Fiat Punto | Grande Punto | Punto Evo | Bravo | Fiat Türkiye Forumu
FiatTR | PuntoTR | GrandePuntoTR | BravoTR | LineaTR | 500TR
Geri Dön   Fiat Punto | Grande Punto | Punto Evo | Bravo | Fiat Türkiye Forumu > Ana Forum > Teknik Yardım
Teknik Yardım Punto, Grande Punto, Punto Evo ve Bravo ile ilgili, yardım istekleri, sorunlar ve çözümleri.
Medos Otomotiv | Reklam
Kavaklıdere Oto | Ankara | Reklam
Petronas Madeni Yağlar | Petronas Lubricants International | Reklam
Cevapla

Eski 28/12/2008, 18:56
İbrahim ÖZHAN
 
bebe - ait Avatar
Yaş: 38
Mesajlar: 101
Nereden: Bayburt
Araç: Fire Dynamic 1.4 77Bg.
Tip: 3 Kapı
Renk: Egzotik Kırmızı
Kan Grubu: B Rh (-)

Teşekkürler: 0
6 mesajına 6 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Arkadaşlar merhaba;

GP'lermize fabrika çıkışı olarak kaç amperlik AKÜ konulduğu konusunda bilgi sahibi olan var mı?(45 olduğunu tahmin ediyorum)

Soğuk kış koşullarının yaşandığı şu günlerde bulunduğum bölgede hava sıcaklığı geceleri eksi 30 dereceye ulaşıyor ve yaklasık 2 gundur aracımı calıstırmıyordum bu sabah calıştırdım (calıstırdıgım esnada hava sıcaklıgı eksı 18 ıdı) ve akünün boşalamaya yakın oldugunu farkettım..aracım 2 defa marşa basmak suretıyle calıstı... bu durum normal mi sizce..akü 2 yıllık..

Ayrıca akü almam gerekirse 60 amperlik akü almamın herhangi bir sakıncası olur mu elektrik aksamına...

Tavsiye edebileceğiniz hesaplı ve uzun ömürlü akü markalar nelerdir..

Çok tesekkür ederım sımdıden ıyı forumlar...

Ayrıca son bir ilave daha..Söz konusu akü ömrünü mümkün olduğunca uzatmak ve akünün güm içerisinde boşalmasını kısmen de olsa engellemek için servisten aldığım tavsiye doğrultusunda, aracım kullanmadığım 2-3 gunluk surelerde, akü kutup basını cıkarıyorum..bu sekılde akünün boşalması engellenmiş oluyor..bu konuda yorumlarınız nedır arkadaslar..

Konu ABNEW tarafından (29/12/2008 Saat 01:24 ) de değiştirilmiştir..
bebe isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla

Eski 28/12/2008, 20:13
Engin DURUER
Fire in the hole !
 
Genius - ait Avatar
Yaş: 40
Mesajlar: 1.482
Nereden: Ankara
Araç: Bravo 1.6 16V Multijet 120 Hp Dynamic
Tip: 5 Kapı
Renk: Beyaz
Kan Grubu: B Rh (+)

Teşekkürler: 508
412 mesajına 668 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Yaşlanmış akünün en büyük düşmanı soğuktur. Soğuk havalarda ekonomik ömrünü tamamlayan aküler kendini daha da iyi belli eder. Bir akünün sağlıklı ömrü ortalama 3 yıldır, ben önceki paliomda müzik sistemi de kullandığımdan dolayı 45 amper olan akümü 60 amper ile değiştirmiştim ve 2.5 sene kadar bu şekilde kullandım, bir sorunla karşılaşmadım. Tek sorun 60 amper akü, boyut olarak daha hacimli olduğundan sığdırabilmek için tadilat yapmak zorunda kalmıştık. Mutlu akü kullanmıştım. İlk aldığım Mutlu aküde sorun yaşamıştım ve bölge bayisinde ücretsiz değişim yapmışlardı.
__________________
GP in mirror is faster than they appear !
Genius isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 28/12/2008, 20:16
İbrahim ÖZHAN
 
bebe - ait Avatar
Yaş: 38
Mesajlar: 101
Nereden: Bayburt
Araç: Fire Dynamic 1.4 77Bg.
Tip: 3 Kapı
Renk: Egzotik Kırmızı
Kan Grubu: B Rh (-)

Teşekkürler: 0
6 mesajına 6 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

60 amperlik aküyü puntoya sığıdırmakta zorluk yaşarmıyız ayrıca yukarıda bahsettiğim gibi 2-3 gunluk surelerde, akü kutup basını çıkarmanın herhangi bir zararı olur mu??

tesekkurler ıyı forumlar...
bebe isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 28/12/2008, 20:18
Engin DURUER
Fire in the hole !
 
Genius - ait Avatar
Yaş: 40
Mesajlar: 1.482
Nereden: Ankara
Araç: Bravo 1.6 16V Multijet 120 Hp Dynamic
Tip: 5 Kapı
Renk: Beyaz
Kan Grubu: B Rh (+)

Teşekkürler: 508
412 mesajına 668 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Alıntı:
bebe´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
60 amperlik aküyü puntoya sığıdırmakta zorluk yaşarmıyız ayrıca yukarıda bahsettiğim gibi 2-3 gunluk surelerde, akü kutup basını çıkarmanın herhangi bir zararı olur mu??

tesekkurler ıyı forumlar...
15 gün kadar kutup başı sökük bırakmıştım bir sorun yaşamadım. Hatta Ağrı'da bulunduğumuz yıllarda aşırı soğuktan aküleri korumak için araçlardan söker garajda yada evde muhafaza ederdik
__________________
GP in mirror is faster than they appear !
Genius isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 28/12/2008, 20:52
İbrahim ÖZHAN
 
bebe - ait Avatar
Yaş: 38
Mesajlar: 101
Nereden: Bayburt
Araç: Fire Dynamic 1.4 77Bg.
Tip: 3 Kapı
Renk: Egzotik Kırmızı
Kan Grubu: B Rh (-)

Teşekkürler: 0
6 mesajına 6 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Engin Bey özür dileyerek son soru...
60 amperlık akuyu GP uydurabılırmıyız herhangi bir tadılata gerek kalmadan
bebe isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 29/12/2008, 12:16
ugur ozer
 
ugurozer - ait Avatar
Mesajlar: 1.415
Nereden: İstanbul
Araç: GP Multijet Dynamic 1.3 16V 90Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Rock Siyah
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 196
310 mesajına 624 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

araclarımızın bilgisayar sistemi icin aku kutup başlarını sok tak yapmak hic faydalı bir islem diğildir, çalışan bilgisayarınızın fişini takıp çıkarttıgınızı dusunun. Zaten harcanan elektrigin akunun dura dura bosalacak enerjisinden neredeyse hicbir farkı olmayacaktır, hatta siz sok tak yaptıkca kutup baslarını yaglamıyorsanız oksitlenmeye meğillendirerek daha fazla zarar bile vermiş olursunuz. Akunuzu musait olursanız muzik dinleyerek vs. bitmeye yakın konuma getirip ve uzun yolda tam şarj olmasını saglamak omrunu uzatır, onceki aracımda 8 sene bu aracımda 6 senedir aynı akuyu kullanıyodum muzik sistemim icn degistirdim babam kızdı ) ayrıca akulerin amper degerlerinin onemini, hondanın 45 likten daha farklı aku takılmaması icin ters kutup baslı aku gelistirmesi ve gecen gun bunu ogrendikten sonra mecburen 45 lik aku takmamdan sonra ogrendim. Amper degeri arttıkca starterin daha yuksek devirle donecegini belkide aktarma sisteminin mukavemetinin bunu kaldıramayacağı hesaplanmıştır. Yani orjinal amper siddeti ne tavsiye edildiyse onu almakta fayda var. Japon bunu enggellediyse muhakkak bu veya buna yakın bir sebebi vardır diye dusunuyorum.
ugurozer isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Bu mesaj için teşekkür edenler
Eski 29/12/2008, 20:10
İbrahim ÖZHAN
 
bebe - ait Avatar
Yaş: 38
Mesajlar: 101
Nereden: Bayburt
Araç: Fire Dynamic 1.4 77Bg.
Tip: 3 Kapı
Renk: Egzotik Kırmızı
Kan Grubu: B Rh (-)

Teşekkürler: 0
6 mesajına 6 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Detaylı bılgı ıcın tesekkurler..
ancak sunu sormak ısterım..netıcede arac calısır durumda olmadığı dolayısyıla herhangi bir elektrık akımının olmadığı durumlarda yapılan bir sök-tak işlemi oldugundan bu derecede zarar verebılcegını dusunmuyorumm..firmalar stoklarında bulundurdukları otomobilleri (özellkikle acık havada zor ıklım kosullarında duran arabala) bu sekılde kullanıyorlarmıss..aksı takdırde zaten arabalar satısa sunulmadan akulerı bosalırdı...
bebe isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 29/12/2008, 20:28
Arda BULUT
 
ABNEW - ait Avatar
Yaş: 37
Mesajlar: 12.685
Nereden: Ankara
Araç: Artık Grande Puntom Yok.
Tip: Yok
Renk: Yok
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 3.628
3.156 mesajına 4.295 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Alıntı:
bebe´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Detaylı bılgı ıcın tesekkurler..
ancak sunu sormak ısterım..netıcede arac calısır durumda olmadığı dolayısyıla herhangi bir elektrık akımının olmadığı durumlarda yapılan bir sök-tak işlemi oldugundan bu derecede zarar verebılcegını dusunmuyorumm..firmalar stoklarında bulundurdukları otomobilleri (özellkikle acık havada zor ıklım kosullarında duran arabala) bu sekılde kullanıyorlarmıss..aksı takdırde zaten arabalar satısa sunulmadan akulerı bosalırdı...
Ancak gelişen teknoloji sonucu araçlarda kullanılan elektronik sistemlerde sürekli artış olmakta.Dolayısıyla bu sistemler (müzik, alarm, yol bilgisayarı...) motor çalışmadığı zamanlarda da aküyü kullanabilmekte.Olası bir sökme-takma işlemi sonrasında en azından resetlenme gibi durumlar olmakta.Bu yüzden ben de akünün sökülmesi taraftarı değilim.

Akünün ömrünü uzatmak için aracın motor bölmesini ve akü çevresini yalıtmak ve motor çalışmıyorken hatta çalışırken bile aküyü kullanan-yoran sistemleri mümkün olduğunca az kullanmak en uygun yöntem bence...
ABNEW isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 29/12/2008, 20:52
Engin DURUER
Fire in the hole !
 
Genius - ait Avatar
Yaş: 40
Mesajlar: 1.482
Nereden: Ankara
Araç: Bravo 1.6 16V Multijet 120 Hp Dynamic
Tip: 5 Kapı
Renk: Beyaz
Kan Grubu: B Rh (+)

Teşekkürler: 508
412 mesajına 668 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

ECU'ların içinde birden çok EPROM bulunmaktadır ve bunlar kontak çevirdiğimizdeki güvenlik (CODE) kontrolü, yakıt sistemi kontrolu (EFI) gibi pek çok değişik sistemi kontrol eder. Kontak ilk çevrildiğinde CODE EPROM'u onay verene kadar diğer hiçbir sistem (müzik sistemi, silecek, far gibi sistemler hariç) harekete geçmez. EPROM'lar hafızalarındaki bilgiyi saklamak için enerjiye ihtiyaç duymazlar

[Sadece kayıtlı kullanıcılar linkleri görebilirler. Kayıt olmak için tıklayınız.]

[Sadece kayıtlı kullanıcılar linkleri görebilirler. Kayıt olmak için tıklayınız.]
__________________
GP in mirror is faster than they appear !

Konu Genius tarafından (29/12/2008 Saat 20:54 ) de değiştirilmiştir..
Genius isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 29/12/2008, 20:58
İbrahim ÖZHAN
 
bebe - ait Avatar
Yaş: 38
Mesajlar: 101
Nereden: Bayburt
Araç: Fire Dynamic 1.4 77Bg.
Tip: 3 Kapı
Renk: Egzotik Kırmızı
Kan Grubu: B Rh (-)

Teşekkürler: 0
6 mesajına 6 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

bu durumda kutup bası takıp cıkarmak zarar getırmez dıyebılırmıyız engın bey??
bebe isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 29/12/2008, 21:02
Arda BULUT
 
ABNEW - ait Avatar
Yaş: 37
Mesajlar: 12.685
Nereden: Ankara
Araç: Artık Grande Puntom Yok.
Tip: Yok
Renk: Yok
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 3.628
3.156 mesajına 4.295 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Alıntı:
Genius´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
ECU'ların içinde birden çok EPROM bulunmaktadır ve bunlar kontak çevirdiğimizdeki güvenlik (CODE) kontrolü, yakıt sistemi kontrolu (EFI) gibi pek çok değişik sistemi kontrol eder. Kontak ilk çevrildiğinde CODE EPROM'u onay verene kadar diğer hiçbir sistem (müzik sistemi, silecek, far gibi sistemler hariç) harekete geçmez. EPROM'lar hafızalarındaki bilgiyi saklamak için enerjiye ihtiyaç duymazlar

[Sadece kayıtlı kullanıcılar linkleri görebilirler. Kayıt olmak için tıklayınız.]

[Sadece kayıtlı kullanıcılar linkleri görebilirler. Kayıt olmak için tıklayınız.]
Engin, 2YTL lik memory stickler bile elektriğe ihtiyaç duymazken milyarlık epromlar da hafızalarındaki bilgiyi saklamak için aküye ihtiyaç duymazlar tabi.Ancak akü kutup başları sökülmüş bir aracın müzik sistemi, saat, alarm hatta yol bilgisayarının motora değil de sürücüye yansıyan bilgilerinde sıfırlanmalar olabilmekte, tecrübeyle sabit.Yoksa aküsü biten-sökülen her modern aracın ecusuna yazılım yüklemek gerekirdi.

Tabi herkesin akü hakkındaki düşüncesi farklı olabilir ama ben akünün kutup başlarını sökmem yukarıda da belirtmiş oduğum nedenlerden dolayı...

Alıntı:
bebe´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
bu durumda kutup bası takıp cıkarmak zarar getırmez dıyebılırmıyız engın bey??
Maalesef diyemeyiz bence

Konu ABNEW tarafından (29/12/2008 Saat 21:06 ) de değiştirilmiştir..
ABNEW isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 29/12/2008, 21:08
Engin DURUER
Fire in the hole !
 
Genius - ait Avatar
Yaş: 40
Mesajlar: 1.482
Nereden: Ankara
Araç: Bravo 1.6 16V Multijet 120 Hp Dynamic
Tip: 5 Kapı
Renk: Beyaz
Kan Grubu: B Rh (+)

Teşekkürler: 508
412 mesajına 668 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Arda ben söylediğin kayıpları kabul edilebilir değerlerin içinde buluyorum. Ayrıca arabanın km bilgisi ve diğer bilgiler gösterge panelinin içindeki başka bir eprom'da saklanıyor, kendi km sayacımı ayarlattığımda bunu kendim gördüm ve evde diğeri yatıyor. Bu konu ile ilgili yapılacak şey km ve servis bilgisi gibi gösterge panelinde tutulan bilgilerin aracın ECU'suna Examiner cihazı ile tanıtılması kalıyor. Yıllarca gümrük garajında tutulan yada yedi emin depolarında yatan araçlarda da sorun yaşanmıyor zaten. Eğer teyibinizin code bilgiside mevcutsa bir sorun yaşamayacağınız düşünüyorum.
__________________
GP in mirror is faster than they appear !
Genius isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Bu mesaj için teşekkür edenler
Eski 29/12/2008, 21:19
Arda BULUT
 
ABNEW - ait Avatar
Yaş: 37
Mesajlar: 12.685
Nereden: Ankara
Araç: Artık Grande Puntom Yok.
Tip: Yok
Renk: Yok
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 3.628
3.156 mesajına 4.295 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Alıntı:
Genius´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Arda ben söylediğin kayıpları kabul edilebilir değerlerin içinde buluyorum. Ayrıca arabanın km bilgisi ve diğer bilgiler gösterge panelinin içindeki başka bir eprom'da saklanıyor, kendi km sayacımı ayarlattığımda bunu kendim gördüm ve evde diğeri yatıyor. Bu konu ile ilgili yapılacak şey km ve servis bilgisi gibi gösterge panelinde tutulan bilgilerin aracın ECU'suna Examiner cihazı ile tanıtılması kalıyor. Yıllarca gümrük garajında tutulan yada yedi emin depolarında yatan araçlarda da sorun yaşanmıyor zaten. Eğer teyibinizin code bilgiside mevcutsa bir sorun yaşamayacağınız düşünüyorum.
Anladım Engin, yanlış anlaşılma olmuş o zaman.Çünkü ben akü sökülürse araç bozulur demedim.Geri dönüş vardır tabiki.Farklı markalarda, akünün boşalması neticesinde yol bilgisayar verileri sıfırlanan ya da saati sıfırlanan, müzik sisteminin tekrar tanıtılması gereken ya da alarmı bozulan araçlar gördüm.Bunlar olur ya da olmaz ya da sonucunda elektronik sistemler zarar görür ya da görmez ama ben yine söylüyorum aküm bitmedikçe araçtan dışarı çıkarmam
ABNEW isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 29/12/2008, 21:20
Engin DURUER
Fire in the hole !
 
Genius - ait Avatar
Yaş: 40
Mesajlar: 1.482
Nereden: Ankara
Araç: Bravo 1.6 16V Multijet 120 Hp Dynamic
Tip: 5 Kapı
Renk: Beyaz
Kan Grubu: B Rh (+)

Teşekkürler: 508
412 mesajına 668 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Seninkisi double-check
__________________
GP in mirror is faster than they appear !
Genius isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 30/12/2008, 17:07
ugur ozer
 
ugurozer - ait Avatar
Mesajlar: 1.415
Nereden: İstanbul
Araç: GP Multijet Dynamic 1.3 16V 90Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Rock Siyah
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 196
310 mesajına 624 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

sonucta aku kutup başını aracta hicbir cihaz calismiyorken dahi çıkarıp taktığım zaman ince bir elektrik atlaması oluyorsa bu bazı kandansatorlerin elektrikle dolu tutuldugu anlamına geliyor. Ben bir aku ile 8 sene idare etmiş birisi olarak hiç gerek duymuyorum çıkarmaya ve risk almıyorum onu yapana kadar arac o kadar uzun sure bekleyecekse bir hydrometre ile ortam nemi arac icin ideal duruma getirilmeli 4 tekerlekde askıya alınmalı... arac duzenli olarak arada calistirilmalı, vs vs. bunlar kutup başı sokmekten cok daha once gelir.
ugurozer isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 03/04/2012, 20:54
salih bayzer denizhan
 
bayzer - ait Avatar
Yaş: 26
Mesajlar: 5
Nereden: Ankara
Araç: GP Multijet Active 1.3 16V 75Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Orleans Mavi
Plaka: 06 BF 7665
Kan Grubu: B Rh (+)

Teşekkürler: 1
0 mesajına 0 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

selam arkadaşlar bende 2006 Punto ile aranıza katılmış bulunuyorum. çok güzel bir forumunuz var.
benim sorum şu
1,3 mj 75 active orjinal akü değeri ne şu an araçta 12V 50 amperlik akü bulunuyo ve önceki dizel arabama göre marş süresi 1-2 saniye daha uzun 60 amperlik bir akü taksam bu düzelirmi yoksa sorunum marş motoru veya dinamosundamıdır
bayzer isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 03/04/2012, 21:12
Doğan Can
 
uLTRa GP - ait Avatar
Yaş: 22
Mesajlar: 1.158
Nereden: İstanbul
Araç: GP Multijet Dynamic 1.3 16V 90Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Titanyum Gri
Kan Grubu: A Rh (+)

Teşekkürler: 459
190 mesajına 242 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

bende arttırdım ama çok fazla artırmak diyotları patlatıyormuş bir abim demişti
__________________
Sen gti ını itekle biz gazlarız T-JET le
uLTRa GP isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 03/04/2012, 21:29
salih bayzer denizhan
 
bayzer - ait Avatar
Yaş: 26
Mesajlar: 5
Nereden: Ankara
Araç: GP Multijet Active 1.3 16V 75Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Orleans Mavi
Plaka: 06 BF 7665
Kan Grubu: B Rh (+)

Teşekkürler: 1
0 mesajına 0 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

peki bunun orjinal değeri nedir
bayzer isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 03/04/2012, 21:34
Doğan Can
 
uLTRa GP - ait Avatar
Yaş: 22
Mesajlar: 1.158
Nereden: İstanbul
Araç: GP Multijet Dynamic 1.3 16V 90Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Titanyum Gri
Kan Grubu: A Rh (+)

Teşekkürler: 459
190 mesajına 242 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

benim arabada 60 amperdi ama 75 liklerde farklı olabilir benim 60 dı 72 amper yaptım ama çok arttırmak tehlikeliymiş ama sizde 50 ise 60 ı rahatlıkla takın bence ben 72 taktım çok rahatladı diyotlar patlamassa memnunum
__________________
Sen gti ını itekle biz gazlarız T-JET le
uLTRa GP isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 05/04/2012, 22:30
Hkn Gp
 
hkngp - ait Avatar
Mesajlar: 31
Nereden: Ankara
Araç: Artık Grande Puntom Yok.
Tip: 5 Kapı
Renk: Vals Mavi
Kan Grubu: A Rh (+)

Teşekkürler: 1
2 mesajına 2 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

% 99.9 aküden ben daha önce diğer aracımda denedim ve gazyet güzel bi sonuç aldım. 60 amperlik iyi bir akü ile daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz 72 ampere gelince de o da fazla gelebilir şarj dinamosu yetmeyebilir kaş yaparken göz çıkarmayalım aman dikkat
hkngp isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konu Seçenekleri
Modları Göster

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://forum.grandepuntotr.com/teknik-yardim/9859-aku-amper-degeri.html
Mesajı Atan For Type Tarih
Google da Kaçıncı sıradayım :: This thread Refback 01/10/2010 06:35

Okuduğunuz Konuya Benzer Konular
Konu Konuyu Açan Forum Cevaplar Son Mesaj
Linea ya en fazla kac amper akü takilmali?? dogus618 Teknik Yardım 7 22/12/2012 21:34
Ort. Tüketim Değeri Ve Sıcaklık Değeri Hep Sabit boby Yakıt 4 24/01/2012 18:08
AKÜ İÇİN hangisini önerirsiniz... Bide 60 Amper olurmu aracıma miharbi Teknik Yardım 22 02/06/2011 21:39
Akümü degişimi (MUTLU AKÜ 12V 60 AMPER ) illisyonist Teknik Yardım 2 24/03/2011 00:58
Akü'nün amper/h yükseLtmek sorun çıkartır mı? erdiyilmaz Teknik Yardım 7 07/02/2007 20:15

Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com

# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #
www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.500tr.com   |    www.lineatr.com


   

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78
Telif Hakları vBulletin v3.8.7 © 2000-2014, ve
Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.