Medos Otomotiv | Reklam
Kavaklıdere Oto | Ankara | Reklam
Petronas Madeni Yağlar | Petronas Lubricants International | Reklam
Sayfa 2/12 İlkİlk 123456 ... SonSon
222 sonuçtan 21 ile 40 arası

Konu: İsTaNBuL SoHBeTLeRi GeCeSi GüNDüZü

  1. #21
    TOLGA YILDIRIR
    PLaTiNuN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2008
    Yaş
    33
    Mesajlar
    1.584
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 884

    Standart

    Murat sen misin yanlış mı görüyorum
    Sevgide güneş gibi ol, dostluk ve kardeşlikte akarsu gibi ol, hataları örtmede gece gibi ol, tevazuda toprak gibi ol, öfkede ölü gibi ol, her ne olursan ol, ya olduğun gibi görün, ya göründügün gibi ol...

  2. #22
    ÖZKAN KURTULDU
    KeYiFSeL ÜYE :) 34ozkankurtuldu34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15/09/2009
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.954
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    34 U 4303
    Edilen teşekkür: 694

    Standart

    günaydın arkadaşlar yine işe yawww hafta sonu tatiline girenlere iyi eglenceler...
    • Dünayaya geldigin zaman, sen aglarken çevrendekiler gülüyorlardı Öyle bir hayat sürki, öldügünde çevrendekiler aglarken,sen gülümseyerek ahirete gidesin.

  3. #23
    Özlem Çufaoğlu
    ozdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/04/2010
    Yaş
    36
    Mesajlar
    3.712
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Bolero Kırmızı
    Plaka
    34 VL 2583
    Edilen teşekkür: 1326

    Standart

    hepinize selamlar, iyi hafta sonları.

    Özkan kolay gelsin, iyi çalışmalar...

    Tolga hoşgeldin, İzmir nasıl geçti?

  4. #24
    Yasemin ŞENŞATIR
    JASMINE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/04/2007
    Yaş
    40
    Mesajlar
    9.382
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Arizona Bej
    Plaka
    35 EF 585
    Edilen teşekkür: 4816

    Standart

    İzmir'den hepinize sevgiler dostlar.


    Tolga; cezalısın kardeşim sen. Geldin gittin görüşemedik. Telefonlarında kapalı idi ulaşamadık sana

  5. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  6. #25
    MURAT IŞIK
    mm_isik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/07/2008
    Yaş
    34
    Mesajlar
    730
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 223

    Standart

    Alıntı PLaTiNuN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Murat sen misin yanlış mı görüyorum
    Eheeehhhee okadar uzak kaldım mi ya forumdan ))) bundan sonra daha sık gorusucez İnşallah nasılsın tolga

  7. #26
    Sezgin Korkmaz
    SezginKorkmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/01/2011
    Mesajlar
    23
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Tekno Gri
    Plaka
    34 NYP 97
    Edilen teşekkür: 1

    Standart

    Merhaba istanbul tayfası iyi tatiller herkese ..
    İstanbul geceleri, çıldırt hepimizi

  8. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  9. #27
    TOLGA YILDIRIR
    PLaTiNuN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2008
    Yaş
    33
    Mesajlar
    1.584
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 884

    Standart

    Alıntı ozdem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hepinize selamlar, iyi hafta sonları.

    Özkan kolay gelsin, iyi çalışmalar...

    Tolga hoşgeldin, İzmir nasıl geçti?
    Hoşbulduk Özlem çok iyi geçti ama çokta çabuk
    Alıntı JASMINE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İzmir'den hepinize sevgiler dostlar.


    Tolga; cezalısın kardeşim sen. Geldin gittin görüşemedik. Telefonlarında kapalı idi ulaşamadık sana
    Ya ben zaten üzerimden daha etkisini atamadım Jasmin tuz basma yarama 2 günde böyle semt değiştirir gibi şehir değiştirince zor oluyo şaka bi yana gelmek istesemde gelemezdim yanınıza çünkü siz 8 gibi buluşacaktınız sanırım bense 8 de metroya binip havaalanına doğru yola çıkmıştım...
    Alıntı mm_isik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eheeehhhee okadar uzak kaldım mi ya forumdan ))) bundan sonra daha sık gorusucez İnşallah nasılsın tolga
    İyiyim Murat evet o kadar uzak kaldın neler yaptık nerelere gidip eğlendik görmedin tabi
    Sevgide güneş gibi ol, dostluk ve kardeşlikte akarsu gibi ol, hataları örtmede gece gibi ol, tevazuda toprak gibi ol, öfkede ölü gibi ol, her ne olursan ol, ya olduğun gibi görün, ya göründügün gibi ol...

  10. #28
    ÖZKAN KURTULDU
    KeYiFSeL ÜYE :) 34ozkankurtuldu34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15/09/2009
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.954
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    34 U 4303
    Edilen teşekkür: 694

    Standart

    Murat arkadaşımızı tanıyormuyum yoksa kafammı güzel benim geç oldu saat normaldir herhalde geceleri bitmiyor istanbulun seviyorum bu şehri ama yakında şehrin biraz dışına çıkıcam çok curcuna oldu istanbul biraz dışına çıkıp hafta sonları deli gibi yaşamaya devam istanbulu hoşgeldin tolga kardeşim neiş izmir falan izmirliler sitem içinde ziyareti kusur etmişsin sanırım...

    Alıntı SezginKorkmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba istanbul tayfası iyi tatiller herkese ..
    İstanbul geceleri, çıldırt hepimizi

    Merhaba sezgin aramıza hoşgeldin desek yeri sanırım istanbul geceleri herkezi çıldırtıp yoldan çıkartıyor zaten tanıştıkmı yüzyüze bilmiyorum kafamda güzel sanırım


    İstanbul en kısa zamanda bir organizasyon yapalım derim önümüzde ki hafta sonu olabilir. Yokmu bir fikri olan ?
    Konu JASMINE tarafından (16/01/2011 Saat 15:12 ) değiştirilmiştir. Sebep: Mesajlarınız birleştirilmiştir.
    • Dünayaya geldigin zaman, sen aglarken çevrendekiler gülüyorlardı Öyle bir hayat sürki, öldügünde çevrendekiler aglarken,sen gülümseyerek ahirete gidesin.

  11. #29
    Yasemin ŞENŞATIR
    JASMINE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/04/2007
    Yaş
    40
    Mesajlar
    9.382
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Arizona Bej
    Plaka
    35 EF 585
    Edilen teşekkür: 4816

    Standart

    Alıntı PLaTiNuN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya ben zaten üzerimden daha etkisini atamadım Jasmin tuz basma yarama 2 günde böyle semt değiştirir gibi şehir değiştirince zor oluyo şaka bi yana gelmek istesemde gelemezdim yanınıza çünkü siz 8 gibi buluşacaktınız sanırım bense 8 de metroya binip havaalanına doğru yola çıkmıştım...
    Şaka yapıyorum Tolga'cım. Kısıtlı bir zamanda geldiğini ve sana yetöeyeceğini biliyordum ancak yine de görmek isterdik aramızda. Yaza inşallah hep beraber gelirsiniz de doyasıya keyfini çıkartır, sohbet ederiz.


    Alıntı 34ozkankurtuldu34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Murat arkadaşımızı tanıyormuyum yoksa kafammı güzel benim geç oldu saat normaldir herhalde geceleri bitmiyor istanbulun seviyorum bu şehri ama yakında şehrin biraz dışına çıkıcam çok curcuna oldu istanbul biraz dışına çıkıp hafta sonları deli gibi yaşamaya devam istanbulu hoşgeldin tolga kardeşim neiş izmir falan izmirliler sitem içinde ziyareti kusur etmişsin sanırım...
    Özkan, sitem değil. Tolga ile önceden bu konuyu konuştuk. Programı yoğun, zamanı kısıtlı idi. Zaten fırsat bulabilseydi gelecekti. Sadece takılıyoruz kendisine

  12. #30
    TOLGA YILDIRIR
    PLaTiNuN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2008
    Yaş
    33
    Mesajlar
    1.584
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 884

    Standart

    Alıntı JASMINE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şaka yapıyorum Tolga'cım. Kısıtlı bir zamanda geldiğini ve sana yetöeyeceğini biliyordum ancak yine de görmek isterdik aramızda. Yaza inşallah hep beraber gelirsiniz de doyasıya keyfini çıkartır, sohbet ederiz.
    Biliyorum ablacım için rahat olsun senden daha iyi kim anlar zaten...Yaza muhakkak görüşücez hatta organizasyon yapıp bi yerlere kaçabiliriz Çeşme falan he
    Sevgide güneş gibi ol, dostluk ve kardeşlikte akarsu gibi ol, hataları örtmede gece gibi ol, tevazuda toprak gibi ol, öfkede ölü gibi ol, her ne olursan ol, ya olduğun gibi görün, ya göründügün gibi ol...

  13. #31
    ÖZKAN KURTULDU
    KeYiFSeL ÜYE :) 34ozkankurtuldu34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15/09/2009
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.954
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    34 U 4303
    Edilen teşekkür: 694

    Standart

    Tolga aştın kendini bakıyorum şehirler arası buluşmalar düzenliyorsun istanbulda da görelim seni yeni arkadaşlar buluşma istiyor bu hafta bişeyler planlıyalım da yapalım bir buluşma hatta karşıya çıkartmammı yapsak acabaaa coşkunun gelecegi yok biz gidelim de utansın ama utanacak yüzde yokki arkadaşta bişeyler planlıyalım derim...
    • Dünayaya geldigin zaman, sen aglarken çevrendekiler gülüyorlardı Öyle bir hayat sürki, öldügünde çevrendekiler aglarken,sen gülümseyerek ahirete gidesin.

  14. #32
    Yasemin ŞENŞATIR
    JASMINE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/04/2007
    Yaş
    40
    Mesajlar
    9.382
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Arizona Bej
    Plaka
    35 EF 585
    Edilen teşekkür: 4816

    Standart

    Alıntı PLaTiNuN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Biliyorum ablacım için rahat olsun senden daha iyi kim anlar zaten...Yaza muhakkak görüşücez hatta organizasyon yapıp bi yerlere kaçabiliriz Çeşme falan he
    Gel kardeşim Çeşme ne ki max 45 dakikada oradayız.
    Bodrum-Marmaris bile max 3 saat

  15. #33
    TOLGA YILDIRIR
    PLaTiNuN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2008
    Yaş
    33
    Mesajlar
    1.584
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 884

    Standart

    Alıntı 34ozkankurtuldu34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tolga aştın kendini bakıyorum şehirler arası buluşmalar düzenliyorsun istanbulda da görelim seni yeni arkadaşlar buluşma istiyor bu hafta bişeyler planlıyalım da yapalım bir buluşma hatta karşıya çıkartmammı yapsak acabaaa coşkunun gelecegi yok biz gidelim de utansın ama utanacak yüzde yokki arkadaşta bişeyler planlıyalım derim...
    Yaparım tabi İstanbul üyesiysek sadece İstanbulda mı buluşma düzenlicez Bu arada Coşkun abi foruma takılmıyosa vardır bi bildiği yada sıkıntısı üsteleme sende be abicim...
    Alıntı JASMINE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gel kardeşim Çeşme ne ki max 45 dakikada oradayız.
    Bodrum-Marmaris bile max 3 saat
    Ya zaten bir yazım geçmiyo Çeşmenin denizine girmeden bayılıyorum Alaçatıya...Bodrum fikri çoğunluğa cazip gelmeyebilir ama Çeşme on numara olur bence...Bana her yol uyar
    Sevgide güneş gibi ol, dostluk ve kardeşlikte akarsu gibi ol, hataları örtmede gece gibi ol, tevazuda toprak gibi ol, öfkede ölü gibi ol, her ne olursan ol, ya olduğun gibi görün, ya göründügün gibi ol...

  16. #34
    Sezgin Korkmaz
    SezginKorkmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/01/2011
    Mesajlar
    23
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Tekno Gri
    Plaka
    34 NYP 97
    Edilen teşekkür: 1

    Standart

    Alıntı 34ozkankurtuldu34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba sezgin aramıza hoşgeldin desek yeri sanırım istanbul geceleri herkezi çıldırtıp yoldan çıkartıyor zaten tanıştıkmı yüzyüze bilmiyorum kafamda güzel sanırım




    İstanbul en kısa zamanda bir organizasyon yapalım derim önümüzde ki hafta sonu olabilir. Yokmu bir fikri olan ?
    yok abi tanışmadık zannetmem .. hoşbulduk bu aradaaa.

  17. #35
    ORÇUN ÇABUK
    aŞK 3 HaRF BMW WiSTaRiA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/07/2009
    Yaş
    37
    Mesajlar
    6.500
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2429

    Standart

    5 şubata'a güzel bir program yapın
    ......PuNTiŞLeRiN aŞKı BüYüK oLuR......





  18. #36
    TOLGA YILDIRIR
    PLaTiNuN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2008
    Yaş
    33
    Mesajlar
    1.584
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 884

    Standart

    Çalışmalarımız sürüyor
    Sevgide güneş gibi ol, dostluk ve kardeşlikte akarsu gibi ol, hataları örtmede gece gibi ol, tevazuda toprak gibi ol, öfkede ölü gibi ol, her ne olursan ol, ya olduğun gibi görün, ya göründügün gibi ol...

  19. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  20. #37
    Emre Güzel
    ..:: GP BağımLısı ::.. emrequzel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/04/2008
    Mesajlar
    1.008
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    34 EG 1661
    Edilen teşekkür: 298

    Standart

    Selamlar İSTANBUL..........!!!!!!!!

  21. #38
    Özlem Çufaoğlu
    ozdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/04/2010
    Yaş
    36
    Mesajlar
    3.712
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Bolero Kırmızı
    Plaka
    34 VL 2583
    Edilen teşekkür: 1326

    Standart

    Selam Emre, nasılsın?

  22. #39
    ORÇUN ÇABUK
    aŞK 3 HaRF BMW WiSTaRiA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/07/2009
    Yaş
    37
    Mesajlar
    6.500
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2429

    Standart

    selam emre... İyi çalışmalar Tolga...
    ......PuNTiŞLeRiN aŞKı BüYüK oLuR......





  23. #40
    Emre Güzel
    ..:: GP BağımLısı ::.. emrequzel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/04/2008
    Mesajlar
    1.008
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    34 EG 1661
    Edilen teşekkür: 298

    Standart

    Alıntı ozdem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam Emre, nasılsın?
    Saol Ablacım Senden Nbr?

Sayfa 2/12 İlkİlk 123456 ... SonSon

Benzer Konular

  1. GP gece sohbetleri
    SRDR KRKC tarafından Geyik forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 1526
    Son Mesaj: 25/10/2016, 04:08
  2. Sabah sohbetleri
    Scottie tarafından Geyik forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10127
    Son Mesaj: 13/08/2015, 10:53
  3. Gündüz Sohbetleri
    Semih Kurtulmus tarafından Geyik forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 26/12/2012, 08:35
  4. ''Geyik'' tüm iller sohbetleri
    Kriminal tarafından Geyik forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 492
    Son Mesaj: 21/10/2010, 08:12

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com