Yerli malı yurdun malı diyerek Fiat marka araç aldım. Aldığıma ve alacağıma bin pişman oldum. Satış sonrasında hiçbir şekilde meydana gelebilecek arızalarda iyi niyet sunmamaktadırlar. Aracım 4 yıllık ve 50.000 km' de olmasına rağmen sırf bakımlarını serviste yaptırmadım diye robot beyniyle ilgili (ki serviste burada bulunan yağın değiştirilmediği dile getirildi. ) Yağ damlatma sorunu yaşadım. Servise götürdüğümde 5.000 TL civarı bir masraf çıkartıldı. Bunun sonucunda müşteri olarak uzatılmış garanti ve iyi niyet garantisinden yararlanmak istesem' de bütün kapılar yüzüme kapatıldı. Şimdi soruyorum hiçbir şekilde yağı bile değişmeyen bir bölge ile ilgili yaşadığım arıza nasıl bakıma bağlanır.
Kaynak: sikayetvar.com | [Sadece kayıtlı kullanıcılar linkleri görebilirler. Kayıt olmak için tıklayınız.]
PuntoTR - GrandePuntoTR - PuntoEvoTR - BravoTR Haber Servisi
http://blog.grandepuntotr.com
http://www.facebook.com/puntotr
http://www.twitter.com/puntotr
Haberci hocam,
konu ile ilgili güncel olan girişinize sorununuzla alakalı bir çözüm önerdim. Tekrar geçmiş olsun.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri