Kontak mekanizmanız degişecek. Kontak mekanızma üstünde ince bir tırnak var ama metal o kırılmıs yada egilmiş yada aşınmış ola bilir
Bugün Edirne'de aracımı muayeneye götürdüm. Yapılan incelemelerde kontak anahtarı çıkarılıp direksiyon çevrildiğinde direksiyonun kilitlenmediğini ve bu yüzden aracın ağır kusurlu sayıldığını söyleyerek muayeneden geçirmediler. Sorunu çözüp yeniden muayeneye girmemiz gerekiyormuş. Servise gittim ancak onlar da hemen bir şey söyleyemeyeceklerini kontak ve direksiyonun tamamen söküldükten sonra net bir bilgi verebileceklerini söylediler. Vaktim olmadığı için arabayı bırakamadım. Daha önce bu sorundan dolayı muayenede takılan var mıdır. Direksiyon kilitlenmeme problemini nasıl çözebiliriz.
Kontak mekanizmanız degişecek. Kontak mekanızma üstünde ince bir tırnak var ama metal o kırılmıs yada egilmiş yada aşınmış ola bilir
Tamiri mümkünmüdür acaba bu parçanın aşınma şıkkını varsaymazsak
Böyle bir kontrol mü warmış allah allah...
Servise değil de sanayide mott var oraya bir uğra hepsi servisten ayrılma oradakiler kendilerine açtılar işçilik 10numara..
Bende bu tip uygulamaya şaşırdım..Direksiyon kitlenmemesi nasıl ağır kusur sayılır..Bence başka bir randevu merkezine veya bir kaç gün sonra aynı yere tekrar götürün.Pimpirikli kişilere denk gelmişsiniz bence.(Not alınmamıştır sanırım arızanız)
Sanayide ufak bir soruşturma yaptım. Kontak gövdesinden kaynaklanıyor sorun. Direksiyon kilidinin düzenli çalışmamasından dolayı seyahat esnasında kilitlenme riski olduğunu bununda ciddi kazalara sebebiyet verebileceğinden dolayı muayenelerde ağır kusur sayıldığını öğrendim. Forumda "15.01.2012 Tarihinden İtibaren 2012 Yılında Uygulanacak Kusurlar Tablosu"na baktığımızda da direksiyon kilitlenmemesi ağır kusur olarak görünüyor. Farklı bir muayene istasyonuna gitsem de yine sorun çıkabilme ihtimali çok yüksek. Parça 130 tl işçilik 50 tl toplam 180 tl'ye halledeceğiz galiba.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri