PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Park ettikten sonra



uaygar
16/04/2014, 22:27
arkadaşlar park ettikten sonra 2008 model g.punto aracımın kontagını yerinden kıpırdatamadım. hiç bi yere dönmüyo . anahtar giriyo çok sert dönmüyo sebebi ne ?

tayfux
16/04/2014, 22:49
direksiyonu sağ sol yaptınız mı?

erdiyilmaz
16/04/2014, 22:51
Büyük ihtimalle direksiyon kilitindendir, direksiyonu sağ sol yaparak anahtarı çevirirseniz sorun kalmaz :)

uaygar
16/04/2014, 22:57
Büyük ihtimalle direksiyon kilitindendir, direksiyonu sağ sol yaparak anahtarı çevirirseniz sorun kalmaz :)

hocam yaptım inan . hep öyle olurdu yapardım düzelirdi. Park ettiğim yer çakıl sıkıntı olur mu

erdiyilmaz
16/04/2014, 23:01
Zeminin yan etkisi olmaz içiniz rahat olsun, ama anahtar her seferinde sıkıntı yaratıyorsa anahtar yatağında sıkıntı vardır, anahtarın metal kısmını wd40 la temizleyip peçete gibi bir şeyle iyice temizleyebilirsiniz de ben arada yapıyorum faydası oluyor

uaygar
16/04/2014, 23:31
Zeminin yan etkisi olmaz içiniz rahat olsun, ama anahtar her seferinde sıkıntı yaratıyorsa anahtar yatağında sıkıntı vardır, anahtarın metal kısmını wd40 la temizleyip peçete gibi bir şeyle iyice temizleyebilirsiniz de ben arada yapıyorum faydası oluyor



teşekkür ederim

Sonsuzluga
16/04/2014, 23:38
Peki ben bir soru sorayım arkadaslar benim bazen ilk kademe dönüyor ikinci yani marj yapamiyorum anahtar dönmuyor tikanip kalıyor tekrar ilk kademeyi kapatıyorum. Sonra ilk kademeye tekrar alıyorum ışıklar sönunce marş konumuna geçiyor ilk basta neden boyle yapıyor olabilir ?


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Solitude
17/04/2014, 10:12
Peki ben bir soru sorayım arkadaslar benim bazen ilk kademe dönüyor ikinci yani marj yapamiyorum anahtar dönmuyor tikanip kalıyor tekrar ilk kademeyi kapatıyorum. Sonra ilk kademeye tekrar alıyorum ışıklar sönunce marş konumuna geçiyor ilk basta neden boyle yapıyor olabilir ?


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Aynısı bendede oluyor ve nefret ediyorum bu durumdan, bekle geri kapat tekrar aç ışıklar sönenekadar bekle sonra çalıştır tekrar, katlanılacak şey değil sinir ediyor insanı.

faster
17/04/2014, 10:44
İmmobilizer sıkıntısı olmasın araçlarda.