PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : abdlkdr, Linos, kafkafliserdar, sezai, venomtigris, BrK_20, nghn



FoR_ReaL
22/06/2008, 00:31
abdlkdr (41), Linos (31), kafkafliserdar (29), sezai (29), venomtigris (27), BrK_20 (23), BERK_20 (23), nghn (23)

:toot0000::toot0000:Doğum günleriniz kutlu olsun nice yıllara arkadaşlar :toot0000::toot0000:

Ah-MeT
22/06/2008, 00:34
dogum gunleriniz kutlu olsun :)
murat abi ne bu yaa yaşlanmışın sen :)

OzzY
22/06/2008, 00:41
En başta çok sevdiğim abim Murat abi
Berk Nagihan ve bugun doğan herkezin doğum günü kutlu olsun mutlu yıllara.

microab
22/06/2008, 00:51
Alayınızın doğum günü kutlu olsun :)

Murat ım kardeşim,mutlu yıllar olsun biraderim...

punto35
22/06/2008, 01:15
berk kardeşim doğum günün kutlu olsun hepinize sağlıklı mutlu nice yaşlara:)

trhunter
22/06/2008, 03:29
murat abcim doğum günün kutlu olsuun!!!! yaşlılık zor ama ben de geliyorum emin adımlarla merak etme:P veee bugün doğan bütün GPTR üyelerinin doğum günü kutlu olsunn..

not: ilk konuuyu acamadm murat abi uyuyakalmısm kusura bakmaa yaşlılık işte 2 onluk oldm ya ben de:P

Yalın
22/06/2008, 10:30
Yaşayın Sevin Gülün Bunlar eksik olmasın yaşamınızdan. Yaşınız kaç olursa olsun her şeyin en güzeli sizlerle olsun. Nice mutlu, neşeli, sağlıklı ve yaşam dolu yaşlara
arkadaşlar

tolgaank88
22/06/2008, 10:44
başta murat abi (amcada desek olurmuş aslında :D) olmak üzere,bütün arkadaşların dogum gunu kutlu olsun...nice mutlu yıllara...

dagored
22/06/2008, 11:04
Cümleten doğum gününüz kutlu olsun arkadaşlar... :)

:happybda::happybda::clapping:

Ve de çok değerli meslektaşım, büyük şefim, herşeyden önce de abim; doğum günün kutlu olsun Murat abi, daha nice mutlu huzurlu sağlıklı ve de başarılı yıllar dilerim, hep beraber inşallah :)

Abi hediyen hazır. Bu sefer süper ötesi, şahane, harikulade bir tasarımım var. Dönüşünü sabırsızlıkla bekliyorum :D :serenade::thankyou::hotornot:

Dikici
22/06/2008, 11:18
Başta Murat Abi olmak üzere herkesin doğum gününü kutlarım.

erdiyilmaz
22/06/2008, 11:20
arkadaşLar doğum günLeriniz kutLu oLsun,

murat abi herşey gönLünce oLsun, keyfin neşen hep yerinde oLsun, nice yaşLara

anvil
22/06/2008, 11:50
doğumgünleriniz kutlu olsun arkadaşlar

MoNsTeR
22/06/2008, 12:17
Murat abi başta olmak üzere
Bugün doğan tüm gptr üyelerinin doğum günü kutlu olsun, nice mutlu yıllara sağlık mutluluk ve tüm dileklerinin gercekleşmesi dileklerimle.

unik06
22/06/2008, 14:07
doğum günleriniz kutlu olsun arkadaşlar :)

ABNEW
22/06/2008, 16:14
Nice yıllara arkadaşlar...:happybda::happybda:

Murat yanıma hoşgeldin:) :happybda:

şekerlioğlu
22/06/2008, 17:07
doğum gününüz kutlu olsun

KaMiKaZe
22/06/2008, 17:30
nice senelere...

oguzhan ozcan
22/06/2008, 18:25
Mutlu yıllar :)

ERC
22/06/2008, 20:05
basta murat abi olmak uzere herkesin dogum gununu kutlar saglık,huzur ve para dilerim...

jagar
22/06/2008, 21:29
Nice mutlu sağlıklı huzurlu uzun yıllara arkadaşlar ... :)

Korhan
22/06/2008, 22:20
Herkese mutlu yıllar...

06kaymak
22/06/2008, 23:13
mutlu saglıklı yılllar dılıyorum hepınıze....

femoli
23/06/2008, 13:31
Nice mutlu yıllara diliyorum arkadaşlar başta murat ,nagihan olmak üzere tüm arkadaşlarımıza birer pasta birer nazar boncuğu hediye ediyorum :D:D::happybda::happybda:

http://mada.blogs.com/madablogs/images/2007/08/03/mna_ada_yagn_pastasi.jpg




http://www.tarot19.com/images/nazar_boncugu.bmp

Linos
01/07/2008, 00:12
Buraya mesaj yazarak ve telefonla arayarak, iyi dileklerini ve tebriklerini sunan tüm arkadaşlarıma ayrı ayrı teşekkür ederim... Hepiniz sağolun, var olun; iyi ki varsınız... Nice, güzel yılları hep beraber görmek nasip olur umarım!

(Konuyu hortlattığım için kusura bakmayın. Daha yeni döndüm Ankara'ya...;) )

femoli
01/07/2008, 09:45
Hele şükür gelebildin yani :)

eakbas
06/07/2008, 23:06
arkadaşlar kusuara bakmayın geç oldu ama hepinizin doğum gunu kutlu olsun;

murat ayrıca özür dilerim sağlık sorunları ve iş durumlarım nedeniyle siteden cok uzak kaldım tekrar özür dilerim

Linos
07/07/2008, 00:14
murat ayrıca özür dilerim sağlık sorunları ve iş durumlarım nedeniyle siteden cok uzak kaldım tekrar özür dilerim

Ne demek birader, aşkolsun?.. Ben biliyorum neticede durumları! Geçmiş olsun tekrar...