PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Ön Panjur Logo İptali, fotolu anlatım ;)



sadece_erhan
20/05/2011, 20:54
Merhaba arkadaşlar, kiminiz bilir daha önce aluminyum baklava desenli panjur yapmıştım. orjinalin üstüne hiç kesme biçme olmadan montelemiştim. onu söküp orjinal panjurun logosunu iptal etmeye karar verdim uzun zman önce hem kornayıda değiştirmem gerekiyordu muayene dolayısıyla. logosuz ön panjur için gerekli malzemeler.

muhtelif zımpara, sert aluminyum plaka, mat siyah ya da tercihinize göre sprey boya, çelik macun (polyester macun)

1)logo kısmını kimisi testereyle falan keser, ben maket bıçağının bıçağını penseyle tutup kıpkırmızı olana kadar ısıttıktan sonra plastik yerlerinden ayrırmak suretiyle ayyırdım.
http://img580.imageshack.us/img580/9896/19052011212a.jpg (http://img580.imageshack.us/i/19052011212a.jpg/)

2)birleştireceğimiz yerlere çelik macuna destek olması ve uygulamanın rahatca yapılabilmesi için aluminyum plaka ile yine kızdırma yöntemiyle sabitledim. (aluminyum plaka dediğim aspiratörün filtresinden çıkarmıştım delikli aluminyum işte)
http://img846.imageshack.us/img846/2778/19052011213.jpg (http://img846.imageshack.us/i/19052011213.jpg/)

3)çelik macun uygulayıp güzelce kalından inceye doğru zımparaladım
http://img508.imageshack.us/img508/6379/20052011214.jpg (http://img508.imageshack.us/i/20052011214.jpg/)
http://img847.imageshack.us/img847/3896/20052011215.jpg (http://img847.imageshack.us/i/20052011215.jpg/)


4)iyice boyadım
http://img402.imageshack.us/img402/4684/20052011218.jpg (http://img402.imageshack.us/i/20052011218.jpg/)
http://img810.imageshack.us/img810/2571/20052011222p.jpg (http://img810.imageshack.us/i/20052011222p.jpg/)
http://img16.imageshack.us/img16/5809/20052011219.jpg (http://img16.imageshack.us/i/20052011219.jpg/)

5)montajdan sonraki fotoğraflarr
http://img638.imageshack.us/img638/4077/22052011236.jpg (http://img638.imageshack.us/i/22052011236.jpg/)


6)kornayıda anlatayım. fotoğraf yok tabi. ferrariyi de orjinal kornayıda panjur içine montajladım. (ikinci kornayı aracın ön sol tarafında tampon içinde kalan biyer bulup montajladım) sağ farın hemen yanına bi anahtar koydum, istediğim kornayı kullanabiliyorum artık :)

7)stoplar için "one way" baktım bugün bizim burdaki bi tabelacıda, önemli değil yaparız dedi. muayne bi geçsin onuda yaptırıcam ;)

takres
20/05/2011, 21:31
elinize sağlık çok güzel paylaşım...

StrawBeeRy
20/05/2011, 22:45
eline sağlık abi hayırdır teller hoşuna gitmedimi şu telleri herkes değiştirdi bi tek ben aynı kullanıyorum iyi iyi değiştirin tek bende olsun :P :D

yerliplaka34
20/05/2011, 22:59
güzel bi çalışma olmuş eline sağlık. kornayı ayrı bağlaman güzel çünkü ağır kusur sayıyorlar ferrari kornayı...

sadece_erhan
20/05/2011, 23:10
eline sağlık abi hayırdır teller hoşuna gitmedimi şu telleri herkes değiştirdi bi tek ben aynı kullanıyorum iyi iyi değiştirin tek bende olsun :P :D

seninki güzel duruyo. Bende öyle yapabilmiş olsaydım hiç uğraşmazdım. Sen şu arka camdaki stickerın vector ünü bi gönderde kestirelim tabelacıda. Abart Logoların (direksiyon, ön arka) vectörleride süper olurmuş. Peterpanda var ama tanışmıyoruz. İsteyem ondan.....

StrawBeeRy
20/05/2011, 23:12
seninki güzel duruyo. Bende öyle yapabilmiş olsaydım hiç uğraşmazdım. Sen şu arka camdaki stickerın vector ünü bi gönderde kestirelim tabelacıda. Abart Logoların (direksiyon, ön arka) vectörleride süper olurmuş. Peterpanda var ama tanışmıyoruz. İsteyem ondan.....
hangi sticker abi kırmızıyımı diyosun?

sadece_erhan
20/05/2011, 23:22
imzandaki sticker

StrawBeeRy
20/05/2011, 23:27
bende yokki ondan ama çizimi var halledicem ben ;)

sadece_erhan
20/05/2011, 23:30
bende yokki ondan ama çizimi var halledicem ben ;)

tmm bende onudiyorum işte. Çizimi dediğin vectör işte. Gönderirmisin banada bende kestireyim

StrawBeeRy
20/05/2011, 23:34
tmm bende onudiyorum işte. Çizimi dediğin vectör işte. Gönderirmisin banada bende kestireyim
pm attım

sadece_erhan
20/05/2011, 23:40
mert o göderdiğin tırt :D senin imzandaki fotonun büyüğü var mı? benim kuzen grafiker corelde çizer eğer fotonu yeterince büyüğünü bulursak ;)

serkan86
20/05/2011, 23:42
çalışaman güzel olmuş.
ben panjura tel yerine çıkma panjur alıp logonun olduğu yeri kesip parçayı olduğu gibi yerleştirdim.sonrası mat siyah boy ile tamamlandı.

StrawBeeRy
20/05/2011, 23:42
çiziyosa ondan çizsin abi :D o daha net ama büyüğü var dur onuda atıyim

xnode
21/05/2011, 00:39
Tebrikler güzel iş çıkarmışsınız..
Benim sormak istediğim birşey var, bu panjuru nasıl çıkarıyorsunuz ? Motor kaputunu açarak mı yoksa dışarıdan çekerek filan mı ?

krm1983
21/05/2011, 20:06
Tebrikler güzel iş çıkarmışsınız..
Benim sormak istediğim birşey var, bu panjuru nasıl çıkarıyorsunuz ? Motor kaputunu açarak mı yoksa dışarıdan çekerek filan mı ?
+1

izoci
21/05/2011, 20:44
çekerek

krm1983
21/05/2011, 20:58
hazır panjurlarda çok para yav

sadece_erhan
21/05/2011, 23:46
abi panjurla tampon arasına düz tornavida sokup panjuru dıaşarı doğru kanırtmak suretiyle çıkarıyoruz

krm1983
21/05/2011, 23:53
takarkende yerine ittirdiğimizde oturuyor sanırım

StrawBeeRy
21/05/2011, 23:55
çıkarırken tırnaklarına dikkat edin

Scottie
21/05/2011, 23:58
eline sağlık güzel olmuş...

Bane
22/05/2011, 20:07
Tebrikler guzel bir calisma olmus ama biraz yamukluklar ar sanirim. Ayrica orta kisim acik kalmis gibi yukaidan asagiyada bir aliminyum koyamiyormusunuz ?

sadece_erhan
22/05/2011, 23:21
Tebrikler guzel bir calisma olmus ama biraz yamukluklar ar sanirim. Ayrica orta kisim acik kalmis gibi yukaidan asagiyada bir aliminyum koyamiyormusunuz ?

bence orta kısım güzel durdu böyle, bilerek bor bıraktım orayı. montajdan sonraki fotoyu ilk mesaja ekledim ;)

sadece_erhan
23/07/2011, 20:48
güncel :D

izoci
23/07/2011, 21:15
hani bana abi ?

sadece_erhan
23/07/2011, 21:50
ne demiş adem oğlu,

bana panjur yapma, panjur yapmayı öğret :D

burjuva
26/10/2011, 01:12
çok güzel olmuş en kısa sürede bende deniycem :) inş yapabilirim :D bu malzemeleri nerden bulucaz acaba

sadece_erhan
26/10/2011, 10:18
Nalburdan :D

burjuva
27/10/2011, 00:57
Nalburdan :D
oldu o zaman :)

10urakgun
27/10/2011, 01:47
Başrılı elinize sağlık

burjuva
25/11/2011, 13:21
ön panjuru nasıl söküyoruz kısaca bir eğitim verebilme şansınız varmı :D

macman
25/11/2011, 13:24
Evet yaa şu panjuru nasıl söküyoruz bi yardımcı olun arkadaşlar

sadece_erhan
25/11/2011, 15:42
ızgaralardan tutup kuvvetlice çekin, kırılcak diye korkmayın. çok tırsanız düz tornavida ile üst tarafın muhtelif yerlerinden kanırtın. mutlaka çıkaaar. kolay gelsin..

macman
25/11/2011, 16:02
Teşekkürler çektim çıktı boyanıyor şu anda :)

burjuva
26/11/2011, 00:05
pekii ya alt :D

sadece_erhan
26/11/2011, 01:13
alt da aynı. Biraz daha fazla zorlamak gerekli o kadar

burjuva
26/11/2011, 12:19
alt da aynı. Biraz daha fazla zorlamak gerekli o kadar

teşekkürlerr deniyecem ::)

izoci
26/11/2011, 12:31
arabayı satıyorum abi bi logosuz yapamadın

taret
26/11/2011, 18:33
öncelikle tebrikler süper bi çalışma. panjur sökecekler için tavsiyem panjur çekince çıkıyor ama dikkat edin kolay kolay yerine oturmuyor. dişleri çok nazik. kırma ihtimali yüksek.

sadece_erhan
26/11/2011, 18:55
öncelikle tebrikler süper bi çalışma. panjur sökecekler için tavsiyem panjur çekince çıkıyor ama dikkat edin kolay kolay yerine oturmuyor. dişleri çok nazik. kırma ihtimali yüksek.

+1

burjuva
26/11/2011, 22:59
valla bugun cektım cektım baktım tampon cıkcak gıbı oluo :D esnio korktum braktım :D:D

izoci
27/11/2011, 08:47
bende çıkarırken tırnağını kırdım o yüzden fazla çekmemek gerek :D

sadece_erhan
28/11/2011, 09:13
oğuz çıkarıp napcan, satmıyo musnuz :) tırnağı kırdırysan aracın değeri düşer 500tl kadar :D

izoci
01/12/2011, 13:24
satıyoruz abi bi bakıyım belki panjursuz iyi olur diye düşündüm :D

sadece_erhan
05/05/2012, 23:43
güncell

dkaplan025
06/05/2012, 22:25
güzel olmuş

izoci
24/06/2012, 22:19
Gel dedin geldik abi :D

sadece_erhan
24/06/2012, 23:45
guncelle bari :D

posee
28/09/2012, 20:33
kesinlikle cok güzel olmus emeginize degmis :)

rbcn
28/09/2012, 20:35
kesinlikle cok güzel olmus emeginize degmis :)


adam arabayı sattı siz konuyu hortlatmışsınız

sadece_erhan
28/09/2012, 20:50
hehe :) bırak kalsın bi işe yarasın konu :D

naczo
11/10/2012, 12:59
gayet güzel sanayiye dünyanın parasını vereceğine el emeğiyle yapmak harika

sadece_erhan
08/05/2013, 16:37
Guncel

gokhanaksaray
11/07/2013, 17:38
şpu ızgarayı komple ortadaki parçayı yok edip audi benzeri bi görüntü bence çok hoş durur ama bunu nerde nasıl kime yaptırabiliriz bilen varmı ve maliyet konusu ???

gokhanaksaray
11/07/2013, 17:42
zaten grande puntonun hangi parçasını modifiye etmeye kalkarsak kalkalım mutlaka her parçada bi nazik yeri var hep bi şekilde bi çentik bi kırtık kırılıyo ben böle bişi daha görmedim :) neyle uğraşsak elimizde kalıyo :))))

gpunto34
07/04/2014, 14:02
süper çalışma eline koluna sağlık