Fiat Punto | Grande Punto | Punto Evo | Bravo | Fiat Türkiye Forumu
FiatTR | PuntoTR | GrandePuntoTR | BravoTR
Geri Dön   Fiat Punto | Grande Punto | Punto Evo | Bravo | Fiat Türkiye Forumu > Ana Forum > Genel
Genel Yeni Punto, Grande Punto, Punto Evo ve Bravo ile ilgili genel paylaşım bölümü.
Medos Otomotiv | Reklam
Kavaklıdere Oto | Ankara | Reklam
Petronas Madeni Yağlar | Petronas Lubricants International | Reklam
Cevapla

Eski 20/12/2008, 19:41
Hakan Yılmaz
 
hakyil - ait Avatar
Yaş: 36
Mesajlar: 11
Nereden: İstanbul
Araç: Multijet Dynamic 1.3 16V 75Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Rock Siyah
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 0
1 mesajına 5 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı 1.3 mjet 75 hp dynamic gp ilk izlenimlerim

İlk olarak şunu söylemek istiyorum daha önce dizel araba kullanmamıştım ilk dizelim olduğu için dizel de acemiyim diyebilirim.

Yakıt olarak şehir içi 6,5 'larda bir yakıt ortalaması oluştu. Zannedersem bu yakıt ortalaması km ilerledikçe normale dönecek. Fakat hakikaten bu rakamlar bile benzinli araçların çok altında. Benzinli alıp gaza basmaktan korkmaktansa dizel alıp biraz ses olayına katlanmak daha doğru gibi..

Vites olayında ise benzinlide hiç düşünmediğim devir olayına dizelde biraz dikkat etmek gerektiğini anladım. Eğer araç devirden düşerse performans çok düşüyor.

- Burada bir sorum var 1. vitesten 2. vitese geçtiğimde arabada bir silkelenme oluyor. Acaba deviri doğru ayarlamadığımdan mıdır bilemiyorum ? -

Bozuk zeminde içeriye ses girme olayında gp nin başarılı olduğunu düşünüyorum.

Müzik ses düzeni vasat.

Araçla dar mesafelerde dönüşte zorlanılıyor. Bazı yerlerde geri vites yapıp düzeltme gerekiyor.

120-130 km ye kadar otobanda sürüş keyfine diyecek yok. Hakikaten sürüş anında insana zevk veren bir araç.

Direksiyonunda zannedersem bütün modellerde standart city fonksiyonu var ve park ederken müthiş kolaylık sağlıyor.

Yan aynalar geniş yapılmış ve bir kamyon şöförü kadar geniş görüş alanına sahip.

Yağışlı havalar olduğu için buğu olayına da değineceğim. Malesef araç fazla buğulanıyor fakat aynı oranda çözümü de mükemmel denecek derecede iyi benim araç otomatik klima manuel lerini bilmiyorum ama buğuyu hızlı bir şekilde çözüyor.

Silecekler 1 defada çok iyi temizliyor ve maksimum alanı temizliyor ön cam için konuşuyorum arka camda biraz alan düşük. Silecek suyu cama maksimum şekilde püskürtüyor bu da hoşuma gitti.

Bagaj yok denecek kadar küçük koltukları çok yatırıp kaldıracaz öyleye benziyor.

Yol bilgisayarının 2 tane olması da hoşuma gitti. Yani iki ayrı ölçüm yapılabiliyor.

Direksiyondan kumanda müzik sistemine alışamadım. Eksiklik bende mi bilmiyorum kullanışsız geldi.

Emniyet kemeri ikaz sistemi tam bir facia. Gerçekten sinir bozucu kemer takmaya özen gösteren biriyim ama park yeri ararkende kemer takmak istemiyorum doğrusu bu yüzden devreden çıkartıcam. Sesi de çok iğrenç derecede yüksek ve sinir bozuyor. Bu arada bir soru yolcuyu sensörlemi görüyor onu anlamadım ?

Vites geçişlerinde biraz zorlanıyorum heralde yeni olduğundan olsa gerek...

Şimdilik bu kadar, dikkatimi çeken başka şeyler de olursa ayrıca eklerim.
hakyil isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
hakyil nickli üyemize bu mesaj için 5 kişi teşekkür etmiştir.

Eski 20/12/2008, 20:01
ERC
ERCan Bütün
 
ERC - ait Avatar
Yaş: 25
Mesajlar: 1.041
Nereden: İstanbul
Araç: Fire Active 1.4 8V 77Bg.
Tip: 3 Kapı
Renk: Egzotik Kırmızı
Kan Grubu: Bilmiyorum

Teşekkürler: 440
257 mesajına 336 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

hayirli olsn araciniz... Araçla dar mesafelerde dönüşte zorlanılıyor. Bazı yerlerde geri vites yapıp düzeltme gerekiyor.bu ne demek anlamadim aciklarmisiniz...
__________________
Forever DJ Tiestooooooooooooooo...absolutely best Trance dj in the universe...
ERC isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 20/12/2008, 20:42
Ogulcan ÖĞÜT
 
Ogulcan.Öğüt - ait Avatar
Mesajlar: 1.463
Nereden: Karabük
Araç: Fire Fun 1.4 8V 77bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Egzotik Kırmızı
Plaka: 78 SK 363
Kan Grubu: 0 Rh (-)

Teşekkürler: 646
332 mesajına 415 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Ses düzenin mükemmel oldugunu düyüşünüyorum bzde peugeot ve toyota var onlardan cookk daha mkemmel ses veriyor tbi kendi görüşüm
Ogulcan.Öğüt isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 20/12/2008, 20:47
Hakan Yılmaz
 
hakyil - ait Avatar
Yaş: 36
Mesajlar: 11
Nereden: İstanbul
Araç: Multijet Dynamic 1.3 16V 75Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Rock Siyah
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 0
1 mesajına 5 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Alıntı:
ERC´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
hayirli olsn araciniz... Araçla dar mesafelerde dönüşte zorlanılıyor. Bazı yerlerde geri vites yapıp düzeltme gerekiyor.bu ne demek anlamadim aciklarmisiniz...

Örneğin sokak başlarında araç biraz dönüşe engel olacak şekilde park edilmişse dönmekte zorlanabiliyorsun. Yani dönüş çapımı ne deniyor ona o düşük heralde. Ayrıca bunlara ek arkada sürtme yapmaya açık.
hakyil isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 20/12/2008, 21:39
Emir A.
 
Fuzuli - ait Avatar
Yaş: 36
Mesajlar: 603
Nereden: Balıkesir
Araç: GP Fire Active 1.4 8V 77Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Titanyum Gri
Kan Grubu: B Rh (+)

Teşekkürler: 311
197 mesajına 351 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Aracınız hayırlı olsun...
Daha önce kullandığınız aracın dönme yarıçapı daha fak ise böyle hissetmeniz normal..Ama genel olarak sınıfına göre dönüş çapı kısa bile sayılabilir...
Kullanımı zaten sizin de söylediğiniz gibi keyifli...77 bg ile bile Erdek'te boş sokaklarda hızlanması keyifli...95 bg hatta 120 bg. olanını düşünemiyorum bile
Dizel testi yaptığımda beni sadece kalkışta ağır olması kötü etkilemişti..Ama kullandıkça devrine alışıp çok keyif alanları okudum forumda...Hatta kalkışı ağır dediğim 75 bglik dizel ile benim 77bgigeçen çok kişi çıkar tahminen...
Fuzuli isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 20/12/2008, 22:43
ERC
ERCan Bütün
 
ERC - ait Avatar
Yaş: 25
Mesajlar: 1.041
Nereden: İstanbul
Araç: Fire Active 1.4 8V 77Bg.
Tip: 3 Kapı
Renk: Egzotik Kırmızı
Kan Grubu: Bilmiyorum

Teşekkürler: 440
257 mesajına 336 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Alıntı:
hakyil´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Örneğin sokak başlarında araç biraz dönüşe engel olacak şekilde park edilmişse dönmekte zorlanabiliyorsun. Yani dönüş çapımı ne deniyor ona o düşük heralde. Ayrıca bunlara ek arkada sürtme yapmaya açık.
dediginiz olay direksiyon turu diye tabir edilen mekanik bir olay ama ben turunu beyeniyorum...
__________________
Forever DJ Tiestooooooooooooooo...absolutely best Trance dj in the universe...
ERC isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 21/12/2008, 01:04
M G
 
SORMA_NEDEN - ait Avatar
Yaş: 35
Mesajlar: 5
Nereden: Bursa
Araç: Henüz Grande Punto'm Yok.
Tip: Yok
Renk: Yok
Kan Grubu: A Rh (+)

Teşekkürler: 3
2 mesajına 2 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

aracım süper şöyle böyle demeden herşeyi objektif olarak iyi ve kötü gördüklerinle anlattığın için gerçekten yürekten tşk ederim..3-5 güne aynı aracı düşünüyordum etkili oldu bu anlatımın benim için..

bu arada tabiki Allah ın izniyle mutlu ve kazasız sürüşler dilerim sana ve tüm arkadaşlarıma..

Konu anvil tarafından (22/12/2008 Saat 09:48 ) de değiştirilmiştir.. Sebep: Flood
SORMA_NEDEN isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Bu mesaj için teşekkür edenler
Eski 21/12/2008, 03:09
Erdem Bozdağ
GP Hastası
 
Erdem Bozdağ - ait Avatar
Yaş: 27
Mesajlar: 2.938
Nereden: Ankara
Araç: Artık Puntom Yok.
Tip: Yok
Renk: Yok
Kan Grubu: B Rh (+)

Teşekkürler: 1.295
836 mesajına 1.125 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

hayırlı olsun
vites geçişleri geçrekten biraz alışkanlık gerektiyor biçok araca göre biraz daha kemikli ama zamanla alışcağınıza eminim
Erdem Bozdağ isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 21/12/2008, 12:15
Emre @
 
ekorkut - ait Avatar
Yaş: 36
Mesajlar: 1.005
Nereden: Ankara
Araç: Multijet Active 1.3 16V 90Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Titanyum Gri
Kan Grubu: B Rh (+)

Teşekkürler: 97
218 mesajına 434 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Aracınız hayırlı olsun. Yapmış olduğunuz yorumlara benim eklemelerim şu şekilde:
Dizelde yakıt düşüşü aslında km yapmaktan ziyade arabayı kullanmaya alışmakla ilintili. 6,5 litrelik ortalamanız inse inse en fazla 0,2 litre daha iner motor tam kendini bulunca. Ama hantallık konusu ilk zamanlardan 20 binlere yaklaştıkça iyice düzeliyor. Müzik sistemi birçok orjinal sisteme göre daha başarılı aslında. Fakat elbette sonradan yapılma bir sistem kadar iyi olmayacaktır. Buna rağmen 4 hoparlör ve temiz bir sesi var. Dar alanlarda manevra yapmak gerçekten bahsettiğiniz gibi kolay değil. Biraz hantal denebilir. Bozuk zeminlerdeki içeri ses alma olayı ise maalesef çok zayıf. Bu konudaki "başarılı" yorumunuzu bir de uzun yol seyahatiniz sonrasında tekrar gözden geçirin.
Havalandırma buğu çözme açısından çok başarılı olsa da, birçok arabaya göre fan ın üfleme şiddeti zayıf kalıyor. Örneğin %75 üfleme hızı bazı arabaların %30-40 larına denk geliyor. Aynaların görüş alanı dediğiniz gibi oldukça geniş fakat keşke bir de ölü nokta için de bir bölüm olsaymış iyi olurmuş.

Aracınızı tekrar güle güle kullanmanızı dilerim.
ekorkut isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 22/12/2008, 00:35
Hakan Yılmaz
 
hakyil - ait Avatar
Yaş: 36
Mesajlar: 11
Nereden: İstanbul
Araç: Multijet Dynamic 1.3 16V 75Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Rock Siyah
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 0
1 mesajına 5 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Alıntı:
Fuzuli´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Aracınız hayırlı olsun...
Daha önce kullandığınız aracın dönme yarıçapı daha fak ise böyle hissetmeniz normal..Ama genel olarak sınıfına göre dönüş çapı kısa bile sayılabilir...
Kullanımı zaten sizin de söylediğiniz gibi keyifli...77 bg ile bile Erdek'te boş sokaklarda hızlanması keyifli...95 bg hatta 120 bg. olanını düşünemiyorum bile
Dizel testi yaptığımda beni sadece kalkışta ağır olması kötü etkilemişti..Ama kullandıkça devrine alışıp çok keyif alanları okudum forumda...Hatta kalkışı ağır dediğim 75 bglik dizel ile benim 77bgigeçen çok kişi çıkar tahminen...
Teşekkür ederim


Alıntı:
bu arada tabiki Allah ın izniyle mutlu ve kazasız sürüşler dilerim sana ve tüm arkadaşlarıma..
Teşekkür ederim inşallah en kısa zamanda sende gönlündeki aracına kavuşursun..

Alıntı:
hayırlı olsun
vites geçişleri geçrekten biraz alışkanlık gerektiyor biçok araca göre biraz daha kemikli ama zamanla alışcağınıza eminim
Teşekkür ederim


Alıntı:
ekorkut´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Aracınız hayırlı olsun. Yapmış olduğunuz yorumlara benim eklemelerim şu şekilde:
Dizelde yakıt düşüşü aslında km yapmaktan ziyade arabayı kullanmaya alışmakla ilintili. 6,5 litrelik ortalamanız inse inse en fazla 0,2 litre daha iner motor tam kendini bulunca. Ama hantallık konusu ilk zamanlardan 20 binlere yaklaştıkça iyice düzeliyor. Müzik sistemi birçok orjinal sisteme göre daha başarılı aslında. Fakat elbette sonradan yapılma bir sistem kadar iyi olmayacaktır. Buna rağmen 4 hoparlör ve temiz bir sesi var. Dar alanlarda manevra yapmak gerçekten bahsettiğiniz gibi kolay değil. Biraz hantal denebilir. Bozuk zeminlerdeki içeri ses alma olayı ise maalesef çok zayıf. Bu konudaki "başarılı" yorumunuzu bir de uzun yol seyahatiniz sonrasında tekrar gözden geçirin.
Havalandırma buğu çözme açısından çok başarılı olsa da, birçok arabaya göre fan ın üfleme şiddeti zayıf kalıyor. Örneğin %75 üfleme hızı bazı arabaların %30-40 larına denk geliyor. Aynaların görüş alanı dediğiniz gibi oldukça geniş fakat keşke bir de ölü nokta için de bir bölüm olsaymış iyi olurmuş.

Aracınızı tekrar güle güle kullanmanızı dilerim.
Teşekkür ederim. Uzun yol için 120 ye çıkana kadar ses pek sorun yaratmıyor ondan sonra ses artıyor ama zannedersem bu kilometreden sonra ses sorunu olmayan bu segmentte araç yoktur. Benim bahsettiğim yollardaki yatay çizgilerin üzerinden geçerken veya bozuk zemindeki seslerdi bence başarılı.
hakyil isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 22/12/2008, 11:50
Şakir Yalçın
 
makineman - ait Avatar
Yaş: 33
Mesajlar: 269
Nereden: Konya
Araç: Artık Grande Puntom Yok.
Tip: Yok
Renk: Yok
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 196
55 mesajına 92 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Alıntı:
Bu arada bir soru yolcuyu sensörlemi görüyor onu anlamadım ?
Evet, yolcu koltuğunun altında ağırlık sensörü var. Yolcu olup olmadığını ordan anlıyor.
makineman isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 22/12/2008, 17:10
MEHMET ÖZDEMİR
 
mehmet orcun - ait Avatar
Mesajlar: 11
Nereden: Mersin
Araç: Multijet Fun 1.3 16V 75Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Rock Siyah
Kan Grubu: A Rh (+)

Teşekkürler: 0
1 mesajına 1 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

selamaynı araç bende de var gayet güzel...
ölü noktaya çözüm nasıl ortadan kalkar..
bide kliması hemen ısıtmıyor nasıl kullanmalıyım soğuk havada
mehmet orcun isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 22/12/2008, 17:16
Emre @
 
ekorkut - ait Avatar
Yaş: 36
Mesajlar: 1.005
Nereden: Ankara
Araç: Multijet Active 1.3 16V 90Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Titanyum Gri
Kan Grubu: B Rh (+)

Teşekkürler: 97
218 mesajına 434 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Alıntı:
mehmet orcun´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
selamaynı araç bende de var gayet güzel...
ölü noktaya çözüm nasıl ortadan kalkar..
bide kliması hemen ısıtmıyor nasıl kullanmalıyım soğuk havada
Dizel motor yapısı gereği benzinli motorlara nazaran çok daha geç ısınır. Dolayısıyla kaloriferi de geç sıcak hava vermeye başlar. Isınana kadar aracı zorlamadan hırpalamadan itinayla kullanmanız gerekmektedir.
__________________

+--GP 1.3 90 MJ--GP 1.4 120 TJET--+
ekorkut isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 24/12/2008, 13:18
MEHMET ÖZDEMİR
 
mehmet orcun - ait Avatar
Mesajlar: 11
Nereden: Mersin
Araç: Multijet Fun 1.3 16V 75Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Rock Siyah
Kan Grubu: A Rh (+)

Teşekkürler: 0
1 mesajına 1 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

yani araç çalıştıktan sonra kaç dakika sonra kaloriferi devreye sokmalıyım sizce

ayrıca kaç bindevirde vites değiştirmek aracım için daha sağlıklı olur...yakıt tasarrufu ve performans açısından

Konu anvil tarafından (24/12/2008 Saat 13:37 ) de değiştirilmiştir.. Sebep: Flood
mehmet orcun isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 24/12/2008, 15:40
Arda BULUT
 
ABNEW - ait Avatar
Yaş: 36
Mesajlar: 12.674
Nereden: Ankara
Araç: Artık Grande Puntom Yok.
Tip: Yok
Renk: Yok
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 3.625
3.154 mesajına 4.293 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Alıntı:
mehmet orcun´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
yani araç çalıştıktan sonra kaç dakika sonra kaloriferi devreye sokmalıyım sizce

ayrıca kaç bindevirde vites değiştirmek aracım için daha sağlıklı olur...yakıt tasarrufu ve performans açısından
Mehmet, bu sıcaklığa, kullanım tarzına ve güzergaha göre değişir.Çok soğuk havalarda ve düz yolda motor geç ısınırken daha sıcak havalarda ve yoğun trafikte motor kolay ısınır.En güzeli hararet göstergesi normal seviyeye gelinceye kadar kaloriferi açmamak bence.

Motor soğukken, yaz ya da kış benzinli ya da dizel, fazla zorlanmamalı.Isınana kadar benim tavsiyem 2500d/d lar geçilmemeli.Daha sonra ise üst devirlere çıkılabilir.Tabi sürekli üst devirlerde kullanmak performans getirse de motor ömrü ve yakıt tasarrufu açısından zararlı olacaktır.Mjtlerin bence ideal devir aralığı 2000-3000 dir...
ABNEW isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 25/12/2008, 19:00
Mehmet Ali ..
 
makeles - ait Avatar
Yaş: 32
Mesajlar: 1.357
Nereden: İstanbul
Araç: Artık Puntom Yok.
Tip: Yok
Renk: Yok
Kan Grubu: Bilmiyorum

Teşekkürler: 280
208 mesajına 240 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

2. vitese geçişteki silkelenme yavaş vites geçişlerinde, yetersiz gaz pedalına basılınca yada uygun olmayan devirde vites değiştirilince ortaya çıkıyor.. 2500-3000 devir arası seri şekilde 2. vitese geçmelisiniz..
dar alanlarda dönüş bence çok çok başarılı.. yalnız aracın burnunu görmediğimiz için alışana kadar zorluk çekilebiliyor ondan sonra city'ninde yardımıyla müthiş dönüşler yaparsınız..
yakıt tüketimi biraz fazla sanırım kısa mesafe ve yüksek devir kullanımına bağlı..
hayırlı olsun iyi günlerde kullan..
makeles isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 27/12/2008, 09:24
fatih emekli
 
fatihhhh - ait Avatar
Mesajlar: 1.001
Nereden: Elazığ
Araç: GP Multijet Dynamic 1.3 16V 75Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Orleans Mavi
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 7
158 mesajına 222 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

benim önceki aracım broadway dı ve puntonun dönüş çapı broadway ınkinden çok daha iyi olduğunu farketmiştim.
fatihhhh isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 29/12/2008, 21:06
Erkan .
 
EPKAH - ait Avatar
Yaş: 38
Mesajlar: 223
Nereden: İzmir
Araç: Multijet Dynamic 1.3 16V 75Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Titanyum Gri
Plaka: 35 ** ***
Kan Grubu: B Rh (+)

Teşekkürler: 123
30 mesajına 32 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

öncelikle aracın hayırlı olsun. kazasız belasız iyi günlerde kullan.
ben de puntomu yeni aldım sayılır (yaklaşık 4,5 ay oldu)
ben de senin yazdığın paralelde izlenimlerimi aktarayım.
yakıt olarak 6,4-6,8 arasında değişiyor benimyakıtım. tabiki o an gittiğim kısa veya uzun mesafeye göre değişiyor. örneğin arabayı alır almaz didim e gitmiştim ve 4,5 lt yakmıştım.
1. vitesten 2. vitese geçişte silkeleme hiç başıma gelmedi. (yada ben hissetmedim)
bozuk zeminde içeri yol sesi konusunda maalesef sana katılamayacağım. özellikle metal mazgallaraın üzerinden geçerkenki ses çook çok kötü geliyor içeri (izmir) lastiklerden mi yoksa yalıtımdan mı bilmiyorum. lastikler michelin energy bu arada. (daha önceki arabamda -brava- hiç böyle sesler yoktu)
120-130 km hızdaki sürüş keyfine ben 140-150 yide eklemek istiyorum (brava dan çok çok iyi bu arada.)
emniyet kemer ikazı çok iyi bence sesi sayesinde kesinlikle unutmamamzı sağlıyor
direksiyondan kumandalı müzik sisteminin tek eksiği ışığı.
vites geçişleride bende çok problemsiz ve yumuşak.

bunların dışında kendi başıma gelen problemler şöyle
ben arabayı aldıktan kısa süre sonra arka fiat logosu düştü servis 5 dkda yapıştırdı sorun halloldu.
ama içeride her iki kapı direklerin içindende ses geliyor kuvvetli bir biçimde. ses örneğin alçak bir kaldırıma çıkarken bile geliyor hatta bazen frene kuvvetli basınca bile bir tık sesi geliyor direklerden. servise daha götürmedim inşallah hallolur.
birde son olarak tüm gp kullanıcılarına sorum benim arabanın sağ-sol sinyal kolu baya sert sanki iki kademede açılıyormuş gibi ,acaba sizdede böyle mi yoksa sorun bendekinde mi?
__________________
GP - 1.3 Multijet 75 Hp Dynamic - Titanyum Gri

EPKAH isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 01/01/2009, 18:36
Hakan Yılmaz
 
hakyil - ait Avatar
Yaş: 36
Mesajlar: 11
Nereden: İstanbul
Araç: Multijet Dynamic 1.3 16V 75Bg.
Tip: 5 Kapı
Renk: Rock Siyah
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 0
1 mesajına 5 kere teşekkür edilmiş
Tanımlı

Alıntı:
makeles´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
2. vitese geçişteki silkelenme yavaş vites geçişlerinde, yetersiz gaz pedalına basılınca yada uygun olmayan devirde vites değiştirilince ortaya çıkıyor.. 2500-3000 devir arası seri şekilde 2. vitese geçmelisiniz..
dar alanlarda dönüş bence çok çok başarılı.. yalnız aracın burnunu görmediğimiz için alışana kadar zorluk çekilebiliyor ondan sonra city'ninde yardımıyla müthiş dönüşler yaparsınız..
yakıt tüketimi biraz fazla sanırım kısa mesafe ve yüksek devir kullanımına bağlı..
hayırlı olsun iyi günlerde kullan..
Teşekkür ederim...

2. vitese geçişler düzeldi hiçbir problem yok hakkaten çok rahatsız ediyordu.

dönüşlere de alıştım sanırım yakıt tüketimi de 6,5 idi ve bu soğuk havalarda 6,7 sanırım normal havalarda biraz daha düşer
hakyil isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Eski 10/01/2009, 00:34
hüseyin öz
KARA PİTON
 
efsane19 - ait Avatar
Yaş: 28
Mesajlar: 107
Nereden: İstanbul
Araç: Artık Grande Puntom Yok.
Tip: Yok
Renk: Yok
Kan Grubu: 0 Rh (+)

Teşekkürler: 2
10 mesajına 10 kere teşekkür edilmiş
Mutlu

arkadaşın dediği gibi arka yan görüş biraz zor bizim araçalarda benim başıma da geldi bu sütme olayı onun için çok dikkatli olmak lazım...
efsane19 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konu Seçenekleri
Modları Göster

Okuduğunuz Konuya Benzer Konular
Konu Konuyu Açan Forum Cevaplar Son Mesaj
İlk sahibinden Punto Evo 1.3 Mjet Dynamic bvulgari Satılık Araba 5 16/12/2012 02:05
2011 Punto Evo 1.3 mjet dynamic bozo114 Satılık Araba 1 28/07/2011 23:06
2010 Bravo MJet 105 hp Dynamic Honor COOPER Satılık Araba 55 26/03/2011 17:30
Evo multiair 105 bg dynamic test izlenimlerim serkan_gazi Genel 9 19/01/2010 10:54

Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com

# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #
www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.500tr.com   |    www.lineatr.com


   

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77
Telif Hakları vBulletin v3.8.7 © 2000-2014, ve
Jelsoft Enterprises Ltd.'e Aittir.