PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yeni ön nikelajım



imdesign
02/04/2009, 11:23
sanayiden gectigim bir sıra uzun suredir ugramadığım aksesuarcıma gittim araca eksoz ucu ararken gozume su nikeLajLar takıLdı daha öncede forumda konusuLmustu oLmaz tutmaz demisLerdi ama gorunce cok hosuma gitmisti koLLarı sıvadım eğer yapmak isteyen arkadas varsa siddetLe tavsiye ederim arabaya bakısLarı degisti insanların ( anLadınız ...
Tarifi veriyorum 2,10 cm ince nikeLaj (dip not: aracı siyah oLan arkadasLar kırmızı nekeLaj size daha yakısır) yapıskanı iyi oLması Lazım bir adette kuvvetLi yapıskan ben 504 tercih ettim
Önce aLt köseden basLadım birLesim yerLeri beLLi oLmasın diye
yavasca gerdirerek uyguLadım sonra bir bez iLe uzerine bastırdım siLme islemi yaparak daha sonra birLesim ve kavisLi yerLerde yapıstırıcıyı ince serit haLinde nikeLajın aLtından surdum tas gibi oLdu mubarek ( sonra test surusu
http://img17.imageshack.us/img17/9366/grnt014l.jpg

imdesign
02/04/2009, 11:38
RekLam mı koktu Biraz ( (ÖZARLAR a SevgiLer)

femoli
02/04/2009, 11:59
Sen şimdi sağlam olsun diye japon mu sıktın :S

imdesign
02/04/2009, 12:03
japon deiL abi acaip bir yapıstırıcı 60 derece sıcak su iLe siLinebiLen bir maLzeme

er9en
02/04/2009, 12:33
çok güzel olmuş ama söktükten sonra iz bırakmayacak mı ?

imdesign
02/04/2009, 12:38
çok güzel olmuş ama söktükten sonra iz bırakmayacak mı ?
tsk ederim saoL yok sökmeyi dusunmem ama cok ta zor deiL bir bez ve sıcak su iLe cok basit

buraktii
02/04/2009, 13:13
hoş olmuş ama sanki biraz burnunu büyük göstermiş gibi audi ye benzemiş

buraktii
02/04/2009, 13:14
ama yıkadıktan sonra iyi kurulaman gerekebilir

visions
02/04/2009, 14:25
merhabe en kac cm dir

imdesign
02/04/2009, 15:13
merhabe en kac cm dir
en derken_? nikeLajı kast ediyorsan biLmiyorum göz kararı yakısanı hangisiyse onu aLdım ama tahminimce en kucuk boyu cunki her ebatta vardı en kucugunu sectim ben

Erdem Bozdağ
02/04/2009, 15:16
2 panjur arasını da siyah folyoyla kaplamanı öneririm

mm_isik
02/04/2009, 15:18
arac farklı bı hava katmış. tebrıkler :)

Ogulcan.Öğüt
02/04/2009, 15:37
Üst panjuru siyah yapıp bi folyo atarsan on numara olur abi.

imdesign
02/04/2009, 15:43
yorumLarınız icin teker teker tsk ederim arkadasLar
küstahLık oLarak aLmayın ama benim nacizane fikirim GP Lerimiz zaten cok şık ne yapsak yakışıyor bu yuzden ne kadar fazla ayrıntı katarsak o zamanda boguyor göz yoruyor panjuru boyarsam estetiğini kaLdırmıs oLacağım foLyo uyguLarsam oLur ama o zamanda nikeLajın ve kırmızının sadeLiğindeki o duruşu veremem (Nacizane grafiker duşunceLerim)

http://img24.imageshack.us/img24/856/grnt015g.jpg

femoli
02/04/2009, 16:06
Bence plakalık kenarlarını kapla siyaha o zaman daha hoş bir görüntü elde edersin..

imdesign
02/04/2009, 16:51
Bence plakalık kenarlarını kapla siyaha o zaman daha hoş bir görüntü elde edersin..
abi zaten pLakalığın kenarı siyah _?

femoli
02/04/2009, 17:10
Walla esprimi yaptın bilmiyorum ama :) plakaların sağını ve solunu kast etmiştim kırmızı satıh olan yerler..

imdesign
02/04/2009, 17:37
Walla esprimi yaptın bilmiyorum ama :) plakaların sağını ve solunu kast etmiştim kırmızı satıh olan yerler..
hmm yok abi vaLLa anLamadığım icin sordum farkLı bir yorum yapmıssındır sandım (

yıldıray
02/04/2009, 22:15
Eline sağlık gerçekten çok hoş gözüküyor.kullandığın malzemenin adı ne olarak geçiyor.kıvrımlı kısımlarda yapıştırma esnasında bozukluk oluyormu.

ABNEW
02/04/2009, 23:26
Ben de beğendim açıkçası.Siyah folyo ya da siyaha boyayıp nikelajla çerçeveleyenler için de iyi bir alternatif olmuş,güle güle kullan...

imdesign
03/04/2009, 08:41
Eline sağlık gerçekten çok hoş gözüküyor.kullandığın malzemenin adı ne olarak geçiyor.kıvrımlı kısımlarda yapıştırma esnasında bozukluk oluyormu.
tesekkur ederim önceLikLe kuLLanıLan maLzeme yukarıda da bahsettiğim gibi nikeLaj en kuçuk boyunu tercih ettim kıvrımLı yerLerde cok fazLa zorLanmadım panjur yanLarındaki o keskin hatLar zaten yardımcı oLuyor bozukLuk oLması imkansıza yakın

yerliplaka34
04/04/2009, 00:50
bende femoliye katılıyorum plakanın olduğu kısmı siyah folyyla kapla bide plakalığını çıkarıp sadece plakayı tak 10 numara olur....benm aracın resimini koydum örnek olarak uygulaması kolay ben kendim yaptım..

siromar
04/04/2009, 01:18
Cok guzel ve orjinal bir fikir olus ben de cok begendim eline saglık

imdesign
04/04/2009, 08:44
hepenize tesekkur ederim arkadasLar siyah foLyoya girmek istemiyorum sahsen yakıstırmıyorum ben

Ogulcan.Öğüt
04/04/2009, 09:05
Aha tabi senin aracın senin zevkin aMa folyo harbi süper olmus.

bordo006
17/04/2009, 23:53
çok güzel olmuş bence yada ben nikelajı çok sevdiğim için bana oyle gelıyor elımde ımkan olsa arabanın her yerını nıkelaj kaplarım.:)

gladiozan
12/08/2009, 14:50
çok güzel olmuş eline sağlık

chngrrrrrr
27/09/2009, 16:19
çok güzel olmuş hayırlı olsun

34ozkankurtuldu34
27/09/2009, 17:21
Bende densem şu işi olacak güzel olmuş gerçekten ama bende çok iş var daha ona gelene kadar farları degiştiricem ve sis takacagım yaptıgın işlemide yapacagım bu arada folyo muhabeti ne ben anlamadım o nasıl uygulanıyor bir fikri olan varsa açıklarmı benim için teşekkürler tekrar tebrikler 10 NUMARA OLMUŞ gerçekten...

StrawBeeRy
27/09/2009, 22:30
değişik bir hava katmış.bencede iki panjur arasına siyah folye daha güzel gösterir diye düşünüyorum.bu benim düşüncem siz nasıl isterseniz.güle güle kullanın.

deltree
29/09/2009, 16:31
Selam,
Sanırım düşündüğüm ön panjur sistemi için nikelaj işini senin yöntemi ile halledebilirim.
Peki aşağıdaki gibi bir panjur'u nasıl yapabilirim.
Fikirlerinizi bekliyorum.

http://img114.imageshack.us/img114/4744/grandepunto5yt.jpg

makeles
29/09/2009, 16:44
photosop ile.. :) şaka bi yana fotodaki gibi olması için tamponun kesilmesi şart..

sowhat788
29/09/2009, 18:16
Güzel olmuş ama;
-Plakalığı çıkarıp
-Plaka kenarlarındaki siyah boyayı tiner ile söküp
-Plakayı silikonla tampona yapıştırırsan daha hoş durur...

StrawBeeRy
29/09/2009, 22:56
Selam,
Sanırım düşündüğüm ön panjur sistemi için nikelaj işini senin yöntemi ile halledebilirim.
Peki aşağıdaki gibi bir panjur'u nasıl yapabilirim.
Fikirlerinizi bekliyorum.

http://img114.imageshack.us/img114/4744/grandepunto5yt.jpg
tampon kesilip olabilir.fiat logosu emanet gibi duruyor.onu yerine logosuz panjur takarsanız daha güzel durur.örneğin orasını komple tel örgüyle kaplarsanız güzel olabilir.denemek lazım photoshopla :)

0606
20/11/2009, 15:23
Yanlış anlaşılmasın ama ankaradaki puntocuların dikatine ilk nikelaj çerçeveyi ben uyguladım çoğuna da örnek olmuştur

beyzade
07/12/2009, 21:14
hoş olmuş

yusuf_1977
13/01/2010, 16:51
Selam arkadaşlar
Bu nikelaj dediğiniz aslında nikelaj görünümlü plastik türevi malzeme değilmi?
Tşk

Bankaci34
14/02/2010, 19:36
Harika olmus tam kafamda olan bişey ama kesinlikle beceremem ben o olayı..Bitiririm araba Reil olr..kske İstanbulda olsaydında sana emrivaki Rica etseydimmm..Süperr olmus..krom

hilmiusta
30/11/2010, 09:52
abı audı ye benzemıs harıka olmus tebrıkler