PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Satılık 2003 Model Fiat Brava ELX



EPKAH
08/07/2008, 20:24
Sonunda aracımı satışa çıkardım hayırlısı ile GP ya geçmek istiyorum.

Arabam temiz ve masrafsızdır herhangibir şikayetim yok param yeterse sıfır GP almak için satıyorum.Aracın 2. sahibiyim sigara içilmemiştir.
İncelemek isteyen resimlerine bakmak isteyen buraya bakabilir http://www.araba.com/1353096.html (http://www.araba.com/1353096.html) fiyatı 15.000 olarak yazdım ama pazarlık payı var.

tolgaank88
08/07/2008, 22:15
hayırlı satışlar,umarım istediğiniz gp yi en kısa zamanda alırsınız...

Honor COOPER
09/07/2008, 20:55
hocam yazdığınız paranın 1000 ile 2000 ytl üstüne gp veriyorlar bence gerçek fiyatını yazmalısınız.

EPKAH
09/07/2008, 23:08
haklısın tabi ama dikkat ettiysen pazarlık payı var demişim. o fiyatı da almaya niyeti olan arkadaşlarla konuşuruz.

Ah-MeT
09/07/2008, 23:41
hayırlı satıslar :)

EPKAH
14/07/2008, 22:40
arkadaşlar arabama 14.000 ytl veriyorlar bense 14.500 ytl istiyorum. sizce ne yapayım?
araba çok temiz aslında bu bile az. (tabi herkesin arabası kendince temizdir ama benimki gerçekten temiz :) )

THuNDeRCoP
14/07/2008, 22:43
Hayırlısı olsun...

zaferkaplan
14/07/2008, 22:47
hayırlı olsun diyelim sonuçta araba satıyosun 300 ü 500 ü fazla aramamak lazım sonra o fiyatada satamıyosun çünkü umarım istediğin gp yede en kısa zamanda kavuşursun onu tebrik ederiz buradan

ZaMBroTTa_1903
14/07/2008, 23:03
Pİyasa cok kırık , 500 icin beklemeye ve riske degmez sat bence...

EPKAH
20/07/2008, 18:03
aracımı satmak için anlaştım yarın devir için buluşacağız.
ama bi sorun var sattığım kişi banka kredisiyle alacak arabayı.
şimdi bu kredi olayı nasıl işliyor banka satış olmadan parayı vermez e ben paramı almadan satış yapmak istemem.
böyle bir olayla karşılaşan mutlaka olmuştur. kredi kullanımda ben paramı ne zaman ve nasıl alacağım?
arabayı kaptırmayalım :)

Radiance
20/07/2008, 19:26
O VE İKİNCİ EL ARAÇ ALIRKEN BİLİNMESİ GEREKENLER!!!!!!!!!!!! (http://forum.donanimhaber.com/m_7003115/mpage_1/key_/tm.htm)

konu ile ilgili bi göz atın isterseniz.

vtec368
22/07/2008, 18:05
slm arkadasım bende puntomu satıp bravo almayı düsunuyorum

EPKAH
23/07/2008, 00:10
slm arkadasım bende puntomu satıp bravo almayı düsunuyorum
yeni bravo mu eski bravo mu? ki punto satılıp eski bravo alınmaz yeni alırsınız mutlaka. bravoyu da inceledim çok harika bir araç olmuş punto dan çok farklı tabi bi üst sınıf olmasından dolayı kalitesi bambaşka. ne diyelim sizin için hayırlısı olsun.

vtec368
28/07/2008, 15:32
yok dostum eski bravo zaten bundan önceki arabamdı nakit lazım eskıye donucem

EPKAH
28/07/2008, 19:58
yok dostum eski bravo zaten bundan önceki arabamdı nakit lazım eskıye donucem
nakit lazımsa başka tabi. ben brava dan memnundum sıfır almak için satmıştım. temizini bulursan hayırlı olsun.

bu arada aracı sattım noter satışını da yaptım. şimdi sıra geldi yeni gp ya. bekliyoruz bakalım hala ne zaman çıkacak.