2CR Performans | Chiptuning | Reklam
Kemal Oto | Aksesuar Modifiye Tuning | Reklam
Kavaklıdere Oto | Ankara | Reklam
Petronas Madeni Yağlar | Petronas Lubricants International | Reklam
4 sonuçtan 1 ile 4 arası

Konu: 3000 devirden sonra yanan jenerik ikaz lambası

  1. #1
    Mehmet Y
    newpuntouser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/02/2018
    Mesajlar
    4
    Nereden
    Gaziantep
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 0

    Standart 3000 devirden sonra yanan jenerik ikaz lambası

    sayın forum üyeleri merhaba,

    Arnıza yeni katıldım. 2012 Punto mjet 1,3 75 hp pop euro 5 aracımı iki hafta önce ikinci el olarak aldım.
    Aracı expere soktum herhangi bir sorun yoktu. motor %93 çıktı araç 130 binde bu arada ve ilk sabihibinden aldım.

    Gel gelelim aracımı 3 gün kullandıktan sonra önce yağ kaçağı başladı turbodan dediler, Sıfır Garrett marka turbo taktırdım. sorun devam etti devam etti , yağ değil mazot kaçırıyor dediler. enjektör ve yakıt pompası revize edildi. yine sorun devam edince krank dedikler keçeleri değiştirdik, yine devam edince şanzıman keçeleri dahil değişti sıfır motor parasına yakın bir para ödedim. Dışarıdaki ustaların tanıdık olması rağmen sürekli terlemedir, yeni değiştik biraz kullanın geçer veya motoru mazotla yıkadık normaldir kurusa geçer demelerinden sıkılmıştım ki, sorun devam edince yetkili servise götürdüm antifirzli su kaçırıyor tapa dediler ve çok küçük bir meblağ ödeyerek onuda yaptık ve sorun bitti sanırım şu an akan sızan birşey yok. Dolayısı ile motor ve şanzıman yağı bütün fitlreler ve sıvılar değişti. EGR hortumu(borusu) değişti.

    Gelelim benim diğer sorunlarıma,
    Araç dörtlüleri yakınca hım hım hım hım diye ses çıkarıyor normal mi? usta voltajdan dedi ama 65 kw start stop uyumlu akü taktırdım bahsettiğim sorunlar yapılırken
    ikinci sorunum, motor kayış sesi gibi bir ses yapıyor bazen (her zaman değil,) süreklid evam etseydi kayışlardan diyebilirdim.
    üçüncü sorunum 3000 deviri geçince start stop devre dışı kalıyor ve jenerik arıza lambası yanıyor ve dedikleri ısıtma bujisi, buji olsa sakin kullanımda da yapardı ve buji ışığı da yanardı diye düşünüyorum . sakin kullanımda yapmıyor.
    dördüncü ve son sorunum city mod acıkken direksiyon ikaz lambası yanıyor yaklaşık 500 mtre 1 km sonra sönüyor city mod kapalıyken ışık yanmıyor.
    Ustalardan ve aldığımdan beri saniyiden çıkmayan araçtan sıkılmış bir kardeşiniz olarak, benzer sorunlar yaşayanlar varmı. Varsa nasıl çözüldü. çünkü ustalar deneme yanılma yöntemi uyguladır gibi geldi son iki haftadır.

    yorum ve yardımlarınızı rica ederim

    Şimdiden cevaplar için teşekkür ederim.

    benzer konular daha önce açıldıysa yönlendirmenizi rica ederim.
    Konu newpuntouser tarafından (04/02/2018 Saat 19:48 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    Forever Punto
    feyzullah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/09/2014
    Mesajlar
    2.281
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 503

    Standart Cevap: 3000 devirden sonra yanan jenerik ikaz lambası

    Alıntı newpuntouser Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sayın forum üyeleri merhaba,

    Arnıza yeni katıldım. 2012 Punto mjet 1,3 75 hp pop euro 5 aracımı iki hafta önce ikinci el olarak aldım.
    Aracı expere soktum herhangi bir sorun yoktu. motor %93 çıktı araç 130 binde bu arada ve ilk sabihibinden aldım.

    Gel gelelim aracımı 3 gün kullandıktan sonra önce yağ kaçağı başladı turbodan dediler, Sıfır Garrett marka turbo taktırdım. sorun devam etti devam etti , yağ değil mazot kaçırıyor dediler. enjektör ve yakıt pompası revize edildi. yine sorun devam edince krank dedikler keçeleri değiştirdik, yine devam edince şanzıman keçeleri dahil değişti sıfır motor parasına yakın bir para ödedim. Dışarıdaki ustaların tanıdık olması rağmen sürekli terlemedir, yeni değiştik biraz kullanın geçer veya motoru mazotla yıkadık normaldir kurusa geçer demelerinden sıkılmıştım ki, sorun devam edince yetkili servise götürdüm antifirzli su kaçırıyor tapa dediler ve çok küçük bir meblağ ödeyerek onuda yaptık ve sorun bitti sanırım şu an akan sızan birşey yok. Dolayısı ile motor ve şanzıman yağı bütün fitlreler ve sıvılar değişti. EGR hortumu(borusu) değişti.

    Gelelim benim diğer sorunlarıma,
    Araç dörtlüleri yakınca hım hım hım hım diye ses çıkarıyor normal mi? usta voltajdan dedi ama 65 kw start stop uyumlu akü taktırdım bahsettiğim sorunlar yapılırken
    ikinci sorunum, motor kayış sesi gibi bir ses yapıyor bazen (her zaman değil,) süreklid evam etseydi kayışlardan diyebilirdim.
    üçüncü sorunum 3000 deviri geçince start stop devre dışı kalıyor ve jenerik arıza lambası yanıyor ve dedikleri ısıtma bujisi, buji olsa sakin kullanımda da yapardı ve buji ışığı da yanardı diye düşünüyorum . sakin kullanımda yapmıyor.
    dördüncü ve son sorunum city mod acıkken direksiyon ikaz lambası yanıyor yaklaşık 500 mtre 1 km sonra sönüyor city mod kapalıyken ışık yanmıyor.
    Ustalardan ve aldığımdan beri saniyiden çıkmayan araçtan sıkılmış bir kardeşiniz olarak, benzer sorunlar yaşayanlar varmı. Varsa nasıl çözüldü. çünkü ustalar deneme yanılma yöntemi uyguladır gibi geldi son iki haftadır.

    yorum ve yardımlarınızı rica ederim

    Şimdiden cevaplar için teşekkür ederim.

    benzer konular daha önce açıldıysa yönlendirmenizi rica ederim.
    Evvela ustalarınızı kesinlikle değiştirmenizi öneririm. City ikazının yanması city arıza işareti olabilir yetkili serviste arıza kontrolü yaptırmanız, direksiyon sistemini gözden geçirmeniz yararınıza olacaktır. Kayışla ilgili belki v kayışı sıkı takılmıştır o ses yapıyor olabilir. Arıza ışığıyla iligli fikrim yok maalesef.
    Geçmiş olsun.

  3. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  4. #3
    Mehmet Y
    newpuntouser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/02/2018
    Mesajlar
    4
    Nereden
    Gaziantep
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 0

    Standart Cevap: 3000 devirden sonra yanan jenerik ikaz lambası

    Alıntı feyzullah Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evvela ustalarınızı kesinlikle değiştirmenizi öneririm. City ikazının yanması city arıza işareti olabilir yetkili serviste arıza kontrolü yaptırmanız, direksiyon sistemini gözden geçirmeniz yararınıza olacaktır. Kayışla ilgili belki v kayışı sıkı takılmıştır o ses yapıyor olabilir. Arıza ışığıyla iligli fikrim yok maalesef.
    Geçmiş olsun.
    feyzullah bey, ustaları değiştirdim. yetkili serviste de arıza tespiti için gittim, durum şu ki stop edip cihaza bağlıyorlar. araç zaten ilk çalışmada veya sakin kullanımda arıza ışığı yakmıyor 3000 deviri gecince yanıyor. dolayısı ile arızayı tespit edemiyorlar. City arıza için 2500 civarı bir rakamdan bahsettiler. Fiatın eski usta başı kendi servsini açmış, birde ona götüreceğim çarşamba günü. ilginize teşekkür ederim

  5. #4
    Forever Punto
    feyzullah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/09/2014
    Mesajlar
    2.281
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 503

    Standart Cevap: 3000 devirden sonra yanan jenerik ikaz lambası

    Alıntı newpuntouser Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    feyzullah bey, ustaları değiştirdim. yetkili serviste de arıza tespiti için gittim, durum şu ki stop edip cihaza bağlıyorlar. araç zaten ilk çalışmada veya sakin kullanımda arıza ışığı yakmıyor 3000 deviri gecince yanıyor. dolayısı ile arızayı tespit edemiyorlar. City arıza için 2500 civarı bir rakamdan bahsettiler. Fiatın eski usta başı kendi servsini açmış, birde ona götüreceğim çarşamba günü. ilginize teşekkür ederim
    Aracı 3000 devirde kullanıp arıza ışığı yaktırdıktan sonra arıza tespiti yapılabilir. City arızasını daha uygun maliyetle yapan yerler var. Oralardan fiyat alıp tamirini yaptırabilirsiniz.

Benzer Konular

  1. Sinyal verildiginde yanan ikaz lambasi
    erkan1907 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 11/05/2017, 08:04
  2. Yanan sarı ikaz ışığı ne anlama geliyor
    gizemlisan tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 73
    Son Mesaj: 29/07/2012, 13:52
  3. 3000 devirden sonra gelen ses
    chemist52 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 16/03/2011, 17:53
  4. Akü ikaz lambası
    flyforce tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 23/12/2010, 09:51
  5. 1900 devirden sonra hızlanmalarda ''cik cik cik'' sesi
    MaT tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 16/10/2010, 10:17

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com