servisten çıktıkdan sonra tekrar yorumumu yazarım
edit:10.000 bakımı yaptırdım
kapı kolları tekrar boyandı
Poyraz otoya buradan teşekkürler bence gayet güzel çalışıyorlar :) bekleme salonunun avanjtalarını saymakla bitmez yemek saati yemek yiyebiliyorsunuz onun dışında çay ve kuru pasta sınırsız :) bilgisayar var maillerinize falan bakabilirsiniz face'e girmiyo o ayrı bi konu :)
Arkadaşlar öncelikle hepinize merhabalar,bizimle ilgili sıkıntılarınızda sizlere yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.
sizlere daha yakın olabilmek için enrikoaliberti@windows.com adresinden sıkıntılarınızı paylaşırsanız sizlere olabildiğince dönüp yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.
Arkadaşlar öncelikle hepinize merhabalar,bizimle ilgili sıkıntılarınızda sizlere yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.
sizlere daha yakın olabilmek için enrikoaliberti@windows.com adresinden sıkıntılarınızı paylaşırsanız sizlere olabildiğince dönüp yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.
gittik gördük sağolun
yüzümüze bile bakmadılar
bedava deseler gitmem, göndermem
edelsang
19/02/2011, 17:36
gittik gördük sağolun
yüzümüze bile bakmadılar
bedava deseler gitmem, göndermem
geçen sizin yazınızı okudum poyrazdan memnun um diye bende gittim :D ve memnunum :)
Arkadaşlar öncelikle hepinize merhabalar,bizimle ilgili sıkıntılarınızda sizlere yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.
sizlere daha yakın olabilmek için enrikoaliberti@windows.com adresinden sıkıntılarınızı paylaşırsanız sizlere olabildiğince dönüp yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.
Deniz Hanım ilginize teşekkür ederiz ancak Enriko Aliberti bu konuda çok geç kaldı. Bu güne kadar alamadığımız desteği ve ilgiyi bu saatten sonra bulma imkanımız olduğunu düşünmüyorum. Çok uzun yıllar firmanız ile çalıştım. Şerafettin ustanın ve Murat Ayvaz ustamın hakkını ödeyemeyiz ancak maalesef bu iki ustamızın işindeki ustalığı firmanızın müşterilerine gösterdiği alakasız ve baştan savma iş yapmasını engelleyememiş. Ne yazıkki müşteri memnuniyetinden bir haber olan servisinize götürmektense arabamı satarım daha iyi. Ne yazıkki Merkez Servis ve Poyraz varda sorunlarımız ile ilgileniyorlar. Umarım bunlardan Bay Enriko'ya da bahsedersiniz de belki ileriki yıllar için önlem alır kendisi.
gittik gördük sağolun
yüzümüze bile bakmadılar
bedava deseler gitmem, göndermem
+100000000
geçen sizin yazınızı okudum poyrazdan memnun um diye bende gittim :D ve memnunum :)
Cüneyt sağolsun. Tek kelime ile tüm işimizi sorunsuz hallediyor. Tekrardan teşekkürler kendisine ve diğer arkadaşlara.
krakercocuk
24/02/2011, 00:18
merkez 10 numara
10000 bakımı yaptıranlar ne kadara yaptırdı ki??
birmot 220 tl dedi
poyraz 170 dedi
enriko aliberti den haber bekliyorum... galiba poyraz a gidicez:)
mustafa mumcuoglu
30/07/2011, 14:24
herkese selam,
28.06.2011 tarihinde aracım ile maddi hasarlı ufak bir kaza yaptım.aracım otokoç dan kaskolu olduğundan aracımı kasko vasıtası ile aracı aldığım yetkili bayi ve teknik servis olan izmir birmot bornova servisine 28.06.2011 tariihinde teslim ettim.aracım 30.07.2011 tarihi itibarı ile halen tarafıma teslim edilmedi.her bilgi almak için aradığımda bir sonraki gün teslim edilmeye çalışılacağı bilgisi tarafıma bildirildi.kasko firması 7 günlük yasal hakkım olan başka bir araç tahsisinde bulundu ancak bu tahsis edilen aracı 7 gün kullanıp geri verdikten sonra üzerinden 4 hafta geçti.
fiat genel merkez müşteri ilişkilerine 29.07.2011 tarihi itibarı ile konu hakkında bilgi verdim aynı gün içinde dönüş alamadım. bir daha araç üretseler daha çabuk üretim bandından çıkardı 5 haftada araç tamir edemeyen servis yüzünden firmanın itibarının zedelenmesini fiat nasıl kabul edebiliyor bilemiyorum servis konusunda. gereken iyileştirmenin en kısa zamanda yapılması biz müşteriler için iyi olacaktır tabi müşteri memnuniyetine önem veriyorsanız.
mustafa mumcuoglu
30/07/2011, 14:39
izmir otokoç birmot bornova 28.06.2011 de yaptığım kazadan sonra halen teslim edemedikleri aracım için geçen sürede neden sadece servisi aramışım neden daha yüksek kademelere konuyu taşımamışım diye soruyor yani kısaca aracı teslim edip araya tanıdık sokup aracı erken tamirden çıkarmak mümkün demeye getiriyor bunu bir firma nasıl söyler? resmen neden araya birini sokup kendi işini kendin hızlandırmadın diye bana soruyorlar
Satılan mala ilişkin olarak düzenlenen faturalar garanti belgesi yerine geçmeyecek. Ancak, servis istasyonlarında yapılan onarım ve parça değişimi işlemleri sonucunda verilen fatura, bu Yönetmeliğin öngördüğü garanti şartlarını içermesi kaydıyla, garanti belgesi yerine geçecek. Otomobil, kamyonet ve traktörünler de tamir süresi 30 gün olarak belinlenirken diğer bütün ürünlerde malın tamir süresi 30 günden 20 güne düşürüldü. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlayacak. Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkün olacak
Misafir046
29/01/2012, 22:06
Merkezden son gidişe kadar bende cok memnundum.
Son gidişimde aracımın ufak bir kazası sonucu bırakmıstım.
Ve servisten sonra ki durum ?
1.Motor altı muhafazayı sadece tutturmuslar.Malesef ki cevre yolundan eve donerken muhafazam dustu ve yeni bir muhafaza almak zorunda kaldım.
2.Aracım sogutma fanı devreye girdiğinde asırı ses ve titreme yapıyordu.Kazadan önce bir şikayetim yoktu.Hatta bir gun once de fan devreye girdiğinde bu sekilde bir şey karsılasmamıstım.Geri goturdugumde (kazayı on sag tarafa bir arac carpti ama kaportamda bir şey yoktu.Sinyal kırıldı ve cevresindeki siyah plastik zarar gormustur.)bana bu sizin hatanız kasgoyu devreye sokacagız vs dediler.Bende kabul etmedim.Arabadan cok anlamam.Sonra sogutma fanıda kalorifer bilmem neside vs vs dediler.Sagolsun punto fanı bir abim devreye girdi de hataşarını kabul ettiler.
3.Bu arada aracımın kaza sonucunda toplam masrafı maksimum servis sartlarinda 1000 tl bile tutmayacak bir seyken sagolsun kaskomun anasını aglatmıslar onu bunu sunu değiştirdik diye sisteme girmişler.Bunu da Tunalar Fiattan arkadasım bakıp sorguladı sagolsun.
O yuzden merkez servis hakkında dusuncelerim cok egaitfleşmeye basladı...
Fiki sahsi fikrimdir.Herkesin gorusu farklıdır.O yuzden kusura bakmayın.
hengi servisin ne düzeyde hizmet verdiğini bilmiyorum ama bursadan izmire bravo almaya gittim ekpertiz içinde tesdüfen enrikoya gittik( forumda gecen kötü yorumlara ragmen aracı aldıgım yere orası yakındı) gitmez olsaydık ilgi alaka sıfır konusurken insanın yüzüne bile bakmıyorlar yapacaklarıda altı üstü bi ekspertiz ve 200 tl + kdv denildi ekpertizi yaptırmadan cıktık notere giderken tesadüfen birmotu gördüm(aracı satan arkadasta birmotu unutmus) ekpertize 100 tl dediler %10 da tofaş personel indirimi yaptılar calışan arkadasların ilgisindende memnun kaldım izmirede tekrar arac falan almaya gidersem önünden gecmeyecegim servistir enriko. aradaki fiyat farkınada anlam verebilmiş degilim
OperaIIX
16/02/2012, 23:08
Aracı alırken ben de ekspertiz için hangisine gitsem diye tek tek aradım.. Enriko hala 200 + kdv diyor... Birmot 100 dedi fakat aradığım gün için kontrol edemeyeceklerini söylediler. Poyraz 60 lira fiyat verdi..sonuç itibariyle Eray kardeşimle Poyraz.a gittik. ilgi alaka gösterdiler sağolsunlar.. Ertesi gün tekrar arayıp herhangi bir şikayetim olup olmadığını, memnuniyetimi sordular. Yer olarak bana uzak da olsa verdikleri hizmetten memnun kaldığımı belirtmek isterim.
maceraci95
16/02/2012, 23:31
Bende geçen yağmurlardan sonra hız tümseklerinden geçerken ön takımların gıcırtı yapması sonucu önce Merkez Servise gittim. Bana aracımın alt takımlarını komple indirip bakmaktan bahsedince Enrikoya gittim. Usta ile biraz turladık ve alt takımlardaki kauçuk malzemelerin ıslandığı için böyle ses yaptığını söyledi kuruyunca geçer dedi. Öyle de oldu. Bende şimdi düşünüyorum 3000km'de olan aracımın alt takımlarını Merkez Servis'te boşu boşuna dağıttıracaktım. Sanırım görüştüğüm kişi Kurtuluş Bey'di. Bende Merkez Servis konusunda biraz düşünceliyim.
Misafir046
17/02/2012, 00:05
Bende geçen yağmurlardan sonra hız tümseklerinden geçerken ön takımların gıcırtı yapması sonucu önce Merkez Servise gittim. Bana aracımın alt takımlarını komple indirip bakmaktan bahsedince Enrikoya gittim. Usta ile biraz turladık ve alt takımlardaki kauçuk malzemelerin ıslandığı için böyle ses yaptığını söyledi kuruyunca geçer dedi. Öyle de oldu. Bende şimdi düşünüyorum 3000km'de olan aracımın alt takımlarını Merkez Servis'te boşu boşuna dağıttıracaktım. Sanırım görüştüğüm kişi Kurtuluş Bey'di. Bende Merkez Servis konusunda biraz düşünceliyim.
Merkes eski merkez servis değil.
Sonuc olarak gun gectikce negatifleşiyorlar...
SERDAR ALGAN
19/02/2012, 12:26
Bi hafta önce izmir enriko alibertiden yıllık bakımımı yaptırdım herşey çok güzeldi çayımı kahvemide içtim sıkıntılarımıda sordular.Hediyelerimi bile verdiler artı motor temizliğine kadar herşeyi yapmışlar özellikle müşteri ilişkilerinde Handan Hanıma ve servisten Aytaç Beye İlgilerinden dolayı çok teşekkür ederim.
aykut_1914
19/06/2012, 10:17
Poyraz oto gerçekten bir başka :)
Şu anda çayımı yudumluyorum ve kahvaltımı yapıyorum :) İlgi,alaka,hizmet,güleryüz hepsi 10 üstünden 10. Ayrıca üst kattan aracınızı izliyebiliyorsunuz,ki bu benim için en önemlisi. Şu an aldılar içeriye hatta :)
Sabah dışarıya doğru çıkmıştım,bir baktım arabanın etrafında biri dolanıyor. Uzaktan baktım satış temsilcim murat bey :) gittim yanına,ilk tepkisi bende size bakınıyordum oldu :D plakam özel olduğu için hatırlamış,halimi hatrımı sordu ayak üstü güzel bir sohbet ettik kendiside aracını yıkatmaya getirmiş :)
Gergiler değişsede kapılar yerine gelse, cidden puanım tam olucak tekrardan.
4 servisin de yüzdeleri aynı, anket geçerliliğini kaybetmiş..
Bugün 70.000 km bakımımı yaptırmak için Merkez servise gittim. Bakım yanı sıra klima contalari değişti, klima gazı basıldı, klima dezenfekte işlemleri yapıldı ve balatalar değişti. Aracım kışa hazır.
Servis işlemi süresince ilgi ve alakalarından ötürü basta Akın Bey, Kurtuluş Bey, Sertan Bey, Hemsile Hn. ve Özlem Hn. olmak üzere tüm Merkez Servis ekibine sonsuz teşekkürler :)
Bileydim bende gelirdim klimaya baktırmak istiyordum ama üşendim :D Amaaan yeni sahibi baktırsın :P
Ziyaretci035
01/09/2012, 19:44
Bugün 70.000 km bakımımı yaptırmak için Merkez servise gittim. Bakım yanı sıra klima contalari değişti, klima gazı basıldı, klima dezenfekte işlemleri yapıldı ve balatalar değişti. Aracım kışa hazır.
Servis işlemi süresince ilgi ve alakalarından ötürü basta Akın Bey, Kurtuluş Bey, Sertan Bey, Hemsile Hn. ve Özlem Hn. olmak üzere tüm Merkez Servis ekibine sonsuz teşekkürler :)
Klimanızla ilgili bir problem mi vardı? Ayrıca ben ne zaman Merkez Servis'e gitsem her seferinde bu gün git, yarın gel diyorlar. Orijinal kolçak bile satmak istemediler. 250 TL ile 350 TL olur gibi havada net olmayan cevaplar veriyorlar. Bedava bakım var deseler gitmem vallahi.
bide samsun birmotu düzeltseler... :(
Klimanızla ilgili bir problem mi vardı? Ayrıca ben ne zaman Merkez Servis'e gitsem her seferinde bu gün git, yarın gel diyorlar. Orijinal kolçak bile satmak istemediler. 250 TL ile 350 TL olur gibi havada net olmayan cevaplar veriyorlar. Bedava bakım var deseler gitmem vallahi.
Bazı çalışanlarının tutumundan bende memnun değilim, ama Akın ve Kurtuluş bey hiç bir zaman beni boş döndürmedi. Ama en son haziranda ön takımlardan ses geliyor diye gittim 2side yoktu söyledim vaktimde yok dedim tamam hemen ilgilenelim dediler servis teknik şefi yada öyle bişey geldi hemen teste çıktık şundan olabilir gibi yorumlar yaptı.(buraya kadar herşey çok güzel) Ama servise dönünce dedi ki ön takımları sırasıyla sökücez bakıcaz öğleden sonraya teşhis ederiz vs demeye başladı kavaklıdereyi arayıp remzi abiye sordum önce zrotuna baksınlar diye telefonda koydu teşhisi(buyrun fark) söyledim aynı kişiye yine benzer şeyler söyledi zrotları araç üzerinde kontrol edilmez sökücez bakıcaz vs demeye peki dedim vaktim yok sanayide baktırcam diyip çıktım. Gittim a yine hemen test sonrasında oda zrotu gibi görünüyor diyip vida bile gevşetmeden rotu tutup aracı sallayarak teşhisini kesinleştirip banada gösterdikten sonra arabayı lifte bile almadan problemi giderdi...
uzun lafın kısası evet katılıyorum ama kurtuluş bey ve akın beyle görüşmeyi deneyin bide :)
Bileydim bende gelirdim klimaya baktırmak istiyordum ama üşendim :D Amaaan yeni sahibi baktırsın :P
Gelseydin keşke. Hem görüşmüşte olurduk :)
Klimanızla ilgili bir problem mi vardı? Ayrıca ben ne zaman Merkez Servis'e gitsem her seferinde bu gün git, yarın gel diyorlar. Orijinal kolçak bile satmak istemediler. 250 TL ile 350 TL olur gibi havada net olmayan cevaplar veriyorlar. Bedava bakım var deseler gitmem vallahi.
Klima yeterli derecede soğutmuyordu. Contaları ile ilgili bir sorun olmuş ve gazı bitmiş.Bakım ile birlikte onlarda yapıldı ve şu anda aracımın maşallahı var. Bu arada İzmir'de gittiğim en iyi servisten 1. sırada olandır. Diğeri ise Poyraz Otomotiv. Her iki yerde de inanılmaz ilgi ve alaka gösterirler. Şu ana kadarda bir sorun yaşamadım. Sanırım sizin biraz şanssızlığınız olmuş. Gittiğinizde forumdan bahsedip benim ismimi verebilirsiniz. Arkadaşlar gerekli yardımı yapacaklardır.
Bazı çalışanlarının tutumundan bende memnun değilim, ama Akın ve Kurtuluş bey hiç bir zaman beni boş döndürmedi. Ama en son haziranda ön takımlardan ses geliyor diye gittim 2side yoktu söyledim vaktimde yok dedim tamam hemen ilgilenelim dediler servis teknik şefi yada öyle bişey geldi hemen teste çıktık şundan olabilir gibi yorumlar yaptı.(buraya kadar herşey çok güzel) Ama servise dönünce dedi ki ön takımları sırasıyla sökücez bakıcaz öğleden sonraya teşhis ederiz vs demeye başladı kavaklıdereyi arayıp remzi abiye sordum önce zrotuna baksınlar diye telefonda koydu teşhisi(buyrun fark) söyledim aynı kişiye yine benzer şeyler söyledi zrotları araç üzerinde kontrol edilmez sökücez bakıcaz vs demeye peki dedim vaktim yok sanayide baktırcam diyip çıktım. Gittim a yine hemen test sonrasında oda zrotu gibi görünüyor diyip vida bile gevşetmeden rotu tutup aracı sallayarak teşhisini kesinleştirip banada gösterdikten sonra arabayı lifte bile almadan problemi giderdi...
uzun lafın kısası evet katılıyorum ama kurtuluş bey ve akın beyle görüşmeyi deneyin bide :)
Ozan şu anda bina da yenileniyor. Sanırım 1 aya kadar tamamlanır. Ekiptede yeni arkadaşlar var. Eskisinden çok çok daha iyi bir servis bizi bekliyor olacağı düşüncesindeyim.
cihankardes
01/10/2012, 03:45
Garantin varsa Poyraz, geri kalan her şey için usta :) (master card dicem sandınız dimi :) )
punto_multijet
01/10/2012, 10:04
Bugün 70.000 km bakımımı yaptırmak için Merkez servise gittim. Bakım yanı sıra klima contalari değişti, klima gazı basıldı, klima dezenfekte işlemleri yapıldı ve balatalar değişti. Aracım kışa hazır.
Servis işlemi süresince ilgi ve alakalarından ötürü basta Akın Bey, Kurtuluş Bey, Sertan Bey, Hemsile Hn. ve Özlem Hn. olmak üzere tüm Merkez Servis ekibine sonsuz teşekkürler :)
Biz firma olarak uzun zamandır araç göndermiyoruz oraya ki filoda Fiatlar zamanla artmasına rağmen. bugun git yrn gel, o olmaz falan filan gibi tavırları yüzünden bayadır gondermiyoruz. belki son zmnlarda iileşme olmustur ona bişey diyemem.
benim tavsiyem Birmot sahsen. gerci nazım geciyor belkide ondan seviyorumdur Birmotu
garantin varsa poyraz, geri kalan her şey için çağdaş usta :) (master card dicem sandınız dimi :) )
+1000
Biz firma olarak uzun zamandır araç göndermiyoruz oraya ki filoda Fiatlar zamanla artmasına rağmen. bugun git yrn gel, o olmaz falan filan gibi tavırları yüzünden bayadır gondermiyoruz. belki son zmnlarda iileşme olmustur ona bişey diyemem.
benim tavsiyem Birmot sahsen. gerci nazım geciyor belkide ondan seviyorumdur Birmotu
Kaan, geçenlerde bir aracın arkadan hafif vurması sonucu arka tampon boyama işlemi için dün aracımı yine Merkez Servise bıraktım. İlk gittiğimde ne ise şimdide aynı ilgi ve alaka ile yaklaştılar. Bunun dışında araçta yapılmasını istediğim işlemlere yönelik kocaman bir listede bıraktım. Hiç beklemeden ben daha oradan çıkmadan aracım ile ilgilenmeye başlamışlardı. Dediğin gibi belkide benimde nazım onlara geçiyor diye bende orayı çok seviyor olabilirim. :)
punto_multijet
02/10/2012, 11:34
Kaan, geçenlerde bir aracın arkadan hafif vurması sonucu arka tampon boyama işlemi için dün aracımı yine Merkez Servise bıraktım. İlk gittiğimde ne ise şimdide aynı ilgi ve alaka ile yaklaştılar. Bunun dışında araçta yapılmasını istediğim işlemlere yönelik kocaman bir listede bıraktım. Hiç beklemeden ben daha oradan çıkmadan aracım ile ilgilenmeye başlamışlardı. Dediğin gibi belkide benimde nazım onlara geçiyor diye bende orayı çok seviyor olabilirim. :)
olabilir :)
buarada gecmiş olsun umarım önemli bişey yoktur.
olabilir :)
buarada gecmiş olsun umarım önemli bişey yoktur.
Yok yok önemli bir şey değil.Kırmızı ışıkta beklerken arkadaki araç çarptı. Plakalık ve plaka lambası kırıldı. Tamponda da plakanın olduğu kısımda minik bir çatlak ve bir kaç çizik var. Nazarlık olduğu için onlar takmıyorum :)
Teşekkürler.
Poyraz oto gerçekten bir başka :)
Şu anda çayımı yudumluyorum ve kahvaltımı yapıyorum :) İlgi,alaka,hizmet,güleryüz hepsi 10 üstünden 10. Ayrıca üst kattan aracınızı izliyebiliyorsunuz,ki bu benim için en önemlisi. Şu an aldılar içeriye hatta :)
Sabah dışarıya doğru çıkmıştım,bir baktım arabanın etrafında biri dolanıyor. Uzaktan baktım satış temsilcim murat bey :) gittim yanına,ilk tepkisi bende size bakınıyordum oldu :D plakam özel olduğu için hatırlamış,halimi hatrımı sordu ayak üstü güzel bir sohbet ettik kendiside aracını yıkatmaya getirmiş :)
Gergiler değişsede kapılar yerine gelse, cidden puanım tam olucak tekrardan.
Ben de Enrico'ya bir kez 60 bin bakımı için gittim aracın daha önceki bakımları orada yapılmış olduğu için devam ettirdim ama 70 binde 'a gittim çünkü Enrico'da altı üstü bir yağ değişimi ve balata kontrolü için sabah bırak akşam al dediler!..
en sevmediğim şey de arabayı bakım sırasında görememek sırf bu yüzden Poyraz düşünebilirim eğer sıfır araç alırsam :)
Daha expertiz bile yapmasını beceremeyen İzmir birmot, fiatın vosmeridir..
enderfikret
09/12/2012, 11:51
Arkadaşlar, ben aracımı İzmir'de Poyraz Otomotiv'den aldım ve tüm bakımlarımı düzenli olarak onlara yaptırıyorum, rabamın tüm ihtiyaçları için de onlara gidiyorum. Girişte güleryüz ve ilgiyle karşılıyorlar, çay, kahve, pasta, kurabiye, eğer öğle saatleri ise yemek ikram ediyorlar, tüm bakım ve onarımları hakkıyla yapıyorlar. Onlara teşekkür, sizlere de onları yavsiye ediyorum.
cakal1010
16/05/2013, 13:25
66paylasim icin tesekkurler
izmir de olması gereken tek şık: gerisi hikaye
Arkadaşlar, ben aracımı İzmir'de Poyraz Otomotiv'den aldım ve tüm bakımlarımı düzenli olarak onlara yaptırıyorum, rabamın tüm ihtiyaçları için de onlara gidiyorum. Girişte güleryüz ve ilgiyle karşılıyorlar, çay, kahve, pasta, kurabiye, eğer öğle saatleri ise yemek ikram ediyorlar, tüm bakım ve onarımları hakkıyla yapıyorlar. Onlara teşekkür, sizlere de onları yavsiye ediyorum.
+1000
Sent my iPhone using
izmir de olması gereken tek şık: gerisi hikaye
Kesinlikle katılıyorum...:thumbup1:
Arkadaşlar ben de aracımı ilk bakımına (20bin km olmuş yahu) götüreceğim. Aracımı Birmot'tan satın almış olmama rağmen buradan okuduğum ve sağdan soldan duyduğum olumlu görüşlere istinaden Poyraz'a gitmeyi düşünüyorum. Enriko'yu da aradım ama "sabah erkenden bırakın, akşama veririz" dediler. Poyraz ise "sabah ilk araç olarak alıp 1,5-2 saat sonra teslim ederiz" dedi. Bunun da etkisi var tabii.
Yine de foruma danışmak istedim. Poyraz iyi midir? Yedek parça fiyatları zaten belli, işçilik de çok tutacak bir şey değil sanırım, benim tek derdim düzgün iş yapmaları. Aracı sağa sola çekerken vurmamaları, çizmemeleri. Bir şeyi söküp takarken düzgün takmaları. Ben nasıl ihtimam gösteriyorsam, onlardan da aynı şeyi bekliyorum.
Bu ilk bakımda yağı, suyu, filtreleri kontrol ediliyor/değiştiriliyor sanırım. Bujileri de değiştiriyorlar mı acaba? Ya da aklıma gelmeyen başka bir değişim/kontrol yapılıyor mu?
Arkadaşlar ben de aracımı ilk bakımına (20bin km olmuş yahu) götüreceğim. Aracımı Birmot'tan satın almış olmama rağmen buradan okuduğum ve sağdan soldan duyduğum olumlu görüşlere istinaden Poyraz'a gitmeyi düşünüyorum. Enriko'yu da aradım ama "sabah erkenden bırakın, akşama veririz" dediler. Poyraz ise "sabah ilk araç olarak alıp 1,5-2 saat sonra teslim ederiz" dedi. Bunun da etkisi var tabii.
Yine de foruma danışmak istedim. Poyraz iyi midir? Yedek parça fiyatları zaten belli, işçilik de çok tutacak bir şey değil sanırım, benim tek derdim düzgün iş yapmaları. Aracı sağa sola çekerken vurmamaları, çizmemeleri. Bir şeyi söküp takarken düzgün takmaları. Ben nasıl ihtimam gösteriyorsam, onlardan da aynı şeyi bekliyorum.
Bu ilk bakımda yağı, suyu, filtreleri kontrol ediliyor/değiştiriliyor sanırım. Bujileri de değiştiriyorlar mı acaba? Ya da aklıma gelmeyen başka bir değişim/kontrol yapılıyor mu?
Poyraz gayet iyi bundan önceki aracımı da su an kullandığım aracı da sıkıntı olmadan hallettiler
Yukarıda yazdıklarına ek olarak polen filitresi ve monifolt temizliği de var bildiğim kadarı ile
Sent my iPhone using
serkandikici
12/10/2013, 14:51
Aracı alırken ekspertize poyrazda soktum gayet ilgili ve güleryüzlüydüler hatta mikron boya ölçümle ilgili usta nerdeyse brifing verdi bana bir sürü parçayı beraber ölçtük o sırada boya yapılmış bi aracın ve macun atılmış boyanmış bi aracın boyasını ölçüp anlattı neler olması gerektiğini.. Bunun yanısıra bakımlar ve garanti için de merkez servise gidiyorum 1 yıldır. Her iki servisi de tavsiye edebilirim oldukça ilgliler ve işlerini düzgün yapıyorlar..
Bugün ilk bakımımı Poyraz'da yaptırdım. Gayet ilgililer, memnun kaldım. Hatta direksiyonumda hafif bir eğrilik vardı, usta sagolsun halletmiş ama yine de tam duzelmemisti bana gore. Benimle birlikte 2 sefer yola çıktı, hallettik :) yalnızca faturadan memnun değilim ama maalesef buna yapacak pek bir şey yok sanırım. (400 lira tuttu, yaklaşık 150 lirası işçilik zaten. Filtreler, bujiler, yağ değişti. Sıvılar tamamlandı, lastikler sokulup balatalar kontrol edildi, manifold temizlendi, on düzen ayarı yapıldı)
izmirde adliyenin oradaki birmota gitmeyin de nereye giderseniz gidin. ben dışında bir yere gitmeyi onu tanıdıktan sonra hiç düşünmedim.
Bugün ilk bakımımı Poyraz'da yaptırdım. Gayet ilgililer, memnun kaldım. Hatta direksiyonumda hafif bir eğrilik vardı, usta sagolsun halletmiş ama yine de tam duzelmemisti bana gore. Benimle birlikte 2 sefer yola çıktı, hallettik :) yalnızca faturadan memnun değilim ama maalesef buna yapacak pek bir şey yok sanırım. (400 lira tuttu, yaklaşık 150 lirası işçilik zaten. Filtreler, bujiler, yağ değişti. Sıvılar tamamlandı, lastikler sokulup balatalar kontrol edildi, manifold temizlendi, on düzen ayarı yapıldı)
çok vermişsin. ta bu saydıklarından hariç debriyaj sistemini değiştirdim birde. toplam: 500 tuttu. debriyaj tüy gibi oldu :)
çok vermişsin. ta bu saydıklarından hariç debriyaj sistemini değiştirdim birde. toplam: 500 tuttu. debriyaj tüy gibi oldu :)
Farkındayım. Arac garantide olduğu icin yapacak bir sey yok.
Farkındayım. Arac garantide olduğu icin yapacak bir sey yok.
bilmediğimden soruyorum garantideyken illa serviste mi yaptırtmak zorundasın? bunun sana artısı eksisi ne oluyor acaba? eksisi fiyat bunu biliyoruz zaten de artısı nedir?
birde ankette izmir birmota oy veren o 37 kişi benim şu konuma da göz atsın!!!
https://forum.grandepuntotr.com/858262-post1.html
bilmediğimden soruyorum garantideyken illa serviste mi yaptırtmak zorundasın? bunun sana artısı eksisi ne oluyor acaba? eksisi fiyat bunu biliyoruz zaten de artısı nedir?
Evet garanti süresi boyunca yetkili servise gidilmesi gerekiyor, aksi halde garanti geçersiz oluyor. Artısı bu iste, garantinin devamlılığı :) gitmek zorunda olduğumuz icin de sagolsunlar faturayı kabarık tutuyorlar.
izmirde airbag şişmesi için merkez servise götüreyim diyorum. ne diyorsunuz arkadaşlar.
ErtanOKUMUS
09/02/2014, 03:22
Ben gittim 2 gün önce, on kaput altı için elyaflı bir malzeme taktırdım ama şunu söyleyeyim ben acaip bir ilgisizlik hissettim, talep etmem halinde parçanın yarım saatte geleceğini soylemelerine rağmen başvurdukları sonra yaklaşık 4 saat sonra gelir dediler  2 saat sonra başka bir konu için telefon açtığımda parçanın geldiğini tesadüfen öğrendim (telefonumu almalarına rağmen aramadılar) telefonda servis muduru kapı çıtası var demesine rağmen gittiğimde çalışanlar boyle bir parçanın olmadığını, dışardan yan sanayiden temin etmemi söylediler.. ben hiç ama hiç memnun kalmadım 
GT-N7100 cihazımdan gönderildi
GT-N7100 cihazımdan gönderildi
ErtanOKUMUS
09/02/2014, 03:23
Pardon ;) Merkez Servisten bahsettigimi belirtmemişim
GT-N7100 cihazımdan gönderildi
diyorum başka birşey demiyorum adamlar puntoyu çözmüş hizmet güzel her soruya cevap var fazlası var eksiği yok izmirdeysen başka şık düşünme...
Eski Fiat Yetkili Servisi olan şimdi Bosch Car Servis olan Tırak Oto
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.