Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Tavan döşemesindeki lekeler



badboy1980
02/03/2009, 03:26
Arkadaşlar 2006 model Starjet (garantisi yok) aracı yeni aldım. Ancak farkettim ki aracın tavanında bu malum lekeler var. Bu lekeleri çıkaran bir servis var mı? Veya garantisi dolmuş olsa bile, ayıplı ürün adı altında çözüm bulunabilir mi?

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

Ah-MeT
02/03/2009, 20:06
Arkadaşlar 2006 model Starjet (garantisi yok) aracı yeni aldım. Ancak farkettim ki aracın tavanında bu malum lekeler var. Bu lekeleri çıkaran bir servis var mı? Veya garantisi dolmuş olsa bile, ayıplı ürün adı altında çözüm bulunabilir mi?

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

Sonax, meguiars... gibi yerlerde tavan döşemesindeki lekeleri çıkarmak için özel bir ürün kullanıyorlar sonucunda 0 km aracın tavan döşemesinden farkı olmuyor:) bu merkezlere bir danışmanı tavsiye ederim...

Buremir
02/03/2009, 22:18
yalnız bizim araçlardaki lekeler üretimde kullanılan kimyasallardan kaynaklanıyor onun için çıkacağını zannetmiyorum ancak servis size yardımcı olur kanısındayım sonuçta genel bir sorun...

z_ygt
02/03/2009, 23:49
O kırmızı lekeler bende de var ve git gide artıyor.Yapıştırıcı gibi ve kaskatı.Zebart ta boya koruma yaptırırken sormuştum bunlar çıkar mı diye.Adam imkansız çıkmaz dedi...

dmRy
03/03/2009, 09:48
O %90 fabrika hatası olandır. Hafif yer yer sarımsı leker oluşur. Tahminimce odur. Servise gidip göstermelisin, dediiğim gibi kendinden oluşan birşeyse, servisten değişimi talep et. Yok olmaz, v.b. su dökülmüştür (bana öyle demişlerdi) denirse kanma, değişim iste.. Bendekinde de oluşmuştu, sonradan ben diretince değiştirdiler kaplamayı ;)

grande_ozy
03/03/2009, 13:52
klasık grande punto hastalıgı benmde eskı aracımda vardı bu lekelrden ve cıkmıyodu.. servıs yenısıyler degısmıstı .. servısten taleğ edınbencede degsımesını..

badboy1980
03/03/2009, 20:48
Arkadaşlar yardımlarınız için sağolun. Aracın GARANTİSİ YOK sizce değiştirirler mi?

z_ygt
03/03/2009, 23:58
Benim de garantisi yok ama değiştirmek istiyorum.Bu tamamen Fiat'ın hatası.Sitede istuğu(İsmail Güler) isimli arkadaşın garantisi olmadığı halde değişim talebi kabul edilmişti.

badboy1980
05/03/2009, 00:47
Arkadaşlar, benim arabanın 2 yıllık mekanik garantisi bitti. Ama bu sorun mekanik bir sorun olmadığına göre, değiştirirler sanırım. Yarın gideceğim yetkili servise bakalım ne olacak. Sonuçları yazarım.

z_ygt
05/03/2009, 01:15
Ben bugün gittim servise ama ilgilenmediler.Fiat la konuşmam gerektiğini söylediler.Fiat ı aradım.Servisin bakarak resim çekmesi gerektiğini söylediler.Ama Fiat servislerinde disiplin eksikliği var.Başlarından savıyorlar.Bundan sonra Kartaş'a adımımı atmam.Forumda herkes Müslüm Bey'den ve Kavaklıdere Servis'ten övgüyle söz etmiş.Cumartesi günü 40.000 bakımı için oraya gideceğim.Diğerlerinden daha iyi olacağına eminim.Tavanı da orada gösteririm artık.

badboy1980
05/03/2009, 23:24
Bende bugün 40.000 bakımına gittim. Tavanı söyledim, orada ki arkadaşa. Tofaş ı arayıp, görüşeceklerini söyledi. Aradan 20 dakika sonra, iyi niyet garantisi diye birşeye giremeyeceğini söyledi. Ne demek yani dedim. Fabrikasyon hatası olan birşeyin garanti bitmiş olsa bile değiştirilmesi olduğunu söyledi ve hafifçe tebessüm ederek, bunun fabrikasyon hatası olduğunu piyasadaki tüm Puntolarla ispatlarım deyince, sustu. Fiattan haber bekleniyor. Yarın yine arayacağım Fiatı. Bilginiz olsun eğer değiştirmezler ise aynen böyle söyleyin. Ayrıca öğrendiğime göre montajıyla birlikte fiyatı 240 TL.

z_ygt
06/03/2009, 01:14
Benim bildiğim aracın bütün bakımları yetkili serviste yapılmışsa iyi niyet garantisi devreye giriyor...

badboy1980
06/03/2009, 01:24
Benim bildiğim aracın bütün bakımları yetkili serviste yapılmışsa iyi niyet garantisi devreye giriyor...

Haklısın, zaten gariplikte burada. Serviste ki arkadaşlar o kadar bilgililer ki, başta parça bölümündeki arkadaş, "sizin aracınız iyi niyet garantisine girmez maalesef" dedi. "Neden" dediğimde. "ilk bakıma 16.000 km'de girmiş" dedi :prop0000: "Daha iyi ya erken girmiş işte, Şu an da 35.000 de girdi" dedim. Yüzüme uzun uzun baktı "ilk 10.000'e ve 20.000'e girmemiş" dedi:prop0000: "beyfendi bu arabalar 20.000'de giriyor bakıma" dedim. Yanında ki ustaya sordu. "Doğru söylüyorlar" dedi. Sonra Fiat'ı aradılar. Düzgünce cevap vermeden, bir baktım fiyat teklie 204 TL tavan döşeme yazıyor. Bu ne dedim garantiden değişmiyor mu? dediğimde. Kem küm ettiler, bende kendim aradım, bakalım cevabı bekliyorum. Olumsuz olursa cevap, bende farklı yollardan arayacağım hakkımı, gerekirse İtalya'ya yazacağım. İnat ettim.

z_ygt
06/03/2009, 01:32
Ben konuştum Fiat Müşteri hizmetleriyle de.Servisin tavanın resmini göndermesi yeterli dediler.Ürün kaynaklı birşeyse garantiye bakmadan değiştiririz dediler.Serviste çalışanların her konuda bilgili olması gerekiyor.Yoksa her kafadan başka bir ses çıkıyor.

badboy1980
06/03/2009, 02:19
Ben konuştum Fiat Müşteri hizmetleriyle de.Servisin tavanın resmini göndermesi yeterli dediler.Ürün kaynaklı birşeyse garantiye bakmadan değiştiririz dediler.Serviste çalışanların her konuda bilgili olması gerekiyor.Yoksa her kafadan başka bir ses çıkıyor.


Servisim, maalesef Avrupa yakasında. (Tanıdık var diye gitmiştim) Ben Anadolu Yakasında oturuyorum. Bari müşteri temsilcisi hanıma resimleri çekip göndereyim de, mail atsın Fiat'a. İşte forumların yararı bu.

Buremir
06/03/2009, 21:31
Servisim, maalesef Avrupa yakasında. (Tanıdık var diye gitmiştim) Ben Anadolu Yakasında oturuyorum. Bari müşteri temsilcisi hanıma resimleri çekip göndereyim de, mail atsın Fiat'a. İşte forumların yararı bu.
Merak ettim bu gittiğiniz hangi servis :)
araçların bakım km sini bilmiyorlar daha hem italyaya kadar yazmanıza da gerek yok eğer o servis beceremezse başka bir servise gidin muhakkak değiştirirler o konuda rahat olun

badboy1980
06/03/2009, 21:51
Merak ettim bu gittiğiniz hangi servis :)
araçların bakım km sini bilmiyorlar daha hem italyaya kadar yazmanıza da gerek yok eğer o servis beceremezse başka bir servise gidin muhakkak değiştirirler o konuda rahat olun

Şimdi servisin hakkını yemiyeyim. Bakım periyodunu bilmeyen yedek parça görevlisi.
Servis bu konuda sağolsun uğraşıyor. Bugün servisten aradılar. Aracın resimlerini çekip, merkeze göndereceklerini söylediler. Bende Anadolu yakasında oturduğumu aracı getiremeyeceğimi söyledim. Fotoğraf çekip gönderebileceğimi söyledim. Sağolsun servis müdürü çok efendi bir adam ve yardımcı oldu. Şehirdışında olduğum için yarın fotoğrafları çekip göndereceğim. Büyük ihtimal değiştirecekler...

Buremir
06/03/2009, 21:55
Şimdi servisin hakkını yemiyeyim. Bakım periyodunu bilmeyen yedek parça görevlisi.
Servis bu konuda sağolsun uğraşıyor. Bugün servisten aradılar. Aracın resimlerini çekip, merkeze göndereceklerini söylediler. Bende Anadolu yakasında oturduğumu aracı getiremeyeceğimi söyledim. Fotoğraf çekip gönderebileceğimi söyledim. Sağolsun servis müdürü çok efendi bir adam ve yardımcı oldu. Şehirdışında olduğum için yarın fotoğrafları çekip göndereceğim. Büyük ihtimal değiştirecekler...

Şimdi tabii ki bunu bütün servis çalışanlarına maal etmiyorum ancak bakım km sini stajerler bile bilir neyse sorununuzu çözsünler de

z_ygt
07/03/2009, 01:02
Ben bugün serviste tavanı gösterdim.Fiat a mail attılar ancak olumsuz yanıt geldi.Şimdi de bölge müdürüyle görüşecekler.Olmadı bölge müdürlüğünden biri gelip bakacakmış arabaya.

badboy1980
07/03/2009, 02:29
Yiğit cevap olumsuz olarak derken nasıl bir açıklama yapmış Fiat. Servis tavanın resimlerini göndermediler mi? Ayrıca aracın periyodik bakımlarına yetkili serviste girmediyse bundan dolayı da olumsuz cevap gelmiş olabilir mi?

istugu
07/03/2009, 13:19
Arkadaşlar benim aracın garantisi bitmişti ve hatta son bakımını dışarıda yaptırmıştım. Bunu söylememiştim ama garantisi bitince 40.000 bakımını kendilerinde yapılmadığı belliydi. Ben hiç karıştırmadım oraları. Çünkü tavandaki lekeler fabrika kaynaklı. Serviste ilk başta birsürü mazeret ileri sürüyorlar. Bastırınca hadi bir fotoğraf çekelim falan dediler. Sonra onay geldi. Gerçi tavanın gelmesi 2-3 ayı buldu ama sonunda oldu. Önemli olan aracın tavan kısmına daha önceden servis dışında müdahale yapılmamış olması. Yani servislere yüklenin, başka servisleri deneyin. Ben ilk gittiğimde sanki yeni görüyorlarmış gibi davrandılar. Fotoğraf çekmeye gelen çocuk yinemi aynı sorun diye ağzından kaçırmıştı.

z_ygt
07/03/2009, 18:44
Aracın bütün bakımları yetkili serviste yapıldı.En son 40.000 bakımı yapıldı o da yetkili serviste yapıldı.İlk önce Tofaş' a mail attılar.Olumsuz yanıt geldi.Ancak cevabın içeriğini bilmiyorum.Sadece olumsuz dediler.Servistekiler Tofaş'a giden maillerin genelde direk reddedildiğini önemli olanın bölge müdürlüğü olduğunu söylediler.Şimdi ordan cevap bekleniyor.Ona göre bölge müdürlüğünden biri gelip arabaya bakacak.Servistekiler sağolsun yardımcı oldular.Kavaklıdere oto ya teşekkür ederim.Herkesin dediği gibi çok iyi bir servis...

Ayrıca sorun ürün kaynaklı olduğu için bütün bakımların yetkili servislerde yapılma zorunluluğu aranmıyor...

EVO
08/12/2009, 13:43
Evet Arkadaşlar Grande Punto Kullanıcısı Ve Fiat Çalışanı Olarak Söylebilirim ki;Aracın Bakımları Zamanında Ve Yetkili Servislerde Yapılmadığı Sürece İyi Niyet Garantisi Her Zaman Devreye Girmez.Teknik Bilgiyi Her Zaman İçin Servis Teknik Uzmanı Ve Servis Danışmanlarından Almanızı Tavsiye Ederim.

kara kız
08/12/2009, 15:04
servisten servise değişen bi durum bu ne yazıkki..doğru olan tek adres var arkadaşlar..ZİNCİRLİKUYU BİRMOT..benim fikrim..şikayet çi olduğum ve çözüm getirilmeyen tek bir sorunum bile olmadı..nezaman gitsem en iyi sekilde karşilandım ve aynısekılde sorunlarım çözüldü..hatta fazlası bile yapıldı diyebiirim..

poyraz3538
18/12/2009, 14:15
arkadaşlar bide buraya bakın

https://forum.grandepuntotr.com/teknik-yardim/13446-tavan-lekeleri-ve-airbag-oldugu-yerdeki-gogus-catlagi.html

Lake
18/12/2009, 23:04
Sarı lekerden bahsediyorsanız eğer kartal medos otomotiv de aracımı komple iç dış kuaför yaptırdım aracımdakilerle aynı lekeler ise çok hafif bir yıpranma payı olacağını söyleyip o lekeleri çıkartıyorlar isterseniz bir arayıp danışın

serkan_gazi
19/12/2009, 00:07
en sinir olduğum iş servis işi arabayı elli kere ordan oraya götürüyolar bide kontağa el atar atmaz çalıştırıyorlar ve sert kullanıyorlar sonra bişi olsa kullanıcı hatası derler sen git bi sürü para ver araç al seni kaale bile almasınlar en güzeli sanayide bildiğiniz usta gideceksin 1 saatte işin bitecek geleceksin