Evet sonunda bugün biraz aracımla ilgilendim yıkadım ettim tam parkedecektim aklıma verdiğim sözler geldi Dedim filtrenin fotosunu çekeyim.

evet ilk resmimiz filtre ve filtre borusunun yani Cold Air Intake Kit sisteminin resmi. Borumuz Krom borularla yapılmıştır. Boruyu soğuk tutabilmek motor ısısını boruya ulaşmasını engellemek amacıyla yapı marketlerinde satılan radyatör arkalığı denen ısı yansıtıcı malzemesiyle sardım fakat başka bir model uygulayacagım buna trafikte dur kalkta soğumasını engelliyor boruya hava temas etmediği için.


Bu resimde, daha önce bahsettiğim filtre kutusunu cıkardığımızda 2 boru acıkta kalıyor kalın olan yağ buharı demiştik. Onu saldık sokağa kaldı ince bir boru, o boruda resimde üstünde kelepçesi olmayan hortum. Kendisi daha oncede dediğim gibi gelen havayı emip karşılaştırma yapıyor. Açıkta bırakılırsa bir zararını görmedim ben ama takılmakta fayda var, yakıtta ve performansta bir miktar etkileyebilir doğru ölçüm yaptığındanbende yeni monte ettim boruya geçen yaz açıktaydı. Bu arada kelepçeli olan hortum LPG nin hortumu araç boşa attığı zaman stop etme olmasın diye gaz kelebeğine bir miktar gaz gönderiyor. Aracınız gazlıysa sizdede vardır o hortum mutlaka takın. Benzinliyse zaten o hortum olmayacaktır


Bu da filtremin yeri. Ben bu bölgeyi özellikle seçtim daha yukarıda tutanlar var fakat oradaki hava biraz sıcak olabilir trafikte bu bölgeden tam anlamıyla soğuk ve temiz hava çekiyor, hatta bazen sis kapağını cıkartıyorum Tork hissedilir şekilde artıyor Youtube da dolanırken bir baktım, elin ingilizide bendekinin aynısından yapmış sonra öğrendim o önce yapmış EE aklın yolu bir



Filtre olayı bu kadar detaylı anlattığımı düşünüyorum fakat anlamadığınız noktalar mutlaka olabilir çekinmeden sorun