Fiat Punto | Grande Punto | Punto Evo | Bravo | Fiat Türkiye Forumu
FiatTR | PuntoTR | GrandePuntoTR | BravoTR | LineaTR | 500TR
Geri Dön   Fiat Punto | Grande Punto | Punto Evo | Bravo | Fiat Türkiye Forumu > Ana Forum > Yakıt
Yakıt Akaryakıt, benzin, kurşunsuz, dizel, mazot, petrol, fiyatları, karşılaştırmalar, pompa satış fiyatları, indirimler, zamlar, tüketim değerleri.
Medos Otomotiv | Reklam
Kavaklıdere Oto | Ankara | Reklam
Petronas Madeni Yağlar | Petronas Lubricants International | Reklam
Cevapla

Eski 05/02/2010, 11:20
Eray YILDIZ
 
terazi12345 - ait Avatar
Mesajlar: 66
Nereden: İstanbul
Araç: Evo Multijet Active 1.3 16V 75 Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Beyaz
Kan Grubu: A Rh (+)

Teşekkürler: 82
9 mesajına 13 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı Kışın yakıt tüketimi

Arkadaşlar geçtiğimiz bu soğuk ve karlı 2-3 haftada ortalama yakıt tüketimim 6.2-6.5 lerden 7.5 e kadar çıktı. Soğuk havalarda daha fazla yakıt harcandığını duymuştum. Fakat bu kadar çıkması normal mi? Ya da araba yeni olduğu içinmi bu kadar harcıyor?

Bir başka sorumda arabayı alırken servisten arkadaşlar çalıştırırken kışın 10 dk yazın da 5 dk rölantide bekletmemi kapatırkende yine bir kaç dk bekleyip öyle kapatmamı tavsiye ettiler. Bunun araca ne gibi bir faydası var? Yani gerçekten bu şekilde uygulanmalı mı? 10 dk beklemek çok uzun bence ben en fazla 2-3 dk bekliyorum hareket etmeden....
terazi12345 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla

Eski 05/02/2010, 11:23
Deniz Asil
Desert Eagle
 
Kriminal - ait Avatar
Yaş: 36
Mesajlar: 6.732
Nereden: İzmir
Araç: GP Multijet Dynamic 1.3 16V 75Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Egzotik Kırmızı
Plaka: 35 AL 0864
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 1.981
1.400 mesajına 2.519 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Araçlarımız son model teknoljıyle gelıstırılmıstır..
Ben sabahları 1 veya 2 dk beklıyorum yazın 30 sn falan oda yagın motorda dolasmasını saglamak ıcın...

Kışın evet fazla yakıyor ama endıselenecek bı konu degıl araçlarımız dizel oldugu için motor zor ısınıyor..
__________________
I ' m c a p u l i n g . . .
Kriminal isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Kriminal nickli üyemize bu mesaj için 2 kişi teşekkür etmiştir.
Eski 05/02/2010, 11:26
Erkan Karakan
 
SpyHunter33 - ait Avatar
Yaş: 33
Mesajlar: 1.896
Nereden: Mersin
Araç: Artık Grande Puntom Yok.
Tip: Yok
Renk: Yok
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 1.159
525 mesajına 730 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Alıntı:
terazi12345´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Arkadaşlar geçtiğimiz bu soğuk ve karlı 2-3 haftada ortalama yakıt tüketimim 6.2-6.5 lerden 7.5 e kadar çıktı. Soğuk havalarda daha fazla yakıt harcandığını duymuştum. Fakat bu kadar çıkması normal mi? Ya da araba yeni olduğu içinmi bu kadar harcıyor?

Bir başka sorumda arabayı alırken servisten arkadaşlar çalıştırırken kışın 10 dk yazın da 5 dk rölantide bekletmemi kapatırkende yine bir kaç dk bekleyip öyle kapatmamı tavsiye ettiler. Bunun araca ne gibi bir faydası var? Yani gerçekten bu şekilde uygulanmalı mı? 10 dk beklemek çok uzun bence ben en fazla 2-3 dk bekliyorum hareket etmeden....
Benim punto geçmişim yok ama şunu söyleyebilirim ki 6buçuklardan 7buçuklara çıkması çokda büyütülecek bir değer değil çünki 9küsür hatta 11leri gören arkadaşlar var birde bu değerler aracınız soğuk olduğu için de değişiyordur gideceğiniz yere vardığınızda motorun hala soğuk olması gibi durumlarda görülen değerler yükseliyor. rolantide bekleme konusunda gelince de okumuş olduğum bir bilgide şu geçiyordu Araç mühendisleri araçları rolantide bekletmenin yakıt kaybından başka bir şeye neden olmadığını söylemişler ne kadar doğru tartışılır ama bana göre araç kontağı açtığın anda çalışmalı çalıştıktan sonrada zaten koltuk ayna emniyet kemeri ayarı yapılıp hareket haline geçmeli. Bu ayarları yaparkenki geçen sürede de yeterli bana göre diye düşünüyorum. E tabi birde soğuk bir motorla kalkar kalkmaz aşırı sürat yapılmamalı
SpyHunter33 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Bu mesaj için teşekkür edenler
Eski 05/02/2010, 11:36
Deniz Asil
Desert Eagle
 
Kriminal - ait Avatar
Yaş: 36
Mesajlar: 6.732
Nereden: İzmir
Araç: GP Multijet Dynamic 1.3 16V 75Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Egzotik Kırmızı
Plaka: 35 AL 0864
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 1.981
1.400 mesajına 2.519 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Evet yokuş çıkıyosan hemen akabinde yavas yavaş çıkmalısıın gibi
__________________
I ' m c a p u l i n g . . .
Kriminal isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Bu mesaj için teşekkür edenler
Eski 05/02/2010, 15:29
Murat Okay
bebek maserati
 
muratokay - ait Avatar
Yaş: 33
Mesajlar: 160
Nereden: Ankara
Araç: GP Multijet Active 1.3 16V 75Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Titanyum Gri
Plaka: 06 BU 6353
Kan Grubu: B Rh (-)

Teşekkürler: 101
28 mesajına 37 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Kitapçıkta ne yazıyorsa onu yapın. Çalıştırdıktan sonra beklemeden hareket edin ama motor ısınana kadar yüksek devirlere çıkmayın yazıyor. Performanslı kullanımdan sonra da aracın "soluklanması için" (evet aynen böyle yazıyor -catch its breath) stop etmeden önce en az yarım dakika rölantide çalıştırın.
Ben yazın hiç beklemeden yola çıkıyorum ama özellikle soğuk havalarda motorun biraz yağlanması için en az 1 dk. bekliyorum. Motorun ısınmasını beklemek gereksiz çünkü durduğu yerde çok zor ısınır, hem de gereksiz yakıt harcarsınız, bütçenize zarar, çevreyi kirletir vs.
Kışın soğuk havalarda benim tüketimim de sakin kullanmama rağmen 7,5'a varıyor.
muratokay isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Bu mesaj için teşekkür edenler
Eski 05/02/2010, 15:41
Arda BULUT
 
ABNEW - ait Avatar
Yaş: 37
Mesajlar: 12.685
Nereden: Ankara
Araç: Artık Grande Puntom Yok.
Tip: Yok
Renk: Yok
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 3.628
3.156 mesajına 4.295 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Eray, soğuk motor daha fazla yakar.Bunun dışında sürüş tarzı, trafik, güzergah, aracın bakım durumu gibi etkenler de tüketimi etkilemekte.Özellikli kısa mesafeli, soğuk motorla yapılan yollarda tüketim fabrika verilerini de geçebilir,

Aracı kışın 10dk, yazın 5 dk bekletmek tüketimi 2 atına çıkarır zatenKim söylemişse yanlış söylemiş.Motor soğukken dikkat edilmesi gereken tek şey üst devirlere çıkmamaktır.Aracı çalıştırdıktan sonra, emniyet kemeri, ayna ayarı, teyp gibi şeylerle uğraşınca zaten 15-20sn harcanmış oluyor.Bundan sonra aracı hareket ettirmek ve düşük devirde motor ısınana kadar gitmek en doğrusu.

Aracı durdurmadan da 3-5dk rolantide çalıştırmak diye birşey yok Durduktan sonra yine 15-20sn rolantide bekleyip motor kapatılabilir.Sadece çok uzun süreli ve yüksek devirli kullanımdan sonra hararet belirtisi de varsa motor kapatılmadan birkaç dk bekletilebilir rolantide (Atmosferik olsun turbo olsun)...
ABNEW isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
ABNEW nickli üyemize bu mesaj için 3 kişi teşekkür etmiştir.
Eski 05/02/2010, 16:02
Deniz Asil
Desert Eagle
 
Kriminal - ait Avatar
Yaş: 36
Mesajlar: 6.732
Nereden: İzmir
Araç: GP Multijet Dynamic 1.3 16V 75Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Egzotik Kırmızı
Plaka: 35 AL 0864
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 1.981
1.400 mesajına 2.519 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Motoru kapamadan neden beklıyoruz gayesi nedir?
__________________
I ' m c a p u l i n g . . .
Kriminal isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 05/02/2010, 16:10
Arda BULUT
 
ABNEW - ait Avatar
Yaş: 37
Mesajlar: 12.685
Nereden: Ankara
Araç: Artık Grande Puntom Yok.
Tip: Yok
Renk: Yok
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 3.628
3.156 mesajına 4.295 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Alıntı:
denizasil´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Motoru kapamadan neden beklıyoruz gayesi nedir?
Deniz, özellikle turbo motorlarda turbo pallerinin yavaşlamasının beklenmesi aşınmanın azaltılması için önemli.Araç durur durmaz motoru kapatırsak yağlamasız kalan paller hala dönmeye devam edecek ve aşınma normalden (turbo pallerinin yatağındaki) biraz daha fazla olacak.Bu yüzden biraz beklemekte fayda var.Özellikle de yüksek devirli kullanımdan sonra.

Bunun dışında turbosuz araçlarda da uzun süreli ve yüksek devirli kullanımdan sonra bir miktar rolantide bekletmek motorun soğutma sistemi sayesinde normal ısısına dönmesine yardımcı olmakta...
ABNEW isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
ABNEW nickli üyemize bu mesaj için 2 kişi teşekkür etmiştir.
Eski 05/02/2010, 16:10
Mert Karaca
 
Stalker - ait Avatar
Yaş: 30
Mesajlar: 514
Nereden: Ankara
Araç: T-Jet Sport 1.4 16V Turbo 120Bg.
Tip: 3 Kapı
Renk: Egzotik Kırmızı
Kan Grubu: A Rh (+)

Teşekkürler: 91
102 mesajına 135 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Alıntı:
ABNEW´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Eray, soğuk motor daha fazla yakar.Bunun dışında sürüş tarzı, trafik, güzergah, aracın bakım durumu gibi etkenler de tüketimi etkilemekte.Özellikli kısa mesafeli, soğuk motorla yapılan yollarda tüketim fabrika verilerini de geçebilir,

Aracı kışın 10dk, yazın 5 dk bekletmek tüketimi 2 atına çıkarır zatenKim söylemişse yanlış söylemiş.Motor soğukken dikkat edilmesi gereken tek şey üst devirlere çıkmamaktır.Aracı çalıştırdıktan sonra, emniyet kemeri, ayna ayarı, teyp gibi şeylerle uğraşınca zaten 15-20sn harcanmış oluyor.Bundan sonra aracı hareket ettirmek ve düşük devirde motor ısınana kadar gitmek en doğrusu.

Aracı durdurmadan da 3-5dk rolantide çalıştırmak diye birşey yok Durduktan sonra yine 15-20sn rolantide bekleyip motor kapatılabilir.Sadece çok uzun süreli ve yüksek devirli kullanımdan sonra hararet belirtisi de varsa motor kapatılmadan birkaç dk bekletilebilir rolantide (Atmosferik olsun turbo olsun)...
Motor fazla sıcak olduğu zaman aracı durdursak bile fan belli bir süre daha dönmüyor mu bizim GPlerde?
Benim bildiğim araç dururken motoru rölanti çalıştırmak, aracı düşük devirde hareketli halde kullanmaktan daha fazla ısınmasına yol açıyor. En güzeli varacağınız yere gelmeye yakın aracı sakin ve düşük devirde sürmek, bu sayede motor suyu normal sıcaklığına geliyor. (performanslı olarak kullanımdan sonra bile.)
Bu arada t-jet kullanıcısı olarak şunu söyleyebilirim, bizim araçlar performanslı kullanımda bile (sıcak havada) hararet göstergesi nerdeyse kıpırdamıyor. Radyatör-fan sistemi oldukça başarılı.
Stalker isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 05/02/2010, 16:13
Deniz Asil
Desert Eagle
 
Kriminal - ait Avatar
Yaş: 36
Mesajlar: 6.732
Nereden: İzmir
Araç: GP Multijet Dynamic 1.3 16V 75Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Egzotik Kırmızı
Plaka: 35 AL 0864
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 1.981
1.400 mesajına 2.519 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Benim evime giderken bayagı bır rampa dık yokuslar mevcut o yuzden bıraz beklemekte fayda var demekkı..
Tşk Arda
__________________
I ' m c a p u l i n g . . .
Kriminal isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 05/02/2010, 16:14
Ümit Coşkun TURUCA
Emekli Moderatör
 
GP COSKUN - ait Avatar
Yaş: 38
Mesajlar: 8.982
Nereden: İstanbul
Tip: Yok
Renk: Yok
Kan Grubu: 0 Rh (+)
Üye Garajı

Teşekkürler: 4.567
3.175 mesajına 6.044 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

SEVGİLİ ERAY
kış şartlarında dizel olsun benzinli olsun tüm araçların yakıt tüketimi sıcak havadakine
göre fazla olur
1 - 1.5 litre yakıt tüketiminin artması gayet normaldir
rolantide 10 dakka çalıştırarak beklemek motorunu ısıtmayacağı gibi boşu boşuna sana benzin veya mazot sarfiyatı olarak geri dönecektir
sağlıklı kullanmak için çalıştırdıktan sonra 1 dakka kadar bekledikten sonra yola çıkmak ve motor normal ısısına ulaşana kadar yüksek devirlerde kullanmamak en iyi yöntemdir
stop etme konusundada arda nında belirttiği gibi 30 saniyelik bir zaman yeterlidir
__________________


Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

Konu GP COSKUN tarafından (05/02/2010 Saat 21:19 ) de değiştirilmiştir..
GP COSKUN isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Bu mesaj için teşekkür edenler
Eski 05/02/2010, 16:40
Deniz Asil
Desert Eagle
 
Kriminal - ait Avatar
Yaş: 36
Mesajlar: 6.732
Nereden: İzmir
Araç: GP Multijet Dynamic 1.3 16V 75Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Egzotik Kırmızı
Plaka: 35 AL 0864
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 1.981
1.400 mesajına 2.519 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Ozaman abicim neymiş

Sabah calıstırdıgınızda 1 dakika ısıtıcak
Aksam stop etmedende 30 sn bekleyip stop edicez...

Kapılardada ıkı kere kapama dugmesıne basarsak daha guvenlı oluyomus sanırım...
__________________
I ' m c a p u l i n g . . .
Kriminal isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 05/02/2010, 16:59
barış erol
 
barbar74 - ait Avatar
Mesajlar: 190
Nereden: İstanbul
Araç: GP Multijet Active 1.3 16V 75Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Orleans Mavi
Kan Grubu: 0 Rh (-)

Teşekkürler: 80
48 mesajına 64 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Bende kullanıcı kitabındaki talimata göre sabah çalıştırdığımda parçaların yağlanması için 1 dk. bekleyip hareket ediyorum ısınana kadarda düşük devirlerde aracı yormadan kullanıyorum. Stop ederkende turbonun sağlığı için yine yaklaşık 1 - 2 dakika rolantide bekletiyorum sonra kontağı kapatıyorum.
Soğuklarla beraber 7 ile 7.5 lt. arası yakıyor. Bu değerlerin gayet normal olduğunu düşünüyorum.
barbar74 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Bu mesaj için teşekkür edenler
Eski 05/02/2010, 19:25
Serhat SİPAHİOĞLU
 
gurik - ait Avatar
Yaş: 37
Mesajlar: 1.310
Nereden: Ankara
Araç: GP Fire Dynamic 1.4 8V 77Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Egzotik Kırmızı
Plaka: 06 BT 4942
Kan Grubu: A Rh (+)
Üye Garajı

Teşekkürler: 105
268 mesajına 527 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Motorunuzu ısıtmanın en ekonomik yolu kitapçıkta da yazdığı gibi yağın biraz dolaşmasından sonra yola çıkmaktır. Rolantide araç çok zor ısınır. Zaten Gp motoru sürekli yağlama teknolojisi ile hiç yağsız kalmıyor. Üst devirleri zorlamayın normal ısıya kavuşana kadar. Ben şu an 6.2 ortalama yakıt harcıyorum şehir içi. Dur kalklarında etkisi var tabii.
__________________
Gezgin Gp.
gurik isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 05/02/2010, 19:27
Deniz Asil
Desert Eagle
 
Kriminal - ait Avatar
Yaş: 36
Mesajlar: 6.732
Nereden: İzmir
Araç: GP Multijet Dynamic 1.3 16V 75Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Egzotik Kırmızı
Plaka: 35 AL 0864
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 1.981
1.400 mesajına 2.519 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

benımde genelde sehır ıcı 5.5-6
__________________
I ' m c a p u l i n g . . .
Kriminal isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 05/02/2010, 20:42
Arda BULUT
 
ABNEW - ait Avatar
Yaş: 37
Mesajlar: 12.685
Nereden: Ankara
Araç: Artık Grande Puntom Yok.
Tip: Yok
Renk: Yok
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 3.628
3.156 mesajına 4.295 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Alıntı:
Stalker´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Motor fazla sıcak olduğu zaman aracı durdursak bile fan belli bir süre daha dönmüyor mu bizim GPlerde?
Benim bildiğim araç dururken motoru rölanti çalıştırmak, aracı düşük devirde hareketli halde kullanmaktan daha fazla ısınmasına yol açıyor. En güzeli varacağınız yere gelmeye yakın aracı sakin ve düşük devirde sürmek, bu sayede motor suyu normal sıcaklığına geliyor. (performanslı olarak kullanımdan sonra bile.)
Bu arada t-jet kullanıcısı olarak şunu söyleyebilirim, bizim araçlar performanslı kullanımda bile (sıcak havada) hararet göstergesi nerdeyse kıpırdamıyor. Radyatör-fan sistemi oldukça başarılı.
Haklısın Mert, fan (sadece kendisi) gerektiğinde çalışıyor tabi.Ancak motorun kendi halinde, yani çalışarak normal sıcaklığa düşmesini beklemek motor ömrü açısından daha sağlıklı.Yüksek devir sonrası motoru (atmosferik-turbo) bir miktar rolantide çalıştırmak ya da sakin kullanmak gerekli.Burada amaç motorun rolantide dinlendirilmesi.Zaten sen de belirtmişsin durmaya yakın düşük devirde, sakin kullanmalıyız diye.Benim de söylediğim buydu zaten

Ben de genelde bu şekilde kullanırım...
ABNEW isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 05/02/2010, 20:54
Hakan CAN
 
taneren - ait Avatar
Yaş: 41
Mesajlar: 710
Nereden: Mersin
Araç: Evo Fire Dynamic 1.4 77 Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Evo Siyah
Kan Grubu: 0 Rh (-)

Teşekkürler: 39
154 mesajına 190 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

serhatcım; fire motorla şehiriçi 6,2 çok iyi bir değer değilmi.
benim araç yeni diye herhalde 10,5 - 11 lt değerlerde ,daha 10 lt altına inmedi.

zamanla senin rakamları yakalarsam.bizim şahinin yaktığı lpg den daha hesaplı olacak anladığım kadarıyla.
taneren isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 06/02/2010, 01:37
Serhat SİPAHİOĞLU
 
gurik - ait Avatar
Yaş: 37
Mesajlar: 1.310
Nereden: Ankara
Araç: GP Fire Dynamic 1.4 8V 77Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Egzotik Kırmızı
Plaka: 06 BT 4942
Kan Grubu: A Rh (+)
Üye Garajı

Teşekkürler: 105
268 mesajına 527 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Kesinlikle öyle olacaktır Hakan bey. Yeni motorlar bir miktar fazla yakacaktır. Benim aracımın yakışı henüz yeni yeni optimum seviyelere yaklaşıyor. Bakımlarının zamanında yapılması da önemli tabii. Burada şunu da söylemeliyim sakın 50 60 k gibi hızlarda gittiğim zannedilmesin ortalama hız bu değerlerde 51 km yi gösteriyor. Yani 90-120 arası hızlarda kullanmaya çalışıyorum.
__________________
Gezgin Gp.
gurik isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konu Seçenekleri
Modları Göster

Okuduğunuz Konuya Benzer Konular
Konu Konuyu Açan Forum Cevaplar Son Mesaj
Yakıt Tüketimi series Yakıt 30 23/06/2012 02:44
Punto Benzinli Kışın Yakıt Sorunu agozal Teknik Yardım 4 26/11/2011 13:46
Ankara-denizli yakıt tüketimi- Bayram Yakıt Tüketimleriniz delkan Yakıt 25 06/09/2011 23:56
Yakıt tüketimi Ardevo Teknik Yardım 30 20/04/2011 14:03
Yakıt tüketimi bumut Yakıt 2 30/08/2010 14:20

Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com

# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #
www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.500tr.com   |    www.lineatr.com


   

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78
Telif Hakları vBulletin v3.8.7 © 2000-2014, ve
Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.