Fiat Punto | Grande Punto | Punto Evo | Bravo | Fiat Türkiye Forumu
FiatTR | PuntoTR | GrandePuntoTR | BravoTR
Geri Dön   Fiat Punto | Grande Punto | Punto Evo | Bravo | Fiat Türkiye Forumu > Ana Forum > Modifiye > Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu
Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu Fiat Punto, Grande Punto, Punto Evo, Bravo motor, iç aksam modifiyesi, motor modifiyesi, yürüyen aksam modifiyesi, jant, yay, hava filtresi vs.
Medos Otomotiv | Reklam
Kavaklıdere Oto | Ankara | Reklam
Petronas Madeni Yağlar | Petronas Lubricants International | Reklam
Cevapla

Eski 16/02/2010, 16:40
Elmedin Başkol
 
Elmedin - ait Avatar
Yaş: 31
Mesajlar: 325
Nereden: İstanbul
Tip: 5 Kapı
Renk: Rock Siyah
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 0
53 mesajına 88 kere teşekkür edilmiş
Karizmatik T-Jet'e Bi-Turbo ve Süperşarj uygulaması

selam arkadaşlar. bu aralar bir araştırmadır gidiyorum. daha yapacak çok şey var ama dış görünüşten önce iyice motora yüklenmek istiyorum. ilk opsiyonum Bi-Turbo modifikasyonu. her 2 silindire 1 turbo gelecek şekilde ekleme yapacak olursam yaklaşık 30+ hp alabilirim. bir de supercharger meselesi var. süperşarj da yaparsam 40+ hp kazanabilirmişim. maliyetine gelecek olursak ikisi toplamda 9-10 bin TL tutarmış. siz ne dersiniz?

__________________


GP 1,4lt T-jet
+
Superchips çip tuning, Sprint Booster, Simota performans açık hava filtresi, Supersprint son susturucu, katalizör iptal, orta susturucu iptal vs vs ...
Elmedin isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla

Eski 16/02/2010, 16:46
hakan çebi
agresif
 
gogo61 - ait Avatar
Yaş: 31
Mesajlar: 129
Nereden: Trabzon
Araç: GP Multijet Dynamic 1.3 16V 90Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Egzotik Kırmızı
Plaka: 61 HF 611
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 2
23 mesajına 26 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

yüksekgüç = iyi para derim..
__________________
gogo61 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 16/02/2010, 16:47
Arda BULUT
 
ABNEW - ait Avatar
Yaş: 36
Mesajlar: 12.675
Nereden: Ankara
Araç: Artık Grande Puntom Yok.
Tip: Yok
Renk: Yok
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 3.625
3.154 mesajına 4.293 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Ben boşver derim Elmedin Sat daha güçlü bir araç al, maksat uğraşmak ise sınır yok tabi.Ancak bana göre -imzana bakınca- aracına yapılması gereken her şeyi yapmışsın...
ABNEW isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 16/02/2010, 17:07
hakan çebi
agresif
 
gogo61 - ait Avatar
Yaş: 31
Mesajlar: 129
Nereden: Trabzon
Araç: GP Multijet Dynamic 1.3 16V 90Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Egzotik Kırmızı
Plaka: 61 HF 611
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 2
23 mesajına 26 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

yanlız benim bildiğim bi araçta ya turbo charger ya da super charger olur. ikisini aynı araçta kullanmak pek mantıklı değil. zaten okuduğum kadarıyla motorun alt tarafında bi oynama da yapmamışsın, o kadar havayı basınca dağılmadan çalışacak bi motor lazım dimi
__________________
gogo61 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 16/02/2010, 17:15
Gp gp
Ya Hep Ya Hiç.
 
KaGaN - ait Avatar
Mesajlar: 1.955
Nereden: Ankara
Araç: Artık Grande Puntom Yok.
Tip: Yok
Renk: Yok
Kan Grubu: B Rh (+)

Teşekkürler: 637
530 mesajına 818 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Arabıyı sat üstüne koy o parayada o elde etmiş olduğun hp lerle çok güzel bir araç alabilirsin bence hiç okadar abartma 20,000 liralık arabaya 10,000 liralık modifiye yazık edersin parana

birde satarken sıkıntılı sen o arabaya 30,000 fiyat koy kimse dönüp bakmaz
KaGaN isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 16/02/2010, 17:30
Murat Gürakan
varmı denemek isteyen :)
 
Murat Gürakan - ait Avatar
Mesajlar: 932
Nereden: Ankara
Araç: Artık Bravo'm Yok.
Tip: Yok
Renk: Yok
Kan Grubu: B Rh (+)

Teşekkürler: 0
257 mesajına 353 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı


------
1- 1.4lt motorda twin turbo uygulaması yapsan dahi çok fazla keyif alamassın çünkü iki farklı büyüklükteki turbo farklı devirlerde dol maya başlayacak. 1.4lt 2 silindirinin doldurabilceği turbolar zaten minnacık. Yada biraz büyük takarsın alet zaten 7000 çeviriyor o dolmadan devir bandının sonuna gelirsin.
2- supercharger + turbo uygulaması çok daha mantıklı bir işllem. 1500-3500 aralığında supercharger, 3500-7000 aralığındada bizimkilere nazaran daha düyük bir turbo uygulaması çok keyif verir.
3 - Senin dediğin bu işlemler demek, araca ekstradan şu ankine göreminimum +0.7 bar fazladan demekki senin benim hiçbirimizin arabasındaki o minnacık piston kolları bunu kaldırmaz O dediğin işlemleri yapman için önce
1- baskı balata
2- fren
3- akisler ( Bizim akislerimiz hayatta dayanmaz )
4- piston, kol
alacaksınki bunları monte edeceksinki motoru daha ilk gazlamada eline alma. Haa zaten bu parçaları modifiye etsen en az 7000 tutar. Sonrasında 2*turbo, manifold ona göre bir egzoz sistemi bi 5000 de bu tutar ( Bunlar hep minimum rakamlar ) astarından pahalıya gelmek olur
-----
Arabam yetmiyor diyorsan yapabileceğin şey turbondan biraz daha büyük essesse turbosu gt1446yada gt1546 gibi bişey alıp buna göre manifold yaptırıp bide yazılım tamamdır yaklaşık 200hp leri yakalarsın sonrasında keyif alamassın Sanayide ustalarla haftada en az 1 kere çay içersin
------
Benim var planlarım ama dediğim gibi sadece biraz daha büyük bir turbo Herşeyi ayarında yapacaksınki sonra ayara gelme

Konu Murat Gürakan tarafından (16/02/2010 Saat 17:32 ) de değiştirilmiştir..
Murat Gürakan isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Murat Gürakan nickli üyemize bu mesaj için 3 kişi teşekkür etmiştir.
Eski 16/02/2010, 17:53
Erdem Bozdağ
GP Hastası
 
Erdem Bozdağ - ait Avatar
Yaş: 27
Mesajlar: 2.938
Nereden: Ankara
Araç: Artık Puntom Yok.
Tip: Yok
Renk: Yok
Kan Grubu: B Rh (+)

Teşekkürler: 1.295
836 mesajına 1.125 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Murat zaten olayı süper özetlemiş

Olmazmı olur elbet ama uzun vadade fayda sağlamaz byük sorunlar açar

Okadar masraf yerıne bi leon 2.0tfsi 200ps daha mantıklı gibi
Erdem Bozdağ isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 16/02/2010, 17:58
Arda BULUT
 
ABNEW - ait Avatar
Yaş: 36
Mesajlar: 12.675
Nereden: Ankara
Araç: Artık Grande Puntom Yok.
Tip: Yok
Renk: Yok
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 3.625
3.154 mesajına 4.293 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Alıntı:
gogo61´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
yanlız benim bildiğim bi araçta ya turbo charger ya da super charger olur. ikisini aynı araçta kullanmak pek mantıklı değil. zaten okuduğum kadarıyla motorun alt tarafında bi oynama da yapmamışsın, o kadar havayı basınca dağılmadan çalışacak bi motor lazım dimi
Hakan turbo ve supercharger aynı anda uygulanır.En güzel örneği 160-170bg lik tsi ler...
ABNEW isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 16/02/2010, 18:46
cihangir şengezer
 
chngrrrrrr - ait Avatar
Yaş: 32
Mesajlar: 645
Nereden: Balıkesir
Araç: Fire Active 1.4 8V 77Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Titanyum Gri
Plaka: 10 AEZ 07
Kan Grubu: A Rh (+)

Teşekkürler: 99
165 mesajına 215 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Allah akıl fikir versin derim
chngrrrrrr isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 16/02/2010, 19:35
Gp gp
Ya Hep Ya Hiç.
 
KaGaN - ait Avatar
Mesajlar: 1.955
Nereden: Ankara
Araç: Artık Grande Puntom Yok.
Tip: Yok
Renk: Yok
Kan Grubu: B Rh (+)

Teşekkürler: 637
530 mesajına 818 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Alıntı:
chngrrrrrr´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
allah akıl fikir versin derim
+1000
KaGaN isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Bu mesaj için teşekkür edenler
Eski 16/02/2010, 19:58
onur bakır
 
Honor COOPER - ait Avatar
Yaş: 36
Mesajlar: 2.136
Nereden: Mersin
Araç: Artık Grande Puntom Yok.
Tip: Yok
Renk: Yok
Kan Grubu: A Rh (+)

Teşekkürler: 90
435 mesajına 535 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Alıntı:
Erdem Bozdağ´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Murat zaten olayı süper özetlemiş

Olmazmı olur elbet ama uzun vadade fayda sağlamaz byük sorunlar açar

Okadar masraf yerıne bi leon 2.0tfsi 200ps daha mantıklı gibi
40000 tl civarı Cupra bile bulunabilirki arada dünya kadar fark olur Cupra kullanımında.
__________________
*****LANCIA DELTA*****
1.4 MultiAir Turbo 140HP
**Peak White & Granluce Sunroof**
**Techno Pack & Parrot Mki9200 Kit**
Honor COOPER isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 16/02/2010, 20:01
Alp
Alp BELGEN
 
Alp - ait Avatar
Yaş: 39
Mesajlar: 918
Nereden: İstanbul
Araç: Bravo 1.6 16V Multijet 105 Hp Dynamic
Tip: 5 Kapı
Renk: Beyaz
Kan Grubu: 0 Rh (-)

Teşekkürler: 384
231 mesajına 326 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Bunlari yapacagina al bir M3 bitmisi bile alayina gider...
__________________
Multijet Grande Punto 1.3 75 hp -> 95 HP
Multijet Grande Punto 1.3 90 hp -> 125 HP
Multijet Bravo 1.6 105 hp -> 135 HP
Clio RS 190 HP
ve Şimdi...
Multijet BRAVO GT1544 STAGE 2 180+ hp...
Alp isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Bu mesaj için teşekkür edenler
Eski 16/02/2010, 20:04
Erdem Bozdağ
GP Hastası
 
Erdem Bozdağ - ait Avatar
Yaş: 27
Mesajlar: 2.938
Nereden: Ankara
Araç: Artık Puntom Yok.
Tip: Yok
Renk: Yok
Kan Grubu: B Rh (+)

Teşekkürler: 1.295
836 mesajına 1.125 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

ama şu da var bunların hepsi yapılırsa da araç emsalsiz tek olur türkiyede
Erdem Bozdağ isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 16/02/2010, 20:18
hakan çebi
agresif
 
gogo61 - ait Avatar
Yaş: 31
Mesajlar: 129
Nereden: Trabzon
Araç: GP Multijet Dynamic 1.3 16V 90Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Egzotik Kırmızı
Plaka: 61 HF 611
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 2
23 mesajına 26 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Alıntı:
ABNEW´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Hakan turbo ve supercharger aynı anda uygulanır.En güzel örneği 160-170bg lik tsi ler...
hmm. ben twin turbo zannediyodum tsi olayını, super + turbo charger miş.
__________________
gogo61 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 16/02/2010, 20:21
Ender Pala
 
pilotender - ait Avatar
Yaş: 31
Mesajlar: 866
Nereden: Aydın
Araç: Artık Grande Puntom Yok.
Tip: 5 Kapı
Renk: Beyaz
Kan Grubu: B Rh (+)

Teşekkürler: 1.165
178 mesajına 228 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Araç emsalsiz tek olmuş olsa; " Aaa arabaya bak Türkiye'de tekmiş!" demekten başka neye yarar ki Bence de alacaksın 2000 cc bir makine. Takılacaksın keyfine... Gereksiz masraf. Onları yapmak çok mantıksız.
__________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS - Fiat Grande Punto 1.4 Fire Active - Fiat Fiorino Combi Emotion 1,3 Multijet - Renault Clio Grandtour 1.2 16v Extreme Edition - Toyota Corolla 1.6 Otomatik
pilotender isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 16/02/2010, 20:41
Murat Gürakan
varmı denemek isteyen :)
 
Murat Gürakan - ait Avatar
Mesajlar: 932
Nereden: Ankara
Araç: Artık Bravo'm Yok.
Tip: Yok
Renk: Yok
Kan Grubu: B Rh (+)

Teşekkürler: 0
257 mesajına 353 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Valla bilmiyorum açıkcası benim m3 üm olsa onunda turbo kitlerini getirir 600-700hp lere çıkarırım. Aslında bu para harcamak yada hızlı arabaya binmektense aldığın hazla alakalı. Amaç hızlı arabaya binmekmi? Farklı olabilmekmi ? üzüm yemekmi bağcıyı dövmekmi ( Ne alaka )
---
Benim param olsa ben arabama 20000tl gömerim piston, kol, dereceli, turbo...vs herbişeyi modifiye eder 300+ hp bişey yaratırım kendime. Sonunda ne olur?
Adam sti alır sadece 1000tl ye yazılım yapar beni gene geçer Ama işte o adam geçerkende vay bee bravo iyi yürüyor derki bu bana keyif verir
---

Çıkarılcak Sonuç: Ben psikopatım Benim gibi yanlış düşünmeyin sizde
Murat Gürakan isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Bu mesaj için teşekkür edenler
Eski 16/02/2010, 21:03
Alp
Alp BELGEN
 
Alp - ait Avatar
Yaş: 39
Mesajlar: 918
Nereden: İstanbul
Araç: Bravo 1.6 16V Multijet 105 Hp Dynamic
Tip: 5 Kapı
Renk: Beyaz
Kan Grubu: 0 Rh (-)

Teşekkürler: 384
231 mesajına 326 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Stock araca sonradan ne eklerseniz ekleyin, turbo forget piston dereceli egzantrik vs... Neticede hep sikinti hep sikinti 2 km gazlarsin 2 hafta tamircide yatarsin bu isin raconu boyle tabii bunlardan aldigin haz tartisilmaz...
__________________
Multijet Grande Punto 1.3 75 hp -> 95 HP
Multijet Grande Punto 1.3 90 hp -> 125 HP
Multijet Bravo 1.6 105 hp -> 135 HP
Clio RS 190 HP
ve Şimdi...
Multijet BRAVO GT1544 STAGE 2 180+ hp...
Alp isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 16/02/2010, 21:49
Ender Pala
 
pilotender - ait Avatar
Yaş: 31
Mesajlar: 866
Nereden: Aydın
Araç: Artık Grande Puntom Yok.
Tip: 5 Kapı
Renk: Beyaz
Kan Grubu: B Rh (+)

Teşekkürler: 1.165
178 mesajına 228 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Alıntı:
Murat Gürakan´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Valla bilmiyorum açıkcası benim m3 üm olsa onunda turbo kitlerini getirir 600-700hp lere çıkarırım. Aslında bu para harcamak yada hızlı arabaya binmektense aldığın hazla alakalı. Amaç hızlı arabaya binmekmi? Farklı olabilmekmi ? üzüm yemekmi bağcıyı dövmekmi ( Ne alaka )
---
Benim param olsa ben arabama 20000tl gömerim piston, kol, dereceli, turbo...vs herbişeyi modifiye eder 300+ hp bişey yaratırım kendime. Sonunda ne olur?
Adam sti alır sadece 1000tl ye yazılım yapar beni gene geçer Ama işte o adam geçerkende vay bee bravo iyi yürüyor derki bu bana keyif verir
---

Çıkarılcak Sonuç: Ben psikopatım Benim gibi yanlış düşünmeyin sizde

Yazınızı okurken yüzümdeki gülümsemeyi görmeliydiniz. Çok yaşayın
__________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS - Fiat Grande Punto 1.4 Fire Active - Fiat Fiorino Combi Emotion 1,3 Multijet - Renault Clio Grandtour 1.2 16v Extreme Edition - Toyota Corolla 1.6 Otomatik
pilotender isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 16/02/2010, 22:02
Elmedin Başkol
 
Elmedin - ait Avatar
Yaş: 31
Mesajlar: 325
Nereden: İstanbul
Tip: 5 Kapı
Renk: Rock Siyah
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 0
53 mesajına 88 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

muratçığım öncelikle verdiğin bilgiler için teşekkür ederim.

öncelikle şunu söylemek isterim ki bu araba benim için ömürlük olacak. o yüzden emsalsiz bir araç olmasını istiyorum. bu yüzden şimdiden bakınıyorum, 1. kalite deri koltuk bile özel yaptırıcam arabama.

öğrendiğim bilgilere göre 250 beygire kadar arabanın piston, krank, şanzıman gibi unsurlarıyla uğraşmama gerek yokmuş. altyapısı kaldırabilir durumdaymış. tabi bi-turbo yaparsam daha büyük bir intercooler kullanmam gerekecek ki orası kolay, subarulardan çıkma hiç kullanılmamış dolu var piyasada.

valla ne diyeyim, öyle ahım şahım çok param yok, güç bela ay sonunu getiriyorum ama bir kere bu arabaya kanım ısındı, o yüzden paraya geldikçe ne gerekiyorsa yapıcam. zaten çip yaptığımdan beri turbonun yükselen basıncından zorlandığını hisseder gibi oldum, üstündeki dumpvalve yetmiyor. heralde bu hafta sonu yine subarudan çıkma bir blowoff da takarım.

millet zaten GP T-jetlerden bihaber. turboyu duyan herkes dizel mi diye soruyor. bide benimki 5 kapı t-jet, aile arabası gibi (zaten öyle ). ya ne yalan söyleyeyim, hani normalde standart gp'lerin klasmanı olmayan koca koca motorlu arabalar tuz yutturmaya yeltenip üstüne benim tozumu yutunca dikiz aynasından bakıp elemanların direksiyon dövmesini izlemek ayrı bir haz veriyor doğrusu

uzun lafın kısası ben arabamı çok seviyorum bu yüzden herkesden farklı olması için paraya geldikçe bişeyler yapıcam.

gerçi çok daha çılgın bir fikrim var, daha kimse GP'sine böylesini yapmadı ama onu da kendime saklayayım şimdilik. lotoyu tutturursam anlatmadan direk yapıp koyarım resimleri
__________________


GP 1,4lt T-jet
+
Superchips çip tuning, Sprint Booster, Simota performans açık hava filtresi, Supersprint son susturucu, katalizör iptal, orta susturucu iptal vs vs ...
Elmedin isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 16/02/2010, 22:23
Murat Gürakan
varmı denemek isteyen :)
 
Murat Gürakan - ait Avatar
Mesajlar: 932
Nereden: Ankara
Araç: Artık Bravo'm Yok.
Tip: Yok
Renk: Yok
Kan Grubu: B Rh (+)

Teşekkürler: 0
257 mesajına 353 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Alıntı:
Elmedin´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
muratçığım öncelikle verdiğin bilgiler için teşekkür ederim.

öncelikle şunu söylemek isterim ki bu araba benim için ömürlük olacak. o yüzden emsalsiz bir araç olmasını istiyorum. bu yüzden şimdiden bakınıyorum, 1. kalite deri koltuk bile özel yaptırıcam arabama.

öğrendiğim bilgilere göre 250 beygire kadar arabanın piston, krank, şanzıman gibi unsurlarıyla uğraşmama gerek yokmuş. altyapısı kaldırabilir durumdaymış. tabi bi-turbo yaparsam daha büyük bir intercooler kullanmam gerekecek ki orası kolay, subarulardan çıkma hiç kullanılmamış dolu var piyasada.

valla ne diyeyim, öyle ahım şahım çok param yok, güç bela ay sonunu getiriyorum ama bir kere bu arabaya kanım ısındı, o yüzden paraya geldikçe ne gerekiyorsa yapıcam. zaten çip yaptığımdan beri turbonun yükselen basıncından zorlandığını hisseder gibi oldum, üstündeki dumpvalve yetmiyor. heralde bu hafta sonu yine subarudan çıkma bir blowoff da takarım.

millet zaten GP T-jetlerden bihaber. turboyu duyan herkes dizel mi diye soruyor. bide benimki 5 kapı t-jet, aile arabası gibi (zaten öyle ). ya ne yalan söyleyeyim, hani normalde standart gp'lerin klasmanı olmayan koca koca motorlu arabalar tuz yutturmaya yeltenip üstüne benim tozumu yutunca dikiz aynasından bakıp elemanların direksiyon dövmesini izlemek ayrı bir haz veriyor doğrusu

uzun lafın kısası ben arabamı çok seviyorum bu yüzden herkesden farklı olması için paraya geldikçe bişeyler yapıcam.

gerçi çok daha çılgın bir fikrim var, daha kimse GP'sine böylesini yapmadı ama onu da kendime saklayayım şimdilik. lotoyu tutturursam anlatmadan direk yapıp koyarım resimleri
Bizim motorlarımız o kadar güllük gülistalık olsa keşke Bende hemen yaparım valla. Ben canlı canlı gördüm o minnacık piston kollarını emin ol imkanı yok kaldırmasının
İlla yapacam diyorsan al bi garrett gt20 tak ona görede forget piston kol falan tamamdır al sana tek olmak ( minimum 240hp alırsın )
-----
Ama şimdiden söyleyim o araba gerçekten ömürlük olur abi kardeş gibi olursunuz Ömür boyu sende kalır
-----
Bu arada senin dumpvalve kaldırır onunla hiç bir alakası ben senin yerinde olsam para harcamam ona. Örneğin benim arabamda bov lu ve bovsuz halde 2 boy fark var bov takınca e haliyle dumpvalve yi iptal edince araba aptallaşıyor

Konu Murat Gürakan tarafından (16/02/2010 Saat 22:25 ) de değiştirilmiştir..
Murat Gürakan isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Bu mesaj için teşekkür edenler
Cevapla


Konu Seçenekleri
Modları Göster

Okuduğunuz Konuya Benzer Konular
Konu Konuyu Açan Forum Cevaplar Son Mesaj
T-JET'e BRC mi LOVATO mu? Ziyaretçi049 LPG 21 28/09/2012 11:19
Bravo süperşarj? GP51 Teknik Yardım 4 12/04/2012 12:25
Adamlar yapmış Opel Twin-turbo 1.9 cdti kompressör + turbo !!! legend Diğer Marka Araçlar 2 23/04/2011 12:48
T-Jet'e Brembo Disk ranet3000 Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu 15 25/06/2009 03:34
T-Jet'e tuning? CaGRi Teknik Yardım 12 01/07/2008 20:06

Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com

# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #
www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.500tr.com   |    www.lineatr.com


   

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77
Telif Hakları vBulletin v3.8.7 © 2000-2014, ve
Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.