PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Serviste aracımın pert olduğunu öğrendim



16BBZ66
24/12/2012, 18:23
Diğer aracım FORD FOCUS bu gün servise götürdüm servis aracın pert olduğunu söyledi siğorta sorgulamasında 2800 civarı bir tutar gözüküyor böyle bir şey mümkünmü arkadaşlar şaseden plakadan sorguladım ikisindede böyle gözüküyor bu pert kaydı olayı sigortayla araç sahibi arasında olan bir olay değilmidir sigortada gözükmeyen pert kaydı servisde nasıl gözüküyor.bilgisi olan arkadaşlar varsa cevaplayabilirlermi ?

ABK
24/12/2012, 21:12
Öncelikle geçmiş olsun, servis neye dayanarak pert olduğunu söylüyor önce onu sorgulamak lazım.

Aracı alırken HSR S XX yazıp 5664'e gönderdiğinizde hiçbir kayıt gelmiyorsa bir problem vardır. (XX Şase No Yazılacak)

Gerçi Tramer'e güvenilmiyor 3000 TL'lik hasara 30.000 TL yazılmıştı forumlarda dolaşıyordu. Sistemlerinde bazen hatalar olabiliyor.

Başka bir ihtimal aracı araya sigorta vs sokmadan toplamış olabilirler. Siz aracı kimden almıştınız? Aracı aldığınız kişiyi, alırken baktırdıysanız servisi falan hatırlamaya çalışın derim.

16BBZ66
24/12/2012, 21:39
Öncelikle geçmiş olsun, servis neye dayanarak pert olduğunu söylüyor önce onu sorgulamak lazım.

Aracı alırken HSR S XX yazıp 5664'e gönderdiğinizde hiçbir kayıt gelmiyorsa bir problem vardır. (XX Şase No Yazılacak)

Gerçi Tramer'e güvenilmiyor 3000 TL'lik hasara 30.000 TL yazılmıştı forumlarda dolaşıyordu. Sistemlerinde bazen hatalar olabiliyor.

Başka bir ihtimal aracı araya sigorta vs sokmadan toplamış olabilirler. Siz aracı kimden almıştınız? Aracı aldığınız kişiyi, alırken baktırdıysanız servisi falan hatırlamaya çalışın derim.
tramerden sorgu yaptığımda 2800 gibi bi rakam geliyor hasar olarak bu miktar bir aracı pert e ayırmaya yeterli değil diye biliyorum bir aracın pert kaydı olması içinde sigortanın pert e ayırıp sigortalı araç sahibine aracın değerini ödediğinde bu kayıt olduğunu biliyorum belki yanlış biliyo olabilirim ama her kaza yapan aracı servis pert e ayırır öyleyse ne ağır kazalı araçlar biliyorum plakadan hasar gelmeyen araya sigorta v.s sokmadan toplanan araçda pert kaydı olması mümkün değil diye biliyorum işte bilgisi olan varsa diye sordum ama sağolsun forumdaki arkadaşlar çok ilgili davrandılar .sanada teşekkür ederim kardeşim bildiğin kadarıyla cvpladığın için

tayfux
24/12/2012, 21:41
2800 liraya hiçbir arabayı pert yapmazlar hocam..orada pert ibaresinin olması lazım..

16BBZ66
24/12/2012, 21:45
2800 liraya hiçbir arabayı pert yapmazlar hocam..orada pert ibaresinin olması lazım..gelen mesajda öyle bişey gözükmüyor servisin dediğine göre ön cam değişmiş çamurluklar ve kaput boyalı ama değişmemiş ben alırken özel bir servise gösterip değişeni olmadığı için almıştım kaputun çamurlukların boyalı olduğunu biliyodum ama ve tramer sorgulamasınıda yapmıştım ilginç olan tramerden pertle ilgili birşey gelmeyip servisde pert çıkması

paraddoxx
24/12/2012, 22:04
walla ilginç bir durum hocam, neye dayanarak pert diyor acaba servis...

tayfux
24/12/2012, 22:35
gelen mesajda öyle bişey gözükmüyor servisin dediğine göre ön cam değişmiş çamurluklar ve kaput boyalı ama değişmemiş ben alırken özel bir servise gösterip değişeni olmadığı için almıştım kaputun çamurlukların boyalı olduğunu biliyodum ama ve tramer sorgulamasınıda yapmıştım ilginç olan tramerden pertle ilgili birşey gelmeyip servisde pert çıkması
hocam çevrenizde sigortacı varsa yada sitemizdeki sigortacı arkadaşlara rica edin sistemden girip baksınlar zaten herşey belli olur..

16BBZ66
24/12/2012, 22:41
hocam çevrenizde sigortacı varsa yada sitemizdeki sigortacı arkadaşlara rica edin sistemden girip baksınlar zaten herşey belli olur..
tşkr ederm ilginiz için ama tanıdığım sigortacı yok malesef

tayfux
24/12/2012, 22:56
hocam sitemizde var..ayrıca o arabayı sigortalattığın yeri ara onlar ilgilenir..bu arada bu arabayı siz nereden aldınız?

coll34
24/12/2012, 23:18
öncelikle geçmiş olsun bana özel mesaj ile plaka ulaştırırsan kendi sistemimizden şase no görür geçmişine bakarım

StrawBeeRy
24/12/2012, 23:25
2800 liraya pertmi olur yahu yanlışlık vardır.forumdan holigan nickli Selçuk Temiz'e ulaşın bi baksın bakalım

pdr42
24/12/2012, 23:31
agır hasar kaydı var yazıyorsa pert arac

coll34
24/12/2012, 23:36
piyasada pertten toplanan araçların yarısı sigorta firmalarından ihale ile alınır, tramer kayıtlarında sorgularda tam zayi veya çekme belgeli olarak çıkar pert kaydı olan araçlar, eğerki aracınız yetkili serviste pert olmuş ise yetkili servis ağından görünebilir özel mesaj ile plaka bildirirsen şase üzerinden kayıtlarına göz atarım

16BBZ66
24/12/2012, 23:38
aracın plakası ******* arkadaşlar tşkr ederim ilginiz için

coll34
24/12/2012, 23:41
yarın ofisten sorgulamasını yaparım hocam büyük ihtimal bi yerde hata var

16BBZ66
24/12/2012, 23:45
tşkr ederim plakadan ve şaseden sorguladığımda 2842 tl hasar geliyor tekrar tşkr ederim çok sağolun

coll34
24/12/2012, 23:46
inş. tramerde yanılma vardır

onryldrm
24/12/2012, 23:54
inş. tramerde yanılma vardır

Tramerde de yanilgi olabiliyosa kime guvenilecek yahu :(

16BBZ66
24/12/2012, 23:55
kandırıldığım kesinde :)

coll34
24/12/2012, 23:58
enderde olsa bu durumlarla karşılaşılıyor tanıdığımın aldığı 2.el araçta ta oldu eski sahibi aracını mekanik kısımlardan çarpıyor sigorta dosyayı ödemiyor ama tramere çekme belgeli yani ağır hasarlı olarak işliyor araç daha sonra team paşaoğlunda hks parçalar ile yapılıyor araç taş gibi biz baktığımızda sigortadan bedel ödenmediği halde pert kaydı görünüyor idi sigortacılar birliğine dilekçe yazıldı gerekli açıklama yapıldı onlarda araştırdılar ve 35 günlük süreç sonrası tramerde geçen pert ibaresi silindi

16BBZ66
25/12/2012, 00:06
benim durumum değişik sanırım servisdeki elemana pert kaydı nasılmış dedim ön cam değişmiş kaput boyanmış gibi şeyler söyledi şaseden ve plakadan msj attığımı söyledim tramerde gözükmeyen sizde nasıl gözüküyor dediğimde türkiyedeki bütün ford servisleri şase numarası girdiğinde bunu görür dedi

coll34
25/12/2012, 00:10
kuru sıkı sallamış :) ağır hasar aldığında yetkili servise çekilmiş ve yetkili serviste pert olmuş ise söylediği doğru ama ön cem ve motor kaputu ile pert olan araç meslek hayatımda ilk defa duydum :)

16BBZ66
25/12/2012, 00:19
benim bildiğim kadarıyla söylüyorum msj atınca 5664 e ağır hasarlı diye msj gelmesi lazım 2010 da diyede tarih verdi yenide olmamış yeni olsa daha tramer kayıtlarına geçmemiş diyeceğim ama 2010 da olan kaza pert olacak kadar büyük olan kaza msjla gelmiyor

coll34
25/12/2012, 00:31
yarın sabah detayı öğrenicez :)

34ozkankurtuldu34
25/12/2012, 00:31
Arkadaşlar arkadaşım bir honda almıştı kayınpederinin arkadaşından malum arada güven söz konusu olunca hiçbiryere göstermediler tamamen tesadüfen diyeyim aracı gördügümde ben kıllandım bizim arkadaşların yanına sanayiye soktuk aracı adamlar döşeme içlerine ve şaselerine bakarak aracın agar hasar aldıgını gördüler içinizdeki sesi her zaman dinleyin (iyi şeyler söylerse tabiki ) neyse hemen benim sigortacımı aradım aracın pert kaydı oldugunu ögrendik araç satışıda yapılmıştı satan adam aracı geri aldı kendisinin de haberi yok oglu araçla kaza yapıp onarımını yaptırmış yaptırmış ama araç pert kaydı alıyorda babasının nasıl haberi olmuyor onu anlamış degilim ve aracı adam geri aldı çocuguna noldu bilmiyorum artık adam gerçekten mahçup oldu sattı kişilere.

coll34
25/12/2012, 00:38
çok rastlanan durumlar abi arkadaşım benim yüzümden vw scirocco'yu zor aldı tam 12 scirocco sorguladım 13. araç temiz çıktı ( 2,500 tl ) hasar kayıtlı :)

16BBZ66
25/12/2012, 00:43
bişey daha danışayım hazır fiatın sıfır faiz kampanyası varken bayiye götürsem bu aracı alırmı yoksa ben bu aracı insanların günahına girerek satamam söylersemde kimse almaz kolay çözüm bayi gibi geldi aklıma ama onlarda pert kaydı olan aracı alırlarmı bilmiyorum

aalperdemir
25/12/2012, 00:55
Fiatin ikinci el sisteminde sanirim otoeksper kazali araclara olu fiyat verir, hatta onu da belki verir. Benim aracimda nokta hata yoktu tek bir rutuj dahi yoktu, kilometresi yuksek diye oto galericinin verdigi rakamin 3000 TL altina fiyat verdiler.

Bu arada araba pertse 5664 ten "ağır hasarlı" ibaresini mutlaka goruyorsunuz. Ama serviste kendi imkanlariyla neden halletsin o da var. Araci parca fiyatina satabileceği bi sürü yer var. Kaza yapinca bazilari kendi gelip başına üşüşür. Ağır hasarini kendi cebinden ödeyecegine satip gecer hasarli bi sekilde.


Sent from my iPhone using Tapatalk

dicaser
25/12/2012, 01:52
bişey daha danışayım hazır fiatın sıfır faiz kampanyası varken bayiye götürsem bu aracı alırmı yoksa ben bu aracı insanların günahına girerek satamam söylersemde kimse almaz kolay çözüm bayi gibi geldi aklıma ama onlarda pert kaydı olan aracı alırlarmı bilmiyorum

öncelikle geçmiş olsun ;
aracınız 3000 lira masrafla pert kaydı almış olamaz.. lakin bu konuda bazı kişiler yanlış yunluş demiş ama ford bayisi motor numarasını girdiği anda araçta ne var ne yapılmış ne edilmiş görür , sadece ford bayisi için geçerli değil bu , örnek ; fiat marka aracı alırken satıcıdan motor nosunun son 7 hanesini aldınızmı iş biter ister medos , ister birmot , ister banoto , ister aftan , ister küftende servise girsin yada yapılsın farketmez anında aracın bütün seceresi çıkar..

sizin bu konunuzda olan aslında çok belli , sizin ford aracınızla (sanırım 3. sahibisiniz) ; 1. sahibi kaza yapmış yalnız kaza fazla şiddetli olduğundan sigortaya bulaşmamışlar pertli gözükmesin aracı birgüzel yaptırmışlar , 2. sahibine satmışlar 2. sahibide ufak tefek kazalar yapmış toplam kaza değeri 3000 lira civarı bunun bir kısmı indirimden geçmiş olmuş fiyat 2800tl , araç size geldiği zaman pertsiz düzgün bi araç olarak geldi (sizin bildiğiniz) ;
aslında tramerden daha çok aracın motor nosunu herhangi bir ford bayisinde sorgulatsaydınız aracın seceresi dökülecekti..

yazım çok uzun oldu ama size tavsiyem eğer araç düzgün bir şekilde toplanmışsa , denge problemi yoksa motor ve şanzuman durumuda iyi ise bence aracı satmayın ve binin...

eexelanss
25/12/2012, 09:02
Bence olay şöyle gelişti.
Servisteki usta arabayı kontrol ettiğinde ön camın değiştiğini kaputun boyalı olduğunu felan görünce lafın gelişi bu araç pert dedi..
Bana kalırsa pek endişelenmene gerek yok.
İçimden bir ses aracının pert olmadığını söylüyor :)

coll34
25/12/2012, 09:03
şase numarası üzerinden yaptığım sorgulamada aracın pert kaydı olmadığı görülmüştür, önceki sahibine ait toplam 3,400 tl civarında hasar kaydı görülmekte

sinanuzun
25/12/2012, 10:01
Aracı aldığınız kişinin telefonu yok mu arayın görüşün.Aracı aldığınız kişiye ya geri verin ya da geri satın bence.

16BBZ66
25/12/2012, 10:12
teşekkür ederim hepinize ilginiz için yalçın kardeşim özellikle sana çok teşekkür ederim. gün içinde o bayiye gidip detaylı bir şekilde neymiş öğrencem

16BBZ66
25/12/2012, 10:14
Aracı aldığınız kişinin telefonu yok mu arayın görüşün.Aracı aldığınız kişiye ya geri verin ya da geri satın bence.
2-3 ay oldu sanırım arabayı alalı numarasını sildim lazım olmaz diye vede netten araştırdım noterde görerek bilerek aldım diye imza atıyormuşuz noter sözleşmesi maddelerinde bu varmış o yüzden adam ne geri alır nede beni tanır

sinanuzun
25/12/2012, 10:19
ama ne olursa olsun ayıplı mal satmaktan mahkemeye bile verilebilir. Sonuçta pert kayıtı siz aracı almadan önce ise bu delil olmaz mı ? Daha önce bir melektaşım aynı durumu yaşadı onun aracının pertliği kesinleşince gitti aracı teslim etti parasını aldı.

16BBZ66
25/12/2012, 10:24
yalçın kardeşim pert kaydı yok dedi ama ben yinede gidip servisden detaylı öğrencem neymiş ona göre gidip bir avukata danışacağım

x-ray
25/12/2012, 10:58
geçmiş olsun. inşallah eşşeğinizi kaybetmişte bulmuş gibi olursunuz, pert kaydı falan çıkmaz da gönül rahatlığıyla binersiniz. allah yardımcınız olsun.

Misafir046
25/12/2012, 11:11
ama ne olursa olsun ayıplı mal satmaktan mahkemeye bile verilebilir. Sonuçta pert kayıtı siz aracı almadan önce ise bu delil olmaz mı ? Daha önce bir melektaşım aynı durumu yaşadı onun aracının pertliği kesinleşince gitti aracı teslim etti parasını aldı.

Ayıplı mal olayına giremezsin.Bu kadar hayalperest olmayın.

2. El bir arac alıyorsun.Ve 1-2 sene sonra hak arasan ne olacak.Adam ben soyledim kardeşim der olaydan cıkar.

Sıfır arac almıyorsun ki.Sıfır alsan hesabını sorarsın.

Ayrıca Noterde gordum bildim aldım diyorsun.Yani tum yollar sana kapalı kalıyor.Dava actıgınla kalıyorsun.

Ha su var Eger servise goturup aracı Expertize sokarsan ve arac normal draporu verip sonradan Pert cıkarsa EXPERTİZ yapan yeri dava edebilirsin.Sonucta onlar sana soylemek zorunda herseyi...

16BBZ66
25/12/2012, 11:47
servise gittim detaylı öğrendim arkadaşlar 2010 da araç kaza yapmış servise götürmüşler aracı servis bir ücret çıkarmış ozamanki araç sahibi yaptırmamış tutarı çok bulup ama servis bunu kayıtlara geçmiş sigortada tramerde görünen bişey yok ama ford un kendi sisteminde araç pert görünüyor.

16BBZ66
25/12/2012, 12:12
daha neler öğreneceğiz bilmiyorum araç servise geldiğinde ozamanki sigorta şirketi aracın yapılmasını istemeyip aracın bedelini araç sahibine ödediğini söylüyor sonra burdan aracı alıp ne yaptıkları hakkında bizim bilgi sahibi olmamız imkansız diyorlar bu durumda sigorta şirketinin aracın şase numarasına ağır hasarlı damgasını vurması gerekmiyormu sigorta şirketinin yaptığı bu olayda benim mağduriyetim nasıl telafi olacak ne yapmam gerekiyor acaba .

coll34
25/12/2012, 12:17
araçta ağır hasar olmadan ayıplı mal olayı söz konusu olamaz direk şase üzerinden baktım yanıltıcı olmaması için

holigan
25/12/2012, 12:30
Dün ufak bir ameliyat olduğum için ancak bugün görebildim konuyu.Ve tramerde sorguladığımda Yalçın arkadaşımızın dediği gibi bir hasar kaydı var.Yani ekstra pert kaydı vs gözükmüyor.

16BBZ66
25/12/2012, 12:33
araçta ağır hasar olmadan ayıplı mal olayı söz konusu olamaz direk şase üzerinden baktım yanıltıcı olmaması için
kardeşim araçta ağır hasar kaydı sigortada gözükmüyor evet ama sigorta şirketi kazadan sonra sigortalı şahısa aracın değerini ödemiş sonra servsden aracı almış ihaleyle falan sattı artık heralde ama bunu yaparken neden kayıtlara geçmedi gidip avukatla görüşeceğim sigorta şirketinin kayıtlara geçmemesi yüzünden ben zarar görmüş durumdayım

16BBZ66
25/12/2012, 12:34
Dün ufak bir ameliyat olduğum için ancak bugün görebildim konuyu.Ve tramerde sorguladığımda Yalçın arkadaşımızın dediği gibi bir hasar kaydı var.Yani ekstra pert kaydı vs gözükmüyor.
teşekkür ederim kardeşim

muratpolat12
25/12/2012, 12:35
anladığım kadarıyla araç kaza yapmış ve dışarda daha ucuza yaptırılmış.Sizin gördüğünüz tutar yani.. Ford şöyle düşünüyor; örneğin aracı yaparsa 15.000TL'ye yapacak fakat pert daha mantıklı olacak.Araç sahibide dışarda 3000tl ye yaptırmış bitmiş gitmiş.Bu araç pert falan değil.Aracın pert olması servisin değil eksperin kararıdır.Ben olsam forda o kaydı silmesi için baskı yapardım.

son yazdığınızı okudum; eğerki bu araç pert sahibine para ödenmişse ve sigorta kayıtlarında görünmüyorsa bu çok rezalet bir olay.Sigortacılar renesuans birliği gibi bir yer vardı hemen oraya şikayetinizi yapın

16BBZ66
25/12/2012, 12:35
geçmiş olsun kendi derdimden ameliyatı sonradan farkettim kusura bakma

16BBZ66
25/12/2012, 12:40
anladığım kadarıyla araç kaza yapmış ve dışarda daha ucuza yaptırılmış.Sizin gördüğünüz tutar yani.. Ford şöyle düşünüyor; örneğin aracı yaparsa 15.000TL'ye yapacak fakat pert daha mantıklı olacak.Araç sahibide dışarda 3000tl ye yaptırmış bitmiş gitmiş.Bu araç pert falan değil.Aracın pert olması servisin değil eksperin kararıdır.Ben olsam forda o kaydı silmesi için baskı yapardım
araç sahibi yaptırmamış aracı sigorta şirketi araç sahibine aracın parasını ödemiş ödediği içinde araç sigorta şirketine geçmiş sigorta şirketide aracı yaptırmadan servisden almış büyük ihtimallede tamircinin birine sattı oda yaptı yada yaptırdı bana kadar geldi araç burdaki sorun sigorta şirketi aracın kayıtlarına neden ağır hasarlı not düşmediği bu yüzden ben zarar görmüş durumdayım olayın özeti bu sigorta şirketini mahkemeye vercem önce avukata danışayım tabi mahkeme gibi bir ihtimal varsa

holigan
25/12/2012, 12:51
geçmiş olsun kendi derdimden ameliyatı sonradan farkettim kusura bakma

rica ederim ne demek.

teşekkür ederim. İnşallah sende bir sonuca varabilirsin.

muratpolat12
25/12/2012, 13:00
araç sahibi yaptırmamış aracı sigorta şirketi araç sahibine aracın parasını ödemiş ödediği içinde araç sigorta şirketine geçmiş sigorta şirketide aracı yaptırmadan servisden almış büyük ihtimallede tamircinin birine sattı oda yaptı yada yaptırdı bana kadar geldi araç burdaki sorun sigorta şirketi aracın kayıtlarına neden ağır hasarlı not düşmediği bu yüzden ben zarar görmüş durumdayım olayın özeti bu sigorta şirketini mahkemeye vercem önce avukata danışayım tabi mahkeme gibi bir ihtimal varsa

bence öncelikle sigortacılar birliğine şikayet edin ardından ozamanki sigortasına.Net olayı böyle öğrenir ona göre mahkeme açarsınız.

Honor COOPER
25/12/2012, 13:41
Arkadaşlar ne derece doğru bilmiyorum pert araçlarda O harfini SIFIR yada tam tersi işleyerek sistemde gözükmemesi sağlanabiliyormuş ortaya çıkarsada sehven yapılmış hata deyip sıyrılırlar işin içinden

dicaser
25/12/2012, 14:12
servise gittim detaylı öğrendim arkadaşlar 2010 da araç kaza yapmış servise götürmüşler aracı servis bir ücret çıkarmış ozamanki araç sahibi yaptırmamış tutarı çok bulup ama servis bunu kayıtlara geçmiş sigortada tramerde görünen bişey yok ama ford un kendi sisteminde araç pert görünüyor.

ustacım kısacası benim söylediğime yakın bişey olmuş ; bundan sonra alacağanız araç ne ise trameri sorgulatın sonra aracın yetkili servisinede bi gidin baktırın.. bu size ders olur , inanın bu olaya gerçekten moralim bozuldu , en azından araç saglammı toplanmış , yani aracın durumu suanda nasıl iyimi kotumu ? :ranting2:

16BBZ66
25/12/2012, 18:34
aracın durumu söylenene göre değişeni yok vede araçtan az çok anlayan herkes gayet iyi olduğunu söyledi kendi tanıdığım ustamada göstermiştim oda gayet iyi demişti ilerde motorda falan bi sıkıntı çıkarırmı bilinmez tabi elimde patladığına göre zamanla öğrenirim heralde :)

ESH
25/12/2012, 20:07
Öncelikle geçmiş olsun, servis neye dayanarak pert olduğunu söylüyor önce onu sorgulamak lazım.

Aracı alırken HSR S XX yazıp 5664'e gönderdiğinizde hiçbir kayıt gelmiyorsa bir problem vardır. (XX Şase No Yazılacak)

Gerçi Tramer'e güvenilmiyor 3000 TL'lik hasara 30.000 TL yazılmıştı forumlarda dolaşıyordu. Sistemlerinde bazen hatalar olabiliyor.

Başka bir ihtimal aracı araya sigorta vs sokmadan toplamış olabilirler. Siz aracı kimden almıştınız? Aracı aldığınız kişiyi, alırken baktırdıysanız servisi falan hatırlamaya çalışın derim.

burada yazıldıgı gıbı 2800 tl yerıne 28.000 olmus olmasın yanı bır yanlıslıkla ?

16BBZ66
25/12/2012, 20:09
hayır servisde görünen tarih 2011 miş tramerde görünen 2800 2009 da

dicaser
25/12/2012, 23:05
aracın durumu söylenene göre değişeni yok vede araçtan az çok anlayan herkes gayet iyi olduğunu söyledi kendi tanıdığım ustamada göstermiştim oda gayet iyi demişti ilerde motorda falan bi sıkıntı çıkarırmı bilinmez tabi elimde patladığına göre zamanla öğrenirim heralde :)

aracın durumu iyise canınızı sıkmanıza hiç gerek yok.. :) tramerdede pert gözükmüyor zaten..:d

16BBZ66
27/03/2013, 23:08
bu konuya yorum yapıp yardımcı olmaya çalışan arkadaşlar hepinize tşkr ederm arabanın durumunu öğrendim bilgisi olabilecek arkadaşlardan son bir şey öğrenmek istiyorum araç pert e ayrılıp parası ödenmiş ama tramere geçmemiş di araştırmalarım sonucu kazaya karışan diğer aracın sigortası ödemiş aracın parasını sigorta şirketi bölge müdrülüğü karşı taraf öderse tramere geçmez dedi ben sigorta şirketini mahkemeye vereceğim ama karşı taraf öderse tramere geçmez demeleri doğrumu gerçekten.

sermen08
29/03/2013, 00:26
teknik detaylarını bilmem ama servise gidiyorsun arabanın pert olduğunu öğreniyorsun çok kötü çok

lionT-JET
29/03/2013, 21:36
gecmis olsun sizin durumun aynisi bir arkadasimin basina geldi.arac tramer vs bir yerde hasari gozukmuyordu.servisinde ise bayagi yuklu bir meblag onarim bedeli diye teklif cikartmislar o gozukuyordu.arkadasim araci satmak icin servise getirdiginde cikmisti.sonunda aldigi galeri ile takasa girerek sorunu bir sekilde halletti.

malebow
29/03/2013, 21:49
sanmıyorum, hasar hangi araçtaysa o aracın tramerine geçer. aracınıza kasko yaptırmamışmıydınız? pert araçlara yapılmıyor sanırsam, ordan da anlayabilirdiniz.

16BBZ66
07/04/2013, 00:21
araca kasko yapıolar her sigorta şirketinden teklif aldım :) hatta bu aracı pert e ayırıp 20 bin tl ödeme yapan şirket bile kasko yaptı hemde normal fiyatlarda gidip o şirkete sorduğumda dosyanız açık kalmış gibi saçma bi bahane sundular ve karşı tarafdan tahsil edip ödeme yapmışız dediler mahkemeye versem sonuç alabilirmiyim asıl öğrenmek istediğim şey bu aslında